Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
261/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies. Kovakullinen ja kestävä.

Menen viettämään aikaa luokseen. Huomenna. Nam.

Vierailija
262/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi paras lahja, että saisin kerrankin tulla siistiin ja puhtaaseen kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja olisi jos joku siivoaisi kodin ja tekisi muitakin kotitöitä.

Miksi asian, jonka pitäisi olla ihan itsestään selvä arkinen juttu, pitäisi ollakin yhtäkkiä lahja?

Siksi, että se ei ole kaikille arkeen kuuluva asia. Kumppani ei auta tai sitten on esimerkiksi yksinhuoltaja.

Tässä kysyttiin jokaisen omaa mielipidettä. Se mikä sinulle on mielekäs lahja, ei välttämättä ole toiselle se oma toive. Me arvostamme erilaisia asioita.

Joillekin arjen pienet asiat ovat suuria. Arvostetaan muiden omia valintoja, eikä arvostella niitä. Et ehkä pahalla tarkoittanut sanoa, mutta kommenttisi kuulosti vähän kylmältä. 

Vierailija
264/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos aikuiset lapset ostaa jotain niin ok. Mitään en tarvitse enkä halua, no ehkä tuohituomen voisin haluta mökille. Pienet lapset tekee lahjat itse. Ja miehet EI sitten osta vaimoille äitienpäivälahjoja! Pitää osata erottaa kuka on äiti ja kuka vaimo... 

Ihan totta. Joululahjokaan ei tarvitse antaa puolisolle ellei se satu olemaan Jeesus. Synttärilahjat jokainen voi ostaa itse, kenenkään syntymäpäivä ei ole juhlinnan aihe. Häät? Noup, ketään ei kiinnosta, ei ole juhlimisen aihe. Vainaja voi itse järjestää itselleen hautajaiset eikä odottaa, että joku muu tekee sen.

En ymmärrä miksi pitää toisten syntymän päivää juhlia sillä sitähän pitää itse juhlia omaa syntymäpäiväänsä eikä muilta vaatia juhlimista. 😂 Näitä synttäri juhlia olisi suvussa ihan joka kuukausi ja useampiakin jos kaikki kissanristiäiset kaikkien olisi pakko juhlia. Pienillä lapsilla tärkeitä kaverisynttärit jos saa itse järjestää ja sehän tärkeintä. Minä en saanut sellaisia järjestää lapsuudessani koskaan vaan piti olla orjatyövoimana jossain aikuisten juhlissa väsäten tarjottavia ja tarjoilemassa. Ei lapsilla ollut mitään arvoa.

Yhteiskunta hoitaa halvimman hautaamisen jotenka ei tarvitse kenenkään siitä stressata. Ei ole ketään missään jätesäkissä heitetty mettään. 😁

Vierailija
265/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian "rantaloma"

T.Kehopositiivari

Vierailija
266/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambian "rantaloma"

T.Kehopositiivari

Sellaiset harhat palstapeikolla tänään.

Vierailija
267/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja lenkkarit.

Vierailija
268/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen sänkyyn ja kukkakimppu. On hyvin perinteinen ja tulee joka vuosi minulle, mutta nyt jo odotan sunnuntaita. 

Vierailija
269/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime vuonna niin ihanan lahjan, että melkein toivon saavani saman tänä vuonna. Lapset ja mies olivat siivonneet koko talon, tekivät mulle voileipäkakkua (kylmäsavulohi) ja herättivät vasta puolen päivän aikaan. Käväistiin nopeasti viemässä mun äidin haudalle kukka ja sen jälkeen pelattiin koko porukka videopelejä. 

Vierailija
270/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa! Eli mies ja lapset pois päiväksi ja mulle käty !!

Vierailija
271/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tekisi pihatyöt, leikkaisi pensaat, haravoisi ja siivoaisi ja ennen kaikkea veisi jätteet pois, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Eipä ole innokkaita löytynyt. Piha on pieni rivaripiha.

Vierailija
272/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee reippaasti yli 200€, mutta toivoisin pääseväni käymään tapaamassa poikaani ja hänen perhettään Yhdysvaltoihin. En vaan saa töistä nyt sellaista vapaata että pääsisin. Ikävä on kova. Siellä on pieni pojan tyttäreni 3v ja vaikka kuvapuhelua soitellaan niin ei se ole sama asia.

Vierailija
273/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ymmärrä näitä ettei vaimolle, eli perheen(i) äidille, voi ostaa äitienpäivälahjoja - mutta minä olenkin niitä, jotka ostavat joululahjojakin, vaikken ole oikea joulupukki.

Lähinnä tämä ostaminen meillä tosin tarkoittaa lasten ideoiden rahoittamista, ja nämä ideat liikkuvat ruukkukukan, tavanomaista fiinimmän suklaapaketin tai teepakkauksen sekä minigolfin tms ajan yhdessä viettämisen linjoilla. Päälle ravintola tai hyvää ruokaa kotona, ja tietty yllin kyllin pusuja halutuille leveysasteille (jälkimmäinen toki pätee muinakin päivinä).

Mutta minusta kaikki rehelliset vastaukset täällä ovat hyviä vastauksia, kertoen lähinnä että äidit ovat kaikki yksilöitä, jotka pitää jotenkin tuntea, että voi antaa mikä saajaa miellyttää - oli se sitten pölynimuri, kosmetologi, urheiluauto (monessa perheessä tulos sopinee näppärästi käsilaukkuun!), avioeropaperit, muutama päivä yksin hotellissa (jonka itse sijoittaisin hyvin lähelle edellistä) tai ei yhtään mitään. Näin laajassa otoksessa löytynee jokaiselle jotain, kunhan ottaa saajan huomioon. Älkää siis urputtako toisten sanomisista, he eivät ole sinä.

M52

Vierailija
274/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti on hyvä ja äitienpäiväalennuksessakin. :)

Vierailija
275/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään vailla. Eli.näitä joille on vaikea ostaa lahjaa.

Ei lahja välttämärttä pidä olla jotain mitä ihminen on vailla. Se voi olla jotain kivaa extraa, josta tulee hyvä mieli. En minäkään ole shampanjatryffeleitä vailla. Mutta pidän niiden mausta.

Ap

Mulle vois ostaa sormuksen - mielellä lapponia-kultaa... johon kaiverrettu mun ja antajan nimet ja päivämäärä 1972 tarttee tarkastaa olisko 22.12. joulukuuta... Tillanderilla on nimelläni oleva sormusmalli mutta siitä en oikein tykkää... pitäs olla mallia ystäväsormus tai jotain... se on sellainen missä pieniä kiviä vierekkäin rivissä sormuksen leveydeltä. Olin saanut isältäni lahjaksi lapponiasormuksen päivämäärällä 24.12.1972 mutta jokunen vuosi sitten heitin sen vahingossa roskikseen kun olin yhdessä tilaisuudessa auttamassa ruokailussa ja keräsin roskia pussiin... vedin muotihanskat käsistäni ja sormus meni mukana. Samantasoista ei saa mistään. Siinä oli kuin pieni kultavuori jonka päällä helmi eli helmisormus kävisi myös... Jos minulle ostaa tämmösen lahjan niin ei voi ajatella tota hintahaarukkaa... Paras lahja olis että koko äitien- ja isänpäivät poistettaisiin koska ne loukkavat niin monia ihmisiä. On kummaa jos monilapsisia äitejä ylistetään koska se ei enää ole tätä päivää... äitejä eivät enää ole yhteiskuntamme tasokkaimmat naiset vaan kaikki on heittänyt kuperkeikkaa - tämäkin asia... Voisi myös olla Diorissimo hajuvesi, kielo, (ei aito tuoksu vaan keinotekoisestit tehty), Flora kävis kanssa... Diorissimoa on ollut vuosikymmenet... alkaa oleen parfyymit loppu kun en ole missään enää liikkunut... Minulla on kohta synttärit joten synttärilahjatoivomuksenikin kirjoitan tähän... ehkä kirje menee joulupukille ja lahjat tulevat sitten silloin joskus kun taas tulee joulu... 

Vierailija
276/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi ikkunat pesty kun tulen kotiin tai ehkä koko asunto?

Vierailija
277/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus, että olen lyhentänyt vuokravelkaasi tuolla 200e:lla. Erottu siis lasten isän kanssa, ja asutaan erillään :D

Vierailija
278/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan en ymmärrä näitä ettei vaimolle, eli perheen(i) äidille, voi ostaa äitienpäivälahjoja - mutta minä olenkin niitä, jotka ostavat joululahjojakin, vaikken ole oikea joulupukki.

Lähinnä tämä ostaminen meillä tosin tarkoittaa lasten ideoiden rahoittamista, ja nämä ideat liikkuvat ruukkukukan, tavanomaista fiinimmän suklaapaketin tai teepakkauksen sekä minigolfin tms ajan yhdessä viettämisen linjoilla. Päälle ravintola tai hyvää ruokaa kotona, ja tietty yllin kyllin pusuja halutuille leveysasteille (jälkimmäinen toki pätee muinakin päivinä).

Mutta minusta kaikki rehelliset vastaukset täällä ovat hyviä vastauksia, kertoen lähinnä että äidit ovat kaikki yksilöitä, jotka pitää jotenkin tuntea, että voi antaa mikä saajaa miellyttää - oli se sitten pölynimuri, kosmetologi, urheiluauto (monessa perheessä tulos sopinee näppärästi käsilaukkuun!), avioeropaperit, muutama päivä yksin hotellissa (jonka itse sijoittaisin hyv

Miksi toive muutamasta päivästä yksin hotellissa sijoittuu lähelle avioeroa?

Vierailija
279/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jalkahoitoon tai kasvohoitoon tms.

Vierailija
280/356 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkipullo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi