Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21461/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.

https://twitter.com/_imtea/status/1669865367475306496?t=iajvgdnTYoDk1eT…

Nuoliko Jere taas mikrofonia?

Ei kun puhui B:stä.

Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.

Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)

Eletään toivossa.Eilen Iltalehti uutisoi Käärijän viisukaverin saapumisesta kiertueelle  Suomeen. Juttua lukiessa kiinnitin huomiota yhteen seikkaan.Helsinki, Turku ja Tampere mainittiin, mutta esiintymispaikoista mainittiin vain Helsingin Tavastia ja Tampereen Olympia-kortteli.Turun esiintymispaikasta ei sanottu mitään, joten voisiko konsertti siirtYä sittenkin Logomo-saliin.Sali näyttäisi olevan kyseisenä päivänä vapaa ja sinne mahtuisi vielä paljon porukkaa.Tätä uutista odotellessa.

Vierailija
21462/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutetaas hyvissä ajoin et Kärtsäri tänään Kesärauhassa klo 16.30 :) Saa nähä jatkuuko Bojan-jutut sielläkin :D https://areena.yle.fi/1-65853132

Ehkäpä ei sentään kun tietää et toi televisoidaan😅. Ja sit mielenkiinnolla jännäämään millä vempeleellä ja mistä kiitää sinne Tallinnaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21463/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain niin se TV-ohjelma näille pitäis saada. Mulla on mielessä jo toteutukseen liittyviä juttujakin vaikka ja kuinka. Mihin tässä pitäisi olla yhteydessä? 🎥🎞

Enpä usko että sun yhteydenotot yhtään mihinkään kauheesti auttaisi. Mua naurattaa kun täällä jengi tosissaan kuvittelee että voisi vaikuttaa esim näiden ihmisten tulevaisuuden tekemisiin kertomalla omia ideoitaan ja toiveitaan ties kelle tahoille.

Mua hävettää ja nolottaa (vaikka se on kielletty tässä ketjussa) ajatella, että minkälaisia viestejä suomalaiset lähettää Gregorille. Eiköhän joku ole jo ehdottanut yhteistä onlyfans tiliä, elokuvaa jne.

Vierailija
21464/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä tai Omar Naber tyylinen mies B, katsokaan Omar facebook kuvia, Jan en nää tässä

Vierailija
21465/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä vaikka Antti on 4-kymppinen ja Bojan 24v. On niitä kummempiakin nähty. Mut itse en vaan osaa yhdistää heitä toisiinsa mitenkään.

No siinähän olisi varsinainen daddy ja boy.🤭

Vierailija
21466/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain niin se TV-ohjelma näille pitäis saada. Mulla on mielessä jo toteutukseen liittyviä juttujakin vaikka ja kuinka. Mihin tässä pitäisi olla yhteydessä? 🎥🎞

Matkailuohjelmahan täällä oli jo suunnitteilla heille. Bojanilla riittäisi siihen kielitaito ja molempien on helppo lähestyä ihmisiä. Kuvitelkaa sitä kohelluksen, kadonneitten puhelinten ja lennoilta myöhästymisten määrää.

Vierailija
21467/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että sun yhteydenotot yhtään mihinkään kauheesti auttaisi. Mua naurattaa kun täällä jengi tosissaan kuvittelee että voisi vaikuttaa esim näiden ihmisten tulevaisuuden tekemisiin kertomalla omia ideoitaan ja toiveitaan ties kelle tahoille.

Mua hävettää ja nolottaa (vaikka se on kielletty tässä ketjussa) ajatella, että minkälaisia viestejä suomalaiset lähettää Gregorille. Eiköhän joku ole jo ehdottanut yhteistä onlyfans tiliä, elokuvaa jne.

Gregor varmaan ymmärtäisi lukemansa väärin ja ajattelisi, että porukka haluaa häneltä onlyfans tilin.

Vierailija
21468/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ois Gregorista kiinni, niin se ois varmaan kaikkiin noihin ideoihin ihan messissä 😅

Vierailija
21469/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor varmaan ymmärtäisi lukemansa väärin ja ajattelisi, että porukka haluaa häneltä onlyfans tilin.

Noo, ei ehkä ihan huono ajatus sekään😉

Vierailija
21470/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä tai Omar Naber tyylinen mies B, katsokaan Omar facebook kuvia, Jan en nää tässä

Toi Omar on jotenkin puistattava.

Vierailija
21471/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku ei oo B:n tyyppiä

Vierailija
21472/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.

Tämä B&K on herättänyt itsessänikin jotain... rakkauden paloa ja pitkään hiljaisella liekillä ollutta intohimoa.

