Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä

Vierailija
12.05.2023 |

Mistä se johtuu

Kommentit (854)

Vierailija
361/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa nyt kaivankin tuolta lipastoni ylälaatikon takaa jatimaticin . Näin

Kuole tyhmä enään

Truuut truut truuut

Voi mitä meninkään tekemään ketä vedetään nyt nenään jos joku kirjoittaa ? Enää kukaan ei voi kirjoittaa..

Twiiuutt twiiuutt twiituutt

Poliisi

Menit sitten ampumaan enään

Näin tein

Nyt lähdet lusimaan

Saanko ensin heittää jatimatickini tuonne kauas lampeen?

Saat.

Viiiuuh Lumpsis.

Väliaika kahvia ja hyljätyjä miehiä.

Tervis tervis tervis.

tuo enään on just parasta. Ketju löytyy sillä heti selaushistoriasta.

Vierailija
362/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kehunut asialla. Todennut vain, että ei kiitos.

Miehillä ei riitä malttia olla uskollinen. Naista vain pitää saada alistaa ja manipuloida alempiarvoiseksi. Naisen pitää tehdä lasten ja arjen eteen paljon enemmän kuin miesten.

Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinkkunainen on vapaa miehistä. Se on vähän sama niin kuin vapaa isosta säkistä selässä.

Vierailija
364/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ovat perustelleet, että eivät halua enää passattavaa miestä. Se taitaa olla yleisin syy. Nainen on yrittänyt jopa vuosikymmeniä saada miehestä tasaveroisen kumppanin, eikä ole onnistunut. Ja nainen on huomannut että sama tilanne on usemmissa perheissä. Silloin tajuaa, että miehen ottaminen tarkoittaa lähes väistämättä piiaksi joutumista, sitä ei voi välttää. Miehet vain kohtelevat naisia noin.

Naiset naivat usein jonkun vätyksen ja sitten kun naiset itse muuttuvat vuosien saatossa, koska moni nainen muuttuu, se vätys, joka taas ei ole muuttunut, saa kaiken syyn niskaansa, vaikka hän aluksi kelpasi omana itsenään ja on koko ajan ollut se sama vätys. Jos siis nainen on itse muuttunut muuksi kuin mitä hän alussa oli, ei paranisi syytellä siitä sitä muuttumatonta puolisoaan.

Yllä hieno esimerkki loistavasta argumentista..............jonka on kirjoittanut ikänsä vätyksenä loisinut mie...

Vierailija
365/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on jo nähty. Miksi pitäisi tehdä uudelleen asia mistä ei pitänyt?

Kirjoittaa nainen, joka ei saa miestä.

Vierailija
366/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on niin paljon lisätyötä ja ansion menetystä, ettei kannata. Paljon puhuttu seksikin yleensä tuo nautintoa vain hänelle. Tässä yhtälössä mikään ei houkuttele.

Mieluummin harrastan ja teen töitä, nautin omasta kodista ja lapsista.

Taidat olla frigidi.

Vierailija
367/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyväElämä kirjoitti:

Pitkiä suhteita 3 takana ja kiitos riitti.

Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.

Nyt puhun 65 vuotiaana naisena. Miun ikäluokan miehet vielä vanhoilliesti ajattelevia miehiä kenen mielestä voi määrätä naisen elämää.

Nyt nukun kun nukuttaa, kuuntelen heviä, pukeudun miten haluan ja vaihdan vaatteita kesken päivää - ilman selityksiä ja syön millon haluan ja niin vähän / paljon kun mieli tekee.

Vaihtaisinko vapauden vankilaksi - no en tietenkään.

Tästähän oikein huokuu itsekkyys ja kapina henkisyys. Ei ihme ettei suhteet onnistunut. Miten on pystyitkö jakamaan mitään asioita miehen kanssa vai olitko aina vastahankainen? Niinpä.

Ja näitä tälläisiä naisia on jonkunverran. Ei ne välttämättä pysty elämään yhteiselämää tai osaa tehdä kompromisseja.

Vierailija
368/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Voin yksin ollessani

-kantaa vastuun vain omista tekemisistäni ja sanomisista

-siivota vain omat jälkeni = kotona on aina siistiä

-olla murehtimatta petetäänkö mua iänikuisilla saunareissuilla

-olla kuuntelematta marmatusta siitä, että teen pitkää työpäivää tai käyn ystävättärien kanssa illalla jäätelöllä

-olla kuulematta arvostelua ikääntyvästä kropastani, johon en tunge muovia enkä tee kiristysleikkauksia

-olla kokematta minkäänlaista väkivaltaa

-nauttia rauhassa kirjoista, taiteesta, musiikista sovittelematta niihin toisen ivakommentteja

-pukeutua miten haluan

-syödä mitä haluan

-omaa aikaa, oma päivärytmi, oma järjestys kotona

-oma talous, sillä miehet SYÖVÄT JUMALATTOMASTI ja lähes aina myös niissä omissa menneissä parisuhteissa sitä jotenkin ne miehet aina ajautuu minun eväilleni, eikä aikaa vietetä miehen luona hänen kustannuksellaan

-ei tarvitse kuunnella valitusta, kun lapseni tulevat kylään kavereineen tai kumppaniensa kanssa, ja meillä on aidosti hauskaa keskenämme

=vapaus

Et näköjään ole ollut miehen kanssa. Sen näkee viimeistään viimeisestä kappaleesta. Mies ei ole naisen kanssa jolla on muita kuin miehen itsensä siittämiä lapsia.

Kuulehan inkkeli. Vaikka sinä et kelpaakaan kellekään niin monessa parisuhteessa on niin , että kummallakin on useampi lapsi jo jostain edellisestä suhteesta.

Vain alemman luokan olennoille kelpaa nainen jolla on lapsia ennestään. Itse olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta ja muita naisia ohella. Voit kuvitella mitä haluat jos tulee parempi mieli.

Olet siis narsisti joka pettää kumppaniaan ja vihaat naisia kuten miespuoliset narsisti yleensä vihaa. Olet itse ihan pahinta pohjasakkaa ja kyky nähdä oma itsesi täysi nolla. Huvittavaa.

Jos vihaisin naisia niin en niiden kanssa mitään tekisi, saatikka olisin suhteissa. Naiset ovat parasta maailmassa ja onneksi kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja suurin osa tällä palstalla kirjoittajista.

juu juu me kaikki uskotaan. Vaikutatkin niin onnelliselta. Varmasti elämäsi on juuri sellaista kuin haluat. Se oikein huokuu kirjoituksistasi. 🙄

Mikä kirjoituksessani on uskomatonta? Olen kyllä tyytyväinen elämääni eikä ole mitään ongelmia.

Minä ihmettelen, miksei vaimosi ole ottanut sinusta eroa. On ilmeisesti niin onneton ja lytistetty, että ei ole saanut aikaiseksi. Säälin vaimoasi, millaiseen parisuhteeseen hän on jäänyt.

Vaimoni on onnellinen ja rakastavassa parisuhteessa. Ymmärrän kyllä ettet voi käsittää että voin rakastaa vaimoani ja silti naida välillä jotain muuta naista.

Koska sinä et rakasta vaimoasi. Siksi sinä pystyt harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, etkä välitä vaimosi terveyden vaarantamisestakaan, joka on hyvin epärakastava teko. Sinä välität vain itsestäsi. 

Siinähän se tuli todistettua että nainen ei voi ymmärtää tuota koska ei siihen itse pysty! Kun nainen rakastaa miestä niin ei voi kuvitella olevansa jonkin muun kanssa. Olemme erilaisia. Nainen haluaa parhaan mahdollisen miehen. Mies haluaa mahdollisimman paljon naisia.

Tässä mies kertoo ihan itse, miksi naisen ei kannata miestä ottaa. Kunnon palopuhe!

Vierailija
369/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanasta "enään" on jauhettu niin paljon, etten voi käsittää, kuinka joku vieläkin voi kirjoittaa sen väärin.

Koska kirjakielessä on tuossa kohdin virhe. Puhekielessä sanotaan "enään" tuollaisessa otsikon mukaisessa tilanteessa. Joissain toisissa tilanteissa sanotaan "enää". Eivät ihmiset kirjoita sattumalta näitä "virheitä". Jos kirjakielessä päätetään että pallo kirjoitetaan pullo, niin iso osa ihmisistä kirjoittaa sen jälkeen pallon sitkeästi "väärin".

Hyvin pitkälti mielipidekysymys mikä on oikein ja mikä väärin. Minä näin viisikymppisenä äidinkieleltäni suomalainen pidän itseäni oman äidinkieleni asiantuntijana, kirjakieli saa luvan seurata perässä.

Enkä muuten kirjoittanut tuota otsikkoa.

Vierailija
370/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kehumista, se on parisuhteessa olemisesta vapautumisen riemua.

Tämä kommentti juuri kertoo sen, että eivät ole kelvanneet hyvään parisuhteeseen, hyvälle miehelle, eivät ole itse tasokkaita, vaan naisten pohjasakkaa, niitä, joita hyvät miehet eivät halua nurkkaansa mielenosoittamaan.

Hyvässä suhteessa oleva nainen iloitsee ja nauttii suhteesta ja miehestään ja yleensä miehen antamasta avusta ja hyvästä. Nämä miestenkarttelijanaiset ovat niin huonoja, etteivät saa hyvää miestä.

Se näkyy.

Korjataas nyt tätä sinun naisten syyllistämis ja häpäisemis narratiivia joka on ikiaikainen. Ainahan naista on syyllistetty miesten puutteista ja miesten kyvyttömyydestä, koska parisuhdetta pidetään yksinomaan naisen projektina ja mies jotenkin vain on siinä mukana kuin nojatuoli tai kukkaruukku tahdottomana siirreltävänä kohteena josta nainen on vastuussa.  Ei käytetä tätä puhetapaa enää. Miehet on täysin vastuussa omasta käytöksestään, he on vastuussa siitä että näyttelevät jotain muuta kuin oikeasti ovat saadakseen parisuhteen. Se ei ole naisen vika, että mies on huono valinta, se on miehen vika. 

Nainen valitsee kenen miehen ottaa joten tottakai se ok naisen syy. Olette tyhmiä ja suurimmaksi osaksi teette huonoja ja vääriä valintoja.

Yhäkään mies ei ole mikään tahdoton olento ja hyväksikäyttäjä ja valehtelija valitsee itse tekonsa, hän ei ajaudu niihin. Kuten sanoin, miehet esittää muuta kuin he on, että pääsevät parisuhteeseen ja se ei ole naisten vika ettei heillä ole kriminologista osaamista tai kykyjä tunnistaa huijareita. Toisekseen nainenhan on aina hullu silloin kun se älyää mitä mies puuhaa tai suhtautuu vähänkään kriittisesti miehen toimiin.  Ottakaa miehet vastuu itsestänne ja te jotka vihaatte naisia, älkää tapailko niitä.

Mies luonnostaan haluaa ja himoitsee naisia joten tekee/valehtelee mitä tarvitsee heitä saadakseen. Eikä se ole helppoa Et voi naisena sitä ymmärtää.

Eli suoraan myönnät, että mies voi valehdella saadakseen naisen suhteeseen, valittaa naisesta suhteen aikana kun ei välitä yhtään kunhan palvelu pelaa naisen puolelta jne. Tää on huvittava ketju kun naiset sanovat itse, että haluavat pysyä sinkkuina ja ovat tyytyväisiä ja jotkut inkkulit tulevat lällättämään, että hähää teitä ei haluta suhteeseen kun ette ole miehille tarpeeksi korkeatasoisia.

Eli jos nainen haluaa syödä mansikkajäätelöä ja syö sitä tyytyväisenä niin inkkuli tulee naaman eteen huutamaan, että hähä etpäs saakaan suklaajäätelöä! Siis koko ketjun idea on se, että naiset ovat täysin tyytyväisiä elämäänsä sinkkuina, koska ovat kokeneet parisuhteen kuormittavuuden eivätkä halua siihen enää. Kun nainen ei sitä halua niin lällätetään että etpäs sitä saakaan. Haloo.

Itse voisin tuoda oman kontribuution keskusteluun sillä etten ole eronnut, mutta miehen kanssa ei nähdä toisiamme nyt muutamaan kuukauteen. Luulin olevani musertunut, mutta koen jotenkin vapautuneeni kun saan käyttää ajan miten haluan, syödä mitä haluan, käyttää rahani miten haluan jne. Pidän juuri tästä vapaudesta. On tiivistä yhteisasumista viisi vuotta takana. Tuli täysin yllätyksenä miten ihanaa on olla yksin. Syksyllä taas nähdään, mutta yhdessä ei tarvitse enää asua.

Vierailija
371/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kehaisee tälläisen asian itsestään, niin siitä voi päätellä, että nainen ei ole kertaakaan elämänsä aikana ollut niin kiinnostava, että hän olisi kelvannut hyvälle miehelle. Kun kokemusta hyvästä parisuhteesta ei ole, niin silloin tietenkin tällainen ulostulo on ymmärrettävä.

Ketä mahdoit tarkoittaa?

Minä, joka kirjoitin vätyksistä, olin naimisissa ihan muunlaisen kuin jonkun vätyksen kanssa ja vasta kuolema meidät erotti. Uusiin naimisiin en ole mennyt, koska en usko yhtä hyvää löytäväni enää. Tosin hänen ex-vaimonsa ei ollut lainkaan samaa mieltä ex-miehestään. Joten kenessä sitä vikaa nyt siten mahtoikaan olla, siinä miehessä vaiko siinä ekassa vaimossa.

Ei välttämättä ole kenessäkään vikaa. Aina ihmiset eivät sovi yhteen. Onhan vaatteidenkin kanssa niin, että toisen rytky on toisen aarre.

Vierailija
372/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyväElämä kirjoitti:

Pitkiä suhteita 3 takana ja kiitos riitti.

Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.

Nyt puhun 65 vuotiaana naisena. Miun ikäluokan miehet vielä vanhoilliesti ajattelevia miehiä kenen mielestä voi määrätä naisen elämää.

