Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
En oo nähny kenenkään kehuvan, pelkästään toteavan että elämä on parempaa ilman miestä, ja että hyvä että on itse tajunnut tämän asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..
Se yhdyntä ei tuo naisille yhtään mitään.Miksi sä noin kuvittelet?
Kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa muuten sanoo miehet jotka on eronneet .
Ei. Suurin osa eron ottamista miehistä ottaa eron,kun niillä on uusi alka. Miehet eivät halua erota, koska tietävät, että heidän elämänlaatunsa laskee,kun jäävät sinkuiksi.
Suurin osa eroista on naisten aloitteesta. Ei miehet mieti mitään elämänlaadun laskua.
Mun täti sanoi että on ollut mahdollisuuksia hänellä pari kertaa mutta ei ole kertaakaan kuulemma hotsittanut luopua omasta rauhasta, nyt kun sitä vihdoin on.
Vierailija kirjoitti:
Pettymyksistä ja huonoista suhteistahan nuo sanomiset johtuu, eikö tuo nyt ole ilmiselvää?
Moni hyvässä parisuhteessa oleva sanoo ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hö! tänne tulee vielä paljon nuoria/nuorehkoja naisia ukrainasta, tsekeistä, kaukoidästä, venäjältä, romaniasta jne ... siinä on sitten naisia suomi miehille ja kotimaan naiset voi ihan vapaasti voimaantua ja toteuttaa itseään ...
Miksi luulet, että ne haluaisi miehen täältä? Ukrainalaisten naisten miehet on rintamalla sotimassa, ja sinä olet niiltä pillua mankumassa?!?
Tähän asti miehet ovat palstalla valittaneet, miksei ukrainalaiset naiset ole jääneet sinne sotimaan.
Siis jos on pieniä lapsia? Kuka ne hoitaisi. Meillä asuu naapuritalossa Ukrainalaisia perheitä, siis lapsia ja naisia.
Mutta ,näitten ùlimiesten pitäisi pillua saada jokatapauksessa,koska nainen on näille pillu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä jos oma oleminen ei ole kiinni toisesta ihmisestä. Mutta en kyllä tosissani usko, etteikö kaikki kaipaisi jonkinlaista kumppania elämäänsä.
Kissat ja koirat on keksitty. Ja monilla eronneella on kuitenkin lapsia, joista on pakko huolehtia eikä saa käytännössä olla ikinä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.
Lupaatko ettet kirjoita tästä ongelmasta enään?
Vierailija kirjoitti:
Tuttavieni työkaverieni ja ystävieni puheista päätellen monikaan nainen ei ole onnellinen miehen kanssa parisuhteessa. Äijät on vaan rasittavia ruokittavia, rumia ja haisevia tylsimyksiä. Kyllä mäkin mielummin vietän aikaa siskojeni ja ystävieni kanssa kuin tuon lasteni isän. Pakko sen kanssa on olla kun on lapset ja tää "perhe". Olen kateellinen eronneille kavereilleni. Välillä ne tosin itkee yksinäisyyttä mutta ei niitä koko ajan vituta.
Sinun ja kaveripiirisi taso ei ole riittänyt parempiin miehiin.
Saa olla kyllä iloinen jos mies huolehtii kotona muustakin kuin itsestään. Minun mieheni onneksi laittaa hyvää ruokaa ja käy kaupassa, pesee pyykkiä ym. Aika monet ovat siitä kateellisia. Saan myös levätä sohvalla työstä tullessa. Joskus passataan toisiamme ja tuomme aamiaisen makkariin. Melkein aina mies on kotona se laiskempi osapuoli ja se on tosiaan raskasta. Ei naisetkaan vanhempina jaksa miestä vain passata.
Ehkä se on ainoa asia millä pystyvät kehumaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla tosi hyvä ja ihana, että hän toisi mun elämääni mitään lisäarvoa. Mä pyöritän arkea paremmin kuin yksikään tuntemani mies, tienaan ihan ok, lapset on tehty. Mies, joka olisi hyvä kumppani, arvostettava persoona, hauska, hyvä seksissä, kiintoisa keskustelija ja omaisi samantyyliset kiinnostuksen kohteet kuin minä, olisi tervetullut toki elämään. Eipä ole näkynyt. Mutta arki on onneksi hyvää näinkin.
Tasosi ei vaan riitä.
Jos ei ota miestä, ei ota poskeenkaan.
Niin totta, että se miehen näyttelemä rooli karisee kyllä aika pian kun luulee naisen olevan varma nakki. Sit häviää ne hyvät käytöstavat ja alkaa uhmaikäisen temppuilut murjottamisineen. No onneksi en ole enää erehtynyt yhteen muuttamaan kun tiedostan tämän. Potku vaan persiille ja uutta kehiin, jos siltä tuntuu. Tällä hetkellä ei tunnu. En jaksa uskoa, että parempia löytyy. Sen verran seurannut muidenkin ihmisten suhteita. Ehkäpä jatkosta otan vaan jonkun toyboyn.
Johtuu siitä kun eivät saa semmoista kuin haluavat.
Oletus omasta tasosta on väärä. Siinä on yleisin syy.
Ja sitten siellä 50 paremmalla puolella huomataan että juna meni jo ja alkaa ne vanhan kärttyisen piian oireet.
Näin se toimii.
Tinteristä voi koittaa löytää vielä 49 vuotiaana jotakin yhden yön tarinaa ja kertoa niistä 101 yön satuja.
Yks tunemani naisleski kans kertoi ettei ot eikä tarvii miestä. Heti kuitenkin otti kun löysi halukkaan. Arvelisin että pohjustavat vaan selityksellä sitä jos eivät saa miestä, niin ei nolota niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?
Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Orgasmi saattaa naisilla olla työn ja tuskan takana, kun on ensin koko päivän lietsonut vastakkainasettelua sukupuolten välille mammafoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla tosi hyvä ja ihana, että hän toisi mun elämääni mitään lisäarvoa. Mä pyöritän arkea paremmin kuin yksikään tuntemani mies, tienaan ihan ok, lapset on tehty. Mies, joka olisi hyvä kumppani, arvostettava persoona, hauska, hyvä seksissä, kiintoisa keskustelija ja omaisi samantyyliset kiinnostuksen kohteet kuin minä, olisi tervetullut toki elämään. Eipä ole näkynyt. Mutta arki on onneksi hyvää näinkin.
Tasosi ei vaan riitä.
Taso ei mielestäsi siis riitä normaaliin ihmiseen? Missähän rinnakkaistodellisuudessa sinä oikein elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?
Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/
Tuntuu kyllä uskomattomilta väitteiltä. Taidan olla hyvä rakastaja, koska jokainen nainen on saanut vähintään yhden orgasmin seksin aikana, useimmat monia peräkkäisiä.
Samaa muuten sanoo miehet jotka on eronneet .