Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä kaksosten nimiyhdistelmistä?

09.07.2009 |

Täällä jo kyselin yhdysnimiin mielipiteitä, mutta nyt päätettiin, ettei kaksostytöillemme tule yhdysnimiä, vaikka siskolla sellainen onkin. Etunimistä saa kommentoida kummat olisi paremmat/sopivammat. Eevastiinasta piti jo tulla Matilda, mutta kaverini ehti antaa sen tyttärelleen. Nyt ei kuitenkaan tällä hetkellä ainakaan olla väleissä ja meistä se on molemmista yhä ihana nimi ja se on nyt kuitenkin ehdolla etunimeksi. Aion kyllä laittaa kaverilleni viestin ja kysyä sopiiko, ettei hän saa kuvaa, että varastimme, jos myöhemmin olemme taas väleissä.

Nämä siis ehdolla

Matilda Vieno Amelia & Amanda Stella Evelia

Elliida Vieno Amelia & Amanda Stella Evelia

Keskinimiksi oli ehdolla myös Mila (tarkottaa ihmettä, mut on ehkä liian erikoinen noihin muihin nimiin nähden) ja sen lisäksi Selma. Merkitystä en muista, mutta olis kyllä sopiva tuokin.

Sisarusten koko nimet ovat Vilhelmi Onni Nestori ja Eevastiina Karelia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda Mila Amelia & Amanda Stella Evelia

Aivan ihanat nimet!!!

Vierailija
2/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno Evelia kuulostaa tosi sointuvalta yhdistelmältä, kuten myös Selma Amelia, joten mä ehdotankin:

Matilda Selma Amelia ja Amanda Vieno Evelia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää yhtään siitä Vienosta..

Vierailija
4/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elliida ei jotenkin vaan ole makuuni, joten vaikea kannattaa. Vienoa mäkin hiukan vierastan (muta jos tulee mummolta tai jostain niin laittakaan ihmeessä!), joten jos haette vaan jotain sopivaa, ehdotan:

Matilda Selma Amelia ja Amanda Stella Evelia

Vierailija
5/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotusta

Matilda Selma Amelia & Amanda Vieno Evelia

Minä taas pidän nimestä Vieno, minusta se on jotenki vaan alkanut tuntuun tosi mukavalta nimeltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän