Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21181/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne TV-sarjat lässähtää siihen, kun päähenkilöt pääsevät itse asiaan. Parempi pitää vaan jännitystä yllä, eikä antaa sähkön purkautua.

Vierailija
21182/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Bojan on ku ujo koulutyttö.

Jotain tekoyskää kehittelee tohon vielä, niin tyypillinen sijaistoiminto😅

Ja meinaa ottaa paniikki takapakkia :D sillee apua apua, mitä teen, Kärtsä on tuossa xD

Hyvä kun ei törmää Janiin 😅

Tuo video on kyllä tosi tosi suloinen! Olen niin, niin iloinen, että laitoit sen tänne:D!!

Vaikka monet muut klipit on mun suosikkeja, niin tää kiilaa kyllä listalla korkealle! Varsinkin kun tietää, että nää on ekoilta päiviltä ja hetkiltä, kun ovat olleet tekemisissä!

Ja kyllä jotain sitten vaikka ihan uteliasta tai tiedostamatonta kiinnostunta on Kllakin tän shippaajan silmiin. Esim se romantic-haastattelun hämmentyny nauru, flirtti/ihastus-haastattelun reaktio, lippuvideon hämmentyny virne, ja monet muut. Tässä vilkuilee jo ennen, kun B lähtee liikkeelle.

Voihan olla, että jotain uteliaisuus/kiinnostus/ihastusta myös Kn puolelta, mutta enemmän Bn puolelta ja hän tiedostaa sen paremmin, jos on ollut ennenkin miehiä kohtaan fiiliksiä. Ja voihan Kn suhdestatus ja jos ei oo aiemmin miehiä kohtaan heränny erityisiä fiiliksiä vaikuttaa siihen miten tai miten avoimesti ilmaisee. Ja lisäksi, eri tyypit, voihan olla, että B näyttää avoimemmin, tai ei oo käytännön esteitä tai omia estoja tiellä jne.

Ei ihme, että B nauratti niin siinä virallisessa kättelykuvassa, jos näin paljon jo vilkuilu saa hämilleen! Ei oo kyllä näissä siitä coolista Bojanista tietoakaan, mikä on niin hauskaa kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21183/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren

Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D

Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..

Mikä se toinen pätkä on? Oon vaan nähnyt Jan - Bojan -pätkän, ja siinä klipissä Bta ei kai näy.

t. toukukuun alussa laivaan hypännyt, mutta aiempaa reittiä suht paljon kartoittanut

Semmonen jossa on B ja kaks muuta jokeria ja K ja ne löpisee jostain pinacoladasta(koska K ei osaa muuta). Siinä B katsoo nätisti.

Oioi!! Kuulostaa hyvältä!!! Linkkiä tähän kellään?

https://www.dropbox.com/s/0zu0hfcv0ebf03m/VID_20230407210325.mp4?dl=0

Tossa jo vähän pientä omistushalua havaittavissa kun kädet kiinni Kärtsässä

Kiitos. Luulin jo että yö menee tätä etsiessä.

Vierailija
21184/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä ikävä kevättä ja noita prepartyja. Muistan kun näin sen B:n ja K:n lantionpumppaustanssin Madridissa ja katoin että kylläpäs B siinä ketkuttaa mutta en ajatellut sen kummemmin. Sitten tuli Liverpool ja laivaillat ja muut. Oi niitä aikoja.

Se mikä näissä ja näiden väleissä kiinnostaa hurmaavien persoonien lisäksi on se että kaikki tietää ettei jännite ei tuu koskaan purkautumaan tai miten sen nätisti sanoiskaan. Se on aika romanttista ja eroottista.

Vierailija
21185/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu toi Crew:n tylyys oli faneja kohtaan? Manageriharjoittelijako oli tylyttänyt?

Vierailija
21186/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, mitä hvetin paskaa tää ketju on? Miksei miehet harrasta tämmöstä? (muutamaa leipääntynyttå gaytä ei lasketa)

Ja mikäs, mikäs sinä oot? Ja miksi?

Happamuudesta päätellen veikkaan hänen olevan se leipääntynyt gay.

Minä olenkin kyrpiintynyt gay. Ei turhia hiilareita, mutta suu lihaa täynnä.

T. Rietas gay

Vierailija
21187/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.

https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…

And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.

Mä taas muistan, miten 90 luvulla shipattiin (tai mikä se termi sillon olikaan) Cruisea ja Pittiä.

Se vampyyrileffa! Veren vangit. Niinpäs muuten shipattiinkin, heillä oli siinä leffassa myös kuuma kemia.

Legendaarinen Veren vangit! Kävin katsomassa sen muistaakseni viis kertaa, ja siinähän teinityttöönkin nimenomaan vetosi vahva homoeroottinen lataus kahden komean miehen välillä, tosiaan...

Joo tomppa ollu vähän samanlaine ku K, helppo shipata sekä miehille ja naisille

Vierailija
21188/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren

Ja eikös toi oo siltä päivältä ku ne ekaa kertaa tapas, Bojanin vaatteista päätellen. Ja heti aivan pasmat sekasin :D

Ennen tota päivää oli se iltatilaisuus jossa oikeesti ekan kerran tapasivat. Josta on pari videonpätkää. Joista ainakin toisessa B llä on jo se ihastunut ilme..

Mikä se toinen pätkä on? Oon vaan nähnyt Jan - Bojan -pätkän, ja siinä klipissä Bta ei kai näy.

t. toukukuun alussa laivaan hypännyt, mutta aiempaa reittiä suht paljon kartoittanut

Semmonen jossa on B ja kaks muuta jokeria ja K ja ne löpisee jostain pinacoladasta(koska K ei osaa muuta). Siinä B katsoo nätisti.

Oioi!! Kuulostaa hyvältä!!! Linkkiä tähän kellään?

https://www.dropbox.com/s/0zu0hfcv0ebf03m/VID_20230407210325.mp4?dl=0

Tossa jo vähän pientä omistushalua havaittavissa kun kädet kiinni Kärtsässä

Kiitos. Luulin jo että yö menee tätä etsiessä.

Prkle mulla ei lähde toi video käyntiin.

Vierailija
21189/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meinaa ottaa paniikki takapakkia :D sillee apua apua, mitä teen, Kärtsä on tuossa xD

Tuo video on kyllä tosi tosi suloinen! Olen niin, niin iloinen, että laitoit sen tänne:D!!

Vaikka monet muut klipit on mun suosikkeja, niin tää kiilaa kyllä listalla korkealle! Varsinkin kun tietää, että nää on ekoilta päiviltä ja hetkiltä, kun ovat olleet tekemisissä!

Ja kyllä jotain sitten vaikka ihan uteliasta tai tiedostamatonta kiinnostunta on Kllakin tän shippaajan silmiin. Esim se romantic-haastattelun hämmentyny nauru, flirtti/ihastus-haastattelun reaktio, lippuvideon hämmentyny virne, ja monet muut. Tässä vilkuilee jo ennen, kun B lähtee liikkeelle.

Voihan olla, että jotain uteliaisuus/kiinnostus/ihastusta myös Kn puolelta, mutta enemmän Bn puolelta ja hän tiedostaa sen paremmin, jos on ollut ennenkin miehiä kohtaan fiiliksiä. Ja voihan Kn suhdestatus ja jos ei oo aiemmin miehiä kohtaan heränny erityisiä fiiliksiä vaikuttaa siihen miten tai miten avoimesti ilmaisee. Ja lisäksi, eri tyypit, voihan olla, että B näyttää avoimemmin, tai ei oo käytännön esteitä tai omia estoja tiellä jne.

Ei ihme, että B nauratti niin siinä virallisessa kättelykuvassa, jos näin paljon jo vilkuilu saa hämilleen! Ei oo kyllä näissä siitä coolista Bojanista tietoakaan, mikä on niin hauskaa kyllä!

Olin kyllä yllättyny, että tällaistakin ihanaa vilkuilumateriaalia on jo noilta ekoilta päiviltä. Boyfriend-video ja puppy-suuhun syöttämisvideo olivat kuvattu itse ja tietäen, että menee jakoon. B kyllä näytti siinä bussi-videossa onnelliselta ja Klla leveä hymy, kun painaa pään Bn olalle.

Mutta silti kyllä yllättää, että siellä on näinkin tiivistä silmäpeliä pelattu ekoista päivistä asti! Noin sadannen kerran mietin, paljonkohan siellä on oikeasti vaihdettu katseita, kosketuksia ja kemiaa kameroiden ulkopuolella, ts varmasti näyttänyt latautuneelta muulle bändille, Suomen porukalle yms. 

Tässä ei kyllä K jää kiinnostusbondauksessa toiseksi Blle, yhtä lailla mukana, vaikka reagoivatkin eri lailla. Toinen hirittää hermostuneena ja toinen vilkuilee tiiviisti!

Vierailija
21190/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, mitä hvetin paskaa tää ketju on? Miksei miehet harrasta tämmöstä? (muutamaa leipääntynyttå gaytä ei lasketa)

T. Rietas gay

🤔

Vierailija
21191/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅

Mihin niistä? Kuka toi Rylan on? Joku tuttu?

Rylan oli Liverpoolissa , teki kai ainakin haastatteluja. Hän vastasi Bojanin postauksen kysymykseen 'My garden' ja siihen on tuo Bojanin vastaus. Minuutissa vastaaminen taitaa viitata Jeren kommenttiin vastaamiseen.

Ooo, kiitos oikaisusta. Niinpä onkin. Ei toi minunkaan mielestäni ole välttämättä yli-innokkuutta. Sai hälytyksen niin vastasi heti :) 

Vierailija
21192/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko Jyväskylän suunnalta mitään?

Vierailija
21193/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Bojan jähmettyi kun näki Käärijän ja alkoi saman tien kihertää<3

Vierailija
21194/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rietas gay

🤔

Hymiössä -- tuota onkos hänellä siinä miehinen elin vaiko makkara suussa? Minulla se voi olla vain miehinen elin (membrum virile), sillä makkaraa en syö. Olen sillä tavalla kranttu ja ronkeli.

T. Rietas gay

Vierailija
21195/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.

Muistaako joku vielä kasarilta sarjan Konnankoukkuja kahdelle, Moonlighting? Siinä oli päähenkilöiden välillä just kuumaa tätä. Bruce Willis ja oliko Cybill Shepherd?

Minä. Se oli eka shippini ja tämä sitten toinen. Olin 8 v. ja tuntui niin jännältä koko sarja. Silloin ei ollut mitään käsitystä ilmiöstä UST, unresolved sexual tension.

Täällä +30 kuulee ekaa kertaa tän ilmaisun/nimen sille (UST). Se kyllä sopii tähän laivaan niiin hyvin.

Ei ihme, että täällä mainittiin pitkä esileikki tänään, jää se sille leikin tasolle tai ei, kun ainakin jo videoiden perusteella UST:ia on Paljon.

Mitenhän sähköiseltä se purkaantumaton jännite mahtaa heille tuntua:o

No sehän voidaan laittaa purkaantumaan. Ehkä joku palstan kokemusasiantuntijoista voi auttaa...........?

Uu lalaa.....

Vierailija
21196/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut ton pre party kohtaamisen kohta 20 kertaa. Niin hauska. B ihan säpsähtää että tossa toi meemiäijä nyt on.

Vierailija
21197/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why did some of you vote down my positive sentence about friendship? :( :(

That's strange!!

Vierailija
21198/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan ihan säikähtää ku näkee Jeren 😅

Symppis ruusunen kun ensin hymyilee rennosti, ei tiedä Jeren läsnäolosta mitään, mutta kun huomaa niin hetkeks menee ihan hämilleen (kirjaimellisesti pysähtyy kuin seinään) ja sitten alkaa kikattelu 💕

Vierailija
21199/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vilkuilupätkä kyllä kertoo ihan kaiken. En ole aiemmin nähnyt kuten ei varmaan täällä moni. Mut eihän tästä nyt enää voi erehtyä.

Vierailija
21200/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnéa from Sweden kirjoitti:

Why did some of you vote down my positive sentence about friendship? :( :(

That's strange!!

Nyt lopetat. Liisa. Ei enää.

Ketju on lukittu.