Nyt nukun kun nukuttaa, kuuntelen heviä, pukeudun miten haluan ja vaihdan vaatteita kesken päivää - ilman selityksiä ja syön millon haluan ja niin vähän / paljon kun mieli tekee.

Vaihtaisinko vapauden vankilaksi - no en tietenkään.

Mä oon 37 v nainen ja vaikka ollaan miehen kanssa erossa vain muutama kuukausi niin ymmärrän. Viime päivät olen kuunnellut lempimusiikkiani mm. Toolia, Pink Floydia ja Wigwamia. Olen syönyt salaattia ja kanawokkia, treenannut milloin olen halunnut töiden ohella ja nyt juon viiniä. Kävin ostoksilla ja laitoin rahaa kosmetiikkaan. Tiskasin ja itse teen sotkuni. Ihanaa kun saa tehdä mitä haluaa!

Vierailija
373/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: enää, enää, enää, enää... Eikö mene jakeluun, tollo?

On aina vapauttavaa voida huomata pilkku että ihmisillä on prioriteetit elämässään täsmälleen oikeilla paikoillaan.

Sitä voikin sitten ihmetellä pilkku miten jostain voi kehkeytyä tuollainen niin pilkku että se yhtäaikaa pitää itseään järkevänä ihmisenä.

Mitä väliä sillä on? Enään, enää, ennee, mitä kaikkia tapoja ihmisillä on asioita sano, vain sinulla on se oikea globaalisti hyväksytty käytössäsi. Olet siis kokonaan ylempää eläinlajia? Ylempää rotua?

Kuka se on se tollo?

En edes ilkeäisi alkaa jynssätä jostain sanasta. Mikä sua oikein vaivaa? Kyllä täytyy olla sielulla mittakaavaa taas.

Vierailija
374/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.

Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.

No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.

Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.

Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.

N32

Kun ei se olis se elokuvien Rälffi vaan mies lihaa ja verta. Puutteineen päivineen.

Hirveän suoraan puhuu puutteistaan. Ahdistuksesta joka on melkein paniikkia. Ei varmasti mikään helppo ihminen itselleen tai läheisilleen. Todella lahjakas silti alallaan. Niin ohjaajana ja varsinkin näyttelijänä.

No voishan se sulle sitten jotain Skakespeare-showta vetää olohuoneen nurkassa, jos se muuten olis sietämätön.

Tänne vaan. Heitän vaikka sohvan ikkunasta ja rakennan pienen lavan hänelle missä voi tepastella Hamlettina tai Charles Dickensinä. Loppu yö voitais leikkiä Jutun loppua💋

Vierailija
375/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Olin parisuhteessa 12 vuotta ja nyt ollut 5 vuotta sinkku. Ai että on ihanaa. Ikinä enää en ala parisuhteeseen. Vientiä kyllä olisi kun BMI on vähän alle 20 ja olen lapseton.

N38

(Oli minulla jotain lyhyitäkin seurustelusuhteita pari ennen tuota pitkää suhdetta, mutta enpä ottaisi niistäkään eksistä yhtään takaisin elämääni.)

Vierailija
376/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että näillä sanojilla ei mennyt ihan kotityöt ja vastuut tasan aikaisemmassa liitossa. Joillakin ne puolisot on kuin aikuisia lapsia, joita pitää holhota ja hyysätä (tai ei siis oikeasti pidä, mutta ovat tehneet niin jostakin menneen maailman ihanteesta käsin). Kun ero on tullut, on huomattu, että vapaus on aika kivaa ja rentoa. Toki voi olla sekin totta, että menekkiä ei hirveästi olisikaan, mutta kyllä sellaiset reppanamiehet aina etsivät äitihahmoja ja heille kelpaa kaikenlaiset Justiinatkin. 

Vierailija
377/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi taitava laittamaan ruokaa, mutta yksin voi syödä vaikka pakastepizzan. Olen vähän kyllästynyt ruoanlaittoon, siivoamiseen ja pyykinpesuun.

Vierailija
378/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.

Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.

No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.

Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.

Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.

N32

Miksi naiset ei anna sulle alapeukkua vaikka Ralph on melkein 30 vuotta sinua vanhempi ja palstan naisten mukaan yli 20 v miehet ovat pappoja? 

Vierailija
379/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..

Se yhdyntä ei tuo naisille yhtään mitään.

Miksi sä noin kuvittelet?

Vierailija
380/854 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Miksi naiset ei anna sulle alapeukkua vaikka Ralph on melkein 30 vuotta sinua vanhempi ja palstan naisten mukaan yli 20 v miehet ovat pappoja? 

No hyi. 20v pojat ovat vielä lapsia. Siskonpoika on 20v ja ällöttää pelkkä ajatuskin että rupeaisin vehtaamaan jonkun hänen ikätoverinsa kanssa:/

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi