Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
721/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä mies, mutta voi luoja kuinka kaipaankaan omaa asuntoa. Pitää asua kahdelle hengelle isossa talossa isolla tontilla jotta on tarpeeksi tilaa. Tilaa vaaditaan miehen harrastushommiin ja minun olemiseeni. Tarvitsen siis paljon omaa aikaa ja tilaa. Yhdessä asuminen on kallista, koska yksin asuessa mulle riittäisi joku kiva rivarikaksio ison omakotitalon ja ison pihan sijaan. Täällä on lumityöt ja nurmikonleikkuut ja kaikenlainen kunnossa- ja ylläpito. Vaan rivarikaksioon emme kaksin mahdu ilman että pitäisi vuokrata hallia sun muuta miehen harrastusvälineille, ja hulluksihan minäkin tulisin jos niin pienessä joku asuisi mun kanssa.

Jos Tinderiin pitäisi mennä niin esittelytekstiin kirjoittaisin varmaan että kaikista eniten tykkään olla yksin kotona. Harmi etten tätä asiaa ymmärtänyt jo nuorena, olisin tehnyt toisenlaisia elämänvalintoja. Ikää nyt 40 vuotta ja yli puolet elämästä ollaan oltu yhdessä. Vasta yli kolmekymppisenä aloin oikeasti ymmärtämään ja hyväksymään sen, kuinka erakko oikeasti olenkaan. Puolisoni on ainoa ihminen jota jaksan enemmän kuin pari tuntia kotonani koska olen tottunut tässä yli 20 vuoden aikana, joten jos ero tulisi niin ihan siksi en enää ottaisi ikinä uutta miestä.

Olen ihan samanlainen ja samanikäinen. Nyt, kaksi pitkää parisuhdetta myöhemmin, tajuan vihdoin etten ole laisinkaan parisuhdeihminen. Kadotan sitäpaitsi jossain määrin itseni parisuhteessa, kun yritän liiaksi olla helppo ja kiva puoliso. Entä saako itse mitään takaisin? Ei mainittavasti, pakkasen puolelle sitä aina jää.

Vierailija
722/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen avoin ja 100% luotettava mies. Olen panseksuaali ja haluan ensisijaisesti naisista (ja ihmisistä) seksiä, paljon seksiä, monenlaista seksiä. Jos nyt joku yksisarvinen tulee vastaan, voi jotain muutakin kehitellä. Mutta tällä hetkellä tarpeet ja tunteet tulee mainiosti tyydytettyä parilla fwbkuviolla ja randomeilla. Perinteiset parisuhteet, avo/avioliitot on papiston, porvariston ja patriarkaatin (nykyisin yhä enenevästi matriarkaatin) masinoimia juttuja ihmisten omistamiseen ja kontrolloimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sananlasku: nainen haluaa yhden ainoan miehen kaikkia maailman tarpeitaan tyydyttämään.

Mies haluaa kaikkia maailman naisia yhtä ainoaa tarvettaan tyydyttämään.

Ja tuo on yhden ainoan katkeran naisen kehittelemä.

Joka on ihan itse päättänyt mennä yhteen jonkun narsistisen pellen kanssa, oma syy.

Ja tää sykli jatkuu, naiset rakastuu selkärangattomiin, egoistisiin paskanjauhajiin jatkossakin.

Vierailija
724/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä mietin etten enää ottaisi miestä kotiini asumaan jos tästä suhteesta lähden.

Halveksuntaa, v*ttuilua, nalkuttamista, ei mitään kiinnostusta minua, kiinnostuksenkohteitani tai tarpeitani kohtaan. Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Kaikki mitä teen, teen väärin ja kommunikaatio puuttuu miehen puolelta kokonaan. Ei kuuntele vaan päättelee ja sitä kautta syyttää minua erinäisistä asioista.

Myös luottamus on petetty ja pidetty varalla.

Esimerkki elämästäni: Meillä on vielä pienet lapset. Joka isänpäivä olen herännyt valmistamaan kunnon aamupalan lasten kanssa ja panostanut siihen.

Äitienpäivänä mies on tehnyt tämän yhden kerran, jonka jälkeen ilmoitti ettei koskaan enää, vaikka olin tuosta teosta todella iloinen ja onnellinen. Sanoi vaan että hänhän ei tuommoisia viitsi tehdä ja ennen äitienpäivää on oikein muistuttanut että turha odottaa mitään tämmöistä :D

Kun sitä itse yrittää toimia avoimesti, keskustella ja kuunnella ja ilahduttaa toista parhaansa mukaan, ja toisen osalta toiminta on tätä.

En väitä että kaikilla olisi näin. Mutta tämä olisi ainakin oma syy siihen miksen miestä enää ottaisi.

Miten meni kumppanin valinta omasta mielestä? Miksi kiinnostuit narsistisesta pellestä?

Mies on suhteen alussa mielinkielin, kunnes vähitellen muuttuu narsistiseksi pelleksi.

