Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
421/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se johdu Tinderistä. Liian monta kertaa lähtenyt huonon tinder miehen matkaa. Eivätkä enää usko että hyviä miehiä on olemassa.

Vierailija
422/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Se yhdyntä ei tuo naisille yhtään mitään.

Miksi sä noin kuvittelet?

Kuvittelet?

Jotkut naiset nauttivat yhdynnästä ja saavat orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?

Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/

Tuntuu kyllä uskomattomilta väitteiltä. Taidan olla hyvä rakastaja, koska jokainen nainen on saanut vähintään yhden orgasmin seksin aikana, useimmat monia peräkkäisiä.

Nope. Hyvä rakastaja tietäisi, ettei yksi supistus ole sama kuin yksi orgasmi.

Vierailija
424/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.

Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.

Tuntuu kyllä uskomattomilta väitteiltä. Taidan olla hyvä rakastaja, koska jokainen nainen on saanut vähintään yhden orgasmin seksin aikana, useimmat monia peräkkäisiä.

Niin minunkin mieheni luuli. Ikinä en oikeasti saanut. Ooh ooh oohhh.

Vierailija
425/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi erikoisia miehiä teillä ollut. Varmasti se kertoo jotain myös ketjuun kirjoittaneista.

Pari ensimmäistä aviovuotta meni hyvin, pikkuhiljaa mies ryhtyi urputtamaan kaikesta, kyttäsi mustasukkaisena, läskiytyi, tuli potenssiongelmia ja rahapulaa. Ei löytänyt edes omia kamppeitaan, vaan soitti minulle töihin: "mihin sä oot laittanut mun puhtaat kalsarit".....Monet entiset aviovaimot kertovat samaa. Ei ikinä enää laiskaa itserakasta äijänkuvatusta huusholliini huoli.

Mieti jos olisit edes hieman tasokkaampi nainen...

Vierailija
426/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu Tinderistä. Liian monta kertaa lähtenyt huonon tinder miehen matkaa. Eivätkä enää usko että hyviä miehiä on olemassa.

En kyllä sekois sellaseen kumppaniin jonka tietäisin olevan koukuttunut johonkin chattiin tai tinderiin. Etsiköön sielä itselleen.

Vierailija
427/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Kuvittelet?

Oikeasti se on aika harvinaista. Vain 40 %ssa yhdynnöistä nainen saa yhtään mitään. Väestöliitto finsextutkimus 2015.

Vierailija
428/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ovat perustelleet, että eivät halua enää passattavaa miestä. Se taitaa olla yleisin syy. Nainen on yrittänyt jopa vuosikymmeniä saada miehestä tasaveroisen kumppanin, eikä ole onnistunut. Ja nainen on huomannut että sama tilanne on usemmissa perheissä. Silloin tajuaa, että miehen ottaminen tarkoittaa lähes väistämättä piiaksi joutumista, sitä ei voi välttää. Miehet vain kohtelevat naisia noin.

Hain eilen rakkaan vaimoni töistä ja ajelin uuden asutusalueen vierestä. Siinä on aivan uusia omakotitaloja, jotka ovat vielä kesken. Hämmästyin, kun nyt pitäisi olla niin tasa-arvoisia, mutta yhtäkään naista en nähnyt yhdelläkään rakennustyömaalla. Osaako joku selittää miksi?

Vierailija
429/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Kuvittelet?

Oikeasti se on aika harvinaista. Vain 40 %ssa yhdynnöistä nainen saa yhtään mitään. Väestöliitto finsextutkimus 2015.

Mä olen sitten harvinaisuus.

Vierailija
430/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Kuvittelet?

Saa ne osallistua miehen itsetyydytykseen.

Vierailija
431/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja komee vois kelvata mut ei tyhmä tai köyhä.

Vierailija
432/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. 

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Se nyt on ihan ymmärrettävää, jos mies ei ole täysin perillä naisen anatomiasta. Minulla on todella paljon kokemusta erilaisista naisista ja yksikään ei ole avannut suutaan kyseisen anatomian saloista. Osa on ollut hämmästynyt itsekin, kun olen löytänyt kaikkein herkimmät paikat ja siitä voisi päätellä, että tietääkö naiset itsekään omasta anatomiastaan kaikkea.

Vierailija
433/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis ottaa miesjos ei tykkää.

Vierailija
434/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kehumista, se on parisuhteessa olemisesta vapautumisen riemua.

Tämä kommentti juuri kertoo sen, että eivät ole kelvanneet hyvään parisuhteeseen, hyvälle miehelle, eivät ole itse tasokkaita, vaan naisten pohjasakkaa, niitä, joita hyvät miehet eivät halua nurkkaansa mielenosoittamaan.

Hyvässä suhteessa oleva nainen iloitsee ja nauttii suhteesta ja miehestään ja yleensä miehen antamasta avusta ja hyvästä. Nämä miestenkarttelijanaiset ovat niin huonoja, etteivät saa hyvää miestä.

Se näkyy.

Korjataas nyt tätä sinun naisten syyllistämis ja häpäisemis narratiivia joka on ikiaikainen. Ainahan naista on syyllistetty miesten puutteista ja miesten kyvyttömyydestä, koska parisuhdetta pidetään yksinomaan naisen projektina ja mies jotenkin vain on siinä mukana kuin nojatuoli tai kukkaruukku tahdottomana siirreltävänä kohteena josta nainen on vastuussa.  Ei käytetä tätä puhetapaa enää. Miehet on täysin vastuussa omasta käytöksestään, he on vastuussa siitä että näyttelevät jotain muuta kuin oikeasti ovat saadakseen parisuhteen. Se ei ole naisen vika, että mies on huono valinta, se on miehen vika. 

Mies kuin mies on koko ikänsä riippuvainen naisesta: alkuun kaiken hoiti äiti, avio/avoliitossa vaimo, vanhuudessa naiselle alkaakin loppuelämän savotta, pitää hoivata uikuttavaa, valittavaa, lapseksi taantunutta ukkoa. Mies tarvitsee aina naista, nainen selviytyy itsenäisesti.

Olisi mielenkiintoista järjestää ihan kunnon testi siitä, miten hyvin ja miten kauan esim. vaikka suomalaiset naiset pärjäisivät, kun joka ikinen suomalainen mies lähetettäisi verovaroilla muutamaksi vuodeksi vaikka thaikkuihin kunnon seksilomalle.

Vierailija
435/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Kuvittelet?

Saa ne osallistua miehen itsetyydytykseen.

Ei siinä todellakaan ole mitään väärää, jos molemmat käyttävät toisiaan toistensa onanointivälineinä

Vierailija
436/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?

Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella

Onpa outo, minulle kosketus ihollekin tuntuu miellyttävälle. Pitääkin kaivella netistä anatomiaa ja biologiaa.

Mitä mä jus luen :D

No todellakin on syytä alkaa opettelemaan ihan perusasioita. Ihan jo vaikka siitä alkean, että millainen elin iho on ja kuinka vaihtelevasti se peittää ihmisiä eri paikoista.

Kyllä minulla ainakin iho peittää koko kehon tasaisesti.

Vierailija
437/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Kuvittelet?

Hah hah. Naurattaa kyllä lammaslaumalle tehty tutkimus. Miten vajaa pitää olla, että vastaa jollekki DDR virastolle elämästään :D

Vierailija
438/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. 

Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.

Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:

"Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"

Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?

Täydellinen jauhotus jälleen kerran. Kiitos.

Vierailija
439/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut viisikymppinen nainen. En tuhlaa energiaani miesten vihaamiseen. Satsaan energiani nyt siihen, ettei minun tarvitse huolehtia muusta kuin omasta elämästäni. Parikymmentä vuotta katselin henkisesti teinin tasolle jäänyttä äijää, jota piti alvariinsa paapoa. Täytyipä pitää huolta jopa hänen hampaiden huollostaan. Ei samaa ikinä enää.

Niinpä! Tasokkaana naisena olisit voinut saada myös tasokkaamman miehen.

Vierailija
440/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin lasten isästä kohta 4v sitten. Kertaakaan en ole parisuhdetta kaivannut sen jälkeen (yksi pidempi tapailu oli kyllä, mutta päättyi eikä harmita). Mulla on lapset tehty ja elämässä paljon hyvää sisältöä, tykkään asua yksin (ja lasten kanssa) ja hoitaa asiat itse ottamatta muita aikuisia huomioon. Olen hyvässä sosiaalisessa asemassa ja varsin viehättävä ja miehiä kyllä pyörisi ympärillä, mutta mikä hyöty suhteesta olisi?

Seksiä saan ihan milloin vaan jos haluan. Ja siinäpä se hyöty sitten olisi.