Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅
Mun lemppari tuossa videossa on vilkuilun lisäksi nuo B:n kädet, joita ei yhtään tiedä miten päin laittaa ja yskäisy, jotta saa naaman taas peruslukemille, kun man crush ilmestyy yhtäkkiä näköpiiriin. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä ihan viime päivien keikoilta
https://twitter.com/escxlipse/status/1669848134720077824?t=MZ4-EPWnUxyk…
Eiliseltä keikalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ootteko käyny kattoos joker outin omalta Twitter sivulta uusimman kuvan? Nyt ne sitte ykskaks pukeutuu nahkahousuihin, nahkatakkiin, mustaan paitaan 😆😆
Joo, ja mua huvittaa se kursailematon kommentti: I hate these outfits xD
Niin siis, tämä kommenttihan ei viittaa nahka-asuihin vaan niihin toisiin siinä kommentin yhteydessä oleviin.
Vierailija kirjoitti:
Vois olla eiliseltä. Jodelissa joku suomidaami oli ajanut 3000 km kattoon kys. keikan, ja kuvat joita sieltä laittoi, niin niissä B näytti tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh ootteko käyny kattoos joker outin omalta Twitter sivulta uusimman kuvan? Nyt ne sitte ykskaks pukeutuu nahkahousuihin, nahkatakkiin, mustaan paitaan 😆😆
Ihan sattumalta vaan tietenkin just nyt on jääny värikkäät hepeneet pois 😏💚
En saanut selvää, oliko tuo nahkavaatekuva vanha vai uusi.
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Oon noiden prepartyvideoiden jälkeen nyt täysin satavarma että tää twiitti on Bojanin kirjoittama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, tämä kommenttihan ei viittaa nahka-asuihin vaan niihin toisiin siinä kommentin yhteydessä oleviin.
Olikohan sen tviitin tarkoitus sanoa, että kummassakaan kuvassa asut eivät ole onnistuneita. Tykkään muuten kovasti jokereitten nykyisestä pukeutumistyylistä.
Jännä kun jotkut noista klipeistä B:stä ja K:stä on jotenkin sellaisia, että ei oikein edes ns kehtaa katsoa, niinkuin tuo vilkuiluvideokin ja sit se Hesarin aneluvideo. Tuntuu liian paljastavilta jotenkin. Vika varmaan mun päässä. Mutta ei ne titanic - ja bussijutut herätä ollenkaan samanlaisia tunteita.
Mietin myös että mitåhän B:n päässä liikkuu kun näkee noita kommentteja esim tuosta vilkuiluvideosta, sehän seuraa someja ihan haukkana ja näkee kyllä noita😅
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
On tää mies kuuma, mitenhän sitä selviää Tavastian keikasta ilman lämpöhalvausta 🥵
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sattumalta vaan tietenkin just nyt on jääny värikkäät hepeneet pois 😏💚
En saanut selvää, oliko tuo nahkavaatekuva vanha vai uusi.
Liene vanha.
Palatakseni hetkeks eilisiin lippujuttuihin, ni tonne liputtomaan tulee varmaan lippuja myyntiin lähempänä keikkapäivää? Et ei tarvi täs kytätä jatkuvasti et tulisko sinne lippua :D Jos ne onnistuu muuttamaan keikkapaikkoja isommaks, ni toivon ettei liput tuu vielä ens viikolla myyntiin, vähän paska rahatilanne :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅
Tää videopätkä on ihan helmi😍
Tuo B:n hämmennys ja kiherrys K:n vilkaistessa häneen.. Mä voin kuvitella sen, kun B on ihan ekan kerran nähnyt K: n ccc nyrkkeilykehä musiikkivideon ja/tai umk esityksen, että huh huh miten kuuma jätkä! Ja nyt tuolla prepartyssa sama jätkä ottaa häneen katsekontaktia, iiks!🥵😍
Vierailija kirjoitti:
On tää mies kuuma, mitenhän sitä selviää Tavastian keikasta ilman lämpöhalvausta 🥵
Lempparibiisi vieläpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan sen tviitin tarkoitus sanoa, että kummassakaan kuvassa asut eivät ole onnistuneita. Tykkään muuten kovasti jokereitten nykyisestä pukeutumistyylistä.
Kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.
Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.
Tosi monella näitä samoja ajatuksia, siis just että tämä on vaikuttanut omaan elåmään jollain lailla positiivisesti (no jos ei oteta huomioon tähän menevää aikaa..). Mut just toi, että on itsellekin tullut tavallaan vipinää elåmään, vaikka mulla ainakaan ei sen enempää ole oikeaa vipinää. Mut oon mennyt keikoille (en ole tehnyt sitä ikinä!)vieläpä yksinkin, laitan töihinkin mekon(kuljin pitkään farkuissa ja jossain paidassa), laitan hiuksiakin. Toivottavasti joku sosiologi (😂) joskus vuosien päästä tutkii, miksi tosiaan tarvittiin tälläinen hyvin odottamaton kaksikko, jotta suomalaiset ja kai vähän muutkin naiset erityisesti alkoivat taas elää.
Joku sosiologi,😄Täällä ihan sama tilanne. Oon laihtunut viisi kiloa ihan huomaamatta. En koskaan käy keikoilla, nyt yritin saada lipun jokereitten keikalle. En saanut. Oon tullut aktiivisemmaksi ja iloisemmaksi. Lähden helpommin tapaamaan ystäviä. Kaikki vaan on paljon kivempaa. Surullista on se, että olen jo liian vanha ihan siihen elämään, joka nyt kiinnostaa. Kumma, kun mieli ei vaan vanhene lisääntyneiden vuosien mukana. Pähkähullulta tuntuu, että tuo kaksikko on saanut tämän aikaan.
Mikä se homma oli että Tampereella crew ei ollut tykännyt kun jere otti fanien kanssa kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?