Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
201/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tästä yhteisestä odottamisesta jotenkin yhteenkuuluvuuden tunne, vaikka tämä tulosten kyttääminen onkin höpsöä :D. Päivitättekö siis sivua tuolta Opintopolusta vai kirjaudutteko välillä ulos?

Vierailija
202/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tästä yhteisestä odottamisesta jotenkin yhteenkuuluvuuden tunne, vaikka tämä tulosten kyttääminen onkin höpsöä :D. Päivitättekö siis sivua tuolta Opintopolusta vai kirjaudutteko välillä ulos?

Opintopolkua päivitän hullun lailla pitkin päivää, välillä se mut heittää kyllä ulos :D Kyttään myös tuota Helsingin yliopiston tulosjulkaisujen sivuja, jotka kyllä päivittyy tuskallisen hitaasti. Kandiohjelmien tuloksia kyttään ihan vaan siksi, että sieltä tuntuu paremmin näkevän että homma liikkuu edes johonkin!

https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…

https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä taisi sitten käydä, että palkit tuli vähän kuin kiusallaan juuri ennen juhannusta, ja tuloksia on luvassa vasta joskus jussin jälkeen. Ei kiva, mutta koitetaan kaikki rentoutua nyt ja palataan asiaan maanantaina. Hyvää jussia!

Vierailija
204/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siinä taisi sitten käydä, että palkit tuli vähän kuin kiusallaan juuri ennen juhannusta, ja tuloksia on luvassa vasta joskus jussin jälkeen. Ei kiva, mutta koitetaan kaikki rentoutua nyt ja palataan asiaan maanantaina. Hyvää jussia!

Minne tuli palkit?

Vierailija
205/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne tuli palkit?

Tässä ketjussa jo mainitut HY valtsikat

Vierailija
206/426 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelle laskentaan ollu vissiin pari muutakin hakijaa, eikä amk 4.5 keskiarvolla ja 5 opparilla päässyt sisään. Noh talvella uus yritys.

Älä vaivu synkkyyteen. Mulla oli 4.6 ja en päässyt. Sinne on vaan sikana hakijoita ja laskentaan ei pääse kuin pari. Amk papereilla varmaan pitänyt olla lähempänä 5 keskiarvo.

Vierailija
207/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY:n sotemaisteriin tupsahtanut se kolmaskin valintajono muille hakijoille. Ei muita muutoksia.

Vierailija
208/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HY:n sotemaisteriin tupsahtanut se kolmaskin valintajono muille hakijoille. Ei muita muutoksia.

Siis mitä tarkotat, en nyt ymmärrä. :D

Vierailija
209/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkotat, en nyt ymmärrä. :D

Eilen HY:n sotemaisterin lisätietopalkissa näkyi vain kaksi valintajonoa: sosiaalialan tutkinnon suorittaneille ja terveysalan tutkinnon suorittaneille. (Niihinhän on kumpaankin 10 hakijan kiintiöt.) Tänä aamuna aikaisin oli ilmestynyt kolmas jono muille kuin em. tutkintotaustaisille, jossa itse haen (ja olin siksi ensin vähän huolissani kun koko jonoa ei näkynyt). Muita muutoksia en huomannut, ei ole vielä tullut pisteitä tai pisterajoja minnekään tms.

Vierailija
210/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin oon HY sotemaisterihakija, mulla ei oo mitään noista. Mulle tuli vaan lisätietopalkki eilen..

Vierailija
211/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh mulla tais vaan mennä sanat sekasin:D oon ihan kujalla näiden kaikkien lyhennysten kanssa..

Vierailija
212/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekin oon HY sotemaisterihakija, mulla ei oo mitään noista. Mulle tuli vaan lisätietopalkki eilen..

Siis sosiaali- ja terveystutkimuksen ja johtamisen maisteriin, eikä sinulla näy noita jonoja kun klikkaat sen lisätietopalkin auki?

Vierailija
213/426 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näkyi tulleen se kolmaskin valintajono joo. Vissiin ajastettu jotenkin noita, kun ei kai siellä nyt kukaan tänään oo hääräämässä muuten. Aika vaikee kyllä ollut pelkkää juhannusta ajatella tässä. Mut et ehkä kaikilla sote-maisterihakijoilla yhä toiveikkuutta ilmassa? Päästänkö maanantaina tietämättömyyden tuskasta viimein? Ois kyl naurettavaa jos menis sinne 7.7 asti nyt ku on palkit ja jonotki. - Yks HY-sotemaisterijännittäjä

Vierailija
214/426 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY sote-maisteriin täälläkin hakija! Miten ootte suunnitelleet opintojen toteuttamisen? Itselläni ei ole muuta vaihtoehto kuin työn ohessa... Koulutuksen sivuilla tosin sanottiin, että päiväopiskelua vaatisi - onkohan tämä kuinka paikkaansa pitävää tietoa käytännössä?

Oon hakenut myös HY terveydenhuollon kehittämiseen, mut en pidä sisäänpääsyä realistisena. 😅

Vierailija
215/426 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun koukussa kirjoitti:

HY sote-maisteriin täälläkin hakija! Miten ootte suunnitelleet opintojen toteuttamisen? Itselläni ei ole muuta vaihtoehto kuin työn ohessa... Koulutuksen sivuilla tosin sanottiin, että päiväopiskelua vaatisi - onkohan tämä kuinka paikkaansa pitävää tietoa käytännössä?

Oon hakenut myös HY terveydenhuollon kehittämiseen, mut en pidä sisäänpääsyä realistisena. 😅

Olen valmistautunut heittäytymään kokopäiväiseksi opiskelijaksi 😊

Etkö voisi saada opintovapaata?

Vierailija
216/426 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmistautunut heittäytymään kokopäiväiseksi opiskelijaksi 😊

Etkö voisi saada opintovapaata?

Oon palannut just perhevapaalta työelämään ja aloittanut uudessa virassa, niin yritän kyl pystyä tekemään mahdollisimman paljon työn ohessa. Pohjalla on jo yksi ylempi korkeakoulututkinto eli kiirettä valmistumisen suhteen ei ole. 😊

Vierailija
217/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun koukussa kirjoitti:

Oon kuullut että moni suorittanut työn ohessa siitä huolimatta että vaatii päiväopiskelua, tulee sitten vaan tehtyä vähemmän opintoja ja valmistuminen on myöhemmin kuin muilla samaan aikaan alottaneilla.

Itsekin arvon vielä miten tekisin, jos pääsen. Opintovapaa on mahdollinen ja se varmaan kannttaisi. Samalla saattaa olla että haluaisin aloittaa uudessa työssä syksyllä ja kiinnostaa voisiko van saada kaiken 😂 Opinnot ois kyllä prioriteetti, niin niistä olen pitkään unelmoinut.

Vierailija
218/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vois tulla noi tulokset HY:ssä. Oon nukkunut niin huonosti että täys tärinärotta oon jo valmiiks, etten tiedä kannattaisio tota kahviakaan juoda enempää 😅 Päästäispä jo odotuksesta, että pääsis eteenpäin suunnitelmissa. Voimia kaikkien jännittäjien päivään! -Yks sotemaisteritärinärotta

Vierailija
219/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Tänään taas alkaa jännittäminen :) Toivotaan, että tulokset tulisivat jo tällä viikolla :) Please ilmoittakaa tänne, jos Helsingin yliopistosta alkaa näkymään tuloksia (humanistinen tiedekunta). Vaikka opintopolkua päivittelen säännöllisesti, täältä joskus saa nopeampaa tietoa :D <3

Vierailija
220/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yllättävän rauhallinen, vaikka matkan varrella on tullut jännitettyä paljonkin. Olisihan opiskelupaikka elämää isosti muuttava asia. Niin paljon kuin sisäänpääsyä toivonkin, olen valmistautunut myös siihen etten pääse. Minulla on pari varasuunnitelma, joiden väliltä valitsen sen mukaan millaiset pisteet sain, jäinkö lähelle vai kauas opiskelupaikasta.

Mites teillä muilla, onko teillä varasuunnitelmia?