Haluavatko naiset mieluummin miehen jolla on lapsia ennestään
Kommentit (97)
Miksi kukaan varta vasten haluaisi puolison jolla on lapsia, sukupuolesta riippumatta?
Luuletko todella, että ne miehen lapset ovat joku bonuksena tuleva etu, ap?
Syy miksi joku ottaa miehen, jolla on pieniä lapsia on yleensä se, että naisella itselläkin on pieniä lapsia ja elämäntilanne yhdistää.
Tiedoksi ap, että naisten on biologisisista ja evoluutioon liityyvistä syistä paljon vaikeampi sietää miehen lapsia kuin miehen sietää naisen lapsia.
Itsekin muutin erilleen, kun en enää halunnut olla samassa kodissa miehen lasten kanssa.
Lapsettoman tietenkin. Tärkeintä kuitenkin on, että miehellä on paksu lompakko ja iso tulotaso. Tilillä pitää olla riittävästi massia.
Jos mies on hyvä niin siinä ei lapset paina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan varta vasten haluaisi puolison jolla on lapsia, sukupuolesta riippumatta?
Minä haluan ihanan ihmisen, aivan sama onko hänellä ennestään lapsia!
Miten kukaan voi olla niin pinnallinen urpo kuin sinä olet.
Kun luolamiesaikana pantiin ristiin rastiin, mies saattoi olla minkä lapsen isä tahansa- > kannatti oppia suhtautumaan kaikkiin lähiseudun lapsiin kohtuullisella sietokyvyllä, jotta omat geenit jatkuvat
Nainen tietää aina, mikä on oma ja mikä vieraan lapsi. Siksi kannattaa suosia enemmän omaa lasta, sillä vieraat lapset ovat kilpailijoita vähistä resursseista. Siksi naisten on vaikea sietää vieraita lapsia omassa kotipesässä eli kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi ap, että naisten on biologisisista ja evoluutioon liityyvistä syistä paljon vaikeampi sietää miehen lapsia kuin miehen sietää naisen lapsia.
Itsekin muutin erilleen, kun en enää halunnut olla samassa kodissa miehen lasten kanssa.
Ei pahaäitipuoli ole mikään keksitty juttu
Vierailija kirjoitti:
Lapsettoman tietenkin. Tärkeintä kuitenkin on, että miehellä on paksu lompakko ja iso tulotaso. Tilillä pitää olla riittävästi massia.
Teillä homomiehillä on erilaiset kuviot kuin heteropareilla, joten turha yrittää tota rahajuttua. Homoille kelpaa tutkitusti myös paljon useammin selvästi vanhempi setämies, kunhan maksukykyä löytyy.
Lapsettoman, joka ei halua lapsia. Koska en halua itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä niistä enemmän on vaivaa, lapsista siis. Pitää säätää ja järjestellä menot aina heidät huomioiden. Onneksi oman kumppanini lapsi on jo teini, ei vaadi kauheasti paapimista ja pärjää yönkin yksin.
Lapseton tietenkin. Outoa, jos lapsiperheellinen mies on eronnut.
Minulla on lapsia ja paras tilanne olisi, jos kumppaniehdokkaalla ei ole lapsia eikä hän omia lapsia halua. Koska minun iässä tämä on tilastojen valossa harvinaista, niin kumppaniehdokkaan nykyiset lapset eivät ole kynnyskysymys. Hänen lapsitoiveet ovat minulle kynnyskysymys. Kun kumppaniehdokkaalla sitten luultavimmin on lapsia, niin kyse on miten lapset hänellä ovat eli sopiiko tuo aikataulu omaan lapsirytmiini. Toinen ratkaiseva seikka on minkä ikäisiä lapsia kumppaniehdokkaalla on. Omani kun ovat jo teinejä, niin lähtökohtaisesti mitä pienemmät lapset toisella henkilöllä on, niin sitä todennäköisemmin hänet ohitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä uusintana lukutaidottomalle, boldaan olennaisen osan:
Haluaisin lapsettoman miehen, sillä en pidä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap ole vain trollaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun luolamiesaikana pantiin ristiin rastiin, mies saattoi olla minkä lapsen isä tahansa- > kannatti oppia suhtautumaan kaikkiin lähiseudun lapsiin kohtuullisella sietokyvyllä, jotta omat geenit jatkuvat
Nainen tietää aina, mikä on oma ja mikä vieraan lapsi. Siksi kannattaa suosia enemmän omaa lasta, sillä vieraat lapset ovat kilpailijoita vähistä resursseista. Siksi naisten on vaikea sietää vieraita lapsia omassa kotipesässä eli kotona.
Tämä on mielenkiintoinen juttu. En ole kuullutkaan, ja luin sentään pitkän sivuaineen evoluutiopsykologiasta.
Kyllähän tuo käy järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap ole vain trollaamassa.
Mietin vain. Tapasin miehen jolla on lapsi, on todella suosittu naisten keskuudessa. Ap
Lapseton, ehdottomasti. Mitään käenpoikia meidän yhteiseen kotiin ei tule.
N25
Lapsettoman jos sitäkään. En tarvi, kaipaa tai jaksa.