Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21201/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule koskaan mitään, koska myrtti. 

Vierailija
21202/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tämänkin haastattelun taas takaisin:

Käärijä kertoi Huomenta Suomen haastattelussa tavanneensa Cvjetićaninin ensimmäistä kertaa Euroviisujen etkotapahtumassa Madridissa huhtikuussa.

Mehän kommunikoitiin aluksi pelkästään kasvoilla ja eleillä, ja aina kun käveltiin toistemme ohi, ruvettiin vaan räkänä nauramaan. Ja siinä tunsi heti jotenkin, että tässä on jotain meidän välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21203/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piirre jerestä bojanissa. kiinnostaa

Vierailija
21204/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen shoppaus oli Antti Tuisku ja Ville Valo. Olikohan Vintti-blogi jossa heidän tarinaa tehtiin.

Osoittaa jotain tän palstan henkisestä tasosta. Eikä erityisen positiivista

Jaa nii et joku täällä shopannu Antti Tuiskua ja Ville Valoa. 😶

Valosta en tiedä, mutta Tuiskun huumori on kyllä sellaista, että tiedä vaikka olisi itsekin kirjoittanut niitä tarinoita.😂 Voin kuvitella, miten hän Espanjassa rentoutuu lukemalla tätä palstaa ja juomalla samalla sangriaa. Antti seikkailut Starbuckissa on myös oma lukunsa.

Jäähallikeikan jälkeen Anatude taisi yrittää samanlaista kuin K:lla ja B:llä, kun jakoi Instaansa K:n puheita Espanjasta toteamalla "I love you" ja "sänky on pedattu valmiiksi". Liekö K matkustaa Anatuden luokse joskus. 

Minua kiinnostaisi myös Bojan-Anatude-viritelmät. Näen loppumattomia mahdollisuuksia!

Vierailija
21205/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mammat uskoo et teidän ihastuttava internationaalinen lady SLO (eli Linnea from Sweden) on pelkkää pas*Kaa 😅

Vierailija
21206/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vilkuilupätkä kyllä kertoo ihan kaiken. En ole aiemmin nähnyt kuten ei varmaan täällä moni. Mut eihän tästä nyt enää voi erehtyä.

Ei ainakaan B:n osalta. Olin jo ennen tätä videopätkää sitä mieltä että ainakin hänen käytös täyttää ihastuneen tuntomerkit

Vierailija
21207/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lopettaa palstailu. Alkaa mennä omat tunteet sekaisin shippailun kanssa. Ihan kuin itsellä olisi suhde Bojanin kanssa. Onneksi nyt ei enää tunnu niin tärkeältä lukea palstaa ja kytätä Instaa. Ehkä tämä tästä.

Ja silti on liput syyskuulle 🤩

Vierailija
21208/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se b vielä näyttääkin tavallista nuoremmalta tuossa vilkuiluvideossa.

Vierailija
21209/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu et toi voi olla hyvinkin ensimmäinen kerta kun silmät kohtaa. B tietää selvästi hahmon jo ennalta ja J katsoo lähinnä että Justin Bieberkö sieltä tulee. Ton jälkeen varmaan se tilanne mistä kuva kun kättelevät. Seurasin silloin aika tiiviisti sitä pre partyjen että osallistujien somea.

Vierailija
21210/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit pois täältä.

Vierailija
21211/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Ihana Bojan jähmettyi kun näki Käärijän ja alkoi saman tien kihertää<3

Höpö höpö. Oli naurut päällä jo ennen Kn näkemistä, varmaan noista taustalla kuuluvista Käärijähuudoista. Mutta huomas haastattelutilanteen ja stoppas ja jatko eteenpäin.

Ei ainesta jatkoon tällä.

Vierailija
21212/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen harmittaa että molemmat ei olleet sinkkuja viisujen aikaan. 

Vierailija
21213/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vilkuilupätkä kyllä kertoo ihan kaiken. En ole aiemmin nähnyt kuten ei varmaan täällä moni. Mut eihän tästä nyt enää voi erehtyä.

Kyllä se ainakin B:n ajatuksista aika paljon kertoo. Mä luulen, että koska on jo helmikuussa tiennyt K:n ja biisin sen twiitin perusteella, on myös selvittänyt aika paljon asioita hänestä ennen tuota Madridia, on ihan sen tyyppinen kaveri. Ja sit kun kohtasivat oikeesti, se oli menoa... en kyllä ole yhtään varma, että hän enää ajattelee samalla tavalla, mutta kyllä mä olen, edelleen, aika varma, että B:n puolelta ajatuksissa on ainakin alkuun ollut muutakin kuin best friend ja brother- vibat..

Vierailija
21214/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko et tänne ei laitettas ollenkaan huonoja ja tylsiä ja vääriä mielipiteitä.

Vierailija
21215/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi hölmö yskimis juttuki on tossa vilkuilu videolla xD

Vierailija
21216/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nää muutamat aidot pätkät on paljastavia. Tää vilkuilu, mmmm ainakin B:n puolelta, käytäväkävely kaulapusuineen, lipun alle meno, mustispätkät eli Juren työntäminen syrjään, where you naked with Käärijä (mistä sen muuten löytäis?) ja who is Benjamin , Tavastian lavalla reaktio B:n silmäniskuun, Aftonbladetin haastis, kesäleiri-ihastuksesta kertominen, K:n haastikset viisujen jälkeen kun kertoo B:n tapaamisesta ja mitäs muita tulee mieleen?

Vierailija
21217/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan B:n osalta. Olin jo ennen tätä videopätkää sitä mieltä että ainakin hänen käytös täyttää ihastuneen tuntomerkit

Eikä kerro. Normaali haastattelutilanteen noteeraus.

Vierailija
21218/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must tuntuu et toi voi olla hyvinkin ensimmäinen kerta kun silmät kohtaa. B tietää selvästi hahmon jo ennalta ja J katsoo lähinnä että Justin Bieberkö sieltä tulee. Ton jälkeen varmaan se tilanne mistä kuva kun kättelevät. Seurasin silloin aika tiiviisti sitä pre partyjen että osallistujien somea.

Siis minua kyllä harmittaa etten seurannut tätä jo vähintään viisuista (siis sillä lailla kunnolla) tai sieltä prepartyista asti. Toki jotain klippejä tuli katsottua mutta olin aika myöhäisherännäinen.

Vierailija
21219/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule koskaan mitään, koska myrtti. 

Myrtti on jo matkalla ulos. Lähtölaskenta käynnistynyt, kello tikittää eikä se ole mikään "biologinen kello". Jere alkaa löytää itseään. Näin isot asiat eivät viikossa tai muutamassa tapahdu, mutta miehelään, miehelään tässä ollaan menossa.

Vierailija
21220/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi hölmö yskimis juttuki on tossa vilkuilu videolla xD

no tietkö just sellainen juttu, kun olet hämilläsi, etkä tiedä mitä tehdä, niin vaikka sitten (teko)yskit, jotta teet edes jotain. Sijaistoiminto :D.

Ketju on lukittu.