Naisten alastomuus ystäväporukan illanvietossa
Kuinka välttää ikävät tilanteet pariskuntien mökkiviikonlopussa tekemättä suurta numeroa asiasta, kun jotkut naisista kokevat sopivaksi näyttäytyä alasti miestenkin seurassa. Joidenkin mielestä tämä on ok jos naiselle itselleen ok, mutta kaikille naisille ei tule mieleenkään, että pitäisi tietää onko paikalla oleville miehille ok ystävän vaimon alastomuus. Miehiltä ei kysytä ja on ikävää joutua sellaiseen tilanteeseen, kun itsellä ja kumppanilla tapana, että ei haluta olla tilanteessa jossa vastakkaista sukupuolta olevia alasti. Koen sen osaltaan kunnioittavana omaa puolisoa kohtaan, että alastomuus ei ole sopivaa kaikkien kanssa enkä halua myöskään, että minun kumppani on alasti vastakkaista sukupuolta olevien seurassa.
Minulle ja kumppanilleni tämä on selkeä asia, mutta mökillä saunominen ystäväporukalla aiheuttaa ikäviä tilanteita miesten ja naisten vuoroista huolimatta.
Kommentit (15)
Ei alastomuutta tulisi seksualisoida. Yksi luonnollisimmista asioista. Ja jokainen keho yhtä hyvä ja kaunis omalla tavallaan. Kun tottuu näkemään erilaisia kehoja, oppii myös hyväksymään itsensä helpommin.
Ja aloitus on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Ei mene silloin kun alaston muija on siellä. Pervo-Maijaa ei tarvitse kutsua.
Jättäisin menemättä jos on tiedossa että siellä se Pirkko on taas perse levällään lauteilla
Häpäisevät itsensä ja ruumiinsa.
Jättäisin menon väliin, jos tiedän joidenkin olevan alasti. En vaan pysty.
Tänäänkin alhaalla sivustolla on "ota yhteyttä" painike minne voi ilmoittaa jatkuvasta palstahäiriköinnistä
YP voi viedä asian poliisille ja nämä sekopäät saadaan kiinni, itse tein eilen ilmon. Ne on pakotettuja jos ilmoituksia tulee enemmän
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin alhaalla sivustolla on "ota yhteyttä" painike minne voi ilmoittaa jatkuvasta palstahäiriköinnistä
YP voi viedä asian poliisille ja nämä sekopäät saadaan kiinni, itse tein eilen ilmon. Ne on pakotettuja jos ilmoituksia tulee enemmän
Eikä ole mikään vitsi tämä
Vierailija kirjoitti:
Ei alastomuutta tulisi seksualisoida. Yksi luonnollisimmista asioista. Ja jokainen keho yhtä hyvä ja kaunis omalla tavallaan. Kun tottuu näkemään erilaisia kehoja, oppii myös hyväksymään itsensä helpommin.
Jotkut eivät halua itse olla alasti muiden edessä niin eivät myös halua nähdä muita alastomana. Onko niin vaikea olla vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen tiedossa mutta tietenkin on silti aina pakko mennä noihin viikonloppuihin, eix jee?
Eikä kukaan tietty voi jättää noita naisia kutsumatta, eihän?
Onhan se toki vaihtoehto jättää koko viikonloppu välistä. Joskus kuitenkin kiva tehdä porukalla jotain ja noissa viikonlopuissa muu tekeminen onkin mukavaa, mutta joillakin rajat vähän ylittyy, kun alkaa alkoholi vaikuttaa.
Voi jättää kutsumatta, mutta silloin kyseessä jätkien ilta. Ei voi kutsua osan puolisoiden kanssa ja osan ilman.
Jos sinulla on ongelmia suhtautua alastomuuteen, älä tee siitä muiden ongelmaa. Mökillä saunotaan ja joskus saattaa paljasta nahkaa vilahtaa. Hui.
Miksi ap teki aloituksen uudelleen ja kopioi aiempia vastauksia ketjuun?!
Lihavat ei tykkää jos joku normaalipainoinen mukana porukassa.
Niin, luulen, että ongelma voi koskettaa muitakin kuin ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei haittaa kun vähän koskettelee alastonta. Sitä se kumminkin haluaa.
Ehkä kannattaisi mennä tiukkapipojen kesken omaan illanviettoon, niin ei tarvitsisi pohtia tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus on melkein aina seksuaalista aikuisten kesken, ainakin kun kyse on eri sukupuolista samassa tilassa.
Olen nainen, en mene sekasaunaan mutta en tee siitä ongelmaa jos muut menevät. Mieheni päättää asian omalta osaltaan ihan itse. Jos jotkut hilluvat alasti muualla kuin saunassa/rannassa niin en kävisi sellaisissa illanvietoissa. Muiden käyttäytymiseen ei voi vaikuttaa, voi vaan päättää meneekö katselemaan sitä vai ei.
Mielestäni tuo on sellainen asia, mistä voisi ihan hyvin puhua sen ystäväporukan kesken. Jos ystäviä ollaan, jokaisen intressi on varmasti se, ettei kukaan tunne oloaan epämukavaksi.
Minua ei häiritse muiden tai oman kumppanini alastomuus, mikäli sellainen tilanne illanvietossa tulisi, mutta itse en tykkää olla alasti muuta kuin kumppanini nähden.
Etukäteen tiedossa mutta tietenkin on silti aina pakko mennä noihin viikonloppuihin, eix jee?
Eikä kukaan tietty voi jättää noita naisia kutsumatta, eihän?