Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤KULTAINEN 60-luku ja viikko-49¤¤

04.12.2006 |

Huomenta tytöt !

Ei muuta kuin pinoilemaan ! Terv. emmi

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Emmi, tytöt, todellakin tyttösiä tässä ollaan. Mulla ainakin on niin ihana tyttömäinen olo, kun riemuitsen sisälläni. Täti tuli ja ihan ajallaan. Mukavaa huomata, että kroppa toipui näin nopeasti ja taas voin suunnitella tulevaa... eli siis alkaa kyttäilee oviksen merkkejä jne..

Mitään muuta hyvää tähän harmaaseen ja sateiseen maanantai aamuun ei siitten liitykään. Olen vielä tämän ja huomisen lomalla, kuopuksen kanssa kirjoittelimme äsken joulukortteja. Joka vuosi ajattelen, että jospa tänä vuonna jättäisinkin kortit laittamatta. Niitä kun on tollaiset 50 kpl. Mutta tässä sitä taas ollaan, osoitekirja kourassa ja korttipino edessä. Piti pitää pikku tauko, ja tulla välillä tänne kurkkimaan.

Niin kiitos Emmi kun avasit pinon!!

Hyvää viikkoa kaikille!!

vm69

Vierailija
2/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin plääh-maanantai.... Sain imuroitua ja imuri onnistuneesti hätisti lapsetkin (tai isomman) keräämään huushollista leluja lattialta. Pinenmpi ei osallisstu näihin talkoisiin kuinharvoin... laiska luonne, keneen mahtaa tulla ;)

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Tai paremmin pilvimaton alla. VM:lle onnittelut siitä, että keho toimii ja tsemiä oilin bongailuun ja afrikan tähteen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti tsemeistä. En tajunnutkaan viime viikolla kijoittaessani, miten hauska tuo Afrikan tähti oli... Parin viikon kuluttua onkin hyvä pelihetki, kun mulla on taas silloin sopivasti kahden päivän loma. Mies kanssa kotiin ja kuopus mummolle. Saadaan pelata rauhassa, eikä pikkuneiti sekoita pelilautaa...

Todella järkevää juttua. Mutta pakko keksiä jotain, kun niin on ankeeta. Miksei voi sataa lunta...? Sitten mä jupisisin, että vitsi kun selkään koskee kun piti luoda lumet koko pihalta..

Joo, kai pitää mennä takasin juolukorttien pariin. Imuroin minäkin tässä välissä kun ei jaksaisi kirjoittaa. Siis niitä kortteja.

veeäm

Vierailija
4/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantait on muutenkin ihan plääh, saatikka sitten kun vettä tulee taivaan täydeltä ja on pimeää ja harmaata :( Vm:n positiivisen mielen innoittama päätin itsekin olla vähän posiitisemmalla mielellä :) Kiitos vm!!

Pietulle oli sitten täti tullut, harmi :( Mutta uudet Afrikan tähdet vaan hakuseen, niin eiköhän se siitä ;)

Minä olen nyt viisi päivää tikuttanut ovista ja ihan ihmeissäni olen. Silloin kp 9 sain siis kaksi selvää viivaa, sitten oli haamuja, eilen illalla taas selvä viiva (???) ja tänään haaleampi viiva. Olisiko muka voinut olla kaksi ovista?? Nyt on kyllä muitakin ovismerkkejä (limat + vatsan nippailut), mitä kp 9 ei ollut. Ja sitten toi ukonrahjus... *mmmrrr* poti eilen vielä pikkujoulun jälkeistä dagen efteriä, ettei kolopallon peluuta voinut edes harkita... Jos tänään ruokkiksellaan päästäis Afrikan tähteä hakemaan ;)

Minea oli tullut takaisin tauon jälkeen, tervetuloa :) Me emme ole tainneet tavatakaan, kuumeilin keväällä ja sitten oli muutaman kuukauden tauko mutta nyt taas täällä :)

Kiitokset emmille pinon aloittamisesta!! Mites meidän muut odottajat voivat??

Hyvää viikonalkua, ja toivottavasti kelit tästä paranisi!!

ANI

Vierailija
5/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meilla paistaa aurinko! (sen piti olla lohduttava ilmaus, eika mikaan ilonhuudahdus, heh) Eli voisihan sita hiukan sinnekin pain puhallella...

Muuten ei mitaan uutta; makin ottaisin vm ne tatoset sitten talla viikolla, joten ala niita liikaa pihtaa, jooko?

Eli toiveissa eletaan ettei kierto venyis ja paastais yritykseen, toivoen parasta-pelkaen pahinta...

-levinia69 kp 26-

Vierailija
6/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa emmi,ensin viikkopinosta ja noista " tytöistä" , johan tässä ihan nuortuu ajatus...

Ja vm:lle onnittelut tätsystä,nyt sitten taidetaan piinailla samoja aikoja,mukavaa. Mulla tosin ei tiedä tuosta kierrosta onko 29 vai 32 tai jotain muuta mutta ensi viikolla sitten tikutellaan ja toivotaan että saadaan uudeksi vuodeksi plussaa,eiks joo? Sullakin tuo korttipuuha on samaa luokka kun meillä eli n. 50 korttia. Millonkahan saisi inspiksen aloittaa, joka vuosi meinaa lupaan että vähennän määrää mutta eipä tuo ole vielä pienentynyt,ei vaan raaski jättää ketään pois.

Onko meillä ketään piinapenkissä tällä viikolla? On taas niin hiljaista sillä saralla. Mitä kuuluu trattikselle,onhan kaikki ok? Kun ei ole kuulunut pitkään aikaan....

Täällä ei kummempaa,kp4:ssä mennään ja greippimehua ostin 2 litraa ja yritin isännältä sen jääkaapin perukoille piilottaa. Luin viikonloppupinoa ja huomasin että sitä on keksitty jos jonkinnäköistä laimennuskonstia afrikatähden peluun keskellä tuon greipin juontiin. Minä taidan olla jonkinlainen kierouma tässä joukossa kun voisin juoda sitä kuinka paljon tahansa,niin hyvää se on ja ilman mitään lantrausta. No viime kierrossa ainakin limat oli kohdallaan mutta nyt vuodosta päätellen en tainut sitten ovuloida ollenkaan koska vuoto on tavallista niukempaa. Eikös se ollut jonkinlainen merkki siitä?

Tuosta tädin tulosta vielä,huomasin muuten isännänkin olotilasta ettei ollut mikään iloinen että sellainen meikäläiselle ilmaantui, joten mukava huomata vielä että jotain toivonkipinää hänelläkin on...

Nyt töiden pariin ennen murkinaa.Palataan....ja palstautukaa kertomaan kuulumisia....

-pietu-

Vierailija
7/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina, la 27.6.07

Kirppu

Valdevina

Vierailija
8/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani: harmi, että kolopelit jäi kankkusen takia. Mutta tsempit sitten ruokikselle. Noista sun ovisviivoista en osaa sanoa mitään, mä itse tikuttelin viime kesänä parissa kierrossa, mutta koskaan en saanut ihan täysin vahvoja viivoja. Tai ainakin kuvittelin, että niiden olisi pitänyt tummempia olla. Mulla jäi niitä liuskoja jonkun verran, joten saatanpa taas tässä kuussa kokeilla.

Levinia: Jos sä lupaat sitä aurinkoa tänne, niin kunhan täti pakkaa kamojaan, panen se koko akan laukkuun ja lähetän sinne. En todellakaan pihtaa sitä, kunhan nyt tässä pari päivää jaksaa pyöriä, niin uskon että jo luovun. Joten odottele Suomen konetta jossain kentän laidalla...

Pietu: Joo, meille sitten tavoitteeksi plussat uudeksi vuodeksi. Kuvittelepa sitä ihanuutta... Raketit räiskyy ja vuosi vaihtuu ja sit kuiskataan ukkojen korvaan..." olen raskaana..." No, en ole vielä niin pitkälle laskenut, että onko mahdollista vielä vuodenvaihteessa testata JOS olisi tarvetta. Mutta on niin ihanaa haaveilla.

Joo, kävin laskemassa, ja vanhan kiertoni mukaan silloin olisi mahdollista... No joo, nyt jalat maahan...

Ja takasin korttien ääreen... Neiti jo huutelee, että koska mä tuun. Se on askerrellut siinä samalla ja hienoja luomuksia on tehnyt.

Vierailija
9/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa uudet! Pitkä lista 60-lukulaisia, wau!

Ihan kaikkea en muista (taaskaan) kommentoida. Afrikan tähteä oli ainakin pelattu ahkerasti;-)

Olin reissussa viikonlopun ja kerroin sisarelleni vauvauutiset. Muulle suvulle kerron vasta joskus joulun aikaan tai sen jälkeen. 13.12. on rv12 kunnallinen ultra. Äitini poistaa minut varmaan testamentistaan, kun kuulee..Jos ette muista/tiedä, niin hän ei hyväksy ulkomaalaista miestäni.

Nukun taas huonosti, joten siksi lyhyet löpinät. Muuten olo ok, huimaa välillä aika rankasti.

S rv10+5

Vierailija
10/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjolla on edelleen 17kpl ovistikkuja edulliseen jouluale-hintaan. En viittis millään ruveta kaupittelemaan niitä tuolla " ylellä" . Heitän ne ensi kesänä roskikseen (menevät vanhaksi 7-8/07), mutta voin kyllä paljastaa sitten, mistä keski-suomalaisesta roskapöntöstä ne voi noutaa=). Sitä ennen luottamukselliset yhteydenotot senniina@netti.fi.

Vierailija
11/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan harjanvarsi :-/ Netti oli pimennossa koko aamun, eli sain vain otsakkeen kirjattua, ja sitten katosi yhteys. Ja niin addiktoitunut olen vauvan-sivuihin, että tuli ihan vieroitusoireita, jos en pääse palstautumaan ja lukemaan kuulumisia ennen töihin lähtöä, koska siellä en halua lukea vauvaa, en tykkää siitä, että vieraat ihmiset pääsevät nyysimään yksityisiä asioitani :-)) Jippii, mutta nyt netti taasen toimii ..

Vm: ihanaa, että olo on tyttömäinen :-)) Nyt vain odotat, että täti lähtee Levinialle ja sitten kaivat Afrikan tähden esille, ja ei kun pelaamaan .. Ja kiva, että olet palautunut km:sta. Nyt vain uusin toivein ja ajatuksin kohti uutta kiertoa !!!

Senniina: Kurjaa äitisi suhtauminen ' ennakkoluulo' miestäsi kohtaan, mutta tavallaan ymmärrän, jos ei koskaan ole tarvinnut olla ulkomaalaisten kanssa tekemisissä, uskoo kaiken mitä kirjoitetaan ja muutenkin jos on huonoja kokemuksia. Toivon kuitenkin, että pieni lapsenlapsi saisi ajatukset muuttumaan ' kun aivan varmasti tämä tulokas on super söpöliini ' Meillä vanhemmat on onneksi suhtautuneet hyvin tai siis ihan normaalisti, eli mieheni on kuin ketä tahansa meistä muista ...

Paljon oli muutakin kirjoitusta tullut, mutta nyt on kiirehdittävä suihkuun ja syömään ja sitten töihin :-((

Omaa napuliinia: Kaikki hyvin. Viikonloppuna olin todella masentunut ja itkuinenkin, siis lauantai illasta aina sunnuntaihin, mutta nyt taas kaikki on hyvin, kait alakuloisuuskin kuuluu raskauteen. Tunsin itseni ihan huonoksi ja arvottomaksi ja mietin jo, että sovinko edes äidiksi .. Sain tänään aamulla mieheni sisarelta paketin Kanadasta ja se sisälsi toinen toistaan ihanampia alusasuja ja pitsipuseroita odottavalle äidille ja taas tuli hyvämieli ja itketti. Mitenköhän moni suomalainen käly ostaa veljensä vaimolle lahjaksi ' alusasusteita' :-)) hih- mutta ihana ihminen hän on .. Vauva ollut liikekannalla viikonloppuna .. Ja nyt on tullut taas sellaista lievää etomista iltaisin, ja ruokahalut poissa .. Mutta aamulla maistuu senkin edestä :-))

