Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
641/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun todennäköisesti muuttamaan metsään. Kärsin ulkonäöstäni. Aina olisi joku kysymässä numeroa. Milloin suostutaan tajuamaan ettei söpö ulkokuori tarkoita suoraa lupaa lähestyä?

Metsään muuttaminen on yksi vaihtoehto, mutta helpompi on ottaa mallia aatesiskoistasi. Hiukset siniseksi, rautaa naamaan ja suupielet kohti lattiaa.

Se on vähän epäreiluakin, näyttää heteronaiselta, ellei ole, ja sitten valittaa miesten huomiosta.

Mikä oikeus miehellä on ahdistella naisia?

Riippuu sanan ahdistelu määritelmästä. Sitähän on jo porukkaa, joille se on ahdistelua kun mies istuu, puhuu, tai vaan on olemassa. Tässä yksi maan suurimmista lehdistä pohtii, ollaanko me edes ihmisiä: https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007411907.html

Nainen kuin nainen ymmärtää kyllä lähestymisen motiivin. Inhottavaa tulla nähdyksi jonain aukkona mihin voi purkaa paineensa.

Laatunainen nähdään laatunaisena.

Ja munan työntö munan työntämisenä. Toi oli vain kauniimpi tapa sanoa haluan panna.

Useat naiset kokevat sen loukkauksena, että mies haluaa naista.

Jos nylkytys ei tuota orgasmia mikä pointti koko jutussa on?

Sitten kannattaa kokeilla penetratiota, saattaisi tuoda sinulle aivan uuden kokemuksen. 

Seksilelun antama säväri ei vedä vertoja lihanuijan jyskytykselle.

Lihanuijan jyskytys??? Hyi olkoon.

Miesten ongelma on juuri tuo, että kun he löytävät taaperona oman p*ppelinsä, he ovat loppuikänsä niin haltioituneita kyseisen vehkeen olemassa olosta, että luulevat naistenkin pyörtyvän ihastuksesta.

Vierailija
642/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no se on juuri tämä että pitäisi ilmaiseksi, vastentahtoisesti ja hymy huulilla levittää jalkoja 2-3 kertaa viikossa.

Vankilassa olleet miehet tietävät miltä tuntuu kun reikää ruinataan.

Ja se arvostelu, vaatimukset, urheiluselostuksen raikuminen, sotkuinen jääkaappi, miehen lapset ja suku.

Miehet voisivat itse kertoa että minkä takia heidän kanssaan pitäisi elää.

10 pisteen kommentti. Miehet voi vastata.

Ei teidän kysymyksiinne löydy teitä tyydyttävää vastausta.

Jatkakaa eloanne ilman miestä. Olonne ja miesten olo helpottuu.

Naiseton hetero-mies on on kaukana helpottuneesta. Voidakseen hyvin mies tarvitsee kotipesän hoivaaja-vaimon lisäksi niin monta salapanettavaa naista kuin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monityydyttömien naisten ulinaa. Oikea nainen ei ulise täällä, sillä on vientiä ...

ja mitä tämä kertookaan sinusta, hmm..

kellosi soi aamulla jotta pääset solvaamaan äitisi ikäisiä tuntemattomia naisia äitien päivänä...

Purkaa äitiongelmiaan tänne

Purkaa ihan vaan naisongelmiaan tänne. Ongelma on se, että hänellä ei ole naista tai naisia,ja ainoat naiskontaktiti ovat hänellä täällä.

Vierailija
644/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kehumista, vaan sitä, ettei enää jaksa olla miehen palvelija ja suorittaja, joka tekee kaiken kotona omien töiden lisäksi. Huomasin erottua, että oli paljon helpompaa, nyt ei tarvitse pyykytä ja kerätä toisten pyykkiä lattioita pitkin, korjata astioita, mitä ei viedä tiskikoneeseen ym. ym. Ja mies nalkuttaa, kun tuokin jäänyt tekemättä ym. eli vain haukkumista koko ajan, ei yhtäkään sanaa kehumista, yhteisiä ravintola iltoja tai muuta hauskaa yhdessä. Ei voinut enää myöskään jutella, kun kuulemma kaikki on jo puhuttu läpi? Miksi jatkaa tätä enää nilkuttamista vuodesta toiseen, kun se oma onni on täysin hukassa. Nyt olen tyytyväinen omaan elämääni, ei tarvitse huolehtia mies lapsesta. 

Vierailija
645/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat kuitenkin miestä.

Naisetkin osaa olla lapsellisia. Niin haluavat, ja saavat seksiä helpommin kuin mies mikä on minusta todella epäoikeudenmukaista.

Tottakai me naiset saisimme seksiä tosi helposti; mies kuolaa aina ja kaikkialla vehje edellä. Jopa unissaankin. Erikoisesti päiväunissa.....mies panee vaikka pumpattavaa barbaraa. Naisen iällä ei väliä.

Vierailija
646/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat kuitenkin miestä.

Naisetkin osaa olla lapsellisia. Niin haluavat, ja saavat seksiä helpommin kuin mies mikä on minusta todella epäoikeudenmukaista.

Miksi se on sinusta epäoikeudenmukaista?

Mitäs luulisit? Miksi edes kyselet tuollaista?

Vierailija
647/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?

Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. 

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:

"Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"

Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?

Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?

On olemassa 3 erilaista orgasmia naisella;

g-piste, emätin- ja klitorisorgasmi. Kaikki on koettu ihanaksi, mutta emätinorgasmi vaatiii enemmän kuin 4 senttiä.

Vierailija
648/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni hyvä parisuhde avovaimoni kanssa. Ollaan oltu nyt 19 v yhdessä. Yhteisiä lapsia ei ole. Minä olen 9 vuotta vanhempi ja olen kysynyt että kun todennäköisesti joskus kuolen ennen häntä että ottaako hän uuden miehen niin vastaus on että ei todennäköisesti ota. Miksi ei?

Eikö naiset tarvitse miehiä enää kun ovat yli 40 vee? Kummallista.

Ja kuten alussa kerroin meillä on hyvä suhde jossa kunnioitamme toisiamme, seksiä on sekä yhteistä tekemistä ja harrastuksia.

Minä 61 ja avovaimo 52.

Vierailija
649/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mielestäni hyvä parisuhde avovaimoni kanssa. Ollaan oltu nyt 19 v yhdessä. Yhteisiä lapsia ei ole. Minä olen 9 vuotta vanhempi ja olen kysynyt että kun todennäköisesti joskus kuolen ennen häntä että ottaako hän uuden miehen niin vastaus on että ei todennäköisesti ota. Miksi ei?

Ja kuten alussa kerroin meillä on hyvä suhde jossa kunnioitamme toisiamme, seksiä on sekä yhteistä tekemistä ja harrastuksia.

Minä 61 ja avovaimo 52.

Tietenkin hän sinulle noin sanoo. Todellisuus voi olla noin tai toisin, mistäpä sen kukaan tietää.

Vierailija
650/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:

"Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"

Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?

Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?

g-piste, emätin- ja klitorisorgasmi. Kaikki on koettu ihanaksi, mutta emätinorgasmi vaatiii enemmän kuin 4 senttiä.

Eikös g-piste ja emätin orgasmi ole ihan samoja?

Vierailija
651/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat monet miehet täällä tietää syvällä sisimmässään, että seksi (usein huono) on se ainut asia jonka voivat tarjota naisille, kun jankkaus orgasmeista vain jatkuu ja jatkuu.

Sekin tietty naisten vika kun eivät laukea kanssanne :D

Kenen "vika" se sitten on, kun nainen syö e-pillereitä jotka tunnetusti latistavat seksihaluja ja vaikeuttavat orgasmin saantia? Tuohon vielä useimmilla pitkäaikainen mielialalääkitys turruttamaan entisestään aisteja.

Nainen syö e-pillereitä, koska mies haluaa paljaalla. Useimmilla naisilla ei ole pitkäaikaista mielialalääkitystä. Joskin törpön äijän takia joskus jotain lievästi rauhoittavaa. Kun ukko makaa perse homeessa sohvalla, vaikka sille näytetään ovea.

Eli jos mies sanoo naiselle että haluaa panna paljaalla, niin naiset vaan tuossa tilanteessa alkavat ilman mukinoita syömään pillereitä, jotka vaikuttavat dramaattisesti hormonitoimintaan? Koska mies käski?

Ovatko naiset siis tosiaan jotain ihmisnukkeja joilla ei ole ollenkaan omaa tahtoa, ja jotka tekevät kaiken mitä joku pyytää?

Erikoista. Tuollainen kuvaus ei kyllä täsmää yhtään niihin menestyviin ja voimakastahtoisiin naisiin joita minä tunnen.

Niin. Voihan siitä seksistä tehdä parisuhteeseen yhden taisteluareenan lisää, jos ehdottomasti haluaa. Ellei lasten hankkiminen ole suunnitelmissa mutta seksiä kuitenkin haluaa harrastaa, jonkun on ehkäistävä.

Eipä sillä, itse en ole teini-iän epäonnistuneiden kokeilujen jälkeen enää hormonaalista ehkäisyä suostunut käyttämään. Meillä on käytössä tuplaehkäisy: kuparikierukka ja kondomi. Tupla siksi, että lapsiluku on täynnä, steriä ei vielä kumpikaan iän puolesta saa eikä mikään ehkäisy ole sataprosenttisen varma yksinään. Mies aina välillä valittaa, mutta saa sitä olla ilman seksiäkin, jos kondomi tuntuu liian työläältä käyttää. Yleensä hänelle on seksi kuitenkin ollut tärkeämpää kuin paljaalla huitelu, joten näillä mennään.

Vierailija
652/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[=Vierailija]Itsekin totean etten ota enää koskaan suomalaista naista. Liikaa huonoja kokemuksia suominaisista.[/quote]

Minulla ei ole huonoja kokemuksia Suomalaisista naisista, mutta parempia kokemuksia ulkomaalaisista naisista.

Joten ...

Vierailija
653/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei.

ehkä se meinasi sitä orgasmia, minkä voi saada kohdunkaulan läheltä. emättimessä kun on monia herkkiä alueita.

Vierailija
654/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu sitä, että jos sanot "enään", sua lyödään nenään. Seuraava kysymys.

Vierailija
655/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.

Minusta tämä kertoo kyllä miehistä melko paljon. Todella samanlaisia kokemuksia monilla. Koko ketjussa toistuu oikeastaan vain yksi syy; miehistä on vaivaa.

Onkohan naisista ikinä samalla tavalla vaivaa miehille, vai onko miehet parisuhteessa aina saamapuolella?

Tästä oli dailymailissa juttuakin: tutkimusten mukaan onnellisimpia ja terveimpiä olivat lapsettomat sinkkunaiset ja avioliitossa elävät perheelliset miehet.

sairaimpia ja masentuneimpia olivat avioliitossa elävät perheenäidit ja lapsettomat sinkkumiehet.

Eli avioliitto ja lapset lisäävät miehen onnellisuutta ja terveyttä mutta vähentävät naisen.

Jutussa myös pohdittiin avioliittojen määrän supistumista. Avioliittoja tai avoliittoja on enää 40% entisestään.

Vielä 60-luvulla oli lähes sääntö, että naisen piti avioitua ennen 25- vuotta. Avioliitto oli naiselle tuolloin suuri taloudellinen turva. Naisille kelpuutetut ammatit oli huonommin palkattuja. Naisia ei kelpuutettu sukupuolensa takia johtajiksi vaan nainen sai tyytyä sihteerin virkaan vaikka olisi ollut etevämpi ja paremmin koulutettu kuin esimieheksi valittu mies. Naisia otettiin myös opettajiksi ja hoiva-aloille. Naisen myös oletettiin jättävän työnsä avioliittoon mentyään.

Paitsi taloudellista turvaa, niin nainen sai avioliitosta myös vapauden. Nainen pääsi moniin sellaisiin paikkoihin ja tilaisuuksiin miehensä siivellä, mihin yksin ei olisi päässyt. Esim. yksin matkustava avioton nainen oli vähintään epäillyttävä ja moniin hotelleihin, kerhoihin ja moniin yökerhoihin heitä ei edes laskettu.

Naisen arvostus ja sananvalta myös lisääntyi naimisiin mentyä. Oli täysin eri asia monessa julkisessa tilanteessa, sanoiko rouva "painavan sanansa" vai vain neiti.

Naiselle avioliitto noina aikoina merkitsi siis taloudellista turvaa, vapautta ja arvostusta.

Nykyään, kun noita aspekteja ei ole, niin avioliittojenkin määrä on laskenut.

Eletään vuotta 2023 ja voin sanoa, että aviossa olevana naisena eli "rouvana" mulla on paljon suurempi sananvalta kuin kuin mitä neitinä oli. Kukaan ei missään lääkärissä kyseenalaista kun tietävät että olen naimisissa. Ihme juttu.

Vierailija
656/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 61 ja avovaimo 52.

Kysyikö vaimosi sinulta, että jos hän kuolee ennen sinua, niin otatko uuden naisen? Mitä vastasit?

Vierailija
657/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat "vahvoja ja itsenäisiä". Piiloryyppäävät ja itkevät itsensä uneen. Käyvät salilla jonka jälkeen "ei haittaa" että hakee hesestä tai kebabbilasta lohtumättöä ja sitten itketään kun ei laihdu. Ja sehän on muitten(=miesten) vika se. Elämässä maistuu vain herkut ja itsepetos.

Vierailija
658/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet kirjoittavat, ettei Suomesta saa enää hyvää naista. Mikä on hyvä nainen aviopuolisoksi/ elämänkumppaniksi? Sellainenko siis joka palvelee miestä, sopeutuu avustavaksi henkilöksi? Jos näin on , hakekoon miehet kumppaninsa mistä vain. Ymmärrän , ettei naisilla ole tarvetta eikä haluja ryhtyä alistaviin suhteisiin.

Vierailija
659/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei.

ehkä se meinasi sitä orgasmia, minkä voi saada kohdunkaulan läheltä. emättimessä kun on monia herkkiä alueita.

Siis eikös se emätin orgasmi tapahdu nimenomaan niin, että se hiertää se penis sitä g-pistettä eli klitorista sen vaginan sisäpuolelta mikä takaa orgasmin. Ei siellä ole erillista herkkää "pesäkettä" minkä avulla orgasmin voi saada.

Naisilla tuo emätin orgasmin voi vain saada, jos oma sisäinen klitoris on kasvanut niin että se on lähellä sitä "tunnelia". Joillain naisilla ei ole ja siksi eivät voi saada vaginaalista orgasmia.

Vierailija
660/854 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat "vahvoja ja itsenäisiä". Piiloryyppäävät ja itkevät itsensä uneen. Käyvät salilla jonka jälkeen "ei haittaa" että hakee hesestä tai kebabbilasta lohtumättöä ja sitten itketään kun ei laihdu. Ja sehän on muitten(=miesten) vika se. Elämässä maistuu vain herkut ja itsepetos.

Puhuitko juuri miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan