Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Milloin tuo varasijalla olo loppuu eikä valinta ole enää kesken? Nythän paikat on pitänyt jo ottaa vastaan. Itse olen 5. varasijalla kohteeseen, johon otetaan vain pari, enkä usko, että niin pitkälle voisi jono liikkua, varsinkin kun samoilla pisteillä voi olla monta hakijaa. Kunhan siis kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo varasijalla olo loppuu eikä valinta ole enää kesken? Nythän paikat on pitänyt jo ottaa vastaan. Itse olen 5. varasijalla kohteeseen, johon otetaan vain pari, enkä usko, että niin pitkälle voisi jono liikkua, varsinkin kun samoilla pisteillä voi olla monta hakijaa. Kunhan siis kyselen.
Kaikki varasijapaikat peruuntuivat 1.8.
Onko kukaan saanut vielä tuloksia syksyn yhteishaun maisterivalinnasta? Itse odotan kuumeisesti tuloksia Kokkolasta/Vaasasta.
Ei oo kuulunut vielä mitään. Jyväskylään hain.