Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
321/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset toisivat intopiukeena koulussa tehdyt itsetehdyt kortit sänkyyn. Paljon haleja. Minä kävelisin valmiiseen aamupalapöytään. Teetä ja karjalanpiirakkaa. Jotain pientä makeaa, arjesta poikkeavaa. 

Vierailija
322/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen fine dining viineineen hyvän ystävän seurassa olisi nyt poikaa. En tosin ole äiti, mutta vastasin kun kysyttiin naisilta sen enempää erittelemättä.

Hei, mitä jos tehdään sinusta äiti jo ensivuodeksi ? Se ei ole temppu eikä mikkään..😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään eikä mitään. Vuosia kulunut ja paljon kun kersat pettyivät perinnön määrään puolisoni menehtymisen jälkeen. Itse olen yrittänyt pitää yhteyttä, mutta päätään on tyhmää hakata seinään, kun ikinä ei vastattu viesteihin eikä soittoihin. Neljä vuotta sitten luovutin sekä samantien estin kaikki yhteydenpito mahdollisuudet. Eivät edes tiedä missä asun, eivätkä saa sitä tietääkään kun tiedot luovutuskiellossa. Huomenna ihan itse keitän kupposen kahvia ja ihan itselleni ja lähden koiran kanssa ulos pitkälle lenkille kun hyvää säätä luvassa. Jos vaikka näkis luonnon puhkeavan kukkaan.

Itse en tule jättämään atin latia heille vaan jaan kaiken arvotavaran pikkuhiljaa pois ja pidän itselläni rahaa vain sen verran että pärjään, loput menee sinne sun tänne jakoon. Kunhan tilille jää sen verran, jotta kuoppaan pääsen, se riittää. Jotta hyvää äitienpäivää mullekin.

Vierailija
324/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen kaatuminen

Vierailija
325/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies olisi valmistautunut äitienpäivään jo ajoissa, ei niin että tänään illalla käy lähikaupassa. (aina se vakio, kukkapuska ja suklaarasia, mutta tuntuu pahalle kirjoittaa, hän ei panosta asiaan, vaan tekee koska on "pakko").

Toivoisin arvostusta äitinä, hieman parempia kukkia ja lahjakortti hierontaan, ehkä miehen ja lasten tekemä ruoka tai kakku, valmiiksi katettu pöytä.

Teenhän minäkin heille merkkipäivinä, isänpäivänä jne... Kuten jokaikinen arkipäivä.

Silti paras lahja on rakkaat lapset! :)

Ikinä en ole mieheltäni saanut enkä edes halunnut mitään äitienpäivänä. Sama juttu isänpäivänä, en todellakaan osta mitään. Emme ole äiti ja isä toisillemme, vaan sitä olemme lapsille. Puolisoina muistamme ristiin rastiin minä päivänä sattuu pikku ylläreillä, mutta oon ihan järkyttynyt kun puolisot keskenään ovat toisilleen äiti ja isä ja sitte pitää ostella jonninjoutavia kukkia tai suklaita ym. Lapset on tehneet kortit päiväkodissa (en oo nähnyt, kun mies haki perjantaina lapset). Aamupala ei tule todellakaan vuoteeseen vaan se syödään yhdessä keittiön pöydän ääressä ja sen teen ihan itse, kun liian pieniä ovat lapset sitä vielä tekemään, kun nenänpäät hädin tuskin työpöydän reunaan yltää.

Vierailija
326/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan täpinöissä kun pyysin miestä viemään mut huomenna abc:lle lounaalle. Ukkokulta tajuaa että tää mamma kaipaa hemmottelua ja absi on parhain paikka lounaalle ja jos en saa mitään niin vedät itkupotkuraivarit ja vedän mykkäkoulua yllä jouluun saakka.

Vierailija
327/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kaunis monivuotinen perenna puutarhaan. 

Vierailija
328/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että lapseni olisi seurassani koko päivän. 

Vierailija
329/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimo-massaa, eri värejä.

Hotelliyö yksin. 

Vierailija
330/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsukainen, jos sellainen olisi tullut.

Vierailija
331/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen muutaman hyvän tussin (saan ostin itse) ja pinnejä (saan, tytär siivosi hiuslaarejaan).

Sitten haluan päivällisen, jonka muut suunnittelee, valmistaa ja siivoaa. Se on vielä suuri kysymysmerkki, mutta aina mut äitienpäivänä on ruokittu.

Vierailija
332/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen fine dining viineineen hyvän ystävän seurassa olisi nyt poikaa. En tosin ole äiti, mutta vastasin kun kysyttiin naisilta sen enempää erittelemättä.

Hei, mitä jos tehdään sinusta äiti jo ensivuodeksi ? Se ei ole temppu eikä mikkään..😂

Tyylikästä settiä lapsettomien lauantaina. 😑

- Sivusta

Vierailija
333/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että lapseni olisi seurassani koko päivän. 

Tämä, mutta eipä näin ole tapahtunut reilu 10 vuoteen. Aina kisat äitienpäivänä, on isänpäivänäkin. Oli tarkoitus viettää helatorstaina äitienpäivää etukäteen.Tytär oli kuumeessa, eikä päässyt tulemaan. :(

Vierailija
334/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkukan taimet ulos. Niistä olisi iloa koko kesäksi. Tai ehkä uusi omenapuun taimi tai joku ihana pensas. 

Vierailija
335/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junamatka Turkuun ihana ois

Vierailija
336/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies olisi valmistautunut äitienpäivään jo ajoissa, ei niin että tänään illalla käy lähikaupassa. (aina se vakio, kukkapuska ja suklaarasia, mutta tuntuu pahalle kirjoittaa, hän ei panosta asiaan, vaan tekee koska on "pakko").

Toivoisin arvostusta äitinä, hieman parempia kukkia ja lahjakortti hierontaan, ehkä miehen ja lasten tekemä ruoka tai kakku, valmiiksi katettu pöytä.

Teenhän minäkin heille merkkipäivinä, isänpäivänä jne... Kuten jokaikinen arkipäivä.

Silti paras lahja on rakkaat lapset! :)

Ikinä en ole mieheltäni saanut enkä edes halunnut mitään äitienpäivänä. Sama juttu isänpäivänä, en todellakaan osta mitään. Emme ole äiti ja isä toisillemme, vaan sitä olemme lapsille. Puolisoina muistamme ristiin rastiin minä päivänä sattuu pikku ylläreillä, mutta oon ihan järkyttynyt kun p

Minusta oli liikuttavaa, kun  vanha isäni aina osti äidillemme äitienpäivä ruusun. Vanhemmat nyt jo edesmenneitä, mutta oma mies ostaa aina äitienpäivänä minulle pienen lahjan ja täytekakun. Lapset on jo pois kotoa ja asuvat kaukana, eivätkä ole kakkuja leipomassa. Itsekin teen miehelle isänpäiväkakun ja ostan pienen lahjan. Ennen nuo asiat tehiin lasten kanssa, mutta nyt kun he eivät enää kotona asu, on silti mukava muistaa puolisoa. Eikä tuo estä sitä, etteikö  puolisoa voisi muistaa myös muuten. Koskaan ei tarvitse ostaa joutavia kukkia tai suklaarasioita, mutta on myös monia, joille ne kukat ja suklaat ei ole joutavia, vaan niistä tykätään :)

Vierailija
337/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten keräämän kimpun valkovuokkoja ja valokuvat heistä kimppujen kanssa. Tämän olen saanut jokaisena äitienpäivänä aina siitä asti, kun osasivat kukkia kerätä. 

Vierailija
338/356 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat, viini, hajuvesi, seksi. Puolisolta siis. Tosin äitienpäivänä puolison ei mielestäni tarvitse muistaa, koska en ole hänen äitinsä.

Vierailija
339/356 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin pask.... tulemaan,niin pääsisin täältä sairaalasta kotiin.

Vierailija
340/356 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta kortit ja kukat on parhaat. 

Muuten olis ihana että sinä päivänä mies ottais koppia niistä kaikista pikkuasioista jotka yleensä on mun kontolla. Kun lähetään mummojen ja mammojen luo niin hän katsoisi lapsille siistit vaatteet, varmistaisi että olisi vauvalle vaippoja mukana, pesisi lasten hampaat ennen lähtöä, olisi hommannut oman puolen äideilleen kukat(tietäisi että mamma tykkää neilikoista, mummu ruukkuruususta jne.) ja kortit, varmistaisi että olisi keskimmäisen omat gluteenittomat herkut mukana, tietäisi ajat milloin mennä mihinkin, pakkaisi matkarattaat päiväuni-ikäiselle, ottaisi automaattisesti mukaan ne kahvipullat joita me ollaan luvattu viedä (ehkä olis jopa tehnyt niitä), muistaisi pissattaa koiran ennen lähtöä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä