Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
421/426 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo varasijalla olo loppuu eikä valinta ole enää kesken? Nythän paikat on pitänyt jo ottaa vastaan. Itse olen 5. varasijalla kohteeseen, johon otetaan vain pari, enkä usko, että niin pitkälle voisi jono liikkua, varsinkin kun samoilla pisteillä voi olla monta hakijaa. Kunhan siis kyselen.

Vierailija
422/426 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo varasijalla olo loppuu eikä valinta ole enää kesken? Nythän paikat on pitänyt jo ottaa vastaan. Itse olen 5. varasijalla kohteeseen, johon otetaan vain pari, enkä usko, että niin pitkälle voisi jono liikkua, varsinkin kun samoilla pisteillä voi olla monta hakijaa. Kunhan siis kyselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/426 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varasijapaikat peruuntuivat 1.8.

Vierailija
424/426 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut vielä tuloksia syksyn yhteishaun maisterivalinnasta? Itse odotan kuumeisesti tuloksia Kokkolasta/Vaasasta. 

Vierailija
425/426 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte saaneet tuloksia?

Vierailija
426/426 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuulunut vielä mitään. Jyväskylään hain.