Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.
Jos odottelet Fiennesiä oven taaksesi koputtelemaan niin sä todella olet ikisinkku👍
Omaan ystäväpiiriini kuuluu nainen, joka joutui pitkän parisuhteen päätteeksi miehensä pettämäksi. Luottamus meni täysin – ei pelkästään mieheensä vaan myös miehiin ylipäätään. Ollaan tunnettu lähes 14 vuotta, olen ollut häneen joskus ihastunut. Tarkoituksellisesti en ole ollut kovin päällekäyvä, mutta pieniä vihjailuja kuitenkin jaan, että haluaisin seurustella ystäväni kanssa. Hän on ollut toistaiseksi kova luu, saapa nähdä murtuuko. Eniten tämä nainen tykkää solvata exäänsä, mutta puhuu myös kaikesta avoimesti kanssani. Olisitpa omani.
Hän sanoi myös olevansa loppuelämän selibaatissa – sehän nähdään!
Aivan, miksi ottaa naista samasta syystä?
Toki jos on sellanen 20-25 ja suht kivan näkönen sitten, sen yli menee jo rupuseksi ja nalkutus opittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä jos oma oleminen ei ole kiinni toisesta ihmisestä. Mutta en kyllä tosissani usko, etteikö kaikki kaipaisi jonkinlaista kumppania elämäänsä.
Yleensä se on jo koettu ja huomattu että mies tarkoittaa vain lisää työtä.
Tämä! Lisäksi se pakkoseurustelu miehen sukulaisten kanssa.
Enemmän ihmettelen niitä parisuhteessa eläviä, kun valittavat siitä puolisostaan koko ajan, että miksi edes vaivautuvat olemaan yhdessä. Yksin eläminen on niin paljon helpompaa. En jaksa lähteä enää mukaan siihen ralliin.
Vierailija kirjoitti:
Omaan ystäväpiiriini kuuluu nainen, joka joutui pitkän parisuhteen päätteeksi miehensä pettämäksi. Luottamus meni täysin – ei pelkästään mieheensä vaan myös miehiin ylipäätään. Ollaan tunnettu lähes 14 vuotta, olen ollut häneen joskus ihastunut. Tarkoituksellisesti en ole ollut kovin päällekäyvä, mutta pieniä vihjailuja kuitenkin jaan, että haluaisin seurustella ystäväni kanssa. Hän on ollut toistaiseksi kova luu, saapa nähdä murtuuko. Eniten tämä nainen tykkää solvata exäänsä, mutta puhuu myös kaikesta avoimesti kanssani. Olisitpa omani.
Olet friend zonessa, ei ole poispääsyä. Kun 14 vuotta olette tunteneet niin jotain olisi jo tapahtunut jos olisi tapahtuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.
Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.
No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.
Eikö se Fiennesin Ralp ole jo vanha äijä? Ja sen ikäiset äijät haisevat jo käymättä nurkissakaan.
EnääN. Siis miksi ihmeessä joillekin tulee oikeasti mieleen laittaa n-kirjain tuonne perään? Ei aukea.
Sama kuin kuuLLostaa. Oppikaa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on vastattu lähinnä kysymykseen: miksi naiset eivät ota enää miestä.
On unohdettu se, että asialla kehuskellaan ja ylpeillään. Miksi asialla kehuskellaan?
En minäkään ole haku päällä, mutta en huutele siitä ympäriinsä.
Normaali keskustelu aiheesta ei ole mitään kehumista. Jos puhutaan deittailusta, parisuhteista, sinkkuudesta jne. niin hiljaako vaan pitäisi olla? Sun mielestä ei saisi sanoa, että ei ole kiinnostunut etsimään miestä tai käymään treffeillä edes? Miksi? Parisuhteesta kuitenkinko saa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?
Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.
Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:
"Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"
Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?
Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?
Tosiaankin väärin tulkitsemista. Ne herkimmät alueet ovat alussa. En tajua mikä agenda tässä nyt on. Koitetaanko saada miehiä tai toisia naisia tuntemaan itsensä tyhmäksi?
Naiset väittivät ettei vaginassa ole tuntoa. Ei ollut mitään väärin tulkitsemista. Minä (mies) en sitä uskonut ja selvitin asian. Naiset valehtelevat aina eivätkä tiedä mitään.
Naiset ei valehtele aina. Onhan moni sanonut että sitä tuntoa on emättimessä. Ole vaan mies, mutta surkea silti oot yleistämään.
Useampi on sanut ettei tunnu ja saanut yläpeukkua. Mutta onneksi jotkut ovat normaaleja ja tuntuu.
Onneksi kun tulee seksirobotit niin naiset saa sen jälkeen painua hevon kuuseen kun heitä ei enää tarvita.
HyväElämä kirjoitti:
Pitkiä suhteita 3 takana ja kiitos riitti.
Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.
Vaihtaisinko vapauden vankilaksi - no en tietenkään.
Kuulostaa siltä, että olet valinnut kolmesti ja joka kerta yhtä huonosti. Ehkä niistä ensimmäisestä kahdesta kerrasta olisi voinut ottaa opiksi? Mikä niissä rentuissa oikein viehättää?
Puolison vaihtaminen ei auta, jos on itse se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Puolison vaihtaminen ei auta, jos on itse se ongelma.
Sillonhan sinkkuus on just pop
HyväElämä kirjoitti:
Miehet pettureita alistajia ja itsekkäitä mustasukkasia omaan napaan tuijottajia.
Nyt puhun 65 vuotiaana naisena.
EeeeEeeEeiiiii! Unelmieni 65v miesvihaaja, anna minulle mahdollisuuuuuus... =D
Anoppia varten joutuisi hankkimaan lapsilukot kaappeihin ja huoneisiin koiraportit. Fossiilille joutuisi selittämään kotisiivoojan käytön.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sinänsä jo aikaki oppia ettei ketään, miestä taikka naksta oteta vaan se puoliso saadaan jos oot onnekas
😂😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet friend zonessa, ei ole poispääsyä. Kun 14 vuotta olette tunteneet niin jotain olisi jo tapahtunut jos olisi tapahtuakseen.
Olen aina kunnioittanut parisuhdetta, ei tulisi mieleenikään alkaa vokotella seurustelevaa naista. Sen verran kuitenkin taustaa, että muutamat omat suhteeni ovat alkaneet nimenomaan ystäväpohjalta. Jo tapailu on mulle sellainen tekijä, etten siihen väliin mene. Pisimmillään tuossa on mennyt 5 vuotta yhden naisen kohdalla, eikä suhde lopulta kestänyt kuin puolisen vuotta, mutta se oli kaiken sen arvoista.
Kehumista nämä kommentit tuskin ovat.
Jos olisi pakko arvata syytä, niin se olisi alkoholi ja naisiin kohdistuva henkinen rajoittaminen, mitätöinti, suoranainen väkivalta, seksiin pakottaminen tai seksistä kieltäytyminen. Se, että kotityöt jäävät naisille, tuloja ei tasata, lasten hoito jää naisille. Ym. Naisen asema liitossa on todella kehno. Henkistä kasvua on vaikea toteuttaa. Onni jää saavuttamatta. Yhteistyö ei toimi. Yhteisiä tavoitteita ja rakkautta ei löydy.
En tiedä pitääkö nämä oletukset paikkaansa? Tai tunnistavatko naiset edes näitä. Naiset on niin sopeutuvia. Ei toki kaikki, mutta ne surullisimmat tapaukset kylläkin.
Yksin ei ole hyvä olla, mutta on valittava kahdesta huonosta, se parempi vaihtoehto.