Miten sun äitienpäivä pilattiin?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti on kuin timantti
Äiti on kuin kukka
Äiti on kuin aurinko
Äiti on söpö
Äiti on ihana
Äiti on kun pupu8-v. Tyttö oli kirjoittanut korttiin ja piirtänyt siihen minut ja hänet vierekkäin
Ihana! Miten tämä muka pilasi äitienpäiväsi?
Ei pilannut, mutta sitten lapsi suuttui kun olisi halunnut mennä Flamingoon ja sanoin ettei tänään mennä. Repi kortin ja painui ovesta pihalle. Sitä ennen sanoi miten huono äiti olen.
Hetken päästä kyllä tuli takaisin ja pyysi anteeksi ja teki uuden kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani on umpi kännissä, ja samalla kun vanhempani ovat sammuksissa ja oksentelevat, niin minä siivoan kotia, jotta tänne voi tulla vieraita... Isäni on myös väkivaltainen ihminen, joka yöllä melusi, hakkasi ovea, uhkaili, puhui sekavia, haukkui ja töni minua... mitenköhän loppu päivä menee?
N.19
Olet täysi-ikäinen ja vastuussa omasta elämästäsi ja tulevaisuudestakin. Vanhempasi ovat vastuussa omastaan. Lähde pian, muuta toiselle paikkakunnalle opaikelemaan, itsenäisty. Hanki itsellesi keskusteluapua esim terveysasemalta. Jos sinulla on nuorempia sisaruksia, tee heistä lastensuojeluilmoitus. Kaikkea hyvää elämääsi.
Mikään ei ole pilannut tätä päivää. Miesystävä herätti suudelmiin ja toi kahvit sänkyyn. Vietettiin kiva päivä ja iltapäivällä tulin kotiin, lapset tuli myös kotiin ja olivat isänsä kanssa tehneet kakun. Ex halasi ja sanoi että olen paras äiti, juotiin kahvit perheen kesken. Käytiin lasten kanssa noutoruokaa ja nyt köllitään sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tappeli heti aamusta . En näytellyt nukkuvaa ja keitin itse kahvit kun mies ei herännyt siihen lasten tappeluun.
Äitienpäivä pilattiin? Miehen toimesta? Koska ei herännyt meteliin? Ei helevetti. Ei olisi helppoa olla mies. Ainakaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole pilannut tätä päivää. Miesystävä herätti suudelmiin ja toi kahvit sänkyyn. Vietettiin kiva päivä ja iltapäivällä tulin kotiin, lapset tuli myös kotiin ja olivat isänsä kanssa tehneet kakun. Ex halasi ja sanoi että olen paras äiti, juotiin kahvit perheen kesken. Käytiin lasten kanssa noutoruokaa ja nyt köllitään sohvalla.
Jättäneelle naiselle en kakkua leipoisi. Ydinperheen rikkojia halveksun täydestä sydämestäni.
T. Jätetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäneelle naiselle en kakkua leipoisi. Ydinperheen rikkojia halveksun täydestä sydämestäni.
T. Jätetty
Ex jätti minut vuosi sitten, kovasti tehty töitä että välit näin hyvät, lapset meille tärkeintä maailmassa joten motivaatiota löytyy. Minulla kuten exälläkin uudet kumppanit, siinä tuskin mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tappeli heti aamusta . En näytellyt nukkuvaa ja keitin itse kahvit kun mies ei herännyt siihen lasten tappeluun.
Äitienpäivä pilattiin? Miehen toimesta? Koska ei herännyt meteliin? Ei helevetti. Ei olisi helppoa olla mies. Ainakaan sinulle.
Luulisi miehen nyt edes yhtenä aamuna vuodesta herätä lasten kanssa ja valmistaa heidän kanssaan vaimolle aamiainen.
Lasten isä taputti olalle ja toivotti hyvää äitienpäivää. Muuta muistamista ei tullut
Mun aikuiset lapset lähettivät kumpikin Whatsapp-viestit. Se on ihan ok. Olen jo monta vuotta sanonut, etten tarvitse mitään erityistä huomiota. Mä haaveilin pitkään lapsista ja kaksi sain ihan kalkkiviivoilla ikäni puolesta. Siinä on tarpeeksi äitienpäivää.
Silloin kun olivat pieniä, äitienpäivä vietettiin jo perjantaina, koska lapset eivät enää malttaneet kortteineen ja tarhassa tehtyine lahjoineen.
Isänsä kuoli äkillisesti.
Tämä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että ei tehty kahvia. Mies tuli keittiöön vasta sitten, kun olin puoli tuntia asian perään kyseltyäni laittanut molemmille kahvit ja tokaisi "olisin minä voinut laittaa". Lapsi söi kahville säästämäni macaron-leivokset ja mies haukkuu, kun haluan olla rauhassa ja sanoo, etten seuraavaan 20 vuoteen saa olla edes vuorokautta rauhassa, kun tuli puhe perheneuvojankin kehotuksesta antaa välillä äidillekin sitä kuuluisaa omaa aikaa, jota minulla on kuluneen 2,5 vuoden aikana ollut max 4h yhtäjaksoisesti. Loput ajasta koko ajan lasten kanssa.
Sitten totesi vielä, että meinaatko, että muuttuu paremmaksi, kun palaan töihin syksyllä. No ei muutu, sitten en saa edes omaa aikaa lasten päiväuniaikaan, mitä nyt saattaa hyvällä tuurilla saada jotain 30-90 minuuttia.
Ero odottaa, eikä edes vain tämän äitienpäivän takia, vaan ihan yleisesti. Eikä kahvin puuttuminen mikään viimeinen niitti ole, vaan se niitti on jo aikaa sitten arkkuun lyöty ja nyt vain odotellaan. Ei olis pitänyt edes kahvia odottaa, mutta jotenkin kuvittelin, että tuo ukko haluais vielä tämän perheen pelastaa. Halutkoon, jos haluaa, minä en.
Niin katkeraa... Ei meille tarvitse selittää tulevan erosi syitä.
Ihan itse pilasin. Valvoin eilen viisujen takia ja sanoin perheelle, että mun pitää antaa nukkua. No ne antoi, joten heräilin sitten itsekseni klo 12 ja keitin itse kahvit. Ja vaikka nukuin noin myöhään niin silti on vielä väsy.
alakerran lapseton päihderiippuvainen eukko (35 vee) alkoi hakata kattoonsa, kun soitin omalle äidilleni äitienpäiväpuhelun. Ilmeisesti häntä risoi liikaa, kun joku muisti omaa äitiään. Itse hän esittää olevansa läheinen äitinsä kanssa, mutta viinan vetäminen menee aina lomilla ykkösvaihtoehdoksi äidin tapaamisen sijaan. Vaikka yritti pilata äitienpäivänviettoni, niin en antanut.
Juttelin sitten äitini kanssa yli tunnin ja hän kertoi juttuja lapsuudestaan ja muisteltiin meidän yhteistä äitilinjaa.
Muistoja on aina kiva kuunnella ja naurettiin ja nautittiin puheluyhteydestä ja suunniteltiin sitä milloin pääsen käymään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiputin tänään äidille tilaamani kakun ylösalaisin lattialle.
Huonolla menestyksellä sitten yritettiin kursia sitä vähän kokoon mutta onneksi se maistui silti kaikille.
Kuvatuin kakku koko elämäni aikana emmekä ole insta-porukkaa.
Seuraavaksi olette vatsataudissa kaikki. Toivottavasti vessat riittää 😃
Oli vielä siinä pahviboksissa joten vain estetiikka kärsi.
Ei mitenkään. En ole mieheni äiti, joten en odota häneltä mitään. Sain kuitenkin pionin juurakon. Lapsilta sain itse tehdyt lahjat ja kortin. Kahvit juotiin mummolassa, kuten aina. En halua mitään sänkykahveja. Mieluummin nukumme pitkään.
Ainut päivää varjostava asia on lasten flunssaisuus, mikä sekin näyttää olevan paranemaan päin. Kiitos siitä.
Syömässä ulkona äitini ja poikani kanssa sellaisessa paikassa, jossa emme olleet aiemmin käyneet. Kakkukahvit tuli jälkkäriksi ravintolan puolesta. Toki ravintolassa oli äitienpäivähinnat. Poika maksoi.
Vierailija kirjoitti:
alakerran lapseton päihderiippuvainen eukko (35 vee) alkoi hakata kattoonsa, kun soitin omalle äidilleni äitienpäiväpuhelun. Ilmeisesti häntä risoi liikaa, kun joku muisti omaa äitiään. Itse hän esittää olevansa läheinen äitinsä kanssa, mutta viinan vetäminen menee aina lomilla ykkösvaihtoehdoksi äidin tapaamisen sijaan. Vaikka yritti pilata äitienpäivänviettoni, niin en antanut.
Juttelin sitten äitini kanssa yli tunnin ja hän kertoi juttuja lapsuudestaan ja muisteltiin meidän yhteistä äitilinjaa.
Muistoja on aina kiva kuunnella ja naurettiin ja nautittiin puheluyhteydestä ja suunniteltiin sitä milloin pääsen käymään kotona.
Ei jestas, miten onneton äänieristys talossa, jos puhe kuuluu alakertaan. :/
Sain seksiä ja kolme orgasmia. Piloillahan tämä päivä on ei voi muuta sanoa.
Ihana! Miten tämä muka pilasi äitienpäiväsi?