Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
301/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ukko edes yhden päivän ryystämättä olutta ja mulle vittuilematta. 

Vierailija
302/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapset ja mies veisivät minut jonnekin, missä tekisimme yhdessä jotain. Vaikka keilaamaan tai minigolfiin yhdeksi tunniksi, mutta mieluummin ihan kokopäiväretkelle esim. Helsingin suunnalle. 16- ja 18-vuotiaat lapset eivät muuten enää paljoa äidin kanssa liiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pyysi suklaata tai kukkia. 

Vierailija
304/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että oma perhe, läheiset, sukulaiset, ystävät tai edes joku kävisi hoitokodeissa viruvien vanhusten luona, juttelemassa, ulkoiluttamassa ja osoittamassa että heistä välitetään. Itselleni en toivo mitään. 

Vierailija
305/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei tarvisi lähteä heti aamulla herättyään "kunnioittamaan anopille hänen äitienpäiväänsä". Puhelin äänettömälle kiitos. Sehän soittaa ja räyhää viimeistään kymmenen aikaan että häpäisemme hänet kun emme ole jo saapuneet, naapurit näkevät ettei häntä arvosteta. 

Meillä on kolme lasta, mutta anopin mukaan minä en ole oikea äiti kun olen niin nuori vielä (????) 

Eli, toivon että saan olla omassa rauhassa, ei tarvitse nostaa jalustalle, en tarvi lahjoja.

Vierailija
306/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi minunkin toive

Vierailija
307/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttien tai vaikka tomaattien taimia (joita en ehtinyt itse laittaa kasvamaan).

Vierailija
308/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrtit ja salaatit onnistuu ja ehtii vielä siemenestäkin. 

Vierailija
309/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin uutta urheilukelloa. Haluamani malli haettiin jo odottamaan sunnuntaita. Jospa saisin herkkuaamiaisen ja päivällä ruoan, jota ei tarvitsisi itse laittaa. Tärkeinpänä toki on, että kaikki lapseni ovat kotona äitienpäivänä.

Vierailija
310/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa joku lapsenlapsista köymään. 

Vierailija
311/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ois jos joku siivoaisi kodin, että ehdin tehdä viikonloppuna rästiin jääneet työt viime viikolta.

Vierailija
312/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli, päivä kuin päivä. 

Vierailija
313/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 200e tilille, kiitos. 

Vierailija
314/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies olisi valmistautunut äitienpäivään jo ajoissa, ei niin että tänään illalla käy lähikaupassa. (aina se vakio, kukkapuska ja suklaarasia, mutta tuntuu pahalle kirjoittaa, hän ei panosta asiaan, vaan tekee koska on "pakko").

Toivoisin arvostusta äitinä, hieman parempia kukkia ja lahjakortti hierontaan, ehkä miehen ja lasten tekemä ruoka tai kakku, valmiiksi katettu pöytä.

Teenhän minäkin heille merkkipäivinä, isänpäivänä jne... Kuten jokaikinen arkipäivä.

Silti paras lahja on rakkaat lapset! :)

Vierailija
315/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi mies hakee sinulle kukkia ja suklaata. Onko teillä lapsia nidenhän tuo olisi tehtävä.  Ei minun mies osta  mitään lahjaa Eikä tarvitsekaan Kakun,  herkkuja ja suolaista tarjottavaa  kaupasta  Teki äsken  Karjalanpaistin.  Mies Tekee meillä aina ruuat.  Lasten kanssa ostan kakun ja makeaa ja suolaista pientä  Isänpäiväksi Jos mennään yhdessä kauppaan saattaa  mies ne ostaakkin  Meidän kun on yhteiset rahat. En ymmärrä miksi pitä kattaa pöytä ?  Meidän huushollissa  on aina riittänyt kupit ja lautaset  Lautaslinojakin on, mutta niitä ei kukaan pahemmin  käytä 

Vierailija
316/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mies leipassut jotain kun tulen töistä kotiin. Se olisi kiva yllätys.

Vierailija
317/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siltikään ei eletä kun pellossa. Meillä on siisti koti ja  hyvä  käytöstavat .Meistä vaan tietynlainen esitys on aivan turhaa.

Vierailija
318/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että näkisin kaikki kolme lastani. Sen kummempaa lahjaa en halua.

Ei tämä ole naistenpäivä numero 2. jolloin miehet lahjovat naisiaan, vaan äitienpäivä, jolloin lapset muistavat äitejään kukin omalla tavallaan. En pidä siitä, että naiset vaativat miehiltään äitienpäivänä lahjoja. Ei mies ole naisystävänsä lapsi, vaikka lapsellisesti käyttäytyisikin.

Vierailija
319/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin valkoista kanttinauhaa pyyhkeiden lenkeiksi. 

Kaikenlaiset kukat on ehdoton ei. 

Parapähkinät vain Natura Zonesta kelpaa myös lahjaksi, koska heillä ne säilytetään kylmässä. 

Vierailija
320/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrtit ja salaatit onnistuu ja ehtii vielä siemenestäkin. 

siemennestettäkin