Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
HY:n sosiaalitieteiden lisätietopalkissa on nyt kaikki maisteriohjelmat sisältävä pistetaulukko, joka on tyhjä.
Minulle tuli nämä jo torstaina ennen juhannusta. Tyhjänä kuitenkin edelleen.
Minulla on myös neljäs vaihtoehto Ouluun hoitotieteisiin hyväksytty, mutta siitä vapautuu seuraavalle paikka.
Minulla tämä on enää katkeranmakuista pisteiden odottelua, kun en palkkiteorian mukaan ole opiskelupaikkaa saamassa 😭 Hurjasti tein töitä tähän yhteishakuun, suoritin 30 op erinomaisilla arvosanoilla avoimessa ja panostin kunnolla myös tehtäviin ja motivaatiokirjeeseen. Ei vaan silti riittänyt.
Niin epäilyttävän hiljasta on HY:n lisätietopalkissa...toivon, että olis tyyntä ennen eeppistä pistemyrskyä. Tässä on nyt saavutettu se piste, että yöllä ei saa unta, kun pohtii mitä tässä tapahtuu (omasta koodista ei kyllä mitään oo nähtävissä ja kun on vaan yks hakukohde, niin ei voi mitään palkkiteorioitakaan soveltaa leikkiin) ja sit päivällä toivoo vaan että päivä menis nopeasti ohi, kun "ei ne tulokset nyt tänäänkään tuu". Vaikka voihan ne tulla. Tunneskaala on siis vuoristorata merkkiä toiveikkuus-lannistus ja ehtii se juna mennä ympäri päästä toiseen semmoset 1000 kertaa tunnissa. - HY-tärinärotta
Viime vuonna HY valtsikan maisterit tuli kai juhannuksen jälkeisenä keskiviikkona. Jaksan uskoa, että tänäkin vuonna tulevat viimeistään huomenna.
Joo, täällä kans stressataan miten käy.
Onko Jyväskylän yliopistoon hakeneista ketään, jotka olis saanut jo tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Niin epäilyttävän hiljasta on HY:n lisätietopalkissa...toivon, että olis tyyntä ennen eeppistä pistemyrskyä. Tässä on nyt saavutettu se piste, että yöllä ei saa unta, kun pohtii mitä tässä tapahtuu (omasta koodista ei kyllä mitään oo nähtävissä ja kun on vaan yks hakukohde, niin ei voi mitään palkkiteorioitakaan soveltaa leikkiin) ja sit päivällä toivoo vaan että päivä menis nopeasti ohi, kun "ei ne tulokset nyt tänäänkään tuu". Vaikka voihan ne tulla. Tunneskaala on siis vuoristorata merkkiä toiveikkuus-lannistus ja ehtii se juna mennä ympäri päästä toiseen semmoset 1000 kertaa tunnissa. - HY-tärinärotta
Hain HY humanistiseen tiedekuntaan eikä lisätietopalkkia ole vielä edes näkynyt. Samat