Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
281/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman karrikoitu, mutta minusta aika yksin jossain hotellissa tuntuisi varsin ankealta siihen verrattuna, että voisin viettää sen perheneeni kanssa - mitä pahaa olen tehnyt, kun haluavat minusta eroon? Ymmärrän kyllä oman ajan tarpeen ja kotona olen välillä oikein mielelläni yksinäni. Yleensäkin koen elämykset mielummin jaettuna kuin yksinäni.

Vierailija
282/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas huomataan kuinka materiaaliriippuvaisia ihmiset ovat. Äitienpäivänä tärkein on vain lahja. 

Älä muuta sano - toivoa nyt lahjoja ketjussa, jossa kysytään toivelahjoja!

Ihme jeesustelija olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi rahassa mitata. Ihana romanttinen rakasteluviikonloppu mieheni kanssa kahden.

Vierailija
284/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos lapset veisivät jonnekin syömään, ettei tarvitsis itse aina leipoa ja laittaa tarjottavat. 

Eikös se oikeastaan kuuluis lasten hoitaa tarjoilu eikä suinkaan äidin. Lapset jo yli 50v eikä kertaakaan osallistuneet edes keksipaketilla, vaan tulleet aina valmiiseen pöytään.

Tuo on kyllä törkeää.  Itse sanoin jo, kun lapset tulivat yläkouluikään, että äitienpäivänä minulle tarjoillaan ja jäljet siivotaan.  Minä en sinä ainoana päivänä vuodessa tee mitään kotihommia.  Edelleen toimii, mies ja lapset hoitavat äitienpäivänä tarjoilut ja siivoukset.

Ettekö saa suutanne auki vai ovatko lapsenne kovakorvaisia tolloja?  Tiedän nimittäin muutaman muunkin sinun kanssa samassa pulassa olevan äidin.

Vierailija
285/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällinen jossain muualla kuin kotona. 

Vierailija
286/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä halua mitään muuta kuin rauhallisen päivän mieheni, lapsen ja lapsenlapsen kanssa mutta nyt haluisin uudet kengät kun on kipeä vaivaisluu toisessa jalassa.

Vierailija
287/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaivautuisi käymään luonani ja extraa jos joku vaivautuisi kanssani huonokuntoisen äitini luona käymään.

Lapsilla ja lapsenlapsilla aina kiire eli korkeintaan saan tekstiviestin. Yksi tytär kyllä soittaa ja lähettää kukkia inter-floran kautta kun hän asuu niin "kaukana" (n. 60km).

3 lasta, 7 lastenlasta. 

Vierailija
288/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo.

Vierailija
289/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestyt ikkunat ja parvekelasit 👍

Vierailija
290/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen lahja? Silmälasit. 

Vierailija
291/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa!!! 

Vierailija
292/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsyjakkara.

Vierailija
293/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kunnolliset vaelluskengät, mutta ehkä tyydyttävä tennareihin jotka maksan itse. 

Vierailija
294/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lukee monessa vastauksessa, että toiveena olisi siivottu koti. Mahtaako miesten vastaavissa ketjuissa yksikään koskaan toivonut tuota isänpäivälahjaksi?

Vierailija
295/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavaraa, se että saisin olla rauhassa ja touhuta omien askarteluprojektieni parissa yksin koko päivän. Sillee että lapsi ja isä olisivat muualla viettämässä laatuaikaa keskenään. Se ois parasta. Mulla ei ole ollut omaa aikaa sitten lapsen syntymän. Mies on kyllä tarjonnut mulle omaa aikaa, mutta lapsi on ollut niin pieni, että on ollut minussa kiinni. Nyt alkaa ikää olla lapsella sen verran, että voisin lähteäkin erämaamökille kalastelemaan ja tuulettamaan aivojani muutamaksi päiväksi.

Vierailija
296/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tavaraa, se että saisin olla rauhassa ja touhuta omien askarteluprojektieni parissa yksin koko päivän. Sillee että lapsi ja isä olisivat muualla viettämässä laatuaikaa keskenään. Se ois parasta. Mulla ei ole ollut omaa aikaa sitten lapsen syntymän. Mies on kyllä tarjonnut mulle omaa aikaa, mutta lapsi on ollut niin pieni, että on ollut minussa kiinni. Nyt alkaa ikää olla lapsella sen verran, että voisin lähteäkin erämaamökille kalastelemaan ja tuulettamaan aivojani muutamaksi päiväksi.

Erämaamökki ja kalastelu, tämä 😀 korkeintaan koira mukana! 

Vierailija
297/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruoanlaittoa ja teen ruokaa kaikkina päivinä ympäri vuoden, - usein myös isolle porukalle, lapsille puolisoineen ja lapsenlapsille. Mutta, äitienpäivänä meillä on ollut jo liki 25 vuotta perinteenä, että saan noutoruokaa valintani mukaan. Ennen se oli yleensä joko pizzaa tai kebabia, nykyään voin valita vaikka sushia tai thairuokaa.

Lisäksi toivoin tänä vuonna orvokkiamppelin, vihreää (irto)teetä ja paikkakunnan parhaan leipomon ruislimpun.

Vierailija
298/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierontaan

Vierailija
299/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisin äitini takaisin.

Onko äitisi kuollut hiljattain?

Vierailija
300/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olisin vihdoin äiti. Siinä olisi lahjaa ihan riittämiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi