Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteet tuli niin äkkiä etten ehtinyt ostaa aurinkorasvaa ja nyt sitten on selkä palanut vesikelloille :(

Vierailija
15.05.2023 |

Terassia maalasin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla myös liian köyhää kun ei ole varaa vaatteisiin? :( Kannattaa käydä kysymässä vaatteita vaikka kierrätyskeskuksista tai sosiaalihuollosta?

Vierailija
2/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittanut suojaavaa vaatetusta, höpsö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kännissä?

Vierailija
4/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on paras auringonsuojaus.

5/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai helleraja ole edes paukkunut

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
6/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset laittanut suojaavaa vaatetusta, höpsö?

Minulla oli ohut neuletakki mutta tuli niin kuuma että otin pois ja olin  olkaimettomassa topissa.

Ap

Vierailija
7/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käytä suojaavaa vaatetusta.

2. Tuskin makasit siinä terassilla tuntikauseja?

3. Kuka prkl maalaa terassia AURINGON PAAHTEESSA?

Vierailija
8/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea on helteitä ollut?

Vierailija
9/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vallan kestävä ratkaisu maalata terassia täydessä auringonpaisteessa. Kuivuu epätasaisesti ja liian nopeaa.

Vierailija
10/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei :|

Hikoillessa suojakerroin voi olla niinkin matala kuin 3

https://yle.fi/a/3-12525168

"– Esimerkiksi tavallisen valkoisen t-paidan suojakerroin on noin 7, joka sitten kastuessaan vielä puolittuu."

Vierailija
11/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!

Vierailija
12/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tahansa terassilla, jos ei ilma liiku. Hassu ap ei tiedä, että miesten vaalea kauluspaita on välttämätön varustus tuollaisissa hommissa. Se on ilmava, ja sen voi kastella jos tulee kuuma. Välillä varjoon silti, eikä rehkitä paahteessa. 

Neuletakki voi yhyren kerran. 

Vierailija
13/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lämpötila ei vaikuta auringon säteilyyn. Ihosi vaurioituu talvellakin jos aurinko paistaa ja paiste heijastuu lumesta ja jäästä. Iho alkaa vaurioitumaan kauan ennen palamisen merkkejä ja ihon tullessa punaiseksi vaurio on jo todella paha. Pelkkä aurinkovoide ei auta, pitää suojata myös vaatteilla, hatulla, aurinkolaseilla ja varjolla. "Trendikäs bruna" on oikeasti auringon vaurioittamaa ihoa, eikä mitenkään terveydelle hyväksi.

Vierailija
14/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi yllätti autoilijat.

Vierailija
15/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you! joka kevät niska palaa kun ajaa pyörällä hiukset kiinni, olen 40vuotias enkä ole oppinut että aurinkovoidetta pitäisi alkaa käyttää muuallakin kuin kasvoilla jo helmikuussa. 

No  tänä vuonna pistin paremmaksi ja poltin olkapääni sekä rintani kun korkattiin kavereiden kanssa terde, päässäni oli  lippis ja kasvoilla aurinkovoidetta suojakertoimella 50 mutta kehoani suojasi vain off shoulder-mekko. Äitienpäivänä olin varsinainen punanahka ja poika vitsaili, onko äiti käynyt salaa lomalla. 

Vierailija
16/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassi suositellaan maalattavan pilvipoudalla, ei suorassa auringonpaisteessa.

Vierailija
17/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei :|

Hikoillessa suojakerroin voi olla niinkin matala kuin 3

https://yle.fi/a/3-12525168

"– Esimerkiksi tavallisen valkoisen t-paidan suojakerroin on noin 7, joka sitten kastuessaan vielä puolittuu."

Hiljaa niiden faktojen kanssa.

Vierailija
18/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!

Joku on vähän hysteerinen!!

Vierailija
19/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tahansa terassilla, jos ei ilma liiku. Hassu ap ei tiedä, että miesten vaalea kauluspaita on välttämätön varustus tuollaisissa hommissa. Se on ilmava, ja sen voi kastella jos tulee kuuma. Välillä varjoon silti, eikä rehkitä paahteessa. 

Neuletakki voi yhyren kerran. 

En ole ap mutta omistan kaksi nilkkapituista, läpikuultavan ohutta neuletakkia  joilla suojaan  esim. tuoreet tatuoinnit auringolta.  Että neuletakkejan on kaikenlaisia.

Vierailija
20/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin paloin! Aion haastaa maapallon oikeuteen kun ei varoittanut ajoissa helteistä! Vähintään Forecan ja ilmatieteenlaitoksen! Kyllä ihmisiä pitäisi varoittaa ajoissa jotta osaisivat hamstrata tarpeeksi aurinkorasvaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme