¤¤KULTAINEN 60-luku ja viikko-49¤¤
Kommentit (85)
ankkis: Tätä tehotätiä en toivoisi kenellekään, enkä varsinkaan sulle sitä aio lähettää. Olen jo valmistanut jättisiteistä laskuvarjon ja on menossa Levinian luo sinne kaukomaille. Kunhan ensin suvaitsee jättää mut rauhaan.
Tytöt menivät mummolle, miehen kanssa valmistudutaan kylään lähtöön. Otin tuossa oluen ja kummasti flunssan oireet tuntuu kaikkoavan. kunhan vähän lisää tarjotaan, vaikka lämmintä terästettyä glökiä, niin eiköhän se olo tästä korjaannu. kärsitään sitten aamulla seuraukset...
Huomiseen. Ja jos aamulla en kykene edes koneelle, niin hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin kaikille.
vm69
... sanoa ankkikselle vielä, että keksi vaan niitä oireita. Menee paljon rattoisammin piinailut!!! Mutta älä puristele etuvarustustasi niin kovaa kuin Pietu kertoi tehneensä...
Ensin kirpulle lohtuhaleja. Toivon että pidät tuon positiivisen asenteesi se on paras ase harmaiden pilvien poiskarkoittamiseen. Meitä kohtalotovereita on täällä paljon ja mieltä saa tänne purkaa. Itselläni se on ainakin helpottanut. Mies on tietysti se lähin tuki mutta itse huomasin että mitä enemmän siitä puhui niin tuntui että mies alkaa pikkuhiljaa vielä perääntymään koko kolmannen yrittämisestä. Ja sitä tässä tilanteessa vähiten haluasin. No aika on tehnyt sen että mieskin on asenteella taas että tulee jos on tullakseen. Voimia sinulle uuteen yritykseen.
Sonjaemmalla oli ihania ultrakuulumisia,niitä on odotettukin. Aivan ihana tunne sinun puolestasi. Nyt vain odottelet niitä ensimmäisiä hipaisuja...
Jotenkin tuo kirpun uutinen oli jotenkin jalat alta vievää, en muista mitä piti kommentoida. Ani ja ankkisko ne seuraavaksi piinaavat? Todellakin,älkää puristeko niin kuin minä,oli nimittäin etupussit pari päivää tosi hellänä. Ja mamillakin mukavasti alkaa jatko hahmottumaan,hieno juttu.
Oma napa menee niin että kaukolennolla laitettu tervehdyspaketti levinialle tulemaan ja voisit sen paketoida minun puolestani niin että uppoaa välimeren syvimpiin uumeniin piiiitkäksi aikaa. Kp on 5/jotain(helppo muistaa kun päivät menee samoissa).
Nyt täytyy mennä pelastamaan likat alkoivat katsomaan yksin pako sarjaa. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille meille kultaisille ja huomiseen.
-pietu-
Kone vapautui kun " ukot" katsovat Pakoa ja se on sarja jota en voi sietää...
Töissä on ollut niin kiirettä, että lueskellut olen mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt ja jos olisinkin niin yleisöä selän takana olis ollut kyttäämässä yllin kyllin...
Tänäänkin olin iltapäivän atk-koulutuksessa ja tuntui olevan ihan hyvä koulutus ja toivottavasti jotain jäi tänne muistiin vaikka tuntuu tuo sisäinen kovalevy olevan vähän jumissa...
SONJAEMMALLE Onnittelut ihanista Ultrakuulumisista !!
SENNIINA vai afrikan tähteä sielläkin on aamutuimaan pelailtu ;-)
Meillä se on nyt tällä viikolla joka iltaista touhua miksiköhän ??
Raskausajan dementiaa taidat potea kun ostokset unohtuu ?? Tuiki tavallinen vaiva joka ei valitettavasti välttämättä edes synnytyksen jälkeen parane ?
Olen kanssanne samaa mieltä ettei kaikkea vauvalle tarvii uutena ostaa kun tarjolla on hyvää käytettyä tavaraa. Meillä on tiettyjä asioita esim pinnasänky, rattaat jne kierrätetty kaikilla muksuilla kun on kerran ne esikoiselle hankittu ja kirpparilta olen kaikille oikein hamstrannut vaatteita ym tarvittavaa..
