Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sun äitienpäivä pilattiin?

Vierailija
14.05.2023 |

Legendaarinen ketju lähtee tästä!

Kommentit (245)

Vierailija
141/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto puuttui peliin: aikuiset nuoret lapset yli 200 km:n päässä. Ei olla pitkään aikaan nähty, soiteltu kyllä usein.

Olisin halunnut lähteä heitä katsomaan, vaan nyt on ollut jo kaksi viikkoa kova kevätflunssa päällä, ei mitään asiaa bussiin jne.

Yskimisen ja nuhan takia katkonaista unta aluksi, ja kolmen jälkeen en valoisuuden vuoksi ole nukkunut lainkaan. Melko zombie olo... Taitaa olla huonoin äitienpäiväni ikinä..(;

Vierailija
142/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alakerran lapseton päihderiippuvainen eukko  (35 vee) alkoi hakata kattoonsa, kun soitin omalle äidilleni äitienpäiväpuhelun. Ilmeisesti häntä risoi liikaa, kun joku muisti omaa äitiään. Itse hän esittää olevansa läheinen äitinsä kanssa, mutta viinan vetäminen menee aina lomilla ykkösvaihtoehdoksi äidin tapaamisen sijaan.  Vaikka yritti pilata äitienpäivänviettoni, niin en antanut.

Juttelin sitten äitini kanssa yli tunnin ja hän kertoi juttuja lapsuudestaan ja muisteltiin meidän yhteistä äitilinjaa.

Muistoja on aina kiva kuunnella ja naurettiin ja nautittiin puheluyhteydestä ja suunniteltiin sitä milloin pääsen käymään kotona.

Ei jestas, miten onneton äänieristys talossa, jos puhe kuuluu alakertaan. :/

parvekkeen ovi tai ikkuna auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin mieheltä jonkunlaista itseohjautuvuutta. Lapset pieniä alle kouluikäisiä. Puhui kyllä kukista ja lahjoista. Tänä aamuna ei mitään. Ei edes lapsille voi tarjoilla aamupalaa. Sen sijaan tulee mullistelemaan viereeni, että miksi mökötän, ja kun kerroin ett harmittaa kun ei kukaan muista, kääntää koko asian itseensä. Raivostuu ja sanoo että ei ole varaa kukkiin eikä lahjoihin. Lähtee ovet paukkuen töihin. Mietin vain, että eikö näihin voi ennakoida jo aiemmin. Minä jo viikkoja ennen suunnittelen perheelle kivat pääsiäiset, vaput, syntymäpäivät ja joulut, ruokineen, koristeineen ja en ole hössöttäjä, jos joku sitä miettii. Olisi kiva edes yhtenä tai kahtena päivänä vuodessa, että ei tarvitsisi itsensä eteen laittaa. Syntymäpäivänäkään ei yhden ainutta korttia. Tänään jos kakkua haluaisi perheelle niin itse se pitäisi kyhätä. Niin kuin aina. Vaikka kaupastakin saisi, vaikka edes paketin jäätelö. Ainekset kaapissa, en aio tehdä mitään. Oikeastaan, en aio edes ruokaa laittaa tänään. Syököön koko perhe kynsiään. Olen lisäksi raskaana aivan viime päivillä.

Lisää vaan mukuloita tuollaiselle ukolle? Yök.

Vierailija
144/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mies ja lapset toi aamiaisen, kortit ja korvakorut sänkyyn aamulla. Sitten käytiin miehen äidillä ja minun äidillä. Automatkailu kyllä saa pienemmän lapsen kiukuttelevaksi ja ärtyneeksi, joten se ehkä vähän pilaa tunnelmaa.

Vierailija
145/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölyoireita, euroviisuja joka tuutista ja huomenna pitäisi etsiä Histeciä lähiseudulta.

Vierailija
146/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Isänsä kuoli äkillisesti.

Tämä hyvä.

Outoa.

Vierailija
147/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tai veli ei ainakaan pilattu äidiltä päivää. Veli joka on paremmin varoissaan ja autollinen osti äidille leipomon kakun äitienpäiväksi. Itse kävin Lidlissä ja ostin neljällä eurolla kevätkukan. Sitten kun on enemmän rahaa käyn ostamassa hienomman kukan vaikkei olisi edes mikään juhlapäivä. Oli mukava päivä

Vierailija
148/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kirjoittanut korttiinsa "Äiti on paksu kuin säkkituoli,äiti haisee pierulta ".

Mies repesi että ihan mahtava teksti mutta itse oli n loukkaantunut. Eikö opettaja yhtään katso,mitä lapsi kirjoittaa?

Mies oli ostanut pienen mutakakku,sanoin ettei se riitä kun tytär,äitini ja isäpuoleni tulevat kahville. Mies väitti että riittäå riittää ja sitten oli pahalla päällä kun joutui kesken kahvittelun lähtemään kauppaan,iski pöytään suuren kinuskikakun ja julisti raivoissaan miten maksoi yli 20 euroa!

Tytär oli selvästi krapulassa ja taas viillellyt vaikka luulin,että se touhu on loppunut.

Isäpuoleni kiroili ja kiukutteli koko ajan,tiedän sen johtuvan Parkinsonin taudista mutta silti ärsytti. Ja äitini aloitti normaalin valituksen ettei meillä (muka) ikinä siivota.

Vierailija
149/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä alkanut loistavasti. Kukaan ei ole toistaiseksi huomioinut äitienpäivää mitenkään, mutta en anna sen haitata. Varmaan joku vielä jonkin onnitteluntapaisen laittaa tai soittaa.

Sääliksi käy marttyyriäitien perheet.

Mua ei haittaa ettei muisteta, olen ajatellut, kun apuun pyytävät, että en ehdi, he ei muista. Tasapeli!

Hyvin on mennyt. Brunssilla olimme miesystäväni kanssa, ja illalla otan muutan kuohuvan ja istun rannassa paljussa, kyllä vapaherrattaren passaa.

Ystävätär soitti. Joutui lähtemään äitienpäivänä lapsenlikaksi oli miniä juhlinut käärijän häviötä eilen niin, ettei poikansa voinut mennä töihin kun nuori äiti oli vieläkin humalassa.

Vierailija
150/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tappeli heti aamusta, iloisina antoivat mulle tekemänsä kortit ja lahjat. Sitten jatkui kinastelu. Kaivoin jääkaapista edellisenä päivänä ostamani daim- ja prinsessakakut. Huomasin ettei ole puhtaita astioita kun en flunssaisena jaksanut eilen tiskata (olen yh). Tiskasin nopeasti muutaman astian ja leikkasin lapsille palat kakuista, jotta olisivat edes hetken hiljaa. Keitin itselleni kahvia. Huomasin ettei ole yhtään maitoa, vaikka eilen ostin sitä kaksi purkkia. Join sitten kahvin mustana, maistui aika kitkerältä. Kakut oli hyviä, ehdin saada kummastakin palat ennen kuin lapset hotki ne. Passitin lapset ulos, jotta saan levätä rauhassa ja toivon paranevani pian tästä flunssasta.

Vierailija
151/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, mikä uhriutuimisketju

Vierailija
152/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään! Loistava aamu ja päivä jatkuu samanlaisissa tunnelmissa, kuten aina. Nyt vielä sää suosii.

Hienoa! Nyt kun vielä opettelet luetun ymmärtämistä, niin hyvin menee. Aloittaja kyseli ihan täysin muuta. Mutta kyllä sinäkin vähitellen opit ymmärtämään kysymyksiä, kun oikein kovasti harjoittelet.

Aloittaja kysyi, että "miten sun äitienpäivä pilattiin" ja kirjoittaja vastasi, että " Ei mitenkään". Kysymys sii ymmärrettiin aivan oikein ja vastaus oli suora vastaus kysymykseen. Hienoa, että on niitäkin, joilla äitienpäivää pilattu mitenkään.

Juu, kiva ettei pilattu, mutta siitähän tuossa ei ollutkaan kyse. Jos olisi kysytty että pilattinko sinun äitienpäiväsi ja miten? Vastaus olisi ollut ihan ok. Nyt vastaus ei kohdannut kysymystä. Mut eihän kaikilta voi sitä ymmärrystä vaatia, totta.

Vierailija
153/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 19.46, eikä mieheni oli vielä tähän mennessä toivottanut minulle, lapsensa äidille hyvää äitienpäivää. Saatika, että olisi halannut tai huomioinut yhtikäs mitenkään muuten. Hän kyllä tietää, että tänään on äitienpäivä, koska tapasimme hänen äitinsä sen merkeissä jo eilen. Jotenka, ihan helvetin pahalta on tuntunut aivan koko päivän. Tällaiseen päivään oikein kärjistyy paha mieli siitä, että mies ei välitä minusta tippaakaan, eikä arvosta millään lailla.

Vierailija
154/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi oli kirjoittanut korttiinsa "Äiti on paksu kuin säkkituoli,äiti haisee pierulta ".

Mies repesi että ihan mahtava teksti mutta itse oli n loukkaantunut. Eikö opettaja yhtään katso,mitä lapsi kirjoittaa?

Mies oli ostanut pienen mutakakku,sanoin ettei se riitä kun tytär,äitini ja isäpuoleni tulevat kahville. Mies väitti että riittäå riittää ja sitten oli pahalla päällä kun joutui kesken kahvittelun lähtemään kauppaan,iski pöytään suuren kinuskikakun ja julisti raivoissaan miten maksoi yli 20 euroa!

Tytär oli selvästi krapulassa ja taas viillellyt vaikka luulin,että se touhu on loppunut.

Isäpuoleni kiroili ja kiukutteli koko ajan,tiedän sen johtuvan Parkinsonin taudista mutta silti ärsytti. Ja äitini aloitti normaalin valituksen ettei meillä (muka) ikinä siivota.

Miksi et siivoa? Onko se liikaa vaadittu?

Vierailija
155/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin etelään matkalle. Lapsi oksensi aamulla päälleni. Sellainen äitienpäivälahja

Vierailija
156/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasten tahtoani lapseton. Vuoden masentavin päivä ja tuntuu että olisin mieluummin kuollut

Vierailija
157/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin eilen kakun. Sain mieheltä kukkia ja suklaata tänään. Harmittaa vain kun kotoa pois muuttaneet lapset ottavat yhteyttä vain whatsupilla. Vaikka toinen asuu 3km päässä. Ehkä olen sit ollut niin kamala äiti ettei aikaa ole sunnuntaina edes 5 min käydä oven takana. Semmosta se on.

Vierailija
158/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on 19.46, eikä mieheni oli vielä tähän mennessä toivottanut minulle, lapsensa äidille hyvää äitienpäivää. Saatika, että olisi halannut tai huomioinut yhtikäs mitenkään muuten. Hän kyllä tietää, että tänään on äitienpäivä, koska tapasimme hänen äitinsä sen merkeissä jo eilen. Jotenka, ihan helvetin pahalta on tuntunut aivan koko päivän. Tällaiseen päivään oikein kärjistyy paha mieli siitä, että mies ei välitä minusta tippaakaan, eikä arvosta millään lailla.

Muistatko sinä häntä isänpäivänä?

Vierailija
159/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siivoa? Onko se liikaa vaadittu?

Siivoan mutta äitini oli  kai löytänyt pölyä jostan nurkasta lattialistan päältä. Ei yllätä kun teininä jouduin jatkuvasti arestiin  siivottuani huoneeni "huonosti", olisi varmaan kattokin pitänyt pestä jollain mopin varrella ja  lattialistat kontaten että olisi kelvannut!

Vierailija
160/245 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, mikä uhriutuimisketju

Ja jokavuotinen. Sama joulun jälkeen.