Kyllä se on ollut sitä alusta, se on ihan sun oma vika, narsistinen pelle kiinnostaa sinua "miehenä", elät jossakin disneytodellisuudessa. Säälittävää

Miehet ovat taitavia piilottamaan narsistiset piirteensä, kunnes ne suhteen edetessä näyttäytyvät pikkuhiljaa. Kukaan nainen ei ole kiinnostut narsistista.

Sinulla tuntuu olevan hirvea tarve manipuloida ja vääristellä minun sanomisiani. Miksi haluat antaa minulle itsestäsi sellaisen kuvan, että olet täysin vajaaälyinen?

En tiedä, kenelle uhoat. Täällä on nainen, jota narsistinen pelle-mies ei kiinnosta vähääkään, näkyi miehen narsistinen käytös milloin tahansa.

En uhoa kenellekkään, te kaikki voitte suksia helvettiin mun puolesta, ei kiinnosta teidän laumaeläinten sosiaaliset ongelmat, jotka te omilla valinnoillanne aiheutatte itsellenne.

Mulla on muuta tekemistä, sori siitä.

Vierailija
725/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen avoin ja 100% luotettava mies. Olen panseksuaali ja haluan ensisijaisesti naisista (ja ihmisistä) seksiä, paljon seksiä, monenlaista seksiä. Jos nyt joku yksisarvinen tulee vastaan, voi jotain muutakin kehitellä. Mutta tällä hetkellä tarpeet ja tunteet tulee mainiosti tyydytettyä parilla fwbkuviolla ja randomeilla. Perinteiset parisuhteet, avo/avioliitot on papiston, porvariston ja patriarkaatin (nykyisin yhä enenevästi matriarkaatin) masinoimia juttuja ihmisten omistamiseen ja kontrolloimiseen.

Turha propagoida diktatorisesti yksisilmäisen jokaiselle sopivan  käyttäytymisen puolesta. Kiinteään parisuhteeseen sitoutuvat ovat niitä, jotka sitä haluavat ja sitoutumattomat niitä, jotka eivät halua sitoutua. Nykyaika mahdollistaa eri vaihtoehdot ja sillä hyvä. Vapaudu sinäkin yhteiskunnallisista masinointiaivokummituksista ja lähetyssaarnaajakompleksista ja anna ihmisten tehdä ilman ideologioita mitä tykkäävät tässä suhteessa.

Vierailija
726/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaisille naisille, että kaikesta pitää valehdella. Eivät uskalla katsoa peiliin ja todeta, että siellä se vika on, kun parisuhteet eivät toimi ja lopulta kukaan ei enää huoli.

Vierailija
727/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sananlasku: nainen haluaa yhden ainoan miehen kaikkia maailman tarpeitaan tyydyttämään.

Mies haluaa kaikkia maailman naisia yhtä ainoaa tarvettaan tyydyttämään.

Ja tuo on yhden ainoan katkeran naisen kehittelemä.

Muistetaan nyt, että katkeruus syntyy yleensä kun ihminen myöntää kipeät tosiasiat ja sen, että hänen haavekuvansa ei voi todellisuudessa ikinä toteutua. Katkeruus on vielä se vaihe kun ihmisellä oli ideaali ja toivoa, katkeruus on vielä valon pilkahdus koska se on viimeinen voima sodassa todellisuutta vastaan. 

Sen jälkeen tulee hyväksyminen, että jokin on vain kertakaikkisesti todella huono, siihen ei voi vaikuttaa mutta sen vaikutuksen voi minimoida elämässään.

Vierailija
728/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä suomalaisille naisille, että kaikesta pitää valehdella. Eivät uskalla katsoa peiliin ja todeta, että siellä se vika on, kun parisuhteet eivät toimi ja lopulta kukaan ei enää huoli.

Paitsi, että huolisi, moni todella moni huolisi, osa ihan suuttumiseen asti että miksi et hyväksy minua!  Parisuhteiden epäonnistuminen on suurimmaksi osaksi miesten vika ja se on tosiasia. Miehille ei anneta minkäänlaista ihmissuhde koulutusta, luonnostaan eivät välitä kuin itsestään ja etsivät jatkuvasti jotain hyväksikäytettävää. Ei sellaisen olennon kanssa voi olla mitään suhdetta minkä koko geneettinen asetus on tuhota kaikki minkä seurassa on.

Vierailija
729/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen mieheen törmänneenä muuten kaikki oli hyvin, paitsi että hänellä oli oikeus moniin suhteisiin, naisilla ei. Eli ei hirveän poikkeavaa vanhakantaisesta parisuhdeideologiasta. Sieltä se kontrolloiva ja ihmisen omistava porvallinen patriarkaatti löytyi kuitenkin vaikka muuta uhosi.

Vierailija
730/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän(kin) ketjun tietyt vastaukset vastaa otsikon kysymykseen ihan riittävästi.

Vierailija
731/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuntuu olevan hirveä raivo, kun naiset sanovat, että nykyisen suhteen loputtua eivät halua enää asua yhdenkään miehen kanssa tai seurustella ollenkaan. En ymmärrä, miksi tuntemattomien naisten valinnat suututtavat heitä. Myös minulle tämä on viimeinen parisuhde, jossa asun miehen kanssa yhdessä. Jos sinkkuunnun, niin pistän itseni etusijalle enkä tee kompromissejä ja sehän onnistuu vain yksin asuen.

Se on VALHE

Vierailija
732/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuntuu olevan hirveä raivo, kun naiset sanovat, että nykyisen suhteen loputtua eivät halua enää asua yhdenkään miehen kanssa tai seurustella ollenkaan. En ymmärrä, miksi tuntemattomien naisten valinnat suututtavat heitä. Myös minulle tämä on viimeinen parisuhde, jossa asun miehen kanssa yhdessä. Jos sinkkuunnun, niin pistän itseni etusijalle enkä tee kompromissejä ja sehän onnistuu vain yksin asuen.

Ihmettelen myös. Itse tein 10-vuoden suhteen jälkeen päätöksen, että en asu enää miehen kanssa. Muutama vuosi meni sinkkuillessa ja sitten löysin miehen jolle introverttina omien asuntojen pitäminen sopi mainiosti. Elämäni onnellisinta suhdetta nyt viisi vuotta takana ja nyttemmim en voi kuin ihmetellä miksi ihmeessä sen yhteenmuuton pitäisi kuulua vakavaan parisuhteeseen! Kaikki toimii täydellisesti näin!

Vierailija
733/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä uskotte sen johtuvan, että kaikki miehet ovat nykyään kamalia hyväksikäyttäjä narsisteja? Naiset ovat kuitenkin yhtä ihanan aurinkoisia kuin aina ennenkin.

Vierailija
734/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että huolisi, moni todella moni huolisi, osa ihan suuttumiseen asti että miksi et hyväksy minua!  Parisuhteiden epäonnistuminen on suurimmaksi osaksi miesten vika ja se on tosiasia. Miehille ei anneta minkäänlaista ihmissuhde koulutusta, luonnostaan eivät välitä kuin itsestään ja etsivät jatkuvasti jotain hyväksikäytettävää. Ei sellaisen olennon kanssa voi olla mitään suhdetta minkä koko geneettinen asetus on tuhota kaikki minkä seurassa on.

Ja tuokin on täyttä valhetta.

Vierailija
735/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on VALHE

Mikä valhe?

Vierailija
736/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet kirjoittavat, ettei Suomesta saa enää hyvää naista. Mikä on hyvä nainen aviopuolisoksi/ elämänkumppaniksi? Sellainenko siis joka palvelee miestä, sopeutuu avustavaksi henkilöksi? Jos näin on , hakekoon miehet kumppaninsa mistä vain. Ymmärrän , ettei naisilla ole tarvetta eikä haluja ryhtyä alistaviin suhteisiin.

Siksihän ne Aasiasta täällä jauhaa päivästä toiseen, koska stereotypia aasialaisista naisista alistuvina elää vahvana. Mutta myös siellä suunnalla, ainakin Etelä- Koreassa ja Japanissa on naiset alkaneet herätä siihen että elämä ilman miestä voi olla helpompaa... feminismin ansiota tämäkin. Ehkä ei ole yllätys että miehet kokevat feminismin uhkana, koska naiset tajuavat että elämän ei tarvitse olla kynnysmattona olemista. :D

Vierailija
737/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en halua miestä?

En halua syödä e-pillereitä.

En halua imeä m.naa.

En halua suurentaa anusaukkoani että sinne vois sen m.nan survoa.

En anna kenellekään viikoittain vaan silloin kun huvittaa.

En halua kuunnella arvosteluja.

Haluan asua siistissä ja hiljaisessa ympäristössä jossa tuoksuu hyvälle.

En jaksa kokata toiselle.

En halua nukkua kuorsaajan vieressä.

Haluan käydä joka päivä harrastuksissani enkä jousta siitä.

Haluan käydä discoissa ja yökerhoissa ja iskeä sieltä miehen välillä.

Asun kantakaupungissa, tähän ei toista mahdu enkä halua muuttaa

Minulla on ystäviä käymässä miltei joka päivä ja siskoja, eikä se muutu.

Minua ei määräillä.

Mulla aikalailla samat paitsi että en tuon lisäksi halua käydä discoissa ja yökerhoissa iskemässä miehiä. Mutta hyvä lista.

Vierailija
738/854 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan noin rankasti yleistäisi, vaikka onhan tuossa kieltämättä totuuden siemen.

Vierailija
739/854 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on VALHE

Mikä valhe?

Vahva ja itsenäinen nainen

Vierailija
740/854 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä uskotte sen johtuvan, että kaikki miehet ovat nykyään kamalia hyväksikäyttäjä narsisteja? Naiset ovat kuitenkin yhtä ihanan aurinkoisia kuin aina ennenkin.

Koska naiset valitsee niitä tietynlaisia miehiä seurakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän