Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21221/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vilkuilupätkä kyllä kertoo ihan kaiken. En ole aiemmin nähnyt kuten ei varmaan täällä moni. Mut eihän tästä nyt enää voi erehtyä.

Ja kyllä se jotain myös Kn puolelta kertoo, kun vilkuilee Bojanin suuntaan jo hetkeä aiemmin.

Tästä vakavan puoleisesta vilkuilusta Kn puoleltahan tulee mielee Edward Cullero:D En muista kauheen tarkkaan Twilightia, mutta eikös sekin tuijotellut kiinteästi vakavana:D

Vierailija
21222/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi vilkuilupätkä kyllä kertoo ihan kaiken. En ole aiemmin nähnyt kuten ei varmaan täällä moni. Mut eihän tästä nyt enää voi erehtyä.

Kyllä se ainakin B:n ajatuksista aika paljon kertoo. Mä luulen, että koska on jo helmikuussa tiennyt K:n ja biisin sen twiitin perusteella, on myös selvittänyt aika paljon asioita hänestä ennen tuota Madridia, on ihan sen tyyppinen kaveri. Ja sit kun kohtasivat oikeesti, se oli menoa... en kyllä ole yhtään varma, että hän enää ajattelee samalla tavalla, mutta kyllä mä olen, edelleen, aika varma, että B:n puolelta ajatuksissa on ainakin alkuun ollut muutakin kuin best friend ja brother- vibat..

Voisin ehkä kallistua samaan. Ja uskon myös K:n kertomuksen, että heti aisti heidän välisen kemian, en vaan usko et se K:n puolelta kunnolla missään vaiheessa eteni varsinaiseen ihastumisen asti ainakaan niin, että hän sitä tiedosti. Mutta tän hetkiset vibat molempien suunnalta on mun mielestä kaverilliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21223/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, mitä hvetin paskaa tää ketju on? Miksei miehet harrasta tämmöstä? (muutamaa leipääntynyttå gaytä ei lasketa)

Ja mikäs, mikäs sinä oot? Ja miksi?

Happamuudesta päätellen veikkaan hänen olevan se leipääntynyt gay.

Minä olenkin kyrpiintynyt gay. Ei turhia hiilareita, mutta suu lihaa täynnä.

T. Rietas gay

Taitaa olla myös muutama promillen kymmenys veressä.....

Vierailija
21224/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ainakin B:n ajatuksista aika paljon kertoo. Mä luulen, että koska on jo helmikuussa tiennyt K:n ja biisin sen twiitin perusteella, on myös selvittänyt aika paljon asioita hänestä ennen tuota Madridia, on ihan sen tyyppinen kaveri. Ja sit kun kohtasivat oikeesti, se oli menoa... en kyllä ole yhtään varma, että hän enää ajattelee samalla tavalla, mutta kyllä mä olen, edelleen, aika varma, että B:n puolelta ajatuksissa on ainakin alkuun ollut muutakin kuin best friend ja brother- vibat..

Aivan varmasti B on käynyt tuijottelemassa entisen keltapukuisen Kärtsän hottiskuvat ja -videot instasta

Vierailija
21225/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nää muutamat aidot pätkät on paljastavia. Tää vilkuilu, mmmm ainakin B:n puolelta, käytäväkävely kaulapusuineen, lipun alle meno, mustispätkät eli Juren työntäminen syrjään, where you naked with Käärijä (mistä sen muuten löytäis?) ja who is Benjamin , Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun, Aftonbladetin haastis, kesäleiri-ihastuksesta kertominen, K:n haastikset viisujen jälkeen kun kertoo B:n tapaamisesta ja mitäs muita tulee mieleen?

Mikä silmänisku? Ja miksi se on mennyt multa ohi? 😄

Vierailija
21226/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampitarilla kyllä tosi ylimielinen tyyli

En voi sietää sitä että on muille faneille tyly ja ohittelee muita

"I'm the lord and Saviour and your queen"

Vierailija
21227/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nää muutamat aidot pätkät on paljastavia. Tää vilkuilu, mmmm ainakin B:n puolelta, käytäväkävely kaulapusuineen, lipun alle meno, mustispätkät eli Juren työntäminen syrjään, where you naked with Käärijä (mistä sen muuten löytäis?) ja who is Benjamin , Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun, Aftonbladetin haastis, kesäleiri-ihastuksesta kertominen, K:n haastikset viisujen jälkeen kun kertoo B:n tapaamisesta ja mitäs muita tulee mieleen?

Mitä mitä! Mikä on Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun!?! Oliko siellä sellaistakin! Seurasin aika tiiviisti ja katsoin paljon pätkiä molemmilta keikoilta, mutta tämä on mennyt ohi. Linkkiä tähän?

Aina löytyy uusia tai huomaamatta jääneitä klippejä!

Vierailija
21228/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan B:n osalta. Olin jo ennen tätä videopätkää sitä mieltä että ainakin hänen käytös täyttää ihastuneen tuntomerkit

Eikä kerro. Normaali haastattelutilanteen noteeraus.

Denial is a river in Egypt 😏

Vierailija
21229/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must tuntuu et toi voi olla hyvinkin ensimmäinen kerta kun silmät kohtaa. B tietää selvästi hahmon jo ennalta ja J katsoo lähinnä että Justin Bieberkö sieltä tulee. Ton jälkeen varmaan se tilanne mistä kuva kun kättelevät. Seurasin silloin aika tiiviisti sitä pre partyjen että osallistujien somea.

Siis minua kyllä harmittaa etten seurannut tätä jo vähintään viisuista (siis sillä lailla kunnolla) tai sieltä prepartyista asti. Toki jotain klippejä tuli katsottua mutta olin aika myöhäisherännäinen.

Ja mä olen iloinen, että kerrankin seurasin, lähes reaaliajassa, tai niin reaaliajassa kun noita instatarinoita yms tuli. Näin varmaan kymmenen minuutin sisään noi jaetut ensihetketkin. Tosin en tiedä oliko se nyt sit niin onni, yli kaksi kuukautta mennyt, kämppä räjähtänyt, lapset heitteillä (no ne on jo melkein aikuisia), työtkin välillä tuntuu rasitteelta, kun vie aikaa tältä harrastukselta. Että ehkä olisi parempi olla onnellisen tietämätön.

Vierailija
21230/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan vaikuttaa hiukan siltä, et se flirttailee nimenomaan vanhempien miesten (miksei naistenkin) kanssa. Oli bi tai pan tai hetero, tai mikä ikinä onkaan, mut siitä tulee jotku vibat et saa tahtonsa tms läpi tolla pikku flirtillä, keimailulla, hymyllä, ja on oppinut tän, et ihmiset ihastuu ja menee päät pyörälle, kun se hymyilee noin ja on niin avoin ja välitön, valloittava persoona, ja suo oman huomionsa toiselle.

Mut toisaalta kaikki esiintyvät taiteilijat, viihdyttäjät lienee vähän samanlaisia?

Vierailija
21231/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun,

Mikäs tämä on ollut? 😛

Vierailija
21232/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Bojan on ku ujo koulutyttö.

Jotain tekoyskää kehittelee tohon vielä, niin tyypillinen sijaistoiminto😅

Ja meinaa ottaa paniikki takapakkia :D sillee apua apua, mitä teen, Kärtsä on tuossa xD

Hyvä kun ei törmää Janiin 😅

Tuo video on kyllä tosi tosi suloinen! Olen niin, niin iloinen, että laitoit sen tänne:D!!

Vaikka monet muut klipit on mun suosikkeja, niin tää kiilaa kyllä listalla korkealle! Varsinkin kun tietää, että nää on ekoilta päiviltä ja hetkiltä, kun ovat olleet tekemisissä!

Ja kyllä jotain sitten vaikka ihan uteliasta tai tiedostamatonta kiinnostunta on Kllakin tän shippaajan silmiin. Esim se romantic-haastattelun hämmentyny nauru, flirtti/ihastus-haastattelun reaktio, lippuvideon hämmentyny virne, ja monet muut. Tässä vilkuilee jo ennen, kun B lähtee liikkeelle.

Voihan olla, että jotain uteliaisuus/kiinnostus/ihastusta myös Kn puolelta, mutta enemmän Bn puolelta ja hän tiedostaa sen paremmin, jos on ollut ennenkin miehiä kohtaan fiiliksiä. Ja voihan Kn suhdestatus ja jos ei oo aiemmin miehiä kohtaan heränny erityisiä fiiliksiä vaikuttaa siihen miten tai miten avoimesti ilmaisee. Ja lisäksi, eri tyypit, voihan olla, että B näyttää avoimemmin, tai ei oo käytännön esteitä tai omia estoja tiellä jne.

Ei ihme, että B nauratti niin siinä virallisessa kättelykuvassa, jos näin paljon jo vilkuilu saa hämilleen! Ei oo kyllä näissä siitä coolista Bojanista tietoakaan, mikä on niin hauskaa kyllä!

B näyttää jotenkin niin viattomalta ja nuorelta, tuo asukin. Kun vertaa pari kk eteenpäin Tavastian lavalle. Eipä olisi B tuossa vielä osannut arvata mitä tuleva tuo

Vierailija
21233/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan vaikuttaa hiukan siltä, et se flirttailee nimenomaan vanhempien miesten (miksei naistenkin) kanssa. Oli bi tai pan tai hetero, tai mikä ikinä onkaan, mut siitä tulee jotku vibat et saa tahtonsa tms läpi tolla pikku flirtillä, keimailulla, hymyllä, ja on oppinut tän, et ihmiset ihastuu ja menee päät pyörälle, kun se hymyilee noin ja on niin avoin ja välitön, valloittava persoona, ja suo oman huomionsa toiselle.

Mut toisaalta kaikki esiintyvät taiteilijat, viihdyttäjät lienee vähän samanlaisia?

Nimenomaan, mut shippilasein katsottuna kaikki näyttää kohdistuvan Käärijään. Sori tylsä mielipide.

Vierailija
21234/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti B on käynyt tuijottelemassa entisen keltapukuisen Kärtsän hottiskuvat ja -videot instasta

Micmac-videon pientä pepun keikutusta.

Vierailija
21235/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja K on ensimmäinen joka heittäytyi juttuihin mukaan mutta olikin se viejä eikä vikisijä. Sekö koukuttaa?

Vierailija
21236/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Bojan on ku ujo koulutyttö.

Jotain tekoyskää kehittelee tohon vielä, niin tyypillinen sijaistoiminto😅

Ja meinaa ottaa paniikki takapakkia :D sillee apua apua, mitä teen, Kärtsä on tuossa xD

Hyvä kun ei törmää Janiin 😅

Tuo video on kyllä tosi tosi suloinen! Olen niin, niin iloinen, että laitoit sen tänne:D!!

Vaikka monet muut klipit on mun suosikkeja, niin tää kiilaa kyllä listalla korkealle! Varsinkin kun tietää, että nää on ekoilta päiviltä ja hetkiltä, kun ovat olleet tekemisissä!

Ja kyllä jotain sitten vaikka ihan uteliasta tai tiedostamatonta kiinnostunta on Kllakin tän shippaajan silmiin. Esim se romantic-haastattelun hämmentyny nauru, flirtti/ihastus-haastattelun reaktio, lippuvideon hämmentyny virne, ja monet muut. Tässä vilkuilee jo ennen, kun B lähtee liikkeelle.

Voihan olla, että jotain uteliaisuus/kiinnostus/ihastusta myös Kn puolelta, mutta enemmän Bn puolelta ja hän tiedostaa sen paremmin, jos on ollut ennenkin miehiä kohtaan fiiliksiä. Ja voihan Kn suhdestatus ja jos ei oo aiemmin miehiä kohtaan heränny erityisiä fiiliksiä vaikuttaa siihen miten tai miten avoimesti ilmaisee. Ja lisäksi, eri tyypit, voihan olla, että B näyttää avoimemmin, tai ei oo käytännön esteitä tai omia estoja tiellä jne.

Ei ihme, että B nauratti niin siinä virallisessa kättelykuvassa, jos näin paljon jo vilkuilu saa hämilleen! Ei oo kyllä näissä siitä coolista Bojanista tietoakaan, mikä on niin hauskaa kyllä!

B näyttää jotenkin niin viattomalta ja nuorelta, tuo asukin. Kun vertaa pari kk eteenpäin Tavastian lavalle. Eipä olisi B tuossa vielä osannut arvata mitä tuleva tuo

Noi pinkit housut ois voinu kyllä jättää pois.

Vierailija
21237/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, mitä hvetin paskaa tää ketju on? Miksei miehet harrasta tämmöstä? (muutamaa leipääntynyttå gaytä ei lasketa)

Ja mikäs, mikäs sinä oot? Ja miksi?

Happamuudesta päätellen veikkaan hänen olevan se leipääntynyt gay.

Minä olenkin kyrpiintynyt gay. Ei turhia hiilareita, mutta suu lihaa täynnä.

T. Rietas gay

Taitaa olla myös muutama promillen kymmenys veressä.....

Ei todellakaan, Koska ei ole party night, ei myöskään poppersia eikä pulvereita pikku sieraimissa. Vahvaa mustaa teetä olen juonut oikein kuumana. Kauramaidolla. Erinomainen juoma hikisissä helteissä.

T, Rietas gay

Vierailija
21238/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun,

Mikäs tämä on ollut? 😛

Oli täällä tällä viikolla. En tallenna linkkejä, niin en osaa sanoa tarkemmin mistä löytyy. Mutta sitä ihasteltiin täällä yhdessä. Sellainen videopätkä jossa B oli oikealla ja K kitaran kanssa vasemmalla. Ja hymyili ihanan hämillään ja onnellisena, kun B iski silmää ja vähän flirttaili. Eikö kukaan muu muista? Oonko nähny unta?

Vierailija
21239/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kärtsää koukuttaa että saa viedä b miten tahtoo (siis hyvässä hengessä). Siinä on osuneet kemiat tosissaan kohdilleen.

Vierailija
21240/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameramies/valokuvaajakin jää vilkuilemaan että mitäs tässä tapahtui.

Ketju on lukittu.