Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

381/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeks ku saa miehiltä negatiivista kohtelua ja huomiota, esim. väkivalta kaikissa muodoissaan, ei vaan enää jaksa ja on mielummin yksin kuin että kohdellaan huonosti.

Tiedän itseni lisäksi useamman naisen, alta keski-ikäisiä kaikki, jotka ovat päättäneet että jos ja kun tämänhetkinen suhde päätty, eivät halua enää ketään.

Useimmiten näissä huonoissa suhteissa on pyritty keinolla millä hyvänsä alistaa nainen nyrkin ja hellan väliin.

Mulle myös riitti tuota lajia kerta enkä aio ottaa toista kertaa turpaan. Väkivalta parisihteessa on yllättävän yleistä eikä sitä tarvitse sietää. Saa mennä nukkumaan päikyt eikä tarvitse peltä, että joku tulee repimään sängystä ylös ja alkaa hakkaamaan.

Nyt voi elämästä turvallista haluamallaan tavalla syödä mitä haluaa.

Henna

Vierailija
382/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain palstavääristymä, tänne on kerääntynyt näitä katkeria miehiin pettyneitä naisia.

Kannattaisko miesten sitten katsoa peiliin miksi niin moni nainen on pettynyt miehiin ja haluaa elää sinkkuna loppuelämän? Ihan itse olette syypäitä jos ei naista löydy. Kohtelette naisia äitinä, kodinkoneena, ämpärinä, nimittelette, pilkkanauratte, arvostelette kavereiden kesken, haukutte, vaaditte, juoksette vastuuta pakoon, pidätte itsestään selvyytenä, jopa pahoinpitelette ja jätätte yksin juuri silloin kun eniten tarvitsisi tukea ja läsnäoloa. Ihan oma vikanne.

Olen kohta 60 v mies enkä ole koskaan kuullut kenenkään miehen arvostelevan naistaan. Minkälaisissa piireissä oikein olet ollut? Surullista luettavaa ja olet itse huonoilla valinnoilla nuo kaikki kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut. Olen myös hyvin työorientoitunut. Nyt on hyvä aika panostaa uraan ja tienata rahaa.

se on hyvä. sitten voi ostaa koiran ja kuolla yksin.

Vierailija
384/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.

Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.

No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.

Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.

Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.

N32

Miksi naiset ei anna sulle alapeukkua vaikka Ralph on melkein 30 vuotta sinua vanhempi ja palstan naisten mukaan yli 20 v miehet ovat pappoja? 

No hyi. 20v pojat ovat vielä lapsia. Siskonpoika on 20v ja ällöttää pelkkä ajatuskin että rupeaisin vehtaamaan jonkun hänen ikätoverinsa kanssa:/

N32

Ymmärrän kyllä että haluat miehen mutta täällä se on harvinaista. Ralph on kyllä komea ja karismaattinen mies ja äänikin hurmaa :) Toinen todella miehekäs mies on Liam Neeson.

Vierailija
385/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan ystäväpiiriini kuuluu nainen, joka joutui pitkän parisuhteen päätteeksi miehensä pettämäksi. Luottamus meni täysin – ei pelkästään mieheensä vaan myös miehiin ylipäätään. Ollaan tunnettu lähes 14 vuotta, olen ollut häneen joskus ihastunut. Tarkoituksellisesti en ole ollut kovin päällekäyvä, mutta pieniä vihjailuja kuitenkin jaan, että haluaisin seurustella ystäväni kanssa. Hän on ollut toistaiseksi kova luu, saapa nähdä murtuuko. Eniten tämä nainen tykkää solvata exäänsä, mutta puhuu myös kaikesta avoimesti kanssani. Olisitpa omani.

Hän sanoi myös olevansa loppuelämän selibaatissa – sehän nähdään!

Kyllä se nainen tietää jo sun pottuvarpaan asennosta että yrität sänkyyn hänen kanssaan. Voit sä sen sille suoraankin sanoa ja kattoa mitä tapahtuu. Se tietää sen jo joka tapauksessa. Ei katsos kukaan mies muuten vaan kuuntele mitään vuodatuksia existä tms. Jostain syystä hän nyt esittää ettei muka tiedä missä mennään. Ehkä nauttii siitä ihailustasi eikä halua puhaltaa peliä vielä poikki.

Vierailija
386/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.

Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.

No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.

Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.

Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.

N32

Miksi naiset ei anna sulle alapeukkua vaikka Ralph on melkein 30 vuotta sinua vanhempi ja palstan naisten mukaan yli 20 v miehet ovat pappoja? 

No hyi. 20v pojat ovat vielä lapsia. Siskonpoika on 20v ja ällöttää pelkkä ajatuskin että rupeaisin vehtaamaan jonkun hänen ikätoverinsa kanssa:/

N32

Ymmärrän kyllä että haluat miehen mutta täällä se on harvinaista. Ralph on kyllä komea ja karismaattinen mies ja äänikin hurmaa :) Toinen todella miehekäs mies on Liam Neeson.

Juu Liam kun ottais kädestä kiinni ja veis niin kukaan ei vastustelisi.

Vierailija
387/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi ystävä on kihloissa miehen kanssa joka haluaisi muuttaa yhteen. Nainen on onnellinen suhteessa mutta muuttaa yhteen ei halua. Toinen ystävä taas asuu yksin kahden kissan kanssa ja voisi helposti saadakin miehen muttei halua ketään. Yksi ystävä asuu perheensä kanssa, mutta on kettuuntunut mieheensä.

Itse luulin suunnilleen tuhoutuvani kun ollaan miehen kanssa "asumuserossa" syksyyn asti kummankaan syystä, mutta tällaista vapautta en ole kokenut pitkään aikaan. Nyt kun miehestä "huolehtiminen" on ketuttanut sen viisi vuotta niin voin sanoa, että olen vapautuneempi kuin vuosiin. Olen ollut euforisen onnellinen monta päivää kun ei tarvitse huolehtia miehestä jolla on mt-, viina- ja peliongelmia. Olen ollut kuin jokin hoitaja viisi vuotta. Se on liian raskasta pelkästään sen takia, että rakastaa toista.

Vierailija
388/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

N32

Eikö se ole jo jotain 80 vuotta?

Vierailija
389/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus rehvastella tai moittia miehiä tai avioliittoa sinänsä.

Kun epäonnistuneesta liitosta pääsee eroon, tunne on sama kuin jos on saanut laihdutettua ison ylipainon pois ja toteaa tyyliin enää koskaan en lihota itseäni. Sitä vaan on niin tyytyväinen että haluaa kertoa muillekin.

Vierailija
390/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt puhuu. Ei ne osaa olla yksin.

mies55v

Vierailija
391/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut euforisen onnellinen monta päivää kun ei tarvitse huolehtia miehestä jolla on mt-, viina- ja peliongelmia. Olen ollut kuin jokin hoitaja viisi vuotta. Se on liian raskasta pelkästään sen takia, että rakastaa toista.

huutista! Mistä olet moisen kultakimpaleen löytänytkin? Tässä se on taas todistettu että te ette osaa tehdä hyviä valintoja. 

Vierailija
392/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hö! tänne tulee vielä paljon nuoria/nuorehkoja naisia ukrainasta, tsekeistä, kaukoidästä, venäjältä, romaniasta jne ... siinä on sitten naisia suomi miehille ja kotimaan naiset voi ihan vapaasti voimaantua ja toteuttaa itseään ...

Miksi luulet, että ne haluaisi miehen täältä? Ukrainalaisten naisten miehet on rintamalla sotimassa, ja sinä olet niiltä pillua mankumassa?!?

Vierailija
393/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut euforisen onnellinen monta päivää kun ei tarvitse huolehtia miehestä jolla on mt-, viina- ja peliongelmia. Olen ollut kuin jokin hoitaja viisi vuotta. Se on liian raskasta pelkästään sen takia, että rakastaa toista.

huutista! Mistä olet moisen kultakimpaleen löytänytkin? Tässä se on taas todistettu että te ette osaa tehdä hyviä valintoja. 

No sen verran kuitenkin ettei kukaan ole sinuun sortunut.

Vierailija
394/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä miestä mihinkään tarvita. Jos ei sopivaa löydy niin on mukavampi olla yksin.

Vierailija
395/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen verran kuitenkin ettei kukaan ole sinuun sortunut.

lol osui ja uppos

Vierailija
396/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

N32

Eikö se ole jo jotain 80 vuotta?

220

Vierailija
397/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin aikanaan luonteiden takia jotka sopivat paremmin yhteen kuin kenelläkään. On ollut elämäni suurin rakkaus ja on sitä edelleen. Olen sitoutunut häneen ja olen kuolemaan asti kanssaan. Silti en halua enää siihen hoitosuhteeseen. Haluan voida jatkossa itse kontrolloida suhdetta tässä mielessä ja en halua enää yhteenmuuttoa ja huolenpitoa tällä tavalla.

Olen ollut suhteissa pitkään täysin "normaaleiden" miesten kanssa ilman että se olisi kummallekaan ollut loppuelämän juttu. Ei näitä voi täysin järjellä ymmärtää.

Vierailija
398/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksistä ja huonoista suhteistahan nuo sanomiset johtuu, eikö tuo nyt ole ilmiselvää?

Vierailija
399/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota uutta miestä jahka ton nykyisen kanssa käyn tarinamme: Happy End!

Vierailija
400/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt parikymppinen tytär joka ei ole kiinnostunut parisuhteista. Tämä häiritsee hirveästi siskoani, joka jatkuvasti huomauttelee, että tyttö on turhan kokematon ja miettii miksei siskontyttönsä juokse baareissa miesten perässä.

Netissähän ne nykyään kirjoittelevat. Itsekin juttelin netissä 4 vuotta erään miehen kanssa ennenkuin edes tapasimme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme