Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijä on kertonut universumille nähdessään Bojanin: "This is my dream" *sydäntä halaava hymiö*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.
Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.
Tosi monella näitä samoja ajatuksia, siis just että tämä on vaikuttanut omaan elåmään jollain lailla positiivisesti (no jos ei oteta huomioon tähän menevää aikaa..). Mut just toi, että on itsellekin tullut tavallaan vipinää elåmään, vaikka mulla ainakaan ei sen enempää ole oikeaa vipinää. Mut oon mennyt keikoille (en ole tehnyt sitä ikinä!)vieläpä yksinkin, laitan töihinkin mekon(kuljin pitkään farkuissa ja jossain paidassa), laitan hiuksiakin. Toivottavasti joku sosiologi (😂) joskus vuosien päästä tutkii, miksi tosiaan tarvittiin tälläinen hyvin odottamaton kaksikko, jotta suomalaiset ja kai vähän muutkin naiset erityisesti alkoivat taas elää.
Joku sosiologi,😄Täällä ihan sama tilanne. Oon laihtunut viisi kiloa ihan huomaamatta. En koskaan käy keikoilla, nyt yritin saada lipun jokereitten keikalle. En saanut. Oon tullut aktiivisemmaksi ja iloisemmaksi. Lähden helpommin tapaamaan ystäviä. Kaikki vaan on paljon kivempaa. Surullista on se, että olen jo liian vanha ihan siihen elämään, joka nyt kiinnostaa. Kumma, kun mieli ei vaan vanhene lisääntyneiden vuosien mukana. Pähkähullulta tuntuu, että tuo kaksikko on saanut tämän aikaan.
Miks sä olisit liian vanha?? Mä en ainakaan suostu olemaan, oon kohta 50 ja aion käydä keikoilla ja fanittaa ja tehdä ihan mitä huvittaa. Eilen olin mun teinityttären ja sen kaverin kanssa rannalla ja siellä oli nuorisolla hyvää musaa kaiuttimissa (euroviisubiisejäkin muuten😅) ja mä aloin siellä tanssimaan niiden tahtiin. Teini ei arvostanut, mutta sanoin sille että häpeä vaan omasta puolestasi, mä en suostu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?
No kyllä se näkee ketä B katsoo ja pysähtyy siihen eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅
Tää videopätkä on ihan helmi😍
Tuo B:n hämmennys ja kiherrys K:n vilkaistessa häneen.. Mä voin kuvitella sen, kun B on ihan ekan kerran nähnyt K: n ccc nyrkkeilykehä musiikkivideon ja/tai umk esityksen, että huh huh miten kuuma jätkä! Ja nyt tuolla prepartyssa sama jätkä ottaa häneen katsekontaktia, iiks!🥵😍
Sellaista nuoruuden ihastusten fiilistä. Jos nyt oikein muistan, siitä on niin kauan. Tosi nuorihan Bojan on oikeastikin. Jännä kontrasti tuossa videossa noiden kahden välillä, kun K on kuitenkin sen verran vanhempi ettei hämmennys näy samalla tavalla.
Sanokaa mitä vaan mut B on selkeästi kevään aikana ihastunut molempiin K ja tanssija E. E:tä alkoi seurata heti tapaamisen jälkeen, toisin kuin muista tanssijoita. E:n kanssa tanssivat peräkkäin siinä Titanic-jokilaivasssa Liverpoolissa, are you-videolla E istui B:n kyljessä kiinni ja Tavastian lavalla molempien kädet kosketti toisten vartaloita monessa eri tilanteessa. Sellasta "viatonta" mutta tarkoituksenmukaista kosketusta. Ja B laittanut sydämiä ja tykkäyksen E:n uusimpaan ig julkaisuun. B ei aina edes tykkää K:n julkaisuista. Jossain haastattelussa B sanoi että tykkää tummista, ruskettuneista ja sporttisista naisista.
Noista JO:n nahka-asuista: Jan näyttää rokkaavan tonkin asun. Näen helposti kuinka hän hyppää tosta prätkän selkään. B voisi mennä tossa asussa sinne gay clubille ja vientiä olisi. Muut kolme näyttävät siltä kuin olisivat vaatekaupassa kokeilemassa jotain uutta ja huomanneet heti, ettei tää ole se oma tyyli ollenkaan. Etenkin Nace.
Päästiin keskisormijankkaajasta ja saunanlämmitysjankkaajasta eroon, mutta nyt eteljankkaaja on palannut, ai että.
En kyllä näe B:n ja E:n välillä sen kummempaa kemiaa tai merkkejä ihastumisesta.
Mä olen kanssa saanut noiden kahden seuraamisesta tosi paljon energiaa mutta se kohdistuu lähinnä kodin ulkopuolelle. Koti on sitten tällä hetkellä ihan läävä koska olen se kännykkä kiinni käteen kasvanut mamma kun olen kotona. Poikakin yksi päivä ihmetteli jättikokoiseksi kasvanutta puhtaan pyykin kasaa jota en vaan saa siirrettyä kaappeihin koska kolo ajan löytyy uusi klippi tai juttu mikä pitää lukea. :D Ja älkää huolestuko, lapset on melkein aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅
Siellä se prinssi on kuumeisesti katsellut kommentteja ja odottanut sitä yhtä ja oikeaa. 🥺
Kissan ja hiiren kylmä-kuumaleikki tuntuu jollain tasolla jatkuvan. Kun B laittaa bro-kommentteja, niin K:lta tulee babyä ja sydämiä. Sitten kun B laittaa viimein hellää halausta ja kiitosta Jerelle, ei siis Käärijälle, niin vastauksena vanhaa läppää ilman sydämiä. Osaa ne ton (puutarhurien) hämmentämisen. Peliä! 😆
Ja pakollinen loppukommentti, että juu oli pääosin 😜 huumoria ja on hauskaa ylianalysoida.
Samaa mietin, kylmää kuumaa. Vihdoin kun B laittaa herkkää settiä ei K voi lähteä yhtään mukaan aw baby tasolle vaan vetää heti läpändeerokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ootteko käyny kattoos joker outin omalta Twitter sivulta uusimman kuvan? Nyt ne sitte ykskaks pukeutuu nahkahousuihin, nahkatakkiin, mustaan paitaan 😆😆
Joo, ja mua huvittaa se kursailematon kommentti: I hate these outfits xD
Laitatko linkin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?
No kyllä se näkee ketä B katsoo ja pysähtyy siihen eka.
No pysähtyy, kun Bojan seisoo edessä. Ei hän minusta ole milläänlailla silleen, että ooo, noiden välillä on jotain. Ihan normaalisti on, ei se että katsoo jonkun tilanteen (vieläpä havainnointien kannalta ihan väärästä suunnasta) merkitse sitä, että heti salamana syttyis mieleen, että ahaa, noi on pihkaantumassa! K näyttäis katselevan aika peruslukemilla sinne päin, kai se nyt vielä tuossa vaiheessa oli ihan perus, että artistit halusivat "verkostoitua". Mutta siis Bojanin ilmeetä näkyy (videon katsojalle päin) toki, että on muu kyseessä :)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä vaan mut B on selkeästi kevään aikana ihastunut molempiin K ja tanssija E. E:tä alkoi seurata heti tapaamisen jälkeen, toisin kuin muista tanssijoita. E:n kanssa tanssivat peräkkäin siinä Titanic-jokilaivasssa Liverpoolissa, are you-videolla E istui B:n kyljessä kiinni ja Tavastian lavalla molempien kädet kosketti toisten vartaloita monessa eri tilanteessa. Sellasta "viatonta" mutta tarkoituksenmukaista kosketusta. Ja B laittanut sydämiä ja tykkäyksen E:n uusimpaan ig julkaisuun. B ei aina edes tykkää K:n julkaisuista. Jossain haastattelussa B sanoi että tykkää tummista, ruskettuneista ja sporttisista naisista.
Eihän tuo ihme olisi, onhan Etel ihan hemmetin kuuma nainen. Jopa itselläni on häneen pieni naisihastus, lähinnä ihailen hänen energisyyttään, valovoimaansa ja liikunnallisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavan lavalla ei näkynyt J:stä mitään kemianpoikastakaan, kun nosti E:n. Vertaa siihen, miten J:n lähellä olo, katseet ja kosketukset näyttävät vaikuttavan. Siinä Are you -videossa E nojautui vähän B:tä kohti mutta B vaan poispäin ja Jereä päin. En kyl näiden nähtyjen videoiden perusteella jaa sun näkemystä tässä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kukaan viettää hienoa suomalaista kesäiltaa satuilemalla jossakin vauvapalstalla, mutta tekstien määrästä päätellen kyllä vaan viettää. Eikö teillä ole minkäänlaista sosiaalista elämää netin ulkopuolella?
No mikäs sinut toi tänne heti aamukahvin aikaan lauantai-aamuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ihme olisi, onhan Etel ihan hemmetin kuuma nainen. Jopa itselläni on häneen pieni naisihastus, lähinnä ihailen hänen energisyyttään, valovoimaansa ja liikunnallisuuttaan.
Juuri näin. Eikä se vie pois sitä mitä B&K:n välillä on, mutta jotain pientä ihastumista B:llä on ollut E:tä kohtaan aivan selkeästi. Ei sitä tietenkään ole sen enempää somessa näytetty, mitä Samukin olis ajatellut.
Nahkapuvut twiitti
https://twitter.com/jokeroutband/status/1669835216918118401?s=46&t=291i…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅
Tää videopätkä on ihan helmi😍
Tuo B:n hämmennys ja kiherrys K:n vilkaistessa häneen.. Mä voin kuvitella sen, kun B on ihan ekan kerran nähnyt K: n ccc nyrkkeilykehä musiikkivideon ja/tai umk esityksen, että huh huh miten kuuma jätkä! Ja nyt tuolla prepartyssa sama jätkä ottaa häneen katsekontaktia, iiks!🥵😍
Eihän Bojan edes huomaa tuossa Jereä. Hymyilee jo valmiiksi ja sattumalta katselee ympärilleen. Ei hänen katse edes pysähdy Jeressä. Jokerit olivat tuolloin kaikki sairaana ja Bojan yski sen takia. Yski myös muissa sinä päivänä tehdyissä haastatteluissa. Mä en kyllä näe mitään kemiaa Jeren ja Bojanin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jeren tyttöystävä ollut keikoilla viime aikoina?
On. Next.
No, Jerehän miettii siinä, että "tässä on jotain tässä meidän välillä", vai miten se sanamuoto meni.