Nyt jos olisin viisas ensimmäisen lapsen odottaja valikoisin tavarat niin että olisivat mahdollisimman pitkä-ikäisiä ja toimivia vielä mahdollisille sisarille mutta ei silloin ekaa odottaessa kaikkea tuollaista osannut edes ajatella !!
KIRPPU-68 Pahoittelut keskenmenosta. Omanikin on vielä tuoreessa muistissa. Täällä voit huoletta meille kertoa aatoksistasi ja fiiliksistäsi, yritämme tukea ja tsempata parhaan kykymme mukaan !!
ANI koetappas vielä tänään pelata sitä afrikan tähteä, jospa ei olis liian myöhäistä ?? Muuta en tiedä kun sen, että se gyne sanoi että erimunaisten kaksosten osalta näkee selvästi että on ollut kaksi erillistä munasolua jotka ovat eri aikaan hedelmöittyneet esim viikon välein ! Näkyy kokoerona ultratessa !!
TETI Tsemppiä sullekkin suppari-typylle !!
VM Kesytä se täti ja laita laskuvarjoineen menemään sinne kaukomaille Levinian luokse, ilman paluulippua !!
ANKKIS Pikaista paranemista pikku-potilaalle ja kohta pääset piinaileee..sun kierto on melkein viikon mun edellä joten perästä tullaan... ja ne oireet kun tulee ihan vaikka kuinka yrittäis olla ajattelematta ja kuvittelematta, ainaskin mulla !!
MAMI_69 Odottavan aika on niin pitkä mutta onneksi teidän ei tarvii enään kauaa odottaa, että pääsette alkuun. Suunnitelukäynnilläkö sitten päätetään hoitomuodoista ym ??
no niin meteli täällä on melkoinen 3 tytön kirkuessa ja täytyy mulla ihan oikeasti viirata pahemman kerran päästä kun haluan noita kiljukalleja lisää !!
Tänään nappasin ekan teron tälle kierrolle ja joko/ tai mä kuvittelen tai oireet on todellisia sivu-oireita näistä teroluteista mutta mun tissit kipeytyi tänään iltapäivästä ja on arat edelleen..
Kolmatta päivää juilii alavatsaa ja mietin ja mietin onko vai eikö tämä ovista vai mitä.
Noh joka ilta kun pelaa afrikantähteä niin ainakaan ei luulis missaavan ovista vai mitä mieltä olette ??
Senniina ostan sulta ne tikut heti jos tämä kierto ei tärppää...
Nyt lopetan ja poistun taka-vasemalle paheilleni !
Isotikru
Mukavaa itsenäisyyspäivää, me mennään iltapäivästä veljen tytön yo-juhliin !!
Lapset tarhasta noudettu, koti laitettu järjestykseen, saunottu, iltapalat, sadut jne jne iltapuuhat ja huh, nyt on hetki aikaa koneella kun lapset nukahtivat samantien. Voipi jo huominen odotettu vapaapäivä alkaa.
SONJAEMMA olipas ihania uutisia! Varmasti iso kivi putosi harteilta, ainakin minulle tuo ultra on aina se " totuudenpaikka" että onko siellä masussa elämää vaiko eikö. Onnea kovasti ja nauti nyt täysin siemauksin odotuksestasi!
SENNIINA, tsemppiä sulle äitisi kanssa. Kummallisia välillä nuo äiteet. Omalleni en ole meidän vauvakuumeesta viitsinyt paljoa edes puhua, koska on niin perusnegatiivista kommenttia tiedossa samantien. Olen siis liian vanha ja tiedänkö nyt tällä iällä riskit ja miten sinä nyt sitten meinaat jaksaa jne jne. Joskus on niin herkkä mieli, että väkisin pahoittaa sen, omalta äidiltään kun niin toivois tsemppausta mieluummin. Kuitenkin rakas se äiti on kaikesta huolimatta, mutta ihan aina ei olla samalla aallonharjalla ajatustemme kanssa.
Piti vielä kommentoida tuota sun jp ja kv juttuja, mun mies meinaan on kohtuullisen " laiska" eikä jp tule kuuloonkaan, pienellä varauksella kv, ehkä, ellei sitten väsytä. Hänellä ihan perusluonteessa tämä piirre. Tasainen ja rauhallinen. Joskus kyllä harmittaa ainakin näin kun vauvaa yritetään, se nimittäin vaatii jo pientä oveluutta että saa tärppipäivien tienoilla ukon innostumaan...
KIRPULLE suuren suuret pahoittelut:( Eipä ole paljon sanoja millä lohduttaa, mutta meitä on aika monta täällä jotka myötäelää varmasti surussasi. On niin tuttua niin monelle. Mutta voimia toipumiseen ja toivon kovasti, että saatte vielä sen kestävän plussan ja nyytin syliin.
ANI, joo piinailen perhana ihan kympillä. Ja minä kun ajattelin ottaa matalalla profiililla. Höpsistä. Toivottavasti ei käy kuten Pietulle, että puristelen rinnat " pilalle" , on ne oikeesti arat, on on! Mutta kun olisin paljon rauhallisempi, kun tulisi KAIKKI mahdolliset oireet ;)
Miten sitä ei aikaisemmista raskauksista muista, että voisi olla VARMA. Eli pienet pöllön oireet tässä kyllä tulee, kun toivoo niiiiin kovasti ja on malttamaton. Noh, kattelin kiertopäiviäkin, ja oikeastaan pitäisi testata vasta perjantaina, mutta pakko se on aikaisemmin, kun joudun asiakkaiden kanssa korkkaamaan kuohuvaa heti torstaina, se selittäköön aikaisemman hätäilyni testaamisen suhteen. Eli testaan siis huomenna, koska on rauhallinen kotiaamu tiedossa, eikä tartte sitten töihin mennä, jos vaikka pettymys tuleekin.
TETIlle vilkutukset, mitenkäs sulla noita viikkoja olikaan? Kovasti vaan rentoa meininkiä sinne, eikä sitten mitään ylimääräisiä rehkimisiä ;)
ANKKIS se taisi oireita keksiä. Keksitään yhdessä! On tää piinailu kyllä hauskaa mutta hermoja raastavaa. Ota tässä sitten rauhallisesti!
Noh, meinaa unohtua kelle piti kommentoida, mutta kaikille kuitenkin mukavaa illanjatkoa! Meni sitten syteen tai saveen, tulen kertomaan uutiset kunhan aamu koittaa.
-minea-
aamuvirkku minä; esikoinen huusi unissaan ja menin peittelemään, niin oli pieni sänkyssään poikittain :) Aikaisempina öinä kuopus on huutanut minut hereille.... ja eihän se uni enää tule, kun kellossa on lukema 5:28...... tai siis hiukan aikaa sängyssä maattuani huomaan, että kellossa on 6:14 ja voi mennä keitäämään kahvia ;)
Mietin tuossa juuri erään ystävän kohtaloa, siis en kohtaloa vaan sitä mitä mahtaa kuulua. Yht' äkkiä huomaa, että vuosia mennyt ja ei ole kuullut toisesta. Koetin kerran hänen yhteystietoja kaivaa netistä, muttei löytynyt. Onko se vanhuutta, kun kaipaa vanhoja ystäviä?
Kirppu-68; pahoittelut keskenmenosta. Juu, täällä voi purkaa oloaan ja sitten, kun siltä tuntuu, niin nokka tuuleen taas.
Sonjaemmalle onnittelut ultrasta!
Isotikru; ahkeraksiko minua sanoit :) Kiitos. Oli vaan pakko (siivota), kun niin villakoirat ja lelukaaos jurpi. Siivousta en tee kuin pakon edessä, vaikka lopputuloksesta pidän aivan kamalasti. Ehkä pitäisi siivoilla useammin pienissä erissä ja sillain säännönmukaisesti. Mutta kun nyt kurjien säiden myötä on lelut levittyneet aivan ennen näkemättömästi ympäri taloa..... ja samalla menee tumput, pipot, kengät, mikä vaan, mitä tuollainen puolitoistavuotias pyörremyrsky kantaa......... ja isompi perässä.......
Senniinalle kestämistä äiteen kanssa. Toivottavasti meistä hauskoista, huumorintajuisista ja ennenmuuta hurmaavista persoonista ei tule sellaisia äitejä, jotka lyttäävät ja mitätöivät tyttäriensä - yleensä lastensa - haaveet tai elämän.
Vauvan- ja lastentarvikkeista; esikoiselle ostin uutena vaunut ja menee kolmoselle. Turvaistuimia ostettu uusina. Vaatteita saatu sekä ostettu uusina, minä en osaa täällä kiertää kirppareita. Muita tarvikkeita saatu ja ostettu tutuilta käytettynä. Minua lähinnä hymyilyttää tulevien äitien hartaus ja into, jolla he hakkivat vaunua :) No, monella on varmasti siihen varaa nykyään. Ja sellainen maailmahan on tänä päivänä; osta, osta, osta, kuluta, tee halvalla, myy halvalla, pyöritä kulutuksen pyörää ja sullo elämäsi täyteen hankintojen höttöä.
Piinailijoille oikein paljon tsemppiä!!!
Näin aamuisin on muuten AIVAN ihanan rauhallista kotona, kun kiljukalleriinat nukkuu :)
Nyt kaffelle!
Kyllä olemme menossa suunnittelu käynnille VL, tehdään taas ivf/icsi !
Kun meillä ei ilmeisesti muuten onnistu ja onnistuuko silläkään ??????????
Kesäkuussa tehtiin viimeinen pas ja siitä lähtien on luomuiltu.
En ole koko elämäni aikana onnistunut saamaan kertaakaan siihen tikkuun kahta viivaa !!!!!
Ja uudelleen hyvää itsenäisyyspäivää !
T:mami
Niin ihan itsepäisyyspäivän toivotteluja tulin raapustamaan :-)) Miten meinaatte juhlistaa Suomen itsenäisyyspäivää. Meillä muutama kynttilä sytytetty ja siihen se taitaa jäädäkin, kun itse olen meinaan työvuorossa :-(( Edes linnanjuhlia ei pääse seuraamaan ..
Vauvan tarvikkeista ja vaatteista: Minä en välitä mitä ketäkin ostaa, kun ei vain tarvitse maksaa kenenkään puolesta :-)) Meille on tulossa ihan uudet vaunut, sänky ja hoitopöytä + sitteri, ja vaatteita on nyt jo kertynyt todella paljon ' ihan hävettää' mutta suurin osa niistäkin on vanhemmiltani ja sukulaisilta saatuja. Ja itse emme myöskään osta noita jo edellä mainittuja vaan saamme ne lahjana vanhemmiltani. Mutta, jos jatkoa seuraa tälle lapselle niin aivan varmasti hän saakin sitten ' kierrättää' :-)) Itse meinaan vauvan syntymän jälkeen pukeutua kuten olen pukeutunut aiemminkin, en siis laita päälleni potkuhousuja tai kurapukua :-)) En onneksi ole mikään hienohelma tai kalliiden vaatteiden perään muutenkaan, muodikkaista vaatteista pidän, ja meinataankin lähteä Kanadaan hieman Gap ja Navy-ostoksille ensi vuonna tai seuraavana, niin ja samalla tietenkin sukuloimaan :-)) Muuten Kanadassa ja Jenkeissä on aivan mielettömän ihania vauvan-ja lasten vaatteita, värivaihtoehtojakin on hieman enemmän kuin Suomessa.
Kirpulle: Pahoitteluni !!! Toivon sydämmestäni, että vauvan saatte pian .. Koita jaksella ..
Oma vointi: Väsyttää ja Vtuttaa, kun pitää lähteä töihin .. Huomenna neuvolalääk. ja perjantain meinaankin ottaa vapaaksi. Muutoin kaikki hyvin.
t. emmi rv-24+3
Meni pitkään kylässä- Liian pitkään. Mulla on kaamea kapula...
