Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan niin, että riittävän monta pettymystä kokeneena itsesuojeluvaisto herää.
Ei. Vaan herää pettymys ja katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja. Saavat mielihyvää julistuksestaan olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja. Totuus on kuitenkin se, että yksikään mies ei jaksa narsistinaista.
Naisesta ei tee narsistia se, ettei hän jaksa paapoa miestä.
Miltä tuntuu olla noin helvetin idiootti retardi?
Eikös se ole enemmän idiootti, joka koko elämänsä jaksaa passata ja paapoa aikuista ihmistä? Ja kun siitä yhdestä pääsee eroon, ottaa riesakseen uuden passattavan?
On. Se on 100% idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä passaus on?
Minulla on ollut kaksi miestä. Ensimmäinen oli ahkeruuden huippu. Laiskotteleminen oli huonon ihmisen merkki.
Tämä toinen on laiskempi ja teen kaiken ruoan kyllä, mutta jos en tee, niin hän ei odota passausta, vaan tilaa takeawaytä.N54
No ainahan muutama poikkeus mahtuu miehiinkin, niin kuin joka asiaan, mutta kyllä esim minun tuttavapiirin miehet enimmäkseen kaikki on passattavia. valitettavasti.
Nuoremmisssa ikäluokissa näitä on ehkä vähemmän.
No, ehkä minä kiletäydyn passaamasta, ja se näkyy minusta, joten en vedä puoleeni passattavia. Tai jotain.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja. Saavat mielihyvää julistuksestaan olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja. Totuus on kuitenkin se, että yksikään mies ei jaksa narsistinaista.
En ole idiootti retardi, olen nainen, joka ei jaksa paapoa aikuista miestä.
Minä olen 20-vuotta tehnyt omat ruokani ja pessyt pyykkini ja siivonnut kämppäni. Mitäs siihen sanot perkele.
Minua sinun ei ainakaan ole IKINÄ tarvinnut passata yhtään miteenkään.
Sinulla on tyytyväinen vaimo, kun hoidat kotityöt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 20-vuotta tehnyt omat ruokani ja pessyt pyykkini ja siivonnut kämppäni. Mitäs siihen sanot perkele.
Ei sillä ole vaimoa. Siksi joutuu itse tekemään ja on siitä ikikatkera.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko nykyään. Maailmassa väkeä riittää vähän liikaakin. Sitäpaitsi minusta on paljon helpompaa vain katsella netistä mitä tahansa fantasioita ja vetää käteen. Naiset on vaikeita.
Keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaimoa. Ja eksäni ei osannut tehdä ruokaa ja minä en käytä mikroaaltouunia ruuan valmistukseen.
Ja eksäni ei osannut mitään muuta kun vittuilla mulle. että ei ollut tyytyväinen yhtään mihinkään asiaan ja jaksoi aina vittuilla ja valittaa jostain oluen juonnista ja siitä, että olin liikaa töissä, tai liian vähän töissä.
Ei ikinä enää tuollaista. NEVER AGAIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole vaimoa. Siksi joutuu itse tekemään ja on siitä ikikatkera.
Juu, tosi katkera oon :D LOL
Ihan kamalaa tää elämä, kun ei tarvii elää huonossa suhteessa.
Katkeroiduin, kun erosin ihan vittumaisesta ihmisestä.
Är du helt klok?
Mahdollisesti haluavat uskotella itselleen, että pärjäävät ilman miestä kun ovat joutuneet kokemaan kummia.
Vierailija kirjoitti:
Enään 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vammaiset artikuloi vammaisesti, naurattaahan se tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mietin etten enää ottaisi miestä kotiini asumaan jos tästä suhteesta lähden.
Halveksuntaa, v*ttuilua, nalkuttamista, ei mitään kiinnostusta minua, kiinnostuksenkohteitani tai tarpeitani kohtaan. Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Kaikki mitä teen, teen väärin ja kommunikaatio puuttuu miehen puolelta kokonaan. Ei kuuntele vaan päättelee ja sitä kautta syyttää minua erinäisistä asioista.
