Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
841/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eivät saa miestä niin pitää vääntää asia niin etteivät ota miestä.

Maailma ei pyöri miesten ympärillä. Parisuhde miehen kanssa ei ole mikään meriitti. 

Vierailija
842/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi heistä. Jos/kun nykyinen suhde jossain vaiheessa päättyy, tulee tämä jäämään viimeiseksi parisuhteeksi etenkin saman katon alla. Seksiä varten joku vakituinen, fiksu ja turvallinen mies toki kelpaa, kunhan ei viikonloppua pidempään pyöri nurkissa.

Syynä tähän on se, että miehet negatiivisine tunteineen eivät ole vaivani ja hyvinvointini romuttamisen arvoisia. Eivät enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi kettu...

Vierailija
844/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin erittäin mielelläni miehen, jos se mies olisi hyvännäköinen ja luonteeltaan mukava. Valitettavasti ulkonäköni ei riitä siihen että pystyisin tuollaisen miehen saamaan, joten olen sitten yksin ja jatkan haaveilua. 

Vierailija
845/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo asia ihan tutkittukin.

Naiset ovat onnellisempia ilman miestä ja miehet taas ovat onnellisempia parisuhteessa.

Onnellisuustutkimuksissa on saatu keskenään hyvin ristiriitaisia tuloksia. Otetaan esimerkkinä tämä 2023 tehty tutkimus, jonka mukaan naimissa olevat ihmiset ovat keskimäärin todella merkittävästi onnellisempia kuin ei-naimissa olevat:

"Being married is the most important differentiator with a 30-percentage point happy-unhappy gap over the unmarried"

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4508123

Vierailija
846/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään... ?

Vierailija
847/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi heistä. Jos/kun nykyinen suhde jossain vaiheessa päättyy, tulee tämä jäämään viimeiseksi parisuhteeksi etenkin saman katon alla. Seksiä varten joku vakituinen, fiksu ja turvallinen mies toki kelpaa, kunhan ei viikonloppua pidempään pyöri nurkissa.

Syynä tähän on se, että miehet negatiivisine tunteineen eivät ole vaivani ja hyvinvointini romuttamisen arvoisia. Eivät enää.

Yhteinen nimittäjä miehille olet sinä. Olisit valinnut parempia miehiä.

Vierailija
848/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein suhteen päätyttyä on sellainen fiilis, ettei vaan ajatus deittailusta kiinnosta YHTÄÄN. Näin myös omalla kohdallani. Suhde ei ollut ongelmallinen eikä mieskään mitenkään ikävä, mutta juttu ei vain kaikilta osin toiminut. Vaikka yhdestäkään suhteestani (joita ei edes ole ollut monta, koska ovat kestäneet useamman vuoden, pisin kestä 15 vuotta) ei ole jäänyt paskoja fiiliksiä, niin silti aina eron jälkeen on ollut sellainen olo, ettei yhtään kiinnosta ajatus uudesta suhteesta. Jossain vaiheessa voi olla taas erilainen tilanne. Mutta sen mukaan ihmiset aina puhuvat, miltä sillä hetkellä tuntuu. Ja ainakin oma elämäni tuntuu mielekkäältä myös sinkkuna, joten ei ole sellaista oloa, että olisi "pakko" löytää joku. Suhteen jälkeen voi mennä muutama vuosi niin, ettei vaan kiinnosta miettiä deittailua. Mahdollisesti sitten joskus kohdalle osuu jossain yhteydessä ihminen, jonka kanssa natsaa ja kemiat osuvat kohdalleen - silloin voi deittailukin alkaa kiinnostaa.

Tosin en kyllä julista tai mitenkään muutenkaan puhu siitä, että en enää ota miestä, mutta jos joku kysyisi, sanoisin kyllä ihan totuudenmukaisesti, että ei ole sellainen tunne, että haluaisin mitään suhdetta.

Vierailija
849/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkaa olla todella kulunut fraasi.

Valintahan sekin on, ettei valitse jatkossa. En vaan kertakaikkiaan jaksa sitä toisen aikuisen ihmisen tuomaa latausta. Etenkään miehen. Tuppaavat kuvittelemaan, että hallitsevat tilanteita ja naista siinä mukana. Ja jos mies ei ole hallitseva, se usein johtuu heikosta itsetunnosta. Se taas aiheuttaa valitettavan usein sen, että mies pyrkii lyttäämään kumppaninsakin itsetunnon. Ei kiitos enää. Viihdy yksin.

Vierailija
850/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintahan sekin on, ettei valitse jatkossa. En vaan kertakaikkiaan jaksa sitä toisen aikuisen ihmisen tuomaa latausta. Etenkään miehen. Tuppaavat kuvittelemaan, että hallitsevat tilanteita ja naista siinä mukana. Ja jos mies ei ole hallitseva, se usein joht

Kulunut fraasihan tuo toki on, mutta jos sinulle toistuvasti tapahtuu sama asia uudelleen ja uudelleen (eli päädyt huonon miehen kanssa yhteen), niin tottahan se on että sinä olet se yhteinen nimittäjä asiassa. Ei se siitä miksikään muutu toteamalla että kyseessä on "kulunut fraasi".

T. eri 

Vierailija
851/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.

Olen eronnut nainen, omasta tahdostni. En ole ollenkaan katkera, päinvastoin. Miehiin sensijaan olen pettynyt, ovat itsekeskeisiä mörököllejä.

Joka toista haukkuu, se itse on.

Vierailija
852/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintahan sekin on, ettei valitse jatkossa. En vaan kertakaikkiaan jaksa sitä toisen aikuisen ihmisen tuomaa latausta. Etenkään miehen. Tuppaavat kuvittelemaan, että hallitsevat tilanteita ja naista siinä

Niistä toistuvista huonoista suhteista voi tosiaan oppia ja päättää ettei lähde enää minkäänlaiseen suhteeseen. Loppuu kierre heti ja asia ratkaistu. 

Vierailija
853/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein suhteen päätyttyä on sellainen fiilis, ettei vaan ajatus deittailusta kiinnosta YHTÄÄN. Näin myös omalla kohdallani. Suhde ei ollut ongelmallinen eikä mieskään mitenkään ikävä, mutta juttu ei vain kaikilta osin toiminut. Vaikka yhdestäkään suhteestani (joita ei edes ole ollut monta, koska ovat kestäneet useamman vuoden, pisin kestä 15 vuotta) ei ole jäänyt paskoja fiiliksiä, niin silti aina eron jälkeen on ollut sellainen olo, ettei yhtään kiinnosta ajatus uudesta suhteesta. Jossain vaiheessa voi olla taas erilainen tilanne. Mutta sen mukaan ihmiset aina puhuvat, miltä sillä hetkellä tuntuu. Ja ainakin oma elämäni tuntuu mielekkäältä myös sinkkuna, joten ei ole sellaista oloa, että olisi "pakko" löytää joku. Suhteen jälkeen voi mennä muutama vuosi niin, ettei vaan kiinnosta miettiä deittailua. Mahdollisesti sitten joskus kohdalle osuu jossain yhteydessä ihminen, jonka kanssa natsaa ja kemiat osuvat kohdalleen - silloin voi deittailukin

Puhu vain omasta puolestasi. Itse olen nimenomaan päättänyt asiaa paljon ja monelta kantilta mietittyäni, etten tule enää parisuhteeseen ryhtymään. Enkä anna minkään ihastuksen tai hetkellisen kaipuun vaikuttaa niin, että pyörtäisin päätökseni - ihastuksia voi tulla ja mennä, mutta ei minun tarvitse eikä kannata sellaisen tähden elämääni lähteä muokkaamaan ja sopeuttamaan enää kertaakaan.

Vierailija
854/854 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhu vain omasta puolestasi. Itse olen nimenomaan päättänyt asiaa paljon ja monelta kantilta mietittyäni, etten tule enää parisuhteeseen ryhtymään. Enkä anna minkään ihastuksen tai hetkellisen kaipuun vaikuttaa niin, että pyörtäisin päätökseni - ihastuksia voi tulla ja mennä, mutta ei minun tarvitse eikä kannata sellaisen tähden elämääni lähteä muokkaamaan ja sopeuttamaan enää kertaakaan."

Ymmärrän. Ei pointtini ollutkaan, että kaikkien kohdalla olisi, kuten minun. Itse en ole koskaan kokenut, että suhteessa oleminen tarkoittaisi sitä, että pitäisi muokata tai sopeuttaa omaa elämäänsä - siksi ei varmasti ole mitään vastenmielisyyttä syntynytkään parisuhteita kohtaan. Ihan olen voinut olla oma itseni ja elää itseni näköistä elämää. Muunlaisiin suhteisiin en tosin olisi lähtenytkään.

t. Se, jolle vastasit