Voi kun olisinkin jäänyt illalla kotiin, voisi nauttia tästä päivästä. nyt menee vaan aika siihen, kun odottaa päänsärkytabletin vaikutuksen alkamista...
kirkastuvasta Keski-Suomesta. Olen tässä aamupäivän rakennellut rooliasua laulupoppoon pikkujouluun. Esiinnymme amerikkalaisena mieskvartettina " The Willies" (eikä nimi tietenkään viittaa mihinkään alatyyliseen..) ja kyllä on lystiä piisannut. Tiimarista löytyi ihanat joulustetsonit. Rintakarvoja ja viiksiä olen askarrellut ja olen varmaan katsonut liikaa turkkilaisia tv-kanavia, kun näytän enemmän heikäläiseltä kuin amerikanitalialaiselta Luigilta=) Tänään on pukureenit ja täytyy nauraa naurut pois, ettei mene vallan keikka pilalle.
Niin noista vauvakamoista vielä. Onhan se totta, että kaikilla ei ole sisaruksia ja serkkuja ym. joilta tarvikkeita voisi saada. Kerran kun ostaa niin ostaa kunnolliset. Itse olen ollut onnekas, kun olen saanut kaiken muun paitsi turvakaukalon. Vaatteita pitää tietysti ostaa ihan hössötysmielessä, vaikka periaatteesta starttipaketti onkin tallessa.
Eilen oli karsee olo. Ihmeellistä. Tuli ihan kaamee kapula mieleen, josta tulikin mieleen, että osanottoni Vm:lle. Toiv. pilleri auttaa pian. Piti yrittää norjaakin puhua, mutta oli alkeiskurssi niin lyhyt, ettei onnistunut enää. Ei ole kivaa, jos alkaa päätä siihen malliin useamminkin särkemään.
Petipuuhista vielä, että meillä mies kyllä kärttää " torttukahveja" joka päivä ja parhaimmillaan kaksi kertaa päivässä. Jouluna lupasin kyllä seuraavan kerran;-) Ei siis välttämättä meikäläistä kovin usein tässä tilassa hotsita..
Nyt on lähdettävä reeneihin, palaillaan!
S tänään uudella lukemalla: rv11
Arrch, sohlasin sitten Aconin kasettitestin kanssa niin lahjakkaasti,etten saanut edes testiviivaa kunnolla " kastumaan" . Siinä kyllä sanottiin selvästi että harjoittele pipetillä annostelemista... lopputuloksena puolikuiva testi eikä sitten mitään selvää koko hommasta. Tulin sitten heti nettiin ja tilasin liuskatestejä ja teenpä uuden sitten kun tulevat. Ovat näköjään netissä selvästi edullisempia kuin paikallisessa apteekissa.
Rinnat on edelleen arat, muuta oiretta en ole bongannut. Fiilikset kyllä meni tuossa sohlatessa mutta toivoa pidän yllä vielä kunnes toisin todistetaan. Kiertopäiväkin tänään vasta tuon 27/30 eli tosi hätähousu esittäytyy. Nolottaa ihan tunnustaa. Mieskin totesi aamulla, että on se kumma että joka kerta testaan liian aikaisin, ja ensiksi saadaan se nega ja sitten muutaman päivän päästä vasta plussa. No, nyt ei tullut kumpaakaan.
Muuten tässä odottelen että poitsut herää ja ryhdytäänkin eka piparisatsin leivontaan, siitä se sitten alkaa herkuttelut. Itsenäisyyspäivää vietetään hyvin perinteisesti, pappoja muistelen, molemmat kun olivat aikoinaan rintamalla, kaksi kynttilää sytytetään kuuden aikaan ikkunalle.
-minea-
Ihan ensimmäiseksi pitää sanoa, että olette te aikaansaavaa väkeä, kun valtavasti on taas asiaa :)
Vm:llä taisi olla tukka kipee oikein kunnolla... Mulla oli sama frisööri viimeksi menneenä sunnuntaina, joten lycka till :) Toivottavasti on jo helpannut...
Pietulle on pitänyt jo monen moista kertaa sanoa, että täällä toinen kierouma, joka IHAN OIKEESTI tykkää greippimehun mausta!!! Meillä vaan ei ole pelkoa siitä, että mies joisi ne... eikä myöskään tyttö 12 vee.. on kuulemma ihan kaameeta! Noh, siperia (voi vielä joskus) opettaa ;)
Isotikrulle kiitos pelin tsemppauksesta, mutta valitettavasti meni pelastusarmeijalle sekin eilinen yritys :( Mies jäi katsomaan sopranosia nauhalta (nauhotti sen, kun tulee samaan aikaan kuin pako), kun minä painuin kohti bethelemiä. Yritin ihan tosiaan pysyä hereillä, mutta nukkumatti tuli ja vei... Eli pelit jäi sikseen. Mutta mielenliintoinen oli kertomasi kahden oviksen erimunaiset kaksoset!!! JOS mulla on kaksi ovista ollut (kuten tikut ovat näyttäneet) niin ei tule edes minkään munaisia yksösiä tällä kertaa... niin metsään on meidän afrikan tähteilyt menneet!!
Josta aasinsilta Pietulle, minä en piinaile tässä kuussa. Kiitos kuitenkin muistamisesta :)
Tiedän Minea miltä sinusta tuntuu.. Meillä vähän sama tilanne, eli kv on totuudenmukaisempi kuin jp.... tai edes jtp. Yritä tässä sitten tulla raskaaksi ;)
Pikkusen taas pisti nauruhermoon Senniinan amerikanitalialainen luigi-look :) Täällä on kyllä niin ihanan hauskaa väkee :))) Toivottavasti saitte harjoitukset vietyä kunnialla läpi :)
Nytpä menen katsomaan, minkälaisiin röijyihin ja lurekseihin suominaiset ovat tänä itsenäisyyspäivänä pukeutuneet.
ANI
Meillä kyllä puhuttiin norjaa, mutta kielimiehenä oli vatsatautinen pikkumies isin ja äidin sängyssä klo 5 aamulla. No, kyllähän ne lakanat olikin jo vaihdon tarpeessa. Isosisko haaveili eilen loppuviikon kouluvapaasta, sanoin sille aamulla, että loma saattaa toteutuakin, tosin ei ehkä ihan sen toivomalla tavalla.
Minea josko se sitten olis ihan ekalla plussa kun ne testit tulevat :)
Howdy !
Eilen olikin mukava työilta, oli mukavat työkaverit ja asiakkaat :-)) Joten oikeastaan olikin ihan mukavaa olla töissä, vaikka harmittihan se, ettei voinnut olla miehen kanssa kotosalla. Piti pitää huomenna vapaata, mutta en taidakaan, eli iltaa tiedossa ... Mutta sitten on 4 vapaata, ja maanataina pikkujoulujuhlaa-jippii-
Neuvolalääk. oli aamulla jo klo.8 ja hieman aamulla väsytti, kun vekkari herätti klo.6, onneksi mies laittoi aamupalan. Mutta kummasti se päivä siitä vain alkaa .. Mutta tänään aion mennä ruokailun jälkeen kunnon päikkäreille.
Kuulumiset: Kaikki oli ja meni hyvin !!! Lekuri oli hyvä, kerrankin voi liputtaa julkisen terveydenhuollon lääkärin puolesta. Tehtiin sisätutkimus, kaikki ok. Kohtu ja lapsi hyvin kasvaneet, sf-mitta 22.5cm(viimeksi 4vkoa sitten oli 18cm) ja keskivaiheilla mennään. Tytön sydän pauhasi mennä 140krt/min. Oma HB: 135(edellen hyvä) Paino: tasan 71 kiloa, oli noussut vain 600gr-yes-jospa vihdoinkin alkaisi tasaantumaan. Pissa puhdas !!! Verenpaine: 130/85 p. 88 Eli nämä arvot olivat jännittäjälle todella hyvät :-)) Mitäs muuta-niin vihdoin sain kelan paperit täytettäviksi ..
Kaiken tämän jälkeen kävin hieman ostelemassa, ja taas tuli lisää vauvalle vaatteita :-/ Eli löysin prismasta todella suloisen Winnie the pooh-vaatesarjan, olikos siinä 6-8 osaa eli tumput, myssy, puolipotkikset, huppari jnejne ..maksoi vain 12e, joten pakko oli ostaa.
Anteeksi, että tänään mullakin vain omaa napaa .. Huomiseen ! t. emmi rv-24+4
ankkis: Voi harmitus, vatsataudin vuoksi... Jospa sinäkin alkaisit sitä norjaa puhumaan, mutta vasta jonkin ajan kuluttua... niinkuin oireena meinaan..
Emmi: Ihanaa luettavaa sinun kuulumisesi. Voi kun on itsellänikin niin kova hinku tuohon tilaan.
ON: Kolme päivää kestänyt super runsas vuoto on nyt melkein lakannut. Ph-suoja riittää. Joten Levinia: olepas tarkkana siellä ja ota koppi kun se täti laskuvarjollansa tipahtaa taivaalta!!
vm69
Niin Anille piti sanoa, että on olo jo parempi. Mutta kyllä siinä toipuessa meni koko eilinen päivä... Samaa kampausta en kyllä hetkeen laita!
Mitähän varten niitä linnan juhlia pitää aina tuijottaa, vaikka yhtä boring joka vuosi. Pitihän sitä tietysti jännätä, tuleeko lordi vai ei ja mitä uljasta Saarelalla yllään. Onhan se aika vetävän näkönen bööna.
Emmillä kivoja neuvolakuulumisia. Mehän painetaan nyt saman verran=) Olen näköjään esikoista odottaessa painanut rv23+4 73 kg ja sf-mitta ollut 23.5. Sen jälkeen en enää pysynytkään käyrillä..Saa nähdä, miten nyt käy. Kai ne rupeavat sitä mittaamaankin vasta joskus rv20 tienoossa, kun täällä ainakin yksi neuvolakäynti on jätetty säästösyistä pois. Eli mulla lääkärinla 20.12. ja sen jälkeen sitten se käynti, kun saan kelan paperit. Tänään on taas tissikivut kateissa, saa nähdä miten iltaisin iskevän päänsäryn käy. Kammottava ilta oli myös eilen sen suhteen. Ihmeellistä, että tässä vaiheessa tuommoset alkaa, kun luulis, että nyt ne vähäsetkin oireet loppuvat.
Tulipas omaa napaa taas..
Lordia mäkin odottelin näkeväksi,mutta eipäs sitten näkynytkään.
Ja muutenkin aattelin ilmoitella itsestäni,etten unohdu vallan kokonaan pois kultaisista.Varmaan tulee sitten ahkerammin notkuttua(suorastaan asuttua)palstalla,kunhan hoidot ajankohtaistuvat.
Lukemassa käyn kuitenkin juttunne päivittäin ja mielessäni tsemppailen teitä kaikkia.Joten mukavaa viikon jatkoa teille kaikille!!!:)))
hee, olette taas tytöt olleet ahkeria, ihania juttuja!
Kaoma, muistaakseni kyselit joskus onko täällä kukaan hoidossa. No tämä meidän raskaus on ivf:llä aikaan saatu.
Mulla on alkanut vaivata ruuansulatuksen hidastuminen, taitaa olla turvotukset ja ummetukset edessä...ja tuosta ilmeisesti johtuu ne päänsäryt välillä, eilen oli koko päivän melkein hedari kunnes viimein illansuussa onnistui parin päivän jälkeen taas isokin asia.
Sorry nämä toilettijutut ;)
Voi että teki hyvää yksi ylimääräinen sunnuntai keskellä viikkoa, ei siivoamisia, ei kaupassa käyntiä, ihan vain lehtien lukua, ulkoilua, sohvalla tv:n ääressä lojumista ja illalla käytiin syömässä. Jäi sitten nuo juhlien sisääntulot näkemättä, vain ihan loput linnan juhlista nähtiin. Täytyy katsoa tänään maikkarilta, että tietää sitten taas mistä puhutaan...
Ja kohtahan tuo on taas viikonloppu, on taas tervanjuontia tämä työnteko...
Hei !
Olen lueskellut teidän kirjoituksia, mutta itse en ole saanut kirjoitettua.
Tervettuloa kaikille uusille !
Pahoitteluni teille , joilla raskaus ei ole alkanut/jatkunut !!!!!!!!!!!!
Oma napa: Meillä suunnittelu käynti VL:ään vielä ennen joulua, ihanaa että saadaan asiat rullamaan. Ainakin joten kuten ....
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T:mami