Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko naiset mieluummin miehen jolla on lapsia ennestään

Vierailija
15.05.2023 |

Vai lapsettoman miehen ja miksi?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mieti, jos naiset eivät hyväksy hyviä suhteita edes exään. Niin miten luulet heidän suhtautuvan exän lapseen?

Vierailija
22/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton, ehdottomasti. Mitään käenpoikia meidän yhteiseen kotiin ei tule.

N25

Käenpoika on lapsi jota mies luulee omakseen, mutta joka ei sitä ole. Ei puolison edellisestä liitosta syntynyt lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan varta vasten haluaisi puolison jolla on lapsia, sukupuolesta riippumatta?

Minä haluan ihanan ihmisen, aivan sama onko hänellä ennestään lapsia!

Miten kukaan voi olla niin pinnallinen urpo kuin sinä olet.

Mutta onhan lapseton silti helpompi vaihtoehto kuin sellainen, jolla on jo lapsia. Lapset monimutkaistaa parisuhdetta väistämättä.

Vierailija
24/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan varta vasten haluaisi puolison jolla on lapsia, sukupuolesta riippumatta?

Elikkä uusintana lukutaidottomalle, boldaan olennaisen osan:

Eiköhän ap ole vain trollaamassa. 

Mietin vain. Tapasin miehen jolla on lapsi, on todella suosittu naisten keskuudessa. Ap

Onko hän suosittu lapsen takia vai lapsesta riippumatta?

Vierailija
25/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain. Tapasin miehen jolla on lapsi, on todella suosittu naisten keskuudessa. Ap

Onko hän suosittu lapsen takia vai lapsesta riippumatta?

Lapsesta riippumatta

Vierailija
26/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, en omia enkä toisen, joten lisääntyneet miehet ovat poissa laskuista.

Vierailija
27/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielellään ottaisin miehen jolla on lapsia, koska minullakin on. Nyt seurustelen lapsettoman miehen kanssa ja välillä tuntuu hankalalta sovittaa elämäntilanteita yhteen, kun toisella ei ole mitään käsitystä lapsi arjesta. Ollaan molemmat 30+ ja hyvin epätodennäköistä että lisää lapsia tai yhteisiä lapsia tulee

Vierailija
28/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luolamiesaikana pantiin ristiin rastiin, mies saattoi olla minkä lapsen isä tahansa- > kannatti oppia suhtautumaan kaikkiin lähiseudun lapsiin kohtuullisella sietokyvyllä, jotta omat geenit jatkuvat

Nainen tietää aina, mikä on oma ja mikä vieraan lapsi. Siksi kannattaa suosia enemmän omaa lasta, sillä vieraat lapset ovat kilpailijoita vähistä resursseista. Siksi naisten on vaikea sietää vieraita lapsia omassa kotipesässä eli kotona.

Tämä on mielenkiintoinen juttu. En ole kuullutkaan, ja luin sentään pitkän sivuaineen evoluutiopsykologiasta.

Kyllähän tuo käy järkeen.

Jos olet oikeasti tutustunut evoluutiopsykologiaan, niin tiedät, että tutkimusten mukaan äidin puolen isovanhemmat osallistuvat keskimäärin enemmän lapsenlapsistaan huolehtiseen kuin isän puolen isovanhemmat. Mitä luulet, miksi näin on?

Vierailija
29/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän olisi vieläkin suositumpi, jos lasta ei olisi.

Vierailija
30/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luolamiesaikana pantiin ristiin rastiin, mies saattoi olla minkä lapsen isä tahansa- > kannatti oppia suhtautumaan kaikkiin lähiseudun lapsiin kohtuullisella sietokyvyllä, jotta omat geenit jatkuvat

Nainen tietää aina, mikä on oma ja mikä vieraan lapsi. Siksi kannattaa suosia enemmän omaa lasta, sillä vieraat lapset ovat kilpailijoita vähistä resursseista. Siksi naisten on vaikea sietää vieraita lapsia omassa kotipesässä eli kotona.

Tämä on mielenkiintoinen juttu. En ole kuullutkaan, ja luin sentään pitkän sivuaineen evoluutiopsykologiasta.

Jos olet oikeasti tutustunut evoluutiopsykologiaan, niin tiedät, että tutkimusten mukaan äidin puolen isovanhemmat osallistuvat keskimäärin enemmän lapsenlapsistaan huolehtiseen kuin isän puolen isovanhemmat. Mitä luulet, miksi näin on?

Koska äidin puolen isovanhemmat voivat olla varmoja sukulaisuussuhteestaan lapsenlapseen, toisin kuin isän puolen.

Vierailija
31/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton tietysti. En halua leikkiä kotia jonkun toisen lasten kanssa. Hoitakoot lapset keskenään mutta minä en siedä toisten jälkeläisiä omassa elämässäni.

Vierailija
32/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin nimenomaan miestä ja lapsia koska elämäni suurin ja järkyttävin suru oli se etten voinut saada omia. Lopulta löysin ihan mahtavan leskimiehen ja kaksi bonustytärtä. Kohta 12v olen saanut jakaa elämääni rakkaan perheeni kanssa.

Koen olevani henkisesti ihan lottovoittaja<3

Vierailija
33/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapset ovat jo aikuisia?

Vierailija
34/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sitten alkaa lapsenlapsihässäkkä. Ei pappamiestä minulle, kiitos.

Vierailija
35/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sitten alkaa lapsenlapsihässäkkä. Ei pappamiestä minulle, kiitos.

Paljonkohan lapsenlapset häiritsevät isovanhemman elämää? Äitini näkee lapsenlapsiaan vuositasolla noin 15 kertaa vajaan 50 tuntia kaikkiaan.

Vierailija
36/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laspeton nainen ja haluan lapsettoman miehen.

37/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos miehen lapset ovat teini-ikäisiä tai aikuisia. En halua alkaa hoitaa enkä varsinkaan elättää toisten ihmisten lapsia.

Vierailija
38/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne toisen lapset hankaloittaa elämää ihan älyttömästi ja pitää ottaa ihan kaikessa niin monta asiaa huomioon kuin jos olisi kaksi lapsetonta aikuista. Tullut huomattua ihan vaikka miehellä meidän tavatessa jo täysi-ikäinen lapsi, ei se silti helppoa ole ollut.

Vierailija
39/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 50v lapseton mies on turn off.

Koska itsellänikin on aikuiset lapset, niin mies samassa tilanteessa on paras. Ymmärtää elämästä enemmän kuin se lapseton..

Vierailija
40/97 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska äidin puolen isovanhemmat voivat olla varmoja sukulaisuussuhteestaan lapsenlapseen, toisin kuin isän puolen.

Kyllä, tai varmempia. Äidin isä ei voi olla varma, mutta sukulaisuussuhde on todennäköisempi kuin isän isällä. Äidin äiti voi olla varma, kun taas isän äiti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi