Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde parempi kuin pettäminen?

Vierailija
10.05.2023 |

Aina kun kuulen pettämisestä, olen tosi onnellinen, että minulla on mieheni kanssa sovittu avoin suhde. Pystyy edes jotenkin kokemaan, että on kunnioitusta puolin ja toisin. Kaikki ihmiset ei pysty olemaan monogaamisia ja vaihtoehdot on silloin avoin suhde, pettäminen tai ero. Eikö teitä, jotka olette menevän ihmisen kanssa suhteessa, ahdista ihan kauheasti mustasukkaisuus ja jatkuva huoli, että mitä hän tekee ehkä selän takana? Jos on kumppanina mies, joka ei ole naisten perään ja naisten mieleen, niin välittääkö vaimokaan sellaisesta? Tuntuisiko hän vain ystävältä? Unelma olisi ehkä sellainen mies, joka on intohimoinen ja viriili, mutta näkee vain vaimonsa. Sellaisia ei on ole nähnyt enkä kuullut olevan oikeassa elämässä olemassa. Niin monet ihmiset pettää, että avoin suhde tuntuu vaan järkevimmältä. Mitä ajatuksia ja kokemuksia? Tuntuu että tämä touhu on erilaista naisille ja miehille. En ainkaan itse naisena kaipaa mitään sivusuhteita.

Kommentit (293)

Vierailija
1/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et kaipaa sivusuhdetta, muutkaan naiset ei kaipaa? Päätelmäsi siis on että miehet pettää enemmän? 

Vierailija
2/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi oikeasti avoin suhde, et linkittäisi pettämistä ja avointa suhdetta toisiinsa.

Avoimessakin suhteessa voi pettää. 

Avoin suhde EI ole sallittua pettämistä.

t. oikeassa avoimessa suhteessa elävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole mitkään vaihtoehdot toisilleen. Jokaiselle paras on tietenkin sellainen suhde, jossa kaikki osapuolet viihtyvät ja joka palvelee heidän tarkoituksiaan.

Vierailija
4/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan katsoisi kumpaakaan. Ihan tarpeeksi olen ennen miestä saanut vierasta melaa mekkoon ja on ihana olla suhteessa, jossa saa aina kun haluaa ja tutun kumppanin kanssa. Kumppanin, joka antaa ihan mielettömät orgasmit ja tietää mistä sytyn. Miksi haluaisin siis jotain toista ihmistä ja aloittaa kaiken alusta? Olen miehelle sanonut, että ovi on aina avoinna ja jos en pysty hänelle tarjoamaan sitä, mikä on hänestä hyvä niin hän saa lähteä ja toivottavasti on onnellinen. 

Vierailija
5/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla olisi oikeasti avoin suhde, et linkittäisi pettämistä ja avointa suhdetta toisiinsa.

Kaltaisesi suhdemuotojen portinvartijat on huvittavia. Oikeassa avoimessa suhteessa :D Tottakai meillä on sovitut säännöt ja niistä lipsuminen olisi pettämistä. 

ap

Vierailija
6/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet turvautunut avoimeen suhteeseen ettet tule petetyksi? Luottamuksen voi pettää myös avoimissa suhteissa niin monella tavalla. Yksikään suhde ei ole turvassa. Tämän kun hyväksyy ei tarvitse nähdä niitä peikkoja, joka kolon takana. Asiat otetaan vastaan sellaisena kuin ne tulee eikä eletä pelossa. Meille on annettu elämä elettäväksi ja siinä tulee eteen myös niitä ei niin kivoja asioita. 

Ja mulla on niin iso ego, että enemmän miehellä on menettävää jos pettää. :D

Vierailija
7/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi, koska silloin saa pettää luvan kanssa.

Vierailija
8/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kaipaa sivusuhdetta, muutkaan naiset ei kaipaa? Päätelmäsi siis on että miehet pettää enemmän? 

Kokemukseni mukaan miehet ainakin haluaisi vieraita enemmän kuin naiset, toinen asia sitten onnistuvatko saamaan vierasta. Kaikki eivät ehkä saa, oli sitten lupa tai ei. Monet varmasti myös ainakin yrittävät olla uskollisia.  Kyllähän jotkut naisetkin pettää, mutta miehet menisi koko ajan kukasta kukkaan (jos siis testosteroonitasot ja kunto on kohdallaan) jos voisivat. Ap

Vierailija
9/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisesi suhdemuotojen portinvartijat on huvittavia. Oikeassa avoimessa suhteessa :D Tottakai meillä on sovitut säännöt ja niistä lipsuminen olisi pettämistä. 

ap

Kumosit juuri oman aloituksesi. 

Vierailija
10/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet turvautunut avoimeen suhteeseen ettet tule petetyksi? Luottamuksen voi pettää myös avoimissa suhteissa niin monella tavalla. Yksikään suhde ei ole turvassa. Tämän kun hyväksyy ei tarvitse nähdä niitä peikkoja, joka kolon takana. Asiat otetaan vastaan sellaisena kuin ne tulee eikä eletä pelossa. Meille on annettu elämä elettäväksi ja siinä tulee eteen myös niitä ei niin kivoja asioita. 

Kyllä voisi sanoa että olen turvautunut avoimeen suhteeseen etten tulisi petetyksi. Toinen syy on se että en halua että miehelleni tulisi tunnontuskia, haluan että hän saa nauttia elämästään. Ap

Vierailija
11/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää ihan luvan kanssa, niin miten luottaa siihen, ettei puoliso rakastu ja jätä? Tai ettei itse rakastu? Haluan, että molemmat on sitoutuneita tähän meidän perheeseen.

Vierailija
12/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä avoin suhde toimii, varsinkin kun ukko ei tiedä että meillä sellainen on.

Vierailija
13/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se elämä voi yllättää itsensäkin vaikka tässä nyt kuinka vannoisi käsi raamatulla ettei koskaan itse pettäisi. 

Olisit nyt ap hyvä ihminen rehellinen edes itsellesi. 

Vierailija
14/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä miehiä, jotka näkevät vain vaimonsa. Mulla on sellainen. Se on täysin mahdollista.

Mihinkään muuhun en suostuisikaan. Miksi pitäisi alentaa itseään.

Vierailija
15/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisi sanoa että olen turvautunut avoimeen suhteeseen etten tulisi petetyksi. Toinen syy on se että en halua että miehelleni tulisi tunnontuskia, haluan että hän saa nauttia elämästään. Ap

Huo raamalla pitkin kyliä?

Vierailija
16/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet ainakin haluaisi vieraita enemmän kuin naiset, toinen asia sitten onnistuvatko saamaan vierasta. Kaikki eivät ehkä saa, oli sitten lupa tai ei. Monet varmasti myös ainakin yrittävät olla uskollisia.  Kyllähän jotkut naisetkin pettää, mutta miehet menisi koko ajan kukasta kukkaan (jos siis testosteroonitasot ja kunto on kohdallaan) jos voisivat. Ap

Höpöhöpö. Vain ymmärryskyvyltään rajoittuneet ihmiset yrittävät tehdä maailmasta itselleen ymmärrettävän tuollaisten tyypittelyjen avulla. Fiksumpi tajuaa, että ihmiset ovat yksilöitä, etkä mitenkään voi ennustaa jonkun käyttäytymistä tai ajattelua pelkän sukupuolen perusteella.

Vierailija
17/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää ihan luvan kanssa, niin miten luottaa siihen, ettei puoliso rakastu ja jätä? Tai ettei itse rakastu? Haluan, että molemmat on sitoutuneita tähän meidän perheeseen.

No jos et voi luottaa, niin et sinä voi siihen luottaa yksiavioisessa suhteessakaan. Ei sekään estä toisiin rakastumista ja jättämistä. Minusta kyllä parisuhteen ei kuulukaan olla mikään elinkautinen vankeus, vaan siitä kuuluukin päästä pois, jos muuttaa mielensä.

Vierailija
18/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otit itsellesi tietoisesti kumppaniksi miehen joka tykkää tökkiä joka koloa joka tulee vastaan, että tuntee nauttivansa elämästä? :D Ikä oli?

Vierailija
19/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kumosit juuri oman aloituksesi. 

Onpa tämä nyt erikoista saivartelua.  Kyllä varmaan kaikki muut tässä nyt tajusivat, että suhteessa voi käydä vieraissa luvan kanssa tai luvatta ja tästä tässä on puhe. Ap 

Vierailija
20/293 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti<3läheisriippa? Suhteessa on kaksi aikuista lasta joiden säröt osuus kivasti yhteen? Toinen oikeuttaa ja toinen alistuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi