Mistä sitä vois seurustellessa aavistaa, että toisesta tulee pihtari
Olisko mielestäsi pitänyt tuo huomata ja tajuta ajoissa
Kommentit (60)
Eikö se olis vaan parempi heti sovinnolla luovuttaa, jos huomaa , ettei kumppania seksi
kiinnosta tai sytytä, jos itse on kovin sekuaalin
haluinen. Itse luovutin aikoinaan ja hyvä oli.
Hyvin yksinkertainen kaava:
Jos nuorena on seksiä niin kuin keski- ikäisillä, on keski-ikäisenä seksiä kuin vanhuksilla.
Jos nuorena, seurustelun alussa on seksiä kerran viikossa, niin viiden vuoden kuluttua on seksiä kerran kuukaudessa, ja kymmenen vuoden kuluttua kerran- kaksi vuodessa.
Suurinpiirtein tuon kaavan mukaan se menee.
Ne jotka sekstaavat nuorena joka toinen päivä, tai joka päivä, ja sekstaavat ruuhkavuosinakin useamman kertaa viikossa, on mahdollista että viisi- kuusikymppisenäkin on seksiä kerran viikossa.
Nöyp. .."satujasatuja.." VAIN! Satuja. Tuollaiset: Liirunlaarumit kun
ihminen
On pajonpaljon.. NIIN! PALJON Monisyisempi otus.
En tajua, kyllä sitä 60 kymppisenäkin voi olla ihan jokapäivä, ja molemmat sitä haluaa.
Ja on ollut nuorenakin. MUTTA, on ehkä elämässä opiittu myös ottamaan ja antamaan oikeilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä onko itse sellainen ihminen, josta toinen jaksaa innostua aina uudestaan. Onko itse muita kunnioittava ja arvostava, osaako puhua ja kuunnella, osaako olla vastuullinen aikuinen ihminen. Jos ei tämmöiset piirteet löydy itsestä, niin luultavasti toiselta loppuu seksuaalinen kiinnostus.
N43[///
Jos tuosta ajatuksesta lähtee liikkeelle, niin
silloin miettii vain itseään ja olettaa, että toinen
on aina halukas ja taivuteltavissa jos vain itse
osaan olla maarätynlainen ja haluttava. Se vaan ei näytä riittävä eikä toimivan kuin joksikin peruslähtökohdaksi. Jos toisella ei
hormonit hyrrää niin ei vaan hyrrä.
No sehän on selvä että ihanaaseksiäihanjokapäivä. Ja vaimolla mankelipilluorgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertainen kaava:
Jos nuorena on seksiä niin kuin keski- ikäisillä, on keski-ikäisenä seksiä kuin vanhuksilla.
Jos nuorena, seurustelun alussa on seksiä kerran viikossa, niin viiden vuoden kuluttua on seksiä kerran kuukaudessa, ja kymmenen vuoden kuluttua kerran- kaksi vuodessa.
Suurinpiirtein tuon kaavan mukaan se menee.
Ne jotka sekstaavat nuorena joka toinen päivä, tai joka päivä, ja sekstaavat ruuhkavuosinakin useamman kertaa viikossa, on mahdollista että viisi- kuusikymppisenäkin on seksiä kerran viikossa.
Nöyp. .."satujasatuja.." VAIN! Satuja. Tuollaiset: Liirunlaarumit kun:
ihminen.
On paljonpaljon.. NIIN! PALJON Monisyisempi otus.
Kysy appiukolta, saat varminta tietoa, mutta ei sekään takaa mitään.
Onhan täällä ollut monia, jotka ovat sanoneet
tuskailevansa haluttoman puolison kanssa.
Eikö todellakaan tule mieleen mitään, mistä
olisi ajoissa voinut avisttaa mitä on luvassa?
Vierailija kirjoitti:
olisi ajoissa voinut avisttaa mitä on luvassa?
Johan kerroin. Omalla kohdallani, nyt jälkeenpäin ajatellen, olisi pitänyt ymmärtää siitä, että seksiä oli ihan suhteen alussakin max 2 kertaa viikossa. Tätä ilotulitusta ei kestänyt kuin muutaman viikon, sitten hiipui 1-2 kertaa kuukaudessa. Rouva ei halunnut enempää, minä olin kolmekymppinen, tuleva rouva puolikymmentä vuotta nuorempi. "Nyt nukutaan...!" käsky tuli kyllä tutuksi, samoin "en minä yhtenään jaksa...". Avaruus- seksiä jatkui vuosikausia, tietysti jos sinä ainoana kuukauden päivänä oli paha mieli, tai töissä stressiä tai teeveessä surullinen elokuva, niin siinä kuussa ei ollut kun "ei ole fiilistä". Lasten saannin jälkeen tahti väheni edelleen, vuodessa ehkä 4-5 kertaa. Sitten selibaatit venyi puolen vuoden mittaisiksi, lopulta vuoden... ero tuli yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, ei seksi ollut ainoa syy, mutta itselleni iso vaikuttava tekijä kumminkin.
Näin jälkeenpäin ajatellen, olihan tuo nähtävissä heti alusta alkaen, jos olisi sen osannut ja ennenkaikkea halunnut huomata. Rakastuneena sitä vain toivoo tämän asian jotenkin paranevan ajan mittaan, mutta oma kokemukseni on: Not gonna happen.
Tietysti, jos itseään ei paljoa seksi kiinnosta,
niin miksi turhaa tavoitella tulevaisuuden
seksin vonkaajaa itselleen. Parempi jättää
siinä tapauksessa sellainen ehdokas, joka olis
kovin seksin haluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä onko itse sellainen ihminen, josta toinen jaksaa innostua aina uudestaan. Onko itse muita kunnioittava ja arvostava, osaako puhua ja kuunnella, osaako olla vastuullinen aikuinen ihminen. Jos ei tämmöiset piirteet löydy itsestä, niin luultavasti toiselta loppuu seksuaalinen kiinnostus.
N43[///
Jos tuosta ajatuksesta lähtee liikkeelle, niin
silloin miettii vain itseään ja olettaa, että toinen
on aina halukas ja taivuteltavissa jos vain itse
osaan olla maarätynlainen ja haluttava. Se vaan ei näytä riittävä eikä toimivan kuin joksikin peruslähtökohdaksi. Jos toisella ei
hormonit hyrrää niin ei vaan hyrrä.No tietenkin tuo on vain yksi aspekti asiasta. Mutta aika yleinen syy seksihalujen hiipumiseen. Selvimmin tämä näkyy siinä, jos naisesta tuntuu, että mies on kuin huollettava lapsi. Tämähän on monissa kommenteissa vähän väliä esiin tullut asia. Silloin ei hormonit hyrrää häntä kohtaan, vaikka muut miehet varmaan sytyttäisi. Sitä omaa miestä ei silloin enää nää miehekkäänä, eikä seksi vaan innosta.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisi ajoissa voinut avisttaa mitä on luvassa?Johan kerroin. Omalla kohdallani, nyt jälkeenpäin ajatellen, olisi pitänyt ymmärtää siitä, että seksiä oli ihan suhteen alussakin max 2 kertaa viikossa. Tätä ilotulitusta ei kestänyt kuin muutaman viikon, sitten hiipui 1-2 kertaa kuukaudessa. Rouva ei halunnut enempää, minä olin kolmekymppinen, tuleva rouva puolikymmentä vuotta nuorempi. "Nyt nukutaan...!" käsky tuli kyllä tutuksi, samoin "en minä yhtenään jaksa...". Avaruus- seksiä jatkui vuosikausia, tietysti jos sinä ainoana kuukauden päivänä oli paha mieli, tai töissä stressiä tai teeveessä surullinen elokuva, niin siinä kuussa ei ollut kun "ei ole fiilistä". Lasten saannin jälkeen tahti väheni edelleen, vuodessa ehkä 4-5 kertaa. Sitten selibaatit venyi puolen vuoden mittaisiksi, lopulta vuoden... ero tuli yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, ei seksi ollut ainoa syy, mutta itselleni iso vaikuttava tekijä kumminkin.
Näin jälkeenpäin ajatellen, olihan tuo nähtävissä heti alusta alkaen, jos olisi sen osannut ja ennenkaikkea halunnut huomata. Rakastuneena sitä vain toivoo tämän asian jotenkin paranevan ajan mittaan, mutta oma kokemukseni on: Not gonna happen.
Tässä tapauksessa tosiaan ei ole kyse mistään yllättävästä pihtaamisesta. Eli alusta asti oli selvää, ettei seksi ole toiselle kovin tärkeä asia.
N43
Itselle tulee mieleen seurusteluajoilta eri
kumppaneita vertaillessa, että sellaiset tytöt,
jotka olivat hiukan etäisiä fyysisessä mielessä
muutenkin, olivat ilmeisen haluttomampia,
kun taas sellaiset, jotka olivat fyysisesti muutenkn hyvin läheisyyden haluisia, olisivat
olleet seksuaalisesti innokkaita ja halukkaita
jopa hyvin aloitehaluisia. Empä vaan saanut
häntä, joka olis ollut tuossa suhteessa paras.
Harmi !
Entäs, jos pihtaaja onkin mies?
Mitkä merkit miehessä olis pitänyt huomata?
Olisko esimerkiksi se, jos mies on vain älytön
ravihevoshullu ja seurustellessakin juoksee
vain hevosraveissa ja antaa naisen aina vain
odotella itseään.
Sen aavistaa siitä, että tuleva pihtaaja haluaa naimisiin ja lapsia.
Miehet valitsee naisen sillä perusteella että aiempien kumppaneiden lukumäärä minkä tahansa ikäisellä naisella saa olla max 3. Tästä pitäisi olla pääteltävissä että jos 25-vuotiaalla naisella saldo on tuo niin eipä se seksi mikään prioriteetti ole. Sanoisin että itsepä ne pihtarinne valitsette ja merkit on selvästi esillä. Mutta ei kun siveellinen nainen pitää olla. Eikä seksuaalisesti aktiivinen nainen kelpaa. Kuolkaa puutteeseenne.
Joo, kyllä naisella pitää olla oikeus kieltäytyä
seksistä ennen avioliittoa. Ei siitä saa mies
loukkaantua tai muutenkaan pahastua. Se on
naisen oikeus. Eikä se oikein olekkaan, että
mies vain seksiä saadakseen naista haluaa.
Siihen ei pitäis naisten suostua. Mielestäni
olis oltava niin, että jos seksiin on edetty, niin
miehen tulee ottaa vastuu ja kosia. Ehkäisy-
välineitten myötä on käytäntö mennyt pieleen.
Parasta olis nyt, että kumpikaan niin mies
kuin nainen ei menneitä kaivele eikä kysele,
vaan se mikä on mennyttä annetaan toisilleen
anteeksi ja avioidutaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä naisella pitää olla oikeus kieltäytyä
seksistä ennen avioliittoa. Ei siitä saa mies
loukkaantua tai muutenkaan pahastua. Se on
naisen oikeus. Eikä se oikein olekkaan, että
mies vain seksiä saadakseen naista haluaa.
Siihen ei pitäis naisten suostua. Mielestäni
olis oltava niin, että jos seksiin on edetty, niin
miehen tulee ottaa vastuu ja kosia. Ehkäisy-
välineitten myötä on käytäntö mennyt pieleen.
Parasta olis nyt, että kumpikaan niin mies
kuin nainen ei menneitä kaivele eikä kysele,
vaan se mikä on mennyttä annetaan toisilleen
anteeksi ja avioidutaan.
1800-luku lähetti sähkösanoman ja käski heti palata kotiin.
N43