Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤KULTAINEN 60-luku ja viikko-49¤¤

04.12.2006 |

Huomenta tytöt !

Ei muuta kuin pinoilemaan ! Terv. emmi

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on viisautta niin paljon, niin sanokaapas missä vaiheessa tästä jatkuvasta janottamisesta pitäis olla huolissaan? Onko se tyypillistä vain alkuraskaudelle vai pitäiskö sen mennä jossain vaiheessa ohi? Tuntuu, että tämä ei juomalla lopu. Rupesin vaan noita sokereita miettimään, kun siskolla on ollut raskausajan diabetes ja mun äidillä jotain sokerihäikkää mua odottaessa. Sisko muisti siitä just hillittömän pohjattoman janon. Esikoiselta en tällasta janottamista muista kuin imetysajalta. Pitäisköhän kysyä neuvolasta?

Vierailija
62/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että sama raina on päällä, kun taas valitan sateesta ja harmaudesta, mutta niin on keli ihan masentavan kamala :(

En yksinkertaisesti jaksanut tulla koneelle eilen, veto oli aivan poissa ja joka paikkaan koski. Ajattelin, että flunssa iskee päälle, mutta nyt on jo ihan ok olo.

Toivottavasti ankkiksen poika on jo toipunut mahataudista ja että muu perhe on siltä säästynyt. Mukavampaakin tekemistä varmaan on kuin norjan puhuminen ;)

Mukavaa oli lukea emmin hyvistä neuvolakuulumisista!! Äiti ja vauva siis voivat hyvin :)

Minea testitulosta täällä malttamattomana odotan bd bd bd

VM:n onneksi täti on varmaan jo lähtenyt lentoon punainen laskuvarjo selässään ;) Toivottavasti ei ole levinialle yhtä inhottava.

Sonjaemmalle: mulla oli ekassa raskaudessa samat " oireet" kuin sulla. Ihmettelin itsekin sitä, että vuosisadan hedari meni ohi, kun pääsi " faxaamaan! ;) En viitsinyt sitä ihan äippäpolilla kertoa, kun sinne neuvolasta mut päänsäryn vuoksi laitettiin.. olisivat vielä pöpinä pitäneet... Ja se vaiva oli nimenomaan ekalla kolmanneksella.

Senniinalle janosta: sun kannattaisi varmaan kysyä asiaa neuvolasta. Itseäni ei muistaakseni ihan tolkuttomasti janottanut, vaikka normaalia enemmän joinkin. Imetysaikana on sitten ihan oma lukunsa, silloin veti kuin isompikin Lambi ;)

Mitäs meidän muille tytöille kuuluu??

Nyt pitää vähän hiuksia käkertää, ettei peloota muita kauppareissulla.

Hyvää viikonloppua, jollen enää tänään palstaudu.

ANI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Janon tunteesta ja juomisesta. Täällä yksi ketä ensimmäisen kolmanneksen aikana kittasi, vettä ja ' vain' kelt.jaffaa litroja, eli päivässä ei riittänyt 1L vettä ja 1L jaffaa vaan lisää piti kitata, ja edelleen mua janottaa, esim. aamut aloitan 0.5L veden juonnilla + kahvit päälle ja mehu :-)) Ja töissäkin pitää olla mukana 2x0.5L vesipulloa, eli litra menee vettä illan aikana ja aina suihkunkin jälkeen n. 1L, eli mä olen juonnut todella paljon koko raskauden ajan, en edes uskalla ajatella miten paljon .. Limua en ole juonut rv-13 jälkeen. Päivittäin juon nykyään n. kolmisen/nelisen litraa ja sen huomaa myös wc-käyntien lisääntyvä tarpeena :-)) Kysy asiaa jos se mietityttää, mulle sanotiin, että hyvä, kun juot, koska sokereissa ei ole ollut mitään ' koskaan'

Hyvästä HB:sta ja istukan toimivuudesta. Eilen jo piti kirjoittaa siitäkin, mutta unhoitin. Eli sonjaemman neuvolan-täti haastoi ihan asiaa, eli jos HB on todella korkea yli 170 niin silloin kyseessä ' saattaa' olla istukan toiminta häiriö, mutta jos HB pysyy alle tuon ja tapahtuu raskauden edetessä ns. HB:n laskua niin silloin kaikki ok. Mullahan oli edelleen huippuhyvä HB, ja taas sitä ääneen ihmettelin, lääkäri vain tokaisi, että hyvä, että on näin päin.

