Haluavatko naiset mieluummin miehen jolla on lapsia ennestään
Kommentit (97)
Valitsin miehen jonka lapset olivat jo muuttaneet omilleen .
Jos mun ei koskaan tarvitse nähdä niitä miehen lapsia, niin olisi ok. Eri että olisi erilliset asunnot ja tapailisin miestä erikseen. Missään tapauksessa en halua mitään vieraita lapsia elämääni niin, että pitäisi viettää niiden kanssa aikaa tai että tulisivat kotiini asumaan.
Ilman. En jaksaisi muiden lapsia.
Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä, onko miehellä lapsia vai ei... vain se, miten mies kohtelee muita ihmisiä. Näin ollen olen seurustellut sekä jälkikasvua omaavien miesten että lapsettomien miesten kanssa.
Aina se vaatii sovittelemista aikatauluihin, parisuhteeseen panostamiseen, yhteisen suunnan löytämiseksi kun alkaa seurustelemaan. Yhtä lailla se lapseton mies voi olla itsekäs, mennä omat aikataulut edellä ja kysymättä (minun tapauksessani) naisen mielipidettä aikatauluihin, inhota naisen lapsia, kuin se omia lapsia saanut mieskin. Ja yhtä lailla molemmat voivat olla toiset etusijalle laittavia, huomioivia, lapset hyväksyviä ja aikataulujaan sovittelevia.
Eniten merkitsee siis luonne, yhteinen tulevaisuudenkuva ja käytös, kuin se kuinka paljon ja millaista elettyä elämää on takana.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä, onko miehellä lapsia vai ei... vain se, miten mies kohtelee muita ihmisiä. Näin ollen olen seurustellut sekä jälkikasvua omaavien miesten että lapsettomien miesten kanssa.
Aina se vaatii sovittelemista aikatauluihin, parisuhteeseen panostamiseen, yhteisen suunnan löytämiseksi kun alkaa seurustelemaan. Yhtä lailla se lapseton mies voi olla itsekäs, mennä omat aikataulut edellä ja kysymättä (minun tapauksessani) naisen mielipidettä aikatauluihin, inhota naisen lapsia, kuin se omia lapsia saanut mieskin. Ja yhtä lailla molemmat voivat olla toiset etusijalle laittavia, huomioivia, lapset hyväksyviä ja aikataulujaan sovittelevia.
Eniten merkitsee siis luonne, yhteinen tulevaisuudenkuva ja käytös, kuin se kuinka paljon ja millaista elettyä elämää on takana.
Siis onko sulla kokemusta uusperheessä elämisestå ollenkaan? Vähän epäilen.
Että sulle on ihan se ja sama, asuuko kotonasi päivöstä ja vuodesta toiseen ihan ylimääräisiä muita ihmisiä sen miehen lisäksi? Voisit tuolla logiikalla perustaa kerrostalokämppääsi bed & breakfeastin ja majoittaa vieraita ihmisiä joka päivä ja tienatakin sillä.
Ei ole lapsia itselläni, joten haluaisin myös lapsettoman miehen.
Muutenkin epäilyttää, että mikä on mennyt pieleen, kun niin paljon pienten lasten vanhempia on sinkkuna (siis joilla on useampi kuin yksi lapsi). Luulisi, että siinä vaiheessa kun perhettä aletaan perustamaan useamman lapsen verran niin ollaan sen verran aikuisia, että osataan siitä parisuhteestakin pitää huolta. Ei anna kovin luotettavaa kuvaa miehestä.
Omat lapset teinejä. En ikinä muuttaisi samaan asuntoon miehen kanssa, jolla on lapsia. En ala enää ilmaissiivoojaksi ja kokiksi.
Ei ole mitään hyötyä rikkaasta miehistä, joilla on lapsia ja sen asunnot jne. menee perinnöksi sen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hyötyä rikkaasta miehistä, joilla on lapsia ja sen asunnot jne. menee perinnöksi sen lapsille.
Nainen joutuisi siivoamaan isoa taloa, joka menee miehen lapsille perinnöksi. Hyvässä lykyssä mies on joku määräilevä, kaiken kaikesta tietävä besserwisser johtaja. Hyi helve.....
Ensisijaisesti lapseton, mutta käy myös sellainen jolla on lapsi(a), jos on muuten unelmieni mies. 30+ ikäisissä miehissä omaan makuuni parhailla on yleensä jo lapsia.
Olen itse lapseton enkä halua lapsia, mutta pidän niistä kuitenkin ja tulen hyvin toimeen. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joutuisi siivoamaan isoa taloa, joka menee miehen lapsille perinnöksi. Hyvässä lykyssä mies on joku määräilevä, kaiken kaikesta tietävä besserwisser johtaja. Hyi helve.....
Mielummin siivoan pienen vuokrakaksioni, kudon sukkia ja lepäilen, niin ihanaa.
Eikä tarvitse harrastaa suuseksiä, en tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi ap, että naisten on biologisisista ja evoluutioon liityyvistä syistä paljon vaikeampi sietää miehen lapsia kuin miehen sietää naisen lapsia.
Itsekin muutin erilleen, kun en enää halunnut olla samassa kodissa miehen lasten kanssa.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Suurin osa tutkimuksista mitä asiasta on tehty, todistaa päinvastaista. Isäpuoli on kautta historian ollut vaaraksi lapsille. Tämän voi myös käytännössä todeta kuuntelemalla ihmisten perhetarinoita. Itse olen kuullut paljon tarinoita, joissa isäpuoli on pahoinpidellyt lapsia. Varsinkin poikia. On myös tytöille riski tuoda kotiympäristöön vieras mies. Ahdistelu ja pidemmälle menevä seksuaalinen hyväksikäyttö on aika tavallista.
Tuo mainitsemasi johtunee siitä, että miehet yleisesti ottaen ovat keskimäärin fyysisesti väkivaltaisempia kuin naiset. Ei siis siitä, että miehet keskimäärin hyväksyisivät huonommin kumppanin muita lapsia kuin naiset. Naisten harjoittama väkivalta on useammin henkistä kuin fyysistä, minkä takia se ei ole samalla tavalla näkyvää kuin miesten väkivalta.
"Living with an unrelated adult, especially an unrelated man, substantially increases the risk that a child will die violently, researchers reported yesterday.
According to the study, children who live with adults who are not biologically related to them are nearly 50 times as likely to die at the adults' hands as children who live with two biological parents, the researchers said."
https://www.nytimes.com/2005/11/08/health/unrelated-adults-at-home-incr…
Vierailija kirjoitti:
Jos mun ei koskaan tarvitse nähdä niitä miehen lapsia, niin olisi ok. Eri että olisi erilliset asunnot ja tapailisin miestä erikseen. Missään tapauksessa en halua mitään vieraita lapsia elämääni niin, että pitäisi viettää niiden kanssa aikaa tai että tulisivat kotiini asumaan.
Harva mies suostuu siihen, että naisystävä ei ole missään tekemisissä lasten kanssa, kun ne omat lapset ovat niin ihania ja suloisia.
Riippuu vähän miehestä ja tilanteesta. Suhtaudun epäilevästi noin yleisesti ottaen miehiin, jotka on eronneet vauvavuonna, tai pikkulapsiaikana. Myös epäilevästi, jos eksä on yhä vahvasti mukana miehen elämässä ja arjessa. Voi olla, että erosta on jäänyt jotain draamaa, kaipuuta, tai kaunaa ja se sitten hankaloittaa elämää ja yhteiseloa tulevaisuudessa.
Voisin harkita miestä, jolla lapsia, jos ne lapset on jo vähän vanhempia ja välit eksään on etäisen asialliset sekä ero käyty kunnolla läpi. Positiivista siinä on se, että jos mies on muuten hyvä ja ehdottomasti on halunnut lapsia, niin ne on hänellä tehtynä. Itse en aio koskaan lapsia hankkia.
Haluan sellaisen, jolla on lapsia.
Sitä mukavampaa, mitä enemmän porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi ap, että naisten on biologisisista ja evoluutioon liityyvistä syistä paljon vaikeampi sietää miehen lapsia kuin miehen sietää naisen lapsia.
Itsekin muutin erilleen, kun en enää halunnut olla samassa kodissa miehen lasten kanssa.
Aika usein se on just toisin päin...
Mulle kävis lapsellinen mies kun en aio itse synnyttää koskaan. Mieluiten lapsellinen eunukki. En haluaisi seksiäkään. Tarkemmin ajateltuna lapset huutavat ja miehet ovat ilkeitä, joten jatkan mieluummin yksin.
Jos on lapsia, ymmärtää helpommin naista jolla myös on.
Omat on isoja, mutta miehen nuoremmat ei haittaisi. Nyt onkin kiikarissa eräs omistautunut viikonloppuisä. Kerran niinkin päin. Olin aikonaan totaaliyh, jonka järjestyksessä lapsi tuli aina ensin.
Tuo mainitsemasi johtunee siitä, että miehet yleisesti ottaen ovat keskimäärin fyysisesti väkivaltaisempia kuin naiset. Ei siis siitä, että miehet keskimäärin hyväksyisivät huonommin kumppanin muita lapsia kuin naiset. Naisten harjoittama väkivalta on useammin henkistä kuin fyysistä, minkä takia se ei ole samalla tavalla näkyvää kuin miesten väkivalta.