Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Se, että lapset ja mies veisivät minut jonnekin, missä tekisimme yhdessä jotain. Vaikka keilaamaan tai minigolfiin yhdeksi tunniksi, mutta mieluummin ihan kokopäiväretkelle esim. Helsingin suunnalle. 16- ja 18-vuotiaat lapset eivät muuten enää paljoa äidin kanssa liiku.
Äitini pyysi suklaata tai kukkia.
Toivon että oma perhe, läheiset, sukulaiset, ystävät tai edes joku kävisi hoitokodeissa viruvien vanhusten luona, juttelemassa, ulkoiluttamassa ja osoittamassa että heistä välitetään. Itselleni en toivo mitään.
Se että ei tarvisi lähteä heti aamulla herättyään "kunnioittamaan anopille hänen äitienpäiväänsä". Puhelin äänettömälle kiitos. Sehän soittaa ja räyhää viimeistään kymmenen aikaan että häpäisemme hänet kun emme ole jo saapuneet, naapurit näkevät ettei häntä arvosteta.
Meillä on kolme lasta, mutta anopin mukaan minä en ole oikea äiti kun olen niin nuori vielä (????)
Eli, toivon että saan olla omassa rauhassa, ei tarvitse nostaa jalustalle, en tarvi lahjoja.
Yrttien tai vaikka tomaattien taimia (joita en ehtinyt itse laittaa kasvamaan).
Vierailija kirjoitti:
Yrtit ja salaatit onnistuu ja ehtii vielä siemenestäkin.
Minä toivoin uutta urheilukelloa. Haluamani malli haettiin jo odottamaan sunnuntaita. Jospa saisin herkkuaamiaisen ja päivällä ruoan, jota ei tarvitsisi itse laittaa. Tärkeinpänä toki on, että kaikki lapseni ovat kotona äitienpäivänä.
Tulisipa joku lapsenlapsista köymään.
Parasta ois jos joku siivoaisi kodin, että ehdin tehdä viikonloppuna rästiin jääneet työt viime viikolta.
Se, että mies olisi valmistautunut äitienpäivään jo ajoissa, ei niin että tänään illalla käy lähikaupassa. (aina se vakio, kukkapuska ja suklaarasia, mutta tuntuu pahalle kirjoittaa, hän ei panosta asiaan, vaan tekee koska on "pakko").
Toivoisin arvostusta äitinä, hieman parempia kukkia ja lahjakortti hierontaan, ehkä miehen ja lasten tekemä ruoka tai kakku, valmiiksi katettu pöytä.
Teenhän minäkin heille merkkipäivinä, isänpäivänä jne... Kuten jokaikinen arkipäivä.
Silti paras lahja on rakkaat lapset! :)
Ai miksi mies hakee sinulle kukkia ja suklaata. Onko teillä lapsia nidenhän tuo olisi tehtävä. Ei minun mies osta mitään lahjaa Eikä tarvitsekaan Kakun, herkkuja ja suolaista tarjottavaa kaupasta Teki äsken Karjalanpaistin. Mies Tekee meillä aina ruuat. Lasten kanssa ostan kakun ja makeaa ja suolaista pientä Isänpäiväksi Jos mennään yhdessä kauppaan saattaa mies ne ostaakkin Meidän kun on yhteiset rahat. En ymmärrä miksi pitä kattaa pöytä ? Meidän huushollissa on aina riittänyt kupit ja lautaset Lautaslinojakin on, mutta niitä ei kukaan pahemmin käytä
Olisipa mies leipassut jotain kun tulen töistä kotiin. Se olisi kiva yllätys.
Juu siltikään ei eletä kun pellossa. Meillä on siisti koti ja hyvä käytöstavat .Meistä vaan tietynlainen esitys on aivan turhaa.
Toivon että näkisin kaikki kolme lastani. Sen kummempaa lahjaa en halua.
Ei tämä ole naistenpäivä numero 2. jolloin miehet lahjovat naisiaan, vaan äitienpäivä, jolloin lapset muistavat äitejään kukin omalla tavallaan. En pidä siitä, että naiset vaativat miehiltään äitienpäivänä lahjoja. Ei mies ole naisystävänsä lapsi, vaikka lapsellisesti käyttäytyisikin.
Haluaisin valkoista kanttinauhaa pyyhkeiden lenkeiksi.
Kaikenlaiset kukat on ehdoton ei.
Parapähkinät vain Natura Zonesta kelpaa myös lahjaksi, koska heillä ne säilytetään kylmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrtit ja salaatit onnistuu ja ehtii vielä siemenestäkin.
siemennestettäkin
Olisipa ukko edes yhden päivän ryystämättä olutta ja mulle vittuilematta.