Sonjaemma: eikös np-ultra ole tällä viikolla ? Onnea matkaan' yli triljoona kiloa '

t. emmi rv- 24+1

Vierailija
12/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Emmi tytöttelystä, sitä tarvitaan kun loppuviikosta tulee täyteen 41-v :(

Täällä loppui sitten piinailut lyhyeen, kun kp 23 muuttui kp 1:ksi. Tänä vuonna kierto ollut kp 22-49 joten aika epätoivoiselta välillä tuntuu.

No ei muuta kun Afrikan tähteä pelailemaan uusin voimin (tää kolahti meille hyvin, kun otettiin viimeksi mökillä käydessämme se ihan oikea Afrikan tähti- peli himaan ja on sitä pelailtu tytön kanssa monta kertaa illassa :))

Mitähän mun piti kirjoitella, kirjoittelin jo pitkät pätkät ja kun lähetin, niin kirjoitus katosi bittiavaruuteen..

Joulukortit pitäisi laittaa täälläkin työn alle. Yleistä siivousta, kun tuli kutsuttua huomiseksi vieraita.

Lauantaisista pikkujouluista toivutaan pikkuhiljaa, tässä iässä se toipuminenkin kestää..

Anin viivat ainakin ihmetytti, mullakaan ei kokemusta vahvoista viivoista niillä vähäisillä tikutuskerroilla mitä mulla on ollut.

Eiköhän se Senniinan äidin sydän sula viimeistään sitten kun näkee pienokaisen.

vm sai toivotun tädin, pietu vähemmän toivotun niinkuin minäkin.

levinialla hyvät mahikset saada täti, kun lähettäjiä näyttää riittävän:)

Vierailija
13/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin synkeetä on vaikka täällä ei vielä sadakkaan mutta taitaa olla ihan ajan kysymys milloin taivas repeää. Minä myös odottelen milloin sataa lunta että tämä harmaus hieman kirkastuisi.

Sairaslomaa täällä vietellään ja olen kyllä tyytyväinen ettei tarvitse töihin lähteä. Yöt on niin levottomia. Joinakin öinä valvon monta tuntia ja sitten kun nukun muka paremmin niin uni on sellaista levotonta ja asentoa ei meinaa löytyä ollenkaan missä olisi hyvä. Harvinaista , mutta yhtenä yönä heräsin siihen kun vauva potkaisi oikein kunnolla. Hyppäsin pystyyn ja mieheltä kysymään mitä täpahtui:)

Muuten kaikki ihan kohdallaan hieman supistelee edelleen ja sitä väsymystä on, mutta enköhän selviä. Tiedä kyllä noista joulu valmisteluista, ihan kammottaa ajatus kun en oikein jaksa edes ajatella koko joulua nyt. Onneksi pakolliset lahjat on melkein ostettu.

Levinialle, kun saat sen tätsyn vm:ltä sinne niin pistä paluu koneeseen aurinkoa tänne:)

Emmi minulla kanssa nuo mielialat vaihdelleet nyt. Välillä mietin niin kuin sinäkin osaankohan olla äiti sun muuta, mutta sitten taas tulee positiivista energiaa kun tuntee kuinka vauva masussa liikkuu.

Senniinalle, kurjaa kun äitisi ei hyväksy miestäsi. Luulisi lapsen lapsen pehmittävän kenen tahansa:)

Muille alkaneelle viikolle positiivista mieltä kaikille kultaisille tytöille:)

T:Teti 28+6

Vierailija
14/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuo loppulause meni omituiseks:) (raskaana olevan höpötyksiä)

Siis mukavaa viikon alkua kaikille teille kultaiset tytöt!

T:Teti

Vierailija
15/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 60-lukulaiset,

Ajattelin ilmoittautua mukaan tahan ryhmaan - vauvakuume on kova, mutta takana varmaan aikamoinen ennatyslukema keskenmenoja lyhyessa ajassa: nelja km valilla tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8).

Laakari ei ole testeissaan loytanyt mitaan erityista, mutta itse en voi ymmartaa miten tama voi olla mahdollista! Ainoa lohtu on se, etta tulen ilmeisen helposti raskaaksi. Ja kehoni ilmoittaa raskaaksi tulemisesta lahes valittomasti, joten paasen heti aloittamaan hormonilaakitykset ja aspiriinit (muttei niistakaan ei siis ole ollut apua).

Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Hanta ennen ei yhtaan km, joten tama on ihan uusi tilanne. Ikaa minulla on 40.

Olisi kiva saada kommentteja siita, miten moninkertaisia keskenmenoja yleensa ' hoidetaan' eli MITA NYT????

Vierailija
16/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tytön nukahtamaan päikkäreille... Heh, taisin taas kerran torkkua itsekin. Voi, että mulle sopisi tämä kotiäidin rooli, tyttö nukkumaan ja äiti koneelle. Niin, ihankuin en jo aamupäivää täällä olisi majaillut.

Senniina: Mä uskosin, että se tuleva pikkuinen sulattaa sun äitisi sydämen, ja hän unohtaa " vääränlaisen" miehesi. Mulla on nyt ihan savolainen mies, mutta aikoinani heilastin pari vuotta espanjalaisen kanssa. Ihana tapaus, hänestä pitivät myös vanhempani. Isäni oli ensin ihan shokissa kun tulin jouluksi kotiin kaukomailta ja sanoin, että kaveri tulee perässä... Mutta kun tutustuivat, kaikki sujui hienosti. Vaikkei yhteistä kieltä heillä ollutkaan. No, loppujen lopuksi siitä ei meillä kahdella tullutkaan mitään.

Mutta teillä, kun jo noin pitkällä olette, niin varmasti tuleva vauva on jo olemukseltaan niin suloinen, niin varmasti äitisi heltyy, kaikin puolin.

Niitä tikkuja mietiskelin... mulla on joitakin jäljellä kesästä, jos nyt luotan, että pärjään.

Emmi: Joo, kauheeta on silloin kun ei edes lukemaan palstaa pääse. Mä jo kauhulla odotan loman loppumista, kun töissä on niin kiireistä. Täytyy vissiin harjoitella ja yrittää vähentää tätä palstailua jo keskiviikkona, ei sitten torstai tunnu niin toivottomalta kun ei ennätä lukemaan mitä kavereille kuuluu. Ihania sukulaisia sulla. Todella herttaista lähettää tuollainen lahja. Kuten sanoit, moniko suomalainen toimii vastaavanlailla... no-one, oman kokemani mukaan ainakaan.

Kahvia tekee mieli. Ja suklaata. Yksi juttu pakko kertoo vielä, meidän kuopus sai yhteensä 3 suklaakaleteria. (kummeilta, mummeilta..) No, eilen pisteli menemään niitä suklaita urakalla. Miehen kanssa kiellettiin, ja hän vaan sanoi " no on niitä vielä paljon jäljellä" . Pyydettiin lopettamaan, koska niin ei kuulu tehdä jne... No, illalla heitin kolmen kalenterin jäänteet poltettavien laatikkoon. Tänään aamulla kehtasi neiti kysyä: " Äiti vosiksä ostaa mulle suklaa-kalenterin, kun multa loppu jo.."

No, ei kai noin pienelle olisi pitänyt antaa kalenterita omaan huoneeseen, mutta halusi kun siskoillansakin. Ja sit miehen kanssa tuumattiin, että syököön...

Nyt sitä kahvia laittaa..

Vierailija
17/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi odottakoon.

teti: Ihanaa miten sulla vaan viikot lisääntyy. hienoa!! Hyvää vointia ja lepäile, kun on mahdollisuus.

Mörrille jo onnittelut etukäteen!!!

Ja Jellonamamille tervetuloa!! Olet sinä joutunut kovia kokemaan. Pahoittelut kaikista km:sta. Itsellänikin niitä tänä vuonna 2 kpl.

(maaliskuu vko20+5 ja marraskuu kehitys lakannut 7+4). Voimia eteenpäin ja kuumeillaan yhdessä!!!

NYT kahvia..

Vierailija
18/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoittelut sinulle mitä olet joutunut kokemaan. Meitä on täällä km:n kokeneita kohtuuttoman paljon,hiljaiseksi vetää....

Ja mörri viettää synttäreitä,ollaankin sitten samanikäisiä ja meistä on tehty se hieno laulukin..." rinsessa 65" .... vilkuttaa jo onnitteluja....

On tämä vaan hieno pino,saa aina kierron alussa taas uutta voimaa uutta koitosta kohti. Eiköhän kohta levinia sinne tätiä saa kylään kun me vm:n kanssa laitetaan oikein tuplat täältä tulemaan ja tetin korvaus sopii mullekin,paljon aurinkoa ja valoa. Tetin viikot ovat kyllä jo huimat,vastahan me plussasta iloittiin. Ja hyvä että maltoit jäädä saikulle,tekee tosi hyvää.

Sonjaemman ultrakuulumisia sitten tälle viikolle odotellaan.

Harmillista tuo senniinan vanhempien kohtelu mutta minä olen kanssa 100 varma kun näkevät pienen niin käytös varmasti muuttuu. Meidän vanhempien sukupolvi on vielä sitä ikäluokkaa joilla on niin tiukat näkemykset vierasmaalaisista. Me toivottavasti osataan jo omillemme olla kohtuudenmukaisia. Lasten onni ennen kaikkea,oli asia mikä hyvänsä.

Ani toivottavasti saat selvyyden oviksen ajankohdasta tai samahan se milloin se on jos teillä on vielä " peli kesken" ,hehheh....

Ei mutta nyt töihin,ajatukset peleistä pois..

-pietu-

Vierailija
19/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on mielikin kuin päivä, pläähh!!!

Anteeksi, että ensimmäisenä alan purkamaan omaa oloani... Viikonloppuna tuli ruskeaa tuhrua ja nyt alkaa pelottaa, että onko se tämäkin taas kesken menossa. Juuri kun iloitsin pahoinvoinnista ja muista oireista. Nyt on menossa 7+1 ja kalenterista kun laskeskelin niin nyt olisi tätivierailuaika.

Viime viikolla sain ajan ultraan kahden viikon päähän. Täytynee soittaa lääkärille ja kysyä voisiko ottaa johonkin väliin ja tsekata mikä on tilanne.

Senniinalle, mun serkulla oli aikoinaan vastaava tilanne, että hänen sisaruksensa ja äitinsä eivät alkuun hyväksyneet hänen ulkomaalaista miestään! Mutta eipä ne sille mitään mahtaneet kun toiset oli rakastuneita eivätkä välittäneet heidän mielipiteistään niin siitä ne vaan hiljalleen alkoivat hyväksyä tilanteet. Nauti sinä vain raskaudestasi ja rakkaudestasi!

Vm:lle, ihanaa, että pääset jatkamaan yrittämistä! Toivotan sulle kovasti onnea " peleihin" . Ja muuten kiitos sinulle kannustavista viesteistäsi ja suojelusenkeleistä, toivottavasti ovat vieläkin meidän mukana!

Jellonamamille tervetuloa mukaan! Kohtalotovereita ollaan, itselläni on yritystä takana 2v ja 3 km:a ja nyt katsotaan miten tämän raskauden kanssa käy. Meillä lääkäri ei suostunut mihinkään testeihin kun meillä on 2 tervettä lasta.

Kaikille muillekin hyvää alkanutta viikkoa!

Vierailija
20/85 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koekemusta, mutta paljon olen kuullut ja varsinkin lukenut, että pienet vuodot/tuhrut ovat aika yleisiä ja varsinkin oletettuun menkka-aikaan. Joten älä suotta hermoile. Usko ja luota, että mitään häikkää ei ole. Tiedän, että on niin helppo neuvoa, mutta varsinkin km-taustoilla mielessä käy vaikka mitä. Yritä kuitenkin olla huolehtimatta!! Rauhoittava halaus sinulle!!