Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
klo 18.27 OHO ! Saat lahjaksi mitä toivot Kuitenkin laitoit , että haluaisit lahjan jonka tekemiseen on nähty vaivannäköä ? Kaikki vaan ei ole sen luontoisia, että tekisivät Hyvä se ostettu lahjakin Toiset ieivät ehdi tekemään Olen äiti en kyllä ole ikinä kenellekkään mitään lahjaa tehnyt Kakkuun on jäänyt tekemiset Enkä niitäkään tee enää , vaan ostan kaupasta
Lapset vielä sen verran pieniä, että heidän tekemät kortit on parasta. Ja tietysti se, että voin olla töistä kotona ja viettää päivän heidän kanssaan.
2 h makuualusta EXPED ULTRA 1R DUO LW
Olisi ihanaa, jos joku pesisi meidän ikkunat, koska satutin eilen käteni, kun vaihdoin autoon kesärenkaat. Käsi jäi puristuksiin auton lokarin alle, kun tunkkiviritys kaatui. No, ei käynyt pahemmin.
Se on semmoista kun tällainen vanha muori kouhottaa. :D
Yksi kiva mies saisi tulla käymään...vaikken olekaan hänen lastensa äiti...🙂
Ravintola ruokailu tai lahjakortti ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tuli heti urheiluauto, mutta taitaa olla vähän toisessa hintaluokassa. Silti haluaisin sellaisen äp-lahjan.
Minulla on autonvaihto edessä. Oli jo syksylläkin. Mieheni aikuinen poika oli ehdottanut isälleen, että ostaisi auton joululahjaksi. Onneksi isä ei suostunut. Haluan hymyillä hymyilemisen ilosta en kiitollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No jos aikuiset lapset ostaa jotain niin ok. Mitään en tarvitse enkä halua, no ehkä tuohituomen voisin haluta mökille. Pienet lapset tekee lahjat itse. Ja miehet EI sitten osta vaimoille äitienpäivälahjoja! Pitää osata erottaa kuka on äiti ja kuka vaimo...
Joo, eikä vaimo lapsiensa isälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos aikuiset lapset ostaa jotain niin ok. Mitään en tarvitse enkä halua, no ehkä tuohituomen voisin haluta mökille. Pienet lapset tekee lahjat itse. Ja miehet EI sitten osta vaimoille äitienpäivälahjoja! Pitää osata erottaa kuka on äiti ja kuka vaimo...
Joo, eikä vaimo lapsiensa isälle.
Isänpäivä lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti kampaajalle. Käyn pari kertaa vuodessa parturilla leikkauttamassa hiukset, siis sellaisella n. 20 euroa maksavalla, jonne ei ajanvarausta. Olisi kiva joskus käydä oikealla kampaajalla. Tai kasvohoidossa
Äskettäin oli Helsingin keskustan tavaratalossa leluosaston konkurssiale. Siellä muistutettiin asiakkaita kyltillä, että lahjakortit eivät ole voimassa siinä tilanteessa. Aina, kun ostaa itselle tai muille lahjakortin, on hyvä muistaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Nätti pienehkö kastelukannu.
Olipa herttainen toivomus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Joululahjokaan ei tarvitse antaa puolisolle ellei se satu olemaan Jeesus. Synttärilahjat jokainen voi ostaa itse, kenenkään syntymäpäivä ei ole juhlinnan aihe. Häät? Noup, ketään ei kiinnosta, ei ole juhlimisen aihe. Vainaja voi itse järjestää itselleen hautajaiset eikä odottaa, että joku muu tekee sen.
En halua mitään lahjoja sillä ostan itse ihan kaikki tarpeellisen mitä tarvitsen ja mitään tarpeetonta en halua sillä ei kiinnosta alkaa mitään myymään. Jos on tullut jotain tarpeettomaksi käynyttä hankittua niin lahjoitan pois nurkista lojumasta ja ihaninta vaihtokauppa niin että saan jotain tarpeellista tilalle. Kasvatan itse kesäkukat.
Itse toivoisin, et kaikki lapseni tulisi käymään kerrankin yhtä aikaa perheineen. Se olisi minusta paras lahja. En tarvitse tavaraa itselleni mitään.
mansikka kermakakku ja pullo cavaa
Luomileikkauksen jossain kunnollisessa sairaalassa.
Kylpylälahjakortti, konserttilippulahjakortti
moi
Eikös Orvokki amppeli olisi kätevä Toinen kaunis on vaikka ruukussa oleva Neilikka