Myös luottamus on petetty ja pidetty varalla.Esimerkki elämästäni: Meillä on vielä pienet lapset. Joka isänpäivä olen herännyt valmistamaan kunnon aamupalan lasten kanssa ja panostanut siihen.
Äitienpäivänä mies on tehnyt tämän yhden kerran, jonka jälkeen ilmoitti ettei koskaan enää, vaikka olin tuosta teosta todella iloinen ja onnellinen. Sanoi vaan että hänhän ei tuommoisia viitsi tehdä ja ennen äitienpäivää on oikein muistuttanut että turha odottaa mitään tämmöistä :DKun sitä itse yrittää toimia avoimesti, keskustella ja kuunnella ja ilahduttaa toista parhaansa mukaan, ja toisen osalta toiminta on tätä.
En väitä että kaikilla olisi näin. Mutta tämä olisi ainakin oma syy siihen miksen miestä enää ottaisi.
Miten meni kumppanin valinta omasta mielestä? Miksi kiinnostuit narsistisesta pellestä?
Mies on suhteen alussa mielinkielin, kunnes vähitellen muuttuu narsistiseksi pelleksi.
Kyllä se on ollut sitä alusta, se on ihan sun oma vika, narsistinen pelle kiinnostaa sinua "miehenä", elät jossakin disneytodellisuudessa. Säälittävää
Miehet ovat taitavia piilottamaan narsistiset piirteensä, kunnes ne suhteen edetessä näyttäytyvät pikkuhiljaa. Kukaan nainen ei ole kiinnostut narsistista.
Sinulla tuntuu olevan hirvea tarve manipuloida ja vääristellä minun sanomisiani. Miksi haluat antaa minulle itsestäsi sellaisen kuvan, että olet täysin vajaaälyinen?
En tiedä, kenelle uhoat. Täällä on nainen, jota narsistinen pelle-mies ei kiinnosta vähääkään, näkyi miehen narsistinen käytös milloin tahansa.
Vanha sananlasku: nainen haluaa yhden ainoan miehen kaikkia maailman tarpeitaan tyydyttämään.
Mies haluaa kaikkia maailman naisia yhtä ainoaa tarvettaan tyydyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha sananlasku: nainen haluaa yhden ainoan miehen kaikkia maailman tarpeitaan tyydyttämään.
Niin ja naiset haluaa läheisyyttä ja miehet seksiä. Mies ei saa seksiä, kun nainen ei saa läheisyyttä ja nainen ei saa läheisyyttä, kun mies ei saa seksiä.
Semmosta se on. Jokseenkin aivan lasellista "vaihtokauppaa" yli 90% parisuhteista, koska ihmiset on sellasia, mitä ne on, keskenkasvuisia vielä aikuisenakin, eikä suurin osa sukupuoleen katsomatta ymmärrä toisiaan edes alkeellisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mietin etten enää ottaisi miestä kotiini asumaan jos tästä suhteesta lähden.
Halveksuntaa, v*ttuilua, nalkuttamista, ei mitään kiinnostusta minua, kiinnostuksenkohteitani tai tarpeitani kohtaan. Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Kaikki mitä teen, teen väärin ja kommunikaatio puuttuu miehen puolelta kokonaan. Ei kuuntele vaan päättelee ja sitä kautta syyttää minua erinäisistä asioista.
Myös luottamus on petetty ja pidetty varalla.Esimerkki elämästäni: Meillä on vielä pienet lapset. Joka isänpäivä olen herännyt valmistamaan kunnon aamupalan lasten kanssa ja panostanut siihen.
Äitienpäivänä mies on tehnyt tämän yhden kerran, jonka jälkeen ilmoitti ettei koskaan enää, vaikka olin tuosta teosta todella iloinen ja onnellinen. Sanoi vaan että hänhän ei tuommoisia viitsi tehdä ja ennen äitienpäivää on oikein muistuttanut että turha odottaa mitään tämmöistä :DKun sitä itse yrittää toimia avoimesti, keskustella ja kuunnella ja ilahduttaa toista parhaansa mukaan, ja toisen osalta toiminta on tätä.
En väitä että kaikilla olisi näin. Mutta tämä olisi ainakin oma syy siihen miksen miestä enää ottaisi.
Miten meni kumppanin valinta omasta mielestä? Miksi kiinnostuit narsistisesta pellestä?
Mies on suhteen alussa mielinkielin, kunnes vähitellen muuttuu narsistiseksi pelleksi.
Kyllä se on ollut sitä alusta, se on ihan sun oma vika, narsistinen pelle kiinnostaa sinua "miehenä", elät jossakin disneytodellisuudessa. Säälittävää
Miehet ovat taitavia piilottamaan narsistiset piirteensä, kunnes ne suhteen edetessä näyttäytyvät pikkuhiljaa. Kukaan nainen ei ole kiinnostut narsistista.
Sinulla tuntuu olevan hirvea tarve manipuloida ja vääristellä minun sanomisiani. Miksi haluat antaa minulle itsestäsi sellaisen kuvan, että olet täysin vajaaälyinen?
En tiedä, kenelle uhoat. Täällä on nainen, jota narsistinen pelle-mies ei kiinnosta vähääkään, näkyi miehen narsistinen käytös milloin tahansa.
Minkähän helvetin takia sinäkin koet asian niin, että mä "uhoan" sulle jotakin?
Enpään tiedä mistään se johtuu että joku ei enään ota miestään. Vai miten senään menikänään.
Vierailija kirjoitti:
Enpään tiedä mistään se johtuu että joku ei enään ota miestään. Vai miten senään menikänään.
Miks enään, yhtään mitään enään, ketä, käty, enään, milanin jaffa, töis, enään. Typerii lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on yhden ainoan katkeran naisen kehittelemä.
Mulla on hyvä mies, mutta voi luoja kuinka kaipaankaan omaa asuntoa. Pitää asua kahdelle hengelle isossa talossa isolla tontilla jotta on tarpeeksi tilaa. Tilaa vaaditaan miehen harrastushommiin ja minun olemiseeni. Tarvitsen siis paljon omaa aikaa ja tilaa. Yhdessä asuminen on kallista, koska yksin asuessa mulle riittäisi joku kiva rivarikaksio ison omakotitalon ja ison pihan sijaan. Täällä on lumityöt ja nurmikonleikkuut ja kaikenlainen kunnossa- ja ylläpito. Vaan rivarikaksioon emme kaksin mahdu ilman että pitäisi vuokrata hallia sun muuta miehen harrastusvälineille, ja hulluksihan minäkin tulisin jos niin pienessä joku asuisi mun kanssa.
Jos Tinderiin pitäisi mennä niin esittelytekstiin kirjoittaisin varmaan että kaikista eniten tykkään olla yksin kotona. Harmi etten tätä asiaa ymmärtänyt jo nuorena, olisin tehnyt toisenlaisia elämänvalintoja. Ikää nyt 40 vuotta ja yli puolet elämästä ollaan oltu yhdessä. Vasta yli kolmekymppisenä aloin oikeasti ymmärtämään ja hyväksymään sen, kuinka erakko oikeasti olenkaan. Puolisoni on ainoa ihminen jota jaksan enemmän kuin pari tuntia kotonani koska olen tottunut tässä yli 20 vuoden aikana, joten jos ero tulisi niin ihan siksi en enää ottaisi ikinä uutta miestä.
Ei ole pakko nykyään. Maailmassa väkeä riittää vähän liikaakin. Sitäpaitsi minusta on paljon helpompaa vain katsella netistä mitä tahansa fantasioita ja vetää käteen. Naiset on vaikeita.