Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä ollaan riehaannuttu täysin siitä Madrid-videosta, jossa Bojan tuijottelee Jereä aivan ihastuneen näköisenä. Vaikeaksi menee kuitata promomateriaaliksi tällaisia. :)
Missä?! Linkkiä ? Hakusanoja?
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1669792253475168259
Tässä myös yksi
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ollut jo täällä
Tää videohan ihan huutaa fanipoikaa. Siellä on selattu somet läpi ja katsottu keikkavideoita ja sitten ihastuttu jo ennen k tapaamista. Oi voi Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku joukkopsykoosi? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti kun vanhemmat elää jonkun fantasiaketjun maailmassa, hävetkää.
Ei mulla oo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku joukkopsykoosi? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti kun vanhemmat elää jonkun fantasiaketjun maailmassa, hävetkää.
On varmaankin joukkopsykoosi, mutta positiivinen sellainen. Mun nuoret on ainakin iloisia kun äitikin on vuosien jälkeen iloinen ja kehoittaa heitäkin elämään ja kokemaan.
Jossain oli se missä jesse pussaa k lavalla. Olisivat k ja b sopineet että pikkupusu tavastian keikalla ja sitten b olisi pistänytkin vähän vaihdetta silmään ja mennnyt pykälän pidemmällä. Oltaisiin nähty k reaktio, olisiko kuinka hämmästynyt. Olisiko osat vaihtuneet hetkeksi? Olisiko takahuoneessa kuulunut "what was that bojan" ja pistetty puppy ruotuun. No ilmeisesti pussailevat kaikkia muita jukisuudessa mutta toisiaan eivät. Jännä juttu.
Kaikkea sitä minäkin mietin. Pikkasen hävettää ja menen nyt ruoskimaan itseäni kunnnes tokenen. Vieraita tulossa tänään joten palaan vasta illemmalla takaisin katsomaan mikä on meno.
Heh ootteko käyny kattoos joker outin omalta Twitter sivulta uusimman kuvan? Nyt ne sitte ykskaks pukeutuu nahkahousuihin, nahkatakkiin, mustaan paitaan 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli se missä jesse pussaa k lavalla. Olisivat k ja b sopineet että pikkupusu tavastian keikalla ja sitten b olisi pistänytkin vähän vaihdetta silmään ja mennnyt pykälän pidemmällä. Oltaisiin nähty k reaktio, olisiko kuinka hämmästynyt. Olisiko osat vaihtuneet hetkeksi? Olisiko takahuoneessa kuulunut "what was that bojan" ja pistetty puppy ruotuun. No ilmeisesti pussailevat kaikkia muita jukisuudessa mutta toisiaan eivät. Jännä juttu.
Kaikkea sitä minäkin mietin. Pikkasen hävettää ja menen nyt ruoskimaan itseäni kunnnes tokenen. Vieraita tulossa tänään joten palaan vasta illemmalla takaisin katsomaan mikä on meno.
Voi herraisä, kaikkea tosiaan mietitkin, ei enää tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herraisä, kaikkea tosiaan mietitkin, ei enää tervettä.
Jos sun mielestä tän ketjun jutut ei oo terveitä niin miksi roikut täällä? Taitaa sua kuitenkin kiinnostaa nämä jutut :D
Täällä myös yksi arkeen itsensä kadottanut, jolle K:n piti huutaa korvaan "Herää!". Ja tämä herääminen on ollut ihanaa. Se, että tuntee olevansa taas elossa. On tämä tuonut kipinää omaan elämäänkin.
Shippaamisesta en tiedä, mutta tuon kemia on jotain sellaista, että minä haluaisin huutaa heille korvaan, että älkää kadottako sitä, älkää hukatko sitä arkeen (olkoonkin, että meidän arjet eroavat toisistaan).
Minulle on lisäksi syntynyt joku ihmeellinen kytkös tähän palstaan. Olen löytänyt täältä kaltaisiani, samoin tuntevia, samalla tavalla heränneitä. Ettekä te hitto vie voi feikata tätä kaikkea. Tässä on jotain aitoa. Välillä tekstit on kuin omasta kynästä, viiltää oikein kunnolla ja välillä räkätän pahemmin, kuin K & B kolmen promillen chachachaassa. Huumorikin siis tuntuu usein osuvan yhteen. Minä en ole koskaan aiemmin palstaillut, onko tämä aina tällaista? Sielunkumppaneiden löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Todella loukkaava kommentti heitä kohtaan, jotka eivät pysty saamaan lapsia.
Katsoiko kukaan sen eilisen slovenian mutapaini/jakapallomatsin? Onko antaa mieskarkkivinkkejä pelaajanumeroista tai nimistä? En itse töistä kerennyt :(((
Vierailija kirjoitti:
Heh ootteko käyny kattoos joker outin omalta Twitter sivulta uusimman kuvan? Nyt ne sitte ykskaks pukeutuu nahkahousuihin, nahkatakkiin, mustaan paitaan 😆😆
Joo, ja mua huvittaa se kursailematon kommentti: I hate these outfits xD
Vierailija kirjoitti:
Bojan ihastui Tompan taiteeseen tai sitten taideteokseen nimeltä Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi arkeen itsensä kadottanut, jolle K:n piti huutaa korvaan "Herää!". Ja tämä herääminen on ollut ihanaa. Se, että tuntee olevansa taas elossa. On tämä tuonut kipinää omaan elämäänkin.
Shippaamisesta en tiedä, mutta tuon kemia on jotain sellaista, että minä haluaisin huutaa heille korvaan, että älkää kadottako sitä, älkää hukatko sitä arkeen (olkoonkin, että meidän arjet eroavat toisistaan).
Minulle on lisäksi syntynyt joku ihmeellinen kytkös tähän palstaan. Olen löytänyt täältä kaltaisiani, samoin tuntevia, samalla tavalla heränneitä. Ettekä te hitto vie voi feikata tätä kaikkea. Tässä on jotain aitoa. Välillä tekstit on kuin omasta kynästä, viiltää oikein kunnolla ja välillä räkätän pahemmin, kuin K & B kolmen promillen chachachaassa. Huumorikin siis tuntuu usein osuvan yhteen. Minä en ole koskaan aiemmin palstaillut, onko tämä aina tällaista? Sielunkumppaneiden löytämistä.
Ei, tässä ketjussa on vaan poikkeuksellinen tunnelma. Toki tännekin aina eksyy noita ankeuttajia. Mutta täällä on monta kirjoittajaa, jotka mä haluaisin tuntea ihan oikeassa elämässä. Mutta tämäkin riittää, että tiedän teidän olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina :D todellakaan. Mutta samoin, itse rakastan sitä, että saa olla palstalla vihdoinkin iloisessa seurassa, jossa on koko ajan (tai no lähes) positiivinen hyvä henki, HAUSKAA, saa nauraa, maailman murheet ja palstan ikäväketjut eivät enää tavoita minua ja saa jakaa näitä kokemuksia mitä tää parivaljakko herättää samoin tuntevien kanssa. Plus pysyy kärryillä noin niinkuin tiedollisesti (tässä tärkeässä aiheessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ihastui Tompan taiteeseen tai sitten taideteokseen nimeltä Käärijä.
No nyt! Matin kanssa ei ikinä päästy Suomenlinnaan, mutta olisipa pistäydytty edes Kiasman näyttelyssä.
Tuolla Madridin pre partyissa Kärtsäkin oli niin fresh, viikkoa myöhemmin Amsterdamissa oli ihan loppu ja soijainen ja mitättömillä unilla liikenteessä, että juttu on voinut olla jo aika levotonta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ihan sattumalta vaan tietenkin just nyt on jääny värikkäät hepeneet pois 😏💚
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅
Mulla sama juttu, seuraan lähinnä politiikkaa mutta nyt etsin vaan B & K -juttuja. En hirveesti kehtaa 😄 tykkäillä kylläkään mutta pitäisi koska muuten ne tulokset helposti kadottaa.