Olen taas muistanut kuinka paljon rakastan aviomiestäni. Muistanut meidän ensirakkauden huuman 20+ vuotta sitten, kuinka jalat lähti alta, järki päästä, ja maailmassa ei ollut mitään muuta kuin me kaksi. Nyt olen taas pysähtynyt uudestaan, haistelen mieheni ihoa ja silitän hänen poskeaan, ja se tuntuu hyvältä ja oikealta. Tuntuu myös henkisesti hyvältä, kun olen miehelleni kertonut tästä shippauksesta, ja hän hyväksyy minut tällaisena.

Ja se intohimo... sitä on totisesti ollut viime aikoina mieheni kanssa. Tällä viikolla harrastimme seksiä julkisella paikalla, kiinnijäämisriskin alla, kuin mitkäkin kiimaiset vastarakastuneet. 🙈 Nyt muistan taas, miksi intohimoa pitää vaalia myös pitkässä suhteessa.

Kiitos kaikille kanssamatkustajille tällä rakkauden laivalla! Jos näette keski-ikäisiä pariskuntia pussailemassa, tiedätte että rakkauden taikapölyä on pöllynnyt vähän muuallekin.

Voi luoja miten typerä heteroakan vuodatus. Yksikään mies tässä maailmassa ei rakasta naista, avaa ne silmäsi. Kukaan mies ei kirjoita naisestaan tällaista. Ei kukaan. Sen sijaan miehet kirjoittaa miten naiset ovat reikiä, pihtareita, nalkuttajia ja tehty pelkkään seksiin. Miehet katsoo videoita miten naisia tukehdutetaan munaan, ihanaa fantasiaa! Miehiä ei ole misään tuomitsemassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jos ette naiset saa miehiä missään maailman kolkassa julkisesti kertomaan että naisen ha**aaminen on väärin, ei ne miehenne teitä rakasta. Jokaiseen naiseen kohdistuvaan rikokseen tulee miesten puolelta vain uhrin kiusaamista. Samaan aikaan nainen kykenee suoltamaan tällaista. Ihan mielikuvituksesi tuotetta koko rakkaus.

Ei miehet teitä naisia rakasta. He vihaavat, halventavat, lyövät ja vähättelevät.

Mielenkiinnosta vaan, oletko itse mies vai nainen? Saan kirjoituksestasi sen käsityksen (monen muun ajatuksen ohella...), että olet elämässäsi monta kertaa pettynyt bi/lesbonainen, jolla ollut joskus väkivaltainen suhde mieheen?

No ei saa. Vähän rajaa tuohon toisten palstalaisten analysointiin. Toisilla on paha olo ja he purkavat sen valitettavasti joskus tänne palstalle, mutta jokainen voi miettiä, että kannattaako muiden sitä pahaa oloa lietsoa entisestään.

Vierailija
21473/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutetaas hyvissä ajoin et Kärtsäri tänään Kesärauhassa klo 16.30 :) Saa nähä jatkuuko Bojan-jutut sielläkin :D https://areena.yle.fi/1-65853132

Ehkäpä ei sentään kun tietää et toi televisoidaan😅. Ja sit mielenkiinnolla jännäämään millä vempeleellä ja mistä kiitää sinne Tallinnaan

Festarin instan mukaan jo ysiltä lavalla, ja Virossa sama aika kuin Suomessa joten todellakin kiirettä pitää😳

Vierailija
21474/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puistata Omar yhtään, ihana

Vierailija
21475/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että muistutit! Kiitos.

Vierailija
21476/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomittu seksuaalirikoksesta 2011.

Vierailija
21477/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos jo aika vanha?

Vierailija
21478/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.

Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.

Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)

Eletään toivossa.Eilen Iltalehti uutisoi Käärijän viisukaverin saapumisesta kiertueelle  Suomeen. Juttua lukiessa kiinnitin huomiota yhteen seikkaan.Helsinki, Turku ja Tampere mainittiin, mutta esiintymispaikoista mainittiin vain Helsingin Tavastia ja Tampereen Olympia-kortteli.Turun esiintymispaikasta ei sanottu mitään, joten voisiko konsertti siirtYä sittenkin Logomo-saliin.Sali näyttäisi olevan kyseisenä päivänä vapaa ja sinne mahtuisi vielä paljon porukkaa.Tätä uutista odotellessa.

Niin no se Turun paikka on nimeltään Logomo, ja siitä puhutaan Logomona. Jos nyt tuollaisia lähdetään spekuloimaan, niin silloin Turun keikka oltaisiin siirtämässä kokonaan muualle. Eiköhän siinä ole vaan käynyt niin, että toimittaja unohti mainita Logomon. Tuskin Iltalehden toimittaja on edes tietoinen mistään salin muutoksista vielä. Anteeksi realiteettini, mutta joskus se järki käteen kiitos.

Vierailija
21479/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee siitä kammottava olo.

Vierailija
21480/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa meidän Bojan olla aika usein esillä Suomessa.

Ketju on lukittu.