Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.
Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.
No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.
Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.
Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.
N32
Kun ei se olis se elokuvien Rälffi vaan mies lihaa ja verta. Puutteineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Puolison vaihtaminen ei auta, jos on itse se ongelma.
Ei tarvitse vaihtaa mitään, sen kun lemppaa sen nykyisen ja jatkaa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.
Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.
No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.
Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.
Kattelin joku aika sitten The Menun ja minun nurkkiini saa edelleen tulla haisemaan ihan milloin vain ja vaikka pitemmäksikin aikaa. Mielelläni myös otan suihkuja hänen kanssaan ettei haista jo naapureidenkin nenään.
N32
Kun ei se olis se elokuvien Rälffi vaan mies lihaa ja verta. Puutteineen päivineen.
Hirveän suoraan puhuu puutteistaan. Ahdistuksesta joka on melkein paniikkia. Ei varmasti mikään helppo ihminen itselleen tai läheisilleen. Todella lahjakas silti alallaan. Niin ohjaajana ja varsinkin näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Hirveän suoraan puhuu puutteistaan. Ahdistuksesta joka on melkein paniikkia. Ei varmasti mikään helppo ihminen itselleen tai läheisilleen. Todella lahjakas silti alallaan. Niin ohjaajana ja varsinkin näyttelijänä.
No voishan se sulle sitten jotain Skakespeare-showta vetää olohuoneen nurkassa, jos se muuten olis sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Kissa voittaa miehen 6-0.
Tämä totta! Melkein mikä tahansa lemmikki voittaa. Tarantellan kanssa tulis ehkä kisa.
Ei tuo ole mitään kehumista vaan toteamus miten aikoo elää eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap: enää, enää, enää, enää... Eikö mene jakeluun, tollo?
Älä nyt, hyvä ihminen, tuosta vedä enään herneitä nenääsi😉
Huonossa parisuhteessa kun ovat olleet niin siksi. Onneksi oma parisuhde on pitkä ja kunnossa eikä tartte tuommoisia miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset ovat perustelleet, että eivät halua enää passattavaa miestä. Se taitaa olla yleisin syy. Nainen on yrittänyt jopa vuosikymmeniä saada miehestä tasaveroisen kumppanin, eikä ole onnistunut. Ja nainen on huomannut että sama tilanne on usemmissa perheissä. Silloin tajuaa, että miehen ottaminen tarkoittaa lähes väistämättä piiaksi joutumista, sitä ei voi välttää. Miehet vain kohtelevat naisia noin.
Naiset naivat usein jonkun vätyksen ja sitten kun naiset itse muuttuvat vuosien saatossa, koska moni nainen muuttuu, se vätys, joka taas ei ole muuttunut, saa kaiken syyn niskaansa, vaikka hän aluksi kelpasi omana itsenään ja on koko ajan ollut se sama vätys. Jos siis nainen on itse muuttunut muuksi kuin mitä hän alussa oli, ei paranisi syytellä siitä sitä muuttumatonta puolisoaan.
Jos nainen kehaisee tälläisen asian itsestään, niin siitä voi päätellä, että nainen ei ole kertaakaan elämänsä aikana ollut niin kiinnostava, että hän olisi kelvannut hyvälle miehelle. Kun kokemusta hyvästä parisuhteesta ei ole, niin silloin tietenkin tällainen ulostulo on ymmärrettävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kehaisee tälläisen asian itsestään, niin siitä voi päätellä, että nainen ei ole kertaakaan elämänsä aikana ollut niin kiinnostava, että hän olisi kelvannut hyvälle miehelle. Kun kokemusta hyvästä parisuhteesta ei ole, niin silloin tietenkin tällainen ulostulo on ymmärrettävä.
Mikä takaa, että seuraava mies olisi yhtä hyvä tai parempi? Silloinhan kannattaa jäädä sinkuksi eikä pettyä kerta toisensa jälkeen, kun vastaan tulee vain huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä takaa, että seuraava mies olisi yhtä hyvä tai parempi? Silloinhan kannattaa jäädä sinkuksi eikä pettyä kerta toisensa jälkeen, kun vastaan tulee vain huonoja miehiä.
Nainen niin kuin mieskin saa parempia kumppaneita, kun kehittää itseään.
Vihaan riitoja ja mustasukkaisuutta. En itse halua tuntea mustasukkaisuutta kenestäkään. En halua kenenkään latistavan omaa itsetuntoani sillä, että joku muu kuin minä viehättää kumppaniani enemmän. Ainahan niitä vastaan tulee parempia, kauniimpia jne., joten se olisi aika vääjäämätöntä, etteikö mustasukkaisuus jossain vaiheessa iskisi. Enkä halua olla kenenkään mustasukkaisuuden kohde itsekään.
En myöskään halua harrastaa seksiä silloin, jos en itse halua sitä seksiä. Monilla tuntuu nykyään olevan käsitys siitä, että olisi olemassa jotain velvoiteseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä mahdoit tarkoittaa?
Minä, joka kirjoitin vätyksistä, olin naimisissa ihan muunlaisen kuin jonkun vätyksen kanssa ja vasta kuolema meidät erotti. Uusiin naimisiin en ole mennyt, koska en usko yhtä hyvää löytäväni enää. Tosin hänen ex-vaimonsa ei ollut lainkaan samaa mieltä ex-miehestään. Joten kenessä sitä vikaa nyt siten mahtoikaan olla, siinä miehessä vaiko siinä ekassa vaimossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen niin kuin mieskin saa parempia kumppaneita, kun kehittää itseään.
Se on aina arpapeliä mitä sieltä tulee. Paperilla hyvä voi olla mikä tahansa kotityranni tai peliriippuvainen. Etukäteen ei ikinä tiedä tuliko hyvä vai huono. Menee helposti vuosi sitä selvitellessä ja sitten sitä huomaa että no mutta tuli huono.
Haa nyt kaivankin tuolta lipastoni ylälaatikon takaa jatimaticin . Näin
Kuole tyhmä enään
Truuut truut truuut
Voi mitä meninkään tekemään ketä vedetään nyt nenään jos joku kirjoittaa ? Enää kukaan ei voi kirjoittaa..
Twiiuutt twiiuutt twiituutt
Poliisi
Menit sitten ampumaan enään
Näin tein
Nyt lähdet lusimaan
Saanko ensin heittää jatimatickini tuonne kauas lampeen?
Saat.
Viiiuuh Lumpsis.
Väliaika kahvia ja hyljätyjä miehiä.
Tervis tervis tervis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä mahdoit tarkoittaa?
Minä, joka kirjoitin vätyksistä, olin naimisissa ihan muunlaisen kuin jonkun vätyksen kanssa ja vasta kuolema meidät erotti. Uusiin naimisiin en ole mennyt, koska en usko yhtä hyvää löytäväni enää. Tosin hänen ex-vaimonsa ei ollut lainkaan samaa mieltä ex-miehestään. Joten kenessä sitä vikaa nyt siten mahtoikaan olla, siinä miehessä vaiko siinä ekassa vaimossa.
Saattoihan se mies ryhdistäytyä eron jälkeen. Otti ehkä opiksi? Tai sinulla ja ex-vaimolla oli erilaisia toiveita parisuhteen suhteen. Kyllä joku heti otti minunkin exän. Paperilla hyvä, esimies asemassa kansainvälisessä firmassa, oikeasti satunnainen huumeiden käyttäjä ja valepukki. Mutta voihan se olla ettei sille uudelle valehtele. Itse nyt en kuitenkaan enää jaksanut.
N32