Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Koska kukaan ei huoli niitä.
Ne naiset sitten syyttävät miehiä ja julistavat olevansa sinkkuja omasta tahdostaan. Vaikka eivät ole. Kukaan ei vain huoli niitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on niin paljon lisätyötä ja ansion menetystä, ettei kannata. Paljon puhuttu seksikin yleensä tuo nautintoa vain hänelle. Tässä yhtälössä mikään ei houkuttele.
Mieluummin harrastan ja teen töitä, nautin omasta kodista ja lapsista.Taidat olla frigidi.
Kyllä sitä väkisinkin frigidiksi itsensä tuntee, kun mies vaatii naista lutkuttamaaan, hinkkaamaan, pukeutumaan sukkanauhoihin/korsetteihin....puhumaan härskejä, ottamaan suihin, että se armoitettu vehje edes vähän jämäköityisi. "järkkää se nyt jotenkin kovaksi".
Siis onko joku mies oikeasti sanonut sulle sängyssä "järkkää se nyt jotenkin kovaksi?" 😂
Mistä te oikein löydätte näitä miehiä? Etsittekö te seuraa jostain Ämmänsuon kaatopaikalta? vai mistä te oikein näitä tyyppejä löydätte?
Veikkaan tinderiä, ovat löytäneet kyllä ansaitsemaansa seuraa :D
Narsisteja. Saavat mielihyvää julistuksestaan olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja. Totuus on kuitenkin se, että yksikään mies ei jaksa narsistinaista.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei huoli niitä.
Ne naiset sitten syyttävät miehiä ja julistavat olevansa sinkkuja omasta tahdostaan. Vaikka eivät ole. Kukaan ei vain huoli niitä. :)
Hear, hear! M28
Narsistinaiset alapeukuttaa. Olipa yllätys. Ja miesnarsistikommentille tulee yläpeukkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mielestäni hyvä parisuhde avovaimoni kanssa. Ollaan oltu nyt 19 v yhdessä. Yhteisiä lapsia ei ole. Minä olen 9 vuotta vanhempi ja olen kysynyt että kun todennäköisesti joskus kuolen ennen häntä että ottaako hän uuden miehen niin vastaus on että ei todennäköisesti ota. Miksi ei?
Eikö naiset tarvitse miehiä enää kun ovat yli 40 vee? Kummallista.
Ja kuten alussa kerroin meillä on hyvä suhde jossa kunnioitamme toisiamme, seksiä on sekä yhteistä tekemistä ja harrastuksia.
Minä 61 ja avovaimo 52.Tietenkin hän sinulle noin sanoo. Todellisuus voi olla noin tai toisin, mistäpä sen kukaan tietää.
Se on surullista, ettei suomalaiseen naiseen ole mitään luottamista.
Luottamus ansaitaan.
Miksi mä haluisin ansaita luottamuksen sellaiselta ihmiseltä, jonka ainut tavoite on alistaa ja mitätöidä minut miehenä, että sen pirttiliisan mielestä sillä olisi "hyvä parisuhde", niin OMASTA MIELESTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Viera<br />
ilija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
[=Vierailija]Itsekin totean etten ota enää koskaan suomalaista naista. Liikaa huonoja kokemuksia suominaisista.
Minulla ei ole huonoja kokemuksia Suomalaisista naisista, mutta parempia kokemuksia ulkomaalaisista naisista.
Joten ...Minua on aina askarruttanut tämä ulkomaa ja sen naiset. Onko ulkomaalla väliä, vai riittääkö että on mikä tahansa ulkomaa? Muuttuuko nainen suominaiseksi, kun muuttaa Suomeen? Entä muuttuuko suominainen ulkomaan naiseksi, jos muuttaa ulkomaahan? Vai onko se ulkomaan nainen jokin ihan oma rotunsa, vai jopa laji? Miksi tuo ulkomaan nainen haluaisi miehen, joka on suominaisen synnyttämä ja kasvattama? Vai eikö kukaan kysy, haluaako se vai onko kyse olosuhteiden pakosta?
Olisko se että meillä ei tarvitse koskaan käydä turhia väittelyitä miesten tai naisten välisistä eroista, koska tiedetään että me sukupuolet ollaan erilaisia, ja meillä on erilaiset toiveet ja haaveet jota me kumpikin kunnioitetaan ja koitetaan jopa toteuttaa niitä, ja kaikki tämä tehdään ihan hyvässä hengessä, ilman uhriutumista, syyttelyitä tai mitään hyväksi käyttöä.
Kosto ja epäilys ei ole meitä liikkeelle panevia voimia. Vaan pyyteetön toistemme kunnioitus.
Yhteenkään kysymykseen et sitten osannut vastata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mietin etten enää ottaisi miestä kotiini asumaan jos tästä suhteesta lähden.
Halveksuntaa, v*ttuilua, nalkuttamista, ei mitään kiinnostusta minua, kiinnostuksenkohteitani tai tarpeitani kohtaan. Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Kaikki mitä teen, teen väärin ja kommunikaatio puuttuu miehen puolelta kokonaan. Ei kuuntele vaan päättelee ja sitä kautta syyttää minua erinäisistä asioista.
Myös luottamus on petetty ja pidetty varalla.Esimerkki elämästäni: Meillä on vielä pienet lapset. Joka isänpäivä olen herännyt valmistamaan kunnon aamupalan lasten kanssa ja panostanut siihen.
Äitienpäivänä mies on tehnyt tämän yhden kerran, jonka jälkeen ilmoitti ettei koskaan enää, vaikka olin tuosta teosta todella iloinen ja onnellinen. Sanoi vaan että hänhän ei tuommoisia viitsi tehdä ja ennen äitienpäivää on oikein muistuttanut että turha odottaa mitään tämmöistä :DKun sitä itse yrittää toimia avoimesti, keskustella ja kuunnella ja ilahduttaa toista parhaansa mukaan, ja toisen osalta toiminta on tätä.
En väitä että kaikilla olisi näin. Mutta tämä olisi ainakin oma syy siihen miksen miestä enää ottaisi.
Miten meni kumppanin valinta omasta mielestä? Miksi kiinnostuit narsistisesta pellestä?
Mies on suhteen alussa mielinkielin, kunnes vähitellen muuttuu narsistiseksi pelleksi.
Kyllä se on ollut sitä alusta, se on ihan sun oma vika, narsistinen pelle kiinnostaa sinua "miehenä", elät jossakin disneytodellisuudessa. Säälittävää
Miehet ovat taitavia piilottamaan narsistiset piirteensä, kunnes ne suhteen edetessä näyttäytyvät pikkuhiljaa. Kukaan nainen ei ole kiinnostut narsistista.
Sinulla tuntuu olevan hirvea tarve manipuloida ja vääristellä minun sanomisiani. Miksi haluat antaa minulle itsestäsi sellaisen kuvan, että olet täysin vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja. Saavat mielihyvää julistuksestaan olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja. Totuus on kuitenkin se, että yksikään mies ei jaksa narsistinaista.
Naisesta ei tee narsistia se, ettei hän jaksa paapoa miestä.
Miehestä ei tee narsistia se, ettei hän jaksa paapoa naista. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla noin helvetin idiootti retardi?
En tiedä, kun en ole kuullut kenenkään kehuvan ettei ota enää miestä. Sen sijaan olen kuullut monenkin toivovan, että löytäisi uuden kumppanin. Niin naisten kuin miesten.
Menee nyt asian vierestä, mutta sanon silti: älä kirjoita enään, se on enää.
Jos tästä eroan, mitä olen jo jonkin aikaamiettinyt, niin en tosiaankaan aio enää asua miehen kanssa samassa kodissa. Seksisuhde jonkun kanssa olisi ok, mutta jaksamiseni ei kestä miestä enää kovin kauan. Voimavarani ovat kertakaikkiaan kuluneet tyhjiin, lisäksi rahani riittäisivät paremmin sinkkuna, kun nyt joudun kustantamaan miehenkin elämää, kun hänellä menee huonosti. Teen kaikki kotityöt ja nukun huonosti, kun mies on kotona. Silloin kun hän on poissa, herään ikäänkuin eloon ja saan nukuttuakin paremmin. Pelkään että lähinnä alan olla kohta niin uupunut ja masentunut, etten saa enää aikaiseksi erota.
N48
Vierailija kirjoitti:
Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.
Ei se ole mitään katkeruutta tai miehiin pettymistä, mutta oikeasti on yleensä niin, että naisen elämä miehen kanssa on aika raskasta. Koko ajan pitää olla tekemässä ruokaa/siivoamassa toisen sotkuja/huolentimassa jne. ja silti tehdä täyttä tyäpäivää. Ei vaan meinaa millaan jaksaa, kun ikää tulee.
Oon ite nyt 62 ja jos mies täältä lähtee ennen minua, en varmasti miestä enää passattavaksi ota.
Tässä iässä riittä, kun jaksaa huolehtia itsestään.
En ainakaan minä ole pettynyt mieheeni, enkä ole katkera mistään, mutta en jaksaisi huolehtia enää toisesta ihmisestä koko ajan.
Mikä juttu tämä passaus on?
Minulla on ollut kaksi miestä. Ensimmäinen oli ahkeruuden huippu. Laiskotteleminen oli huonon ihmisen merkki.
Tämä toinen on laiskempi ja teen kaiken ruoan kyllä, mutta jos en tee, niin hän ei odota passausta, vaan tilaa takeawaytä.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole enemmän idiootti, joka koko elämänsä jaksaa passata ja paapoa aikuista ihmistä? Ja kun siitä yhdestä pääsee eroon, ottaa riesakseen uuden passattavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole idiootti retardi, olen nainen, joka ei jaksa paapoa aikuista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä passaus on?
Minulla on ollut kaksi miestä. Ensimmäinen oli ahkeruuden huippu. Laiskotteleminen oli huonon ihmisen merkki.
Tämä toinen on laiskempi ja teen kaiken ruoan kyllä, mutta jos en tee, niin hän ei odota passausta, vaan tilaa takeawaytä.N54
Ahkeria on kyllä todella vähän.
Olisikohan niin, että riittävän monta pettymystä kokeneena itsesuojeluvaisto herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole idiootti retardi, olen nainen, joka ei jaksa paapoa aikuista miestä.
Minä olen 20-vuotta tehnyt omat ruokani ja pessyt pyykkini ja siivonnut kämppäni. Mitäs siihen sanot perkele.
Minua sinun ei ainakaan ole IKINÄ tarvinnut passata yhtään miteenkään.
Minua on aina askarruttanut tämä ulkomaa ja sen naiset. Onko ulkomaalla väliä, vai riittääkö että on mikä tahansa ulkomaa? Muuttuuko nainen suominaiseksi, kun muuttaa Suomeen? Entä muuttuuko suominainen ulkomaan naiseksi, jos muuttaa ulkomaahan? Vai onko se ulkomaan nainen jokin ihan oma rotunsa, vai jopa laji? Miksi tuo ulkomaan nainen haluaisi miehen, joka on suominaisen synnyttämä ja kasvattama? Vai eikö kukaan kysy, haluaako se vai onko kyse olosuhteiden pakosta?
Olisko se että meillä ei tarvitse koskaan käydä turhia väittelyitä miesten tai naisten välisistä eroista, koska tiedetään että me sukupuolet ollaan erilaisia, ja meillä on erilaiset toiveet ja haaveet jota me kumpikin kunnioitetaan ja koitetaan jopa toteuttaa niitä, ja kaikki tämä tehdään ihan hyvässä hengessä, ilman uhriutumista, syyttelyitä tai mitään hyväksi käyttöä.
Kosto ja epäilys ei ole meitä liikkeelle panevia voimia. Vaan pyyteetön toistemme kunnioitus.