Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hyvä huomio tuossa jollain, Bojan on tosiaan puhjennut kukkaan kun vertaa vaikka noihin Madridin prepartypätkien koulupoikaan. 😲 Ei voi olla kuin K:n vaikutusta. 😀
Twitterissä ollaan riehaannuttu täysin siitä Madrid-videosta, jossa Bojan tuijottelee Jereä aivan ihastuneen näköisenä. Vaikeaksi menee kuitata promomateriaaliksi tällaisia. :)
Ihan koulupoikahan Bojan ei ole ollut, jos olette vaikka Zitti e Buoni -videon nähneet huuuh.
Nyt mä vasta huomasin kun katoin Twitteristä vilkuilupätkää että B tosiaan ensin hetkeksi vakavoituu ja hätkähtää kun se näkee että glups Käärijä on tuossa ja sitten leveä hymy. 😍
Vierailija kirjoitti:
Iso maha
Ihana äijämaha Kärtsällä Tampereella. Katsoin että Salmelaisen Kariko se siinä kesälätsä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan koulupoikahan Bojan ei ole ollut, jos olette vaikka Zitti e Buoni -videon nähneet huuuh.
Juu on nähty 😀🥵 mutta viisujen prepartyissä se oli tuollainen teinipojan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä vasta huomasin kun katoin Twitteristä vilkuilupätkää että B tosiaan ensin hetkeksi vakavoituu ja hätkähtää kun se näkee että glups Käärijä on tuossa ja sitten leveä hymy. 😍
Kai se nyt vakavoituu ku hokaa että on haastattelu on air, eikä menekään keskeyttämään (aikoi varmaankin mennä Käärijä huudot kuultuaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä
Tätä videota ei enää ole, mutta eikö tässä silmää iske K?
ei, vaan B ensiksi. Täytyy osata erityisesti katsoa
Omg, mahtavaa. Toivottavasti Kärtsärii(?) lataa sen uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mikä toi ust termi on?
Unresolved sexual tension
Mun koko private elämä on tota... 😔
No ei vaineskaan, mutta mun elämäni isoin ihastuskokemus on tota. Siksi varmaan tässä nyt kuolaankin samoja tunteita taas 🙂
Eilen näin tuosta vilkuilusta hyvän hidastuksen tik tokissa mutta nyt en tietenkään enää löydä sitä 🤯 Jos joku tietää videon niin voisiko linkata 💚
Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.
Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kukaan viettää hienoa suomalaista kesäiltaa satuilemalla jossakin vauvapalstalla, mutta tekstien määrästä päätellen kyllä vaan viettää. Eikö teillä ole minkäänlaista sosiaalista elämää netin ulkopuolella?
Meillähän just on, vähän liikaakin. Nyt on meidän kesä. Anna meidän kellua tässä ihanassa nirvana-endorfiinipumpulissa vielä hetki.. kyllä se arkikin vielä joskus valitettavasti koittaa...
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä ollaan riehaannuttu täysin siitä Madrid-videosta, jossa Bojan tuijottelee Jereä aivan ihastuneen näköisenä. Vaikeaksi menee kuitata promomateriaaliksi tällaisia. :)
Missä?! Linkkiä ? Hakusanoja?
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin tuosta vilkuilusta hyvän hidastuksen tik tokissa mutta nyt en tietenkään enää löydä sitä 🤯 Jos joku tietää videon niin voisiko linkata 💚
Mua huvittaa kun olen ollut tosi vähäinen Twitterin käyttäjä, mutta seurasin siellä paria talousennusteäijää. Joten Twitter ei tarjoa mulle juurikaan muuta.
Niin nyt nämä tyhmät jorisijat vilahtelevat mun hakujen tulosten keskeltä, kun etsin kaikkea mahdollista Käärijästä ja Bojanista ja heidän bromancestaan. Se kontrasti on niin huvittava.
Mä laitoin twitteriin vaan hakusanaksi bojan niin melkein ekojen tulosten seassa oli eilen monet laittaneet tuota vilkuiluvideota. On Titanic-musiikilla, hidastuksilla ja vaikka mitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.
Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.
Tosi monella näitä samoja ajatuksia, siis just että tämä on vaikuttanut omaan elåmään jollain lailla positiivisesti (no jos ei oteta huomioon tähän menevää aikaa..). Mut just toi, että on itsellekin tullut tavallaan vipinää elåmään, vaikka mulla ainakaan ei sen enempää ole oikeaa vipinää. Mut oon mennyt keikoille (en ole tehnyt sitä ikinä!)vieläpä yksinkin, laitan töihinkin mekon(kuljin pitkään farkuissa ja jossain paidassa), laitan hiuksiakin. Toivottavasti joku sosiologi (😂) joskus vuosien päästä tutkii, miksi tosiaan tarvittiin tälläinen hyvin odottamaton kaksikko, jotta suomalaiset ja kai vähän muutkin naiset erityisesti alkoivat taas elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jerehän sanoo just tuossa kohdassa, että "this is the dream".
Yes yes, it is!
Tutustuuko muut kilpaiiivat vasta muiden maitten biiseihin voittanut omien maiden finaalit
ei, vaan B ensiksi. Täytyy osata erityisesti katsoa