Miksi monet naiset kehuvat kuinka eivät ota enään miestä
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Koska yrittävät peittää sen tosiasian etteivät saa miestä. Mitä suuremmin nainen hokee ettei ota enää miestä, sitä varmempaa on ettei kukaan mies ko. naiseen koskisi edes pikkusormella. Se julistaminen on vain epätoivoinen yritys vakuuttaa itsensä, ettei muka haluaisi uutta suhdetta. Todellisuudessa nuo naiset yrittävät tarrata jokaiseen tapaamaansa mieheen.
Todellisuudessa kaikki alta kuusikymppiset joutuvat hätistelemään miehiä ympäriltään. Niin ovat ukot kuin herhiläisiä toivossaan saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä ja livenäkin valittaa että parisuhteessa miehet vaatii seksiä ja siksi on ihanaa elää sinkkuna.
Itse olen ollut 6v sinkkuna, koska näin minulla on seksielämä, toisin kuin parisuhteessa.
N40Eroat muista palstan naisista sillä että pidät seksistä miehen kanssa.
Oho, sinkkunainen kertoo, että hänellä on seksielämää eikä häntä siitä haukuttu. Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Tämä. Miksi antaa kenenkään tehdä tarpeensa itseeni?
Koska kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Ja taas mies, joka ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään.
Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.
Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:
"Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"
Saisko tuohon löytämääni lainaukseen jotain kommenttia niiltä jotka olitte tietävinänne että vaginassa ole mitään tuntoa?
Ei se täysin tunnoton ole, mutta siellä on hirvän paljon vähemmän tuntoa kuin jossain toisessa kohtaa.
Mutta monet naiset väittivät ettei ole tuntoa. Koittakaa nyt päättää onko vai ei lol
Voisitko mitenkään kuvitella, että tuossakin on yksilöllisiä eroja?
Tottakai, nykyään naisella voi olla jopa penis. Mutta jos ei takerruta merkityksemättömään vähemmistöön niin tuntohermoja on.
Yksin eläminen on miellyttävää, turvallista ja rauhallista, vaikka usein on mukavaa tavata muita ihmisiä.
Taloudellisesti olisi järkevää asua jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus, voi elää vain itseään varten. Miksi pitäisi ottaa mies? Seksiä saa muutenkin.
Ei tunnu. 60% tapauksista nainen ei saa yhtään mitään seksistä miehen kanssa. Mitä nuoremmasta naisesta on kyse sen vähemmän tuntuu hätään miltään.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/Eikö oikeasti? Olen mies ja kyllä naisen kanssa hyvältä tuntuu vaikken ejakuloisikaan. Eikö vaginassa ole mitään tuntohermoja?
Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella
Onpa outo, minulle kosketus ihollekin tuntuu miellyttävälle. Pitääkin kaivella netistä anatomiaa ja biologiaa.
Se on tarpeen näköjään monelle. Vagina on tosiaan putki jossa ei juuri ole tuntohemoja. Tokihan kosketus iholle tuntuu hyvälle useimmista, sehän on selvä, koska ihossa on tuntohermoja, mutta vagina onkin limakalvoa.
Älkää oikeasti jaksako tota vitsailua, joku vielä uskoo. Pakosti siellä on tuntohermoja, koska yhdyntä tuntuu hyvältä (yleensä). En usko olevani mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yrittävät peittää sen tosiasian etteivät saa miestä. Mitä suuremmin nainen hokee ettei ota enää miestä, sitä varmempaa on ettei kukaan mies ko. naiseen koskisi edes pikkusormella. Se julistaminen on vain epätoivoinen yritys vakuuttaa itsensä, ettei muka haluaisi uutta suhdetta. Todellisuudessa nuo naiset yrittävät tarrata jokaiseen tapaamaansa mieheen.
Todellisuudessa kaikki alta kuusikymppiset joutuvat hätistelemään miehiä ympäriltään. Niin ovat ukot kuin herhiläisiä toivossaan saada seksiä.
Miehiä pyörii nurkissa silloinkin, kun he kuulevat jonkun naisen eronneen tai jääneen leskeksi. Se hinku päästä passattavaksi on miehillä niin kova, että naisen ulkonäöllä tai muilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä.
Miehen ulkonäöllä ja muilla ominaisuuksilla on valtava merkitys,
joten elän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että naisten väliset suhteet ovat koko ajan lisääntymään päin. Todellisen henkisen yhteyden lisäksi saa myös oikean fyysisen yhteyden.
Yllättävää, nainen joka ei tiedä naisen anatomiaa. Tässä tiedoksi pikainen googleta:
"Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen herkät tuntohermot ulottuvat vain noin 3-4 cm emättimen suulta sisäänpäin"
Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?
Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?
Tosiaankin väärin tulkitsemista. Ne herkimmät alueet ovat alussa. En tajua mikä agenda tässä nyt on. Koitetaanko saada miehiä tai toisia naisia tuntemaan itsensä tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, puolet on sellaisia että eivät enää ole haluttuja "miesmarkkinoilla". Osa on tosiaankin itse kyllästyneitä miehiin, ja loput on muuten vaan niin hankalia tapauksia että ne ei kelpaa enää oikein kenellekään.
Ja sitten on lepakot, vanhat piiat, yms...Suosittelen näin miehenä sitä reviirin laajennusta, samalla avartuu myös omat katsomukset.
Ennemminkin juuri räväkät ja draamaqueenit ovat suhteissa. Rauhalliset saavat olla rauhassa.
Rauhallinen nainen voi päätyä henkirikoksen uhriksi. Katinkulta ja Lahden tapausta ei saa päästää unholaan.
Rauhalliset naiset ovat useammin järki- kuin tunneihmisiä ja joutuvat todennäköisesti harvemmin vaaratilanteisiin. Itse ainakin olen tarkkailijatyyppi, tutussa seurassa avoin ja seurallinen, positiivisella tavalla intohimoinen. Parisuhteeseen menisin vain arvostavan ja turvallisen miehen kanssa. 13v suhde takana, 6v hujahtanut sinkkuna.
En mä kehu sillä asialla, vastaan kun kysytään. Ja kun sitä jatkuvasti kysytään tällä palstalla ja muutenkin niin minä vastaan. En myöskään ole katkera vaan tyytyväinen elämääni näin. Katkera ja kateellinen olin silloin kun vielä miehet kiinnostivat, nythän olen vapaa kaikista tuollaisista alhaisista fiiliksistä.
Vierailija kirjoitti:
No naisia pahoinpidelläänn ja pidetään piikoina useissa ellei lähes kaikissa parisuhteissa. Myös petetään urakalla ja arvostellaan. Kuka ei olisi iloinen kun se on ohi!
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaginassa ei ole tuntohermoja, siksi pelkkä yhdyntä ei useimmista naisista tunnu miltään. Tuntohermot ovat vaginan ulkopuolella
Onpa outo, minulle kosketus ihollekin tuntuu miellyttävälle. Pitääkin kaivella netistä anatomiaa ja biologiaa.
Se on tarpeen näköjään monelle. Vagina on tosiaan putki jossa ei juuri ole tuntohemoja. Tokihan kosketus iholle tuntuu hyvälle useimmista, sehän on selvä, koska ihossa on tuntohermoja, mutta vagina onkin limakalvoa.
Älkää oikeasti jaksako tota vitsailua, joku vielä uskoo. Pakosti siellä on tuntohermoja, koska yhdyntä tuntuu hyvältä (yleensä). En usko olevani mikään poikkeus.
Kiitos! Ketjun paras kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi eksänikin, että hän ei tarvitse miestä.
Siitä erosta kului 2kk ja sen jälkeen se meni khloihin toyboynsa kanssa.
HUUTISTA :D
Ehkä hän ei tarvitsekaan miestä vaan halusi miehen. Siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei.
Saisko tuohon löytämääni lainaukseen jotain kommenttia niiltä jotka olitte tietävinänne että vaginassa ole mitään tuntoa?
Ei se täysin tunnoton ole, mutta siellä on hirvän paljon vähemmän tuntoa kuin jossain toisessa kohtaa.
Mutta monet naiset väittivät ettei ole tuntoa. Koittakaa nyt päättää onko vai ei lol
Voisitko mitenkään kuvitella, että tuossakin on yksilöllisiä eroja?
Ainakin mulla ja kaikilla kavereillani on tuntoa, muista en tiedä, kun en ole kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin eläminen on miellyttävää, turvallista ja rauhallista, vaikka usein on mukavaa tavata muita ihmisiä.
Taloudellisesti olisi järkevää asua jonkun kanssa.
No, omakokemus on, että miehen kanssa asuminen saattaa johtaa siihen, että yksin joutuu maksamaan sekä vuokran että ruuat kahdelle. Eli lähinnä taloudellinen taakka.
Ja vaikka mies maksaisi noin puolet, niin kotitöiden taakka kaatuu naisten harteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei.
Eli kyllä siellä tuntohermoja on vaikka muuta väitit. Miksi sitten naisille ei kelpaa 4 cm kikkeli jos sen pidemmälle ei ole mitään tuntoa?
Jos tuon oikein tulkitsee niin tuntohermoja on syvemmälläkin mutta HERKÄT ovat vain alku osassa. Palstan mammat taas väärässä tässäkin asiassa. Miten selitätte vagina orgasmin jos siellä ei mitään tuntoa ole?
Tosiaankin väärin tulkitsemista. Ne herkimmät alueet ovat alussa. En tajua mikä agenda tässä nyt on. Koitetaanko saada miehiä tai toisia naisia tuntemaan itsensä tyhmäksi?
Naiset väittivät ettei vaginassa ole tuntoa. Ei ollut mitään väärin tulkitsemista. Minä (mies) en sitä uskonut ja selvitin asian. Naiset valehtelevat aina eivätkä tiedä mitään.
Tässä ketjussa on vastattu lähinnä kysymykseen: miksi naiset eivät ota enää miestä.
On unohdettu se, että asialla kehuskellaan ja ylpeillään. Miksi asialla kehuskellaan?
En minäkään ole haku päällä, mutta en huutele siitä ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ketjun paras kommentti.
Aika heppoinen on susta ketjun paras kommentti. Yhden naisoletetun kokemus asiasta.
Tosta vitsailusta oon samaa mieltä, sitä ei tarvitse jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei.
Naiset väittivät ettei vaginassa ole tuntoa. Ei ollut mitään väärin tulkitsemista. Minä (mies) en sitä uskonut ja selvitin asian. Naiset valehtelevat aina eivätkä tiedä mitään.
Naiset ei valehtele aina. Onhan moni sanonut että sitä tuntoa on emättimessä. Ole vaan mies, mutta surkea silti oot yleistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitenkään kehu aiheella että vihdoin ja viimein nelikymppisenä uskallan olla sinkku ja myöntää itselleni että parisuhteet eivät ole minua varten. Enemmän mua ihmetyttää ihmisten pakkomielle kysellä tapailetko ketään, kyllä säkin vielä löydät sen oikean. Niin kauan kun se oikea ei ole Ralph Fiennes oveni takana kolkuttelemassa ja muuttamassa kamojaan mun kämppään niin antakaa olla. Ja minulla on takana kaksi ihan hyvää kymmevuotista suhdetta mistä molemmista olen kiitollinen. Jokainen tyylillään.
Pitäis noinkin vanhan jo ymmärtää ettei "sitä oikeaa" ole olemassa. Lapsellista ajattelua.
No sitä juuri tarkoitin tolla Ralph Fiennesillä. Elokuvien romantiikka ja noi "se oikea" jutut on ihania mutta eivät todellisuutta. Oikeasti Ralphkin varmaan kävisi haisemaan nurkissa muutaman kuukauden jälkeen.
Eroat muista palstan naisista sillä että pidät seksistä miehen kanssa.