Painosta: Eilinen terv.hoit. ja lääkäri eivät suhtautuneet painonnousuun läheskään yhtä hysteerisesti kuin oma th. Lääkärin mielestä kaikki on henkilökohtaista niin painonnousut kuin hemoglobiinit, eli jokainen potee erilaisia asioita raskauden aikana. Tämä eilinen lääk. jopa sanoi, että hirmusti ei kannata vertailla omaa odotusta muiden odotukseen vaan jos jotakin epämääräistä esiintyy niin silloin on parempi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Sonjaemma kirjoitteli ' huonosta' faxikoneen toiminnasta :-)) Mun täytyy sanoa, että olen aina kärsinyt kovasta vatsasta ja joutunut turvautumaan erilaisiin apukeinoihin, mutta nyt raskauden aikana sekin oire on muuttanut muotoaan päinvastaiseen (?) Mulla on siis elinmistö tehnyt täydellisen muutoksen monissa asioissa. No mutta toivotaan, että sonjamemman vatsa alkaisi toimimaan, koska se on vaivoista yksi kurjin.

Kaikille hyvää tikutusta asian kuin asian puolesta ja kaikille tätiä odottaville ' hyvää sukulointia' ja odottaville odotuksen iloa. Tämä odottaja päättikin pitää vapaata tänään ja 5 vapaata kaikenkaikkiaan ja taas jaksaa olla töissäkin :-)) Oma ( . ) paisuu .. Kaikki hyvin, pelattiin aamulla aikaseen ' afrikan tähteä' ja tuuli vain ulvoi ulkosalla, todella romanttista. Onkos teillä odottavilla mammoilla ' nimeä masu-asukille' siis hellittelynimeä ? Meillä se on ' baba' eli mieheni kotikielellä vauva :-))

viikonloppu terkuin emmi rv-24+5

Vierailija
64/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona pauhaa myrskytuuli siihen malliin, että sähköt ovat poissa hetken tuon tuostakin,,ärsytävää kun yritän olla koneella !!

Iltavuoroon on menossa ja tälläistä kelloon kyttäämistähän tämä aina on.

SENNIINA Minä itse en odotusaikana ole ollut mitenkään janoinen mutta sitten imetysaikana kylläkin. Minä ainakin pyytäisin neuvolasta labralähetteen niin saisi sitten tuohonkin asiaan selvyyden ja voihan se

neuvolantätikin mitata sun sormenpäästä pikamittarilla sen sokerin !!

EMMILLE mukavia vapaapäiviä, loikoile ja laiskottele niin jaksat taas sitten töissä kun olet kerännyt voimia varastoon..

SONJAEMMA mulla kanssa samanlaisia ajatuksia tuon työnteon kanssa suoraan sanoen evvk..mutta onneks tämä päivä ja sitten viikonlopun viettoon..

Se " faxauksen" hidastuminen kuuluu valitettavasti " taudin" kuvaan mutta apukeinoina itse käytin odotusaikana runsaskuituista leipää, runsaasti nestettä, liikuntaa, lakritsia ( joo joo tiedän ettei sais kun se nostaa verenpainetta ) ja sanotaanpas sitä että pullo oluttakin voi saada vatsan toimimaan...

KAOMA Moikkis ja tsemppiä tuleviin hoitoihin !!

VM Saitko pakattua tätin laskuvarjoineen Levinian luokse ?

LEVINIA Tuliks se täti sinne ??

Omaa (.) sen verran, että terolutien sivuoireena mulla on jatkuvaa kuvotusta ja valitettavasti se ykssarvinenkin näyttää vaanivan selän takana ( se asuu tuolla terolut-paketissa ?? )

ja sitä paitsi olen menettänyt toivoni kun en ole bongannut mitään ovisoireita ( limat ja lämmön nousu) eikä vatsaakaan enään nippaile niinkuin alkuviikolla !! tänään onkin menossa kp 18 ja jos luonnollisesti ilman troppeja ois menty niin ovisajankohdat olisivat ??? tänään ???

Tämän kierron jälkeen heitän kaikki pillerit tonne lääkekaapin pohjalle ja siellä saavat pysä jos ei tärppää ilman troppeja niin sitten on tyydyttävä näihin mitä on jo !!

Afrikan tähden pelaaminenkin tympäsee jo ja jos tämän viikonlopun sitä vielä pelailis ja sitten saapi olla muutamaks hetkeks ...

Nyt on pakko poistua tekemään pakollisia kotihommia ennen töihin menoa...palailen illanpäälle jos ehdin !!

Isotikru

Vierailija
65/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen viikonloppu tulossa konsertteineen ja muine keikkoineen, myyjäisiä ym...Onneksi olotila oli eilen ja varmaan tänäänkin hyvä. Se pari iltaa vaivannut hedari oli hirvee.

Mulla tuo faxi ruplattaa siihen malliin, että pitää melkein välillä vetää..Tosin hiukan on tasoittunut toiminta alun 5 x aamussa jälkeen=)

Hyvä, että muitakin janottaa. Aattelin vaan, kun on suvussa tuota taipumusta r-diabetekseen. Ekassa neuvolassa ei ollut sokerissa häikkää. Omenatuokkarista olen juonut itseni ulos, nyt menee vissyä ja vettä.

Meillä ei ole työnimeä vielä tulokkaalle. Tähän asti se on ollut vaan vauva.

Lankesin minäkin eilen tarjoamaan torttukahvit, vaikka jouluna uhkasin seuraavan kerran;-) Miten sekin herkkä hetki pisti kyyneleet silmiin. On se mukavaa olla rakastunut ja raskaana..

Viikonloppuja! Olikos joku testamassa? Minea? Peukutuksia täältä!!

Vierailija
66/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä, että miehen äidinkielellä " baba" tarkoitta isää=) En edes tiedä mikä on vauva turkiksi. Varmaan kuitenkin joku öci (c ääntyy ts), joten pysynemme suomenkielisissä hellittelynimissä. En siis ymmärrä/osaa yhtään turkkia, mutta se kuulostaa sellaselta örlymgörlymiltä, heh=)

Vierailija
67/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

mun veikkaus loordista on, että se tuli sisään linnan juhliin toisaalla jonossa ja oli " maskeerannut" itsensä näyttämään tavikselta ;) *heh*

ISOTIKRU: Jos se yksisarvinen on nimeltään Tero ja se luulee terolut paketin sisältävän terolle olutta? Ja kettuuntuu kamalasti, kun näin ei ole??

Täällä ei ihmeitä. Ummetukseen auttaa mulla myös obsidan, nopeuttaa vatsan takas normaaliin. Sekä se RUNSAS nesteen juonti. Aamu alkaa puolen litran vesituopilla ja sitten kahvit ja sitten illan Obsidan potkaisee faksin käyntiin ;) ;)

Vierailija
68/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille myötätunnosta..Tulin nyt vasta lukemaan mitä teille kuuluu. On mennyt nää päivät vähän alakuloisissa tunnelmissa. Eilen mulla oli sairaalassa käynti liittyen näihin toistuviin keskenmenoihin. Hirveä kasa verikoelappuja oli tuomisina, mies meni niihin tänään ja mä maanantaina sitten. Tutkivat hyytymistekijät, kromosomit ja jotain muita juttuja lisäksi. Tammikuussa sitten on aika mennä kuulemaan mitä sieltä löytyi. Ja ultrassa näkyi hyvin tyhjentynyt kohtu joten ei pitäisi olla pelkoa siitä rypäleraskaudesta enää. Lääkärin mielestä oli ihan normaali alkuraskauden keskenmeno. Mutta hcg:tä vielä kontrolloidaan jonkun kerran. Aika alhainen se kyllä oli. Tää lääkäri oli mulla sillon maaliskuussa kun oli eka keskenmeno ja täytyy sanoa, että on ihminen paikallaan. Todella sympaattinen ja kertoo kaiken selkokielellä. Ainoa ihminen terveydenhuollon puolelta jolta olen saanut myötätuntoa ja ymmärrystä.

Nyt vaan mietityttää jos niissä kromosomeissa on häikkää; sillon ei ole kuulema paljon tehtävissä. Mutta lähinnä epäilyksenä on vaan sattumien summa. Joskus ei vaan mitään syytä löydy ja monienkin keskenmenojen jälkeen onnistuu. Mutta eipä kai kannata miettiä ja mennä asioitten edelle. Nyt on vaan odotettava.

Kaikille oikein ihanaa viikonloppua.

Vierailija
69/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan hengissä joo vaikka aika alamaissa olen jotenkin nyt ollut. Kaiken pitäisi olla hyvin mutta kun jotenkin mieli vain niin maassa. Toissapäivänä tein joulutorttuja ja poltin pellillisen niin siitäkös mieli meni matalaksi,joo joo. Eilen hampilääkärilla ja tyhmä kun olin niin koko päivä kaupungilla miehen kyytiä kotiin odotellessa niin kyllä oli illalla ja yöllä tosi kipeä olo. Nyt minä vain valitan, kai tämä tähän " taudin" ku vaan kuuluu. Senniina puhui niistä torttukahveista, harmittaa minua sekin kun kiva olisi tarjoilla torttukahvia mutta kun ei huvita ja kun huvittaa ei mies ole paikalla. Joo tasan ei käy onnen lahjat.

Joulumieltä ei ole en tiedä minne se on kadonnut. En ole jaksanut oikein tehdä mitään valmistelujakaan. Jos nyt tänään vaikka leipoisi pakkaseen jotain. Minun pitää nyt todellakin yrittää ryhdistäytyä. Pomo soitti tänä aamuna ja kyseli vointia. Kysyi että pystyisinkö tekemään jonkinlaista muuta työtä kuin tuota hoitotyötä....... kai minä pystyisin kun saisin rauhassa tehdä ilman hössäkkää. No katsotaan nyt mitä sitten neuvolassa sanovat kun menen ens viikon jälkeen sinne. Nyt riittää omanapaisuus ja valittaminen.... Otappas Teti itseäs niskasta kiinni ja ryhdistäydy olet iloisesti raskaana:)

Niin ajattelin kommentoida kun olitte noista vauvan tavaran hankinnoista kirjoitelleet. Meillä on ostettu käytetyt vaunut ja sänky. Vaatteita olen ommellut itse ja kirpparilta olen aika röykkiön ostanut. Kyllä niiden uusienkin vaatteiden katseleminen kivaa on, en vain ole saanut ostetuksi niitä.

Jotenkin on nyt veto poissa en muista mitä muuta piti kommentoida. No viikonloppuja vaan kaikille kultaisille ja mulla on kestosti peukalot pystyssä kaikille:)

T: Teti 29+3

Vierailija
70/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kans jotenkin veto ihan poissa, mikaan ei huvita (luettakoon siis todella ei mikaan, miehen harmiks' ). Ja kun vaan aloittais nuo joulunalun hommelit niin kyllahan se siita sitten; mutta kuka antais sen ekan potkun?

Omaan napaan ei sitten mitaan, ehka sekin vetaa harmiks' kun niin odottaa noita tatosia; ja hei aikakin jo olis, kp 30/ 30-32 tanaan! Eika sitten mitaan nippailuja tms. naama kylla kukkii toiveikkaana!

Nyt en kyl taaskaan muista mita piti kommentoida noin yleisesti, kaikille kuitenkin hyvia vointeja ja -viikonloppua!

Vierailija
71/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityn samaan alakuloiseen vireeseen,mistähän tämäkin johtuu? Siis mieli on ollut pari päivää niin maassa ettei uskoisi millään todeksi. Taas on päällä sellainen fiilis ettei raskaus koskaan onnistu enää. Jos kp8 on jo tällainen mieli niin apua,mitä se on kahden viikon päästä. Illat olen etsinyt kummilapsille lahjoja ja omille siinä sivussa myös. Onneksi kummien lahjoissa olen saanut vanhemmilta apuja ja se on huomattavasti helpottanut asiaa. Tänä jouluna onkin kahdella kummipojalla kirjatoiveet ja mukava niitä oli itseasiassa etsiskellä ja vielä kun yhdet kappaleet kaupasta löytyi niin jess. Kummilapsia meillä 8 ja kaksi niistä niin aikuisia eli yli kaksikymppisiä joille lähetetään vain kortit mutta pienet vielä paketein muistetaan tuonne 18 vuoteen.

Joulua pitäisi laittaa,saisi vain aloituskipinän jostain. Ensi viikolla meinasin laatikot tehdä ja jospa viikonvaihteessa leipoisi pakkaseen. Kuivakakut teen vasta viikon päästä. Valoja ja kynttilöitä on talo viritelty jo täyteen ja sitä tarviikin tähän aikaan paljon.

Mineako piinaa parhaillaan? Peukutuksia sinulle ja toivotaan että tärppää ja aloitat meidän pinon uuden plussa-aallon. Odottajien kuulumisia on niin ihana lukea että jospa tässä alkaa pikkuhiljaa omatkin toiveet raskautumisesta taas lisääntymään. Meilläkin tuo pelin pelaaminen on ennemminkin 1-2 krt vko kuin jtp joten tarkkana saa hedelmällisenä hetkellä olla. Toisaalta ei tuo isäntä ole koskaan pahaksi laittanut vaikka otollisena hetkenä vähän tiuhempaan kädestä kiinni tartun.....

Levinialle toivotaan että vm:n ja minun lähettämä posti löytää pian perille ja muista nyt hävittää se niin syvälle kuin pystyt. Ei ole pikaista palautusoikeutta.....

Isotikrulle vielä voimia viikonlopun jumppaan;) Mutta missä on trattis??? Kaikki toivottavasti ok.

Nyt vielä loppukirin paikka töissä ja sitten kaupan kautta kotiin.

-pietu-

Vierailija
72/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulleet testaustikut tämän päivän postissa vielä ja jännitys loppui siihen, kun aamulla heräsin kuuden aikaan koviin kipuihin ja niinhän sieltä tätsykkä porhalti oikein rynnimällä. Blaah;(

Eli eipä ollut minusta aloittamaan ' valtavaa plussa-aaltoa' , harmi. Rinnatkin ovat vielä oikein ilkkuen aranoloiset, liekö sitten Pietun lailla puristellut ne aroiksi...

Noh. Nyt sitten vaan katseet uuteen kiertoon, tärppipäivät näkyisivät Jouluaaton tienoille asettuvan. Voisi olla pieniä toiveita että isäntäkin jaksaisi paremmin kun on vapaalla silloin;)

Ja vastahan tässä taas päästiin yrittelemään.

Mutta kyllä mieli muuten on vähän matalalla vaikka hiukset on hienona ja illalla pitäisi tyttöporukan kanssa lähteä vähän viihteelle. Kaamee myrsky on ulkona ja jotenkin ei oikeen ole fiiliksiä. Ehkä se siitä iloksi muuttuu kun muutaman lasin viiniä saa nyt sitten nautiskella ihan luvan kanssa.

Nyt en edes muista mitä kaikkea kullekin kuuluu, ja kohta on mentävä, siis sori tämä omanapainen " I' m still alive" -viesti.

Valoisampia kuulumisia kaikille muille toivotan!

-minea-

Vierailija
73/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole torttukahveja eikä piparia tarjottu viikkokausiin. Ensin olin minä huonovointinen niin että heti kun fyysisesti ponnisteli jotain niin jo tuli yökkäysrefleksi, ja varsinkin iltaisin on tuo huono olo vaivannut. Ja ihan muutenkin tuntui että ei jaksa/huvita, ei. Ja nyt kun alkaa olemaan vähän parempi niin mies loukkasi itsensä urheillessa, niin että hän ei kyllä tällä hetkellä kykene yhtään jumppaamaan. Ehkä me sitten jouluna ollaan molemmat jo siinä kunnossa että voidaan leikkiä pukkia ja muoria ;)

Jano on minuakin vaivannut ja olenkin koittanut juoda runsaasti. Faxilaitteen " voiteluun" ajattelin hankkia nyt kaupasta luumuja ja vehnäleseitä. Sillä näyttää olevan selvästi yhteys tuohon päänsärkyyn, en normaalisti kärsi moisesta, paitsi alkuraskaudessa oli aamuisin päänsärkyä.

Meillä ei ole varsinaista hellittelynimeä. Toivottavasti kukaan ei kauhistu kun alkuvaiheessa se oli vain Alien. Eka ultrassa kun oli vain ennemminkin vain sellainen hassu epämääräinen mötikkä. Mutta nyt kun np-ultrassa se oli jo pienen ihmisen näköinen niin ei häntä enää voi alieniksi kutsua =)

Mukava kuulla kirpustakin elonmerkkejä. Onneksi sinulla on ollut hyvä lääkäri, se on iso asia tuossa tilanteessa että on empaattista hoitohenkilökuntaa.

Minealle pahoittelut sitten tädin vierailusta. Mutta nauti sitten tyttöjen kanssa illasta senkin edestä!

Jos oli muita piinailijoita niin peukutellaan. En taas dementikko muista enää mitä piti kommentoida kenellekin.

Onneksi on enää pari tuntia, on ollut kyllä jotenkin niin kypsää taas pari päivää. On vaan ollut taas sellaisia aika turhauttavia asioita tässä tällä viikolla.

Mutta nyt palaveeraamaan ja sitten kotiin!

Vierailija
74/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh niin paljon oli viestejä, että kiiressä vain pikaisesti ehdin silmäillä. Täytyy viikonloppuna yrittää lukea tarkemmin muiden kuulumiset.

Täällä tuhrupäivät on onneksi ohi ja pahoinvoinnit on palanneet (ihanaa!).

Kiitos myötäelämisestä!

Hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
75/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirppiksellä ja tulin vakoilemaan pinoanne! Miten ihastuttavan hauskaa oli lukea Sonjaemman ja Emmi69:n odotuksista. Paljon onnea teille molemmille ja hyvää jatkoa kaikille!

T.Coco (täällä aikoinaan pyörinyt -vm kuusnelonen ja 1,5vuotiaan esiuhmaisen ja 12vuotiaan esiteinin äityli:)

Vierailija
76/85 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä piinani viimeisenä viikkona käynyt lukemassa juttujanne ja yrittänyt vähän päästä sisään keskusteluihinne, mutta teitä on niin paljon ja juttuja tulee älyttömästi, että aika vaikeaa. Etsin ensin tuolta odotuspuolelta 60-lukulaisten pinoa, mutteihan siellä ollut, niinkuin viimevuonna oli.

Yritän soluttautua ja kirjoitellakin jotakin. Sonjaemma on ainut kenet muistan ja onnea että nyt tärppäsi uudelleen ja ultrakin meni hyvin;)

Meillä oli just kolmas pas pari viikkoa sitten ja eilen kävin veritestissä ja tänään kuultiin hyvät tulokset :hcg 367, eli raskaana ollaan ja toivottavasti kaikki menee tälläkin kertaa hyvin loppuunasti.

Hauskaa viikonloppua kaikille.

niisku rv 4+jotakin

Vierailija
77/85 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietun lailla minullakin on iskenyt jonkinlainen alakulo, vaikka tosiaan kp6 pitäisi olla ajatukset NIIN positiivisia ja odotukset vielä korkealla... Ehkä tää flunssa masentaa ja myös jatkuvat km:t tuolla haahu-puolella. Vaikka täti tuli ajallaan ja tajusi myös jo poistua, niin silti on sellainen olo, että ei meille(kään) sitä vauvaa varmaan koskaan enää saada.

Leviniaa ei huvita " mikään" . Minä ihme kyllä, flunssasta huolimatta jaksoin tänään aamulla aloittaa harjoitukset...

Kaikille oikein rattoisaa viikonloppua!!!

Vierailija
78/85 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pahemmin viikonloppuisin pinolle päässyt; nyt kuitenkin on pikkuruinen vapaa hetki ja heti tänne :)

Minealle tätipahoittelut :( Kuten olemme monenmoista kertaa mannanneet sen tätsyn alimpaan kastiin, niin eipä usko ei. Mutta nokka pystyyn ja uuteen alkuun :) Toivottavasti oli mukava rillumarei tyttöjen kanssa!!

Sonjaemma: Kyllä ainakin mun kohdalla on tortun ja piirakan tarjoilu on aika köyhänlaisra molemmissa alkuraskauksissa. Vaikka en juurikaan ole ollut pahoinvoiva, niin sellainen yleinen vetämättömyys on tehnyt puuhasta vähemmän kiinnostavaa. Mutta toivoa on näkyvissä, sanompa vaan ;) Joulunahan pukki saa kontin ja muori nelinkontin :)))

Vm:n alakulo taitaa johtua näistä kammottavista ilmoista! Vetäähän ne posiviivisimmankin ihmisen matalaksi. KYllä te sen oman käärönne vielä saatte. Pitää uskoa ja luottaa. Mulla meni usko kuule aika monta kertaa 10 vuoden aikana, kun pikkukakkosen alullepanoa yritettiin. Koskaan en kuitenkaan heittänyt totaalisti kirvestä kaivoon, vaan ajattelin että tulee kun tulee. Ja tulihan se sitten lopulta ja ihan luomuna :) ** lähettää positiivisia säteitä**

Niiskulle onnea onnistuneesta hoidosta!!!

Oma napa: ties taas mikä puuska tänään iski, kun aamutuimaan pesin saunan ja pesuhuoneen lattiasta kattoon. *huh* JOhan on jouluhommat aloitettu ja siitä kaikkein työläämmästä päästä :) Kp:ä en ole edes laskenut, olkoon mitä on. Kun sain ne kaksi ovisplussaa (kp 9 ja kp 13) ajattelin että ihan sekaisin on koko akka. Ekaa ovista ei kroppa mitenkään noteerannut, mutta toisessa oli sitten normaalit limat ja nippailut... vaikkakin lievempinä kuin normaalisti. Ei tästä ota kukaan selvää... taitaa olla vaihdevuodet jo tulossa kun näin heittelee.

Nähdään maanantaina!!!

ANI

Vierailija
79/85 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani tsempityksistä!!

Eikä mulla kai olisi oikeutta edes " valittaa" kun lapsia jo on... Mutta kahden km:n jälkeen välillä vaan meinaa sisu loppua. Kiitos, kun piristät!

Niin, ja mitä vaihdevuodet on..? Nehän tulee vasta joooskus vuosien päästä. Eikö niin!

vm69

Vierailija
80/85 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt omalta osaltani kannustaa sinua, kun sinä puolestasi " lohduttelit" minua alakulon hetkellä!

Itselläni oli ihan samat fiilikset km:n jälkeen tulleiden ekojen menkkojen jälkeen, ettei meille enää koskaan tule vauvaa. Ja sitten vielä kun plussaa ei heti alkanutkaan kuulua niin epäluulo ja alakulo vaan kasvoivat. Sitten päätin " unohtaa" koko vauvan teon ja annoin pois kaikki vauvatavarat mitä olin säästänyt (lukuunottamatta muutamia vaatteita mitä lapset itse halusivat, että säästetään). Ja niin vaan kävi, että seuraavasta kierrosta se plussa napsahti. Näin se maailmankaikkeuden laki pätee, että kun annat jotain pois saat tilalle uutta!

Nyt kaikki ikävät ajatukset pois ja se afrikan tähti peli kehiin! Sieltä plussa tulee!!!