Siis miksi radiossa soitetaan edelleen ikivanhoja Yön ja Dingon biisejä, ketä kiinnostaa?
Maailma on pullollaan UUTTA ja mielenkiintoista musiikkia ja yle veivaa edelleen jotain 50 vuotta vanhoja "hittejä"
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ne on paljon parempia kuin nykyiset B-luokan biisit.
Vaikka nykymusiikki on naristen laulettua ulinaa, niin ei sentään.
Kuuntelisin mieluiten Eija-Sinikkaa ja Beritiä
Katsopas kun kuuntelijoita on monenlaisia ja -ikäisiä. Siksi kannattaa soittaa erilaista musiikkia monelle kuuntelijalle. Ja toisaalta, onko oikeasti uutta mielenkiintoista musiikkia? Sähköllä tehtyä ns. musiikkia jonka kaikenlisäksi luo hittikoneisto, sellaista on suurin osa suositusta nykymusasta jotain indie-juttuja lukuunottamatta.
Erikseen voisi olla humppa ja tangokanavat
Ei kai kukaan alle 50v kuuntele radiota nykypäivänä?
Unohdit kirjoittaa ööööö tuonne alkuun.
Kuuntele hittiradiokanavia jos haluat kuulla uutta musaa. Aika kuraa sekin on, mieluummin kuuntelee Dingoa kuin sitä.
musa ei oo kertakäyttöstä, itse-klassinen, sehän on wanhaa. sitten ihan 60 luvulta..kasvot merisairaan, ikiajan popit jne. niin paljon helmiä... mulla arkisto. sitten elokuvamusiikki-länkkäreiden mm. hyvät,pahat,rumat jne.
Vierailija kirjoitti:
Erikseen voisi olla humppa ja tangokanavat
niin onkin,ylellä pe iltana ohjelma johon soitetaan-puhelinlangat laulaaa. la on lauantain toivotut levyt,,ennekkotoivein. aluradiot soittaa laajemmin.
Etenkin paikallis- ja maakuntaradioitten musiikkitarjonta on aivan karseaa. Näitten kanavien kuuntelijoitten on pakko olla jotain 60-luvulla lapsuuttaan eläneitä. Ja ne juonnot ikivanhojen biisien välissä, ihan kuin joku suuri uusi hitti olisi löytynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan alle 50v kuuntele radiota nykypäivänä?
Ainakin itse kuuntelen näin nelikymppisenä, kun autolla ajan työmatkaa. Osaan tottakai hyödyntää myös mm. spotifyta ja äänikirjapalveluja halutessani. Valinnanvara on se, mitä kiinnostaa ja siihen kuuluu myös uuden ja vanhan musiikin kuuntelu sekaisin. Välillä tulee vastaan joku vanha kappale, mistä tulee tässä iässä jo kovastikin muistoja mieleen tietystä ajasta. Näin se tulee menemään vielä teillä nuoremmillakin ;)
Soittaako Nova vielä Suurlähettiläitä niin kuin 30 ja 20 ja 10 v sitten?
Vierailija kirjoitti:
Etenkin paikallis- ja maakuntaradioitten musiikkitarjonta on aivan karseaa. Näitten kanavien kuuntelijoitten on pakko olla jotain 60-luvulla lapsuuttaan eläneitä. Ja ne juonnot ikivanhojen biisien välissä, ihan kuin joku suuri uusi hitti olisi löytynyt!
60-luvulla syntyneenä maalaisena en kuuntele tuollasta. Lanta kuuluu pellolle ei radioon. Mulla on traktorissa kunnon vehkeet. Niitä helteelläkin kiva luukuttaa kun ajelen ovetta pelloilla. Mötorheadia, Venomia ja Slayeria sekä tietenkin Rushia.
Mökkiläiset tietty valittaa.
Kanavaa voi ja saa vaihtaa! Netistä löytyy lisäksi kanavia ympäri maailmaa, eikä varmasti pääse kyllästymään. Eikö ole tietoa vai osaamista kun valitetaan jostain yhdestä, ties mistä, radiokanavasta?
Kaikilta vuosikymmeniltä löytyy hyvää musiikkia! Ei kannata rajoittua.
Ne on paljon parempia kuin nykyiset B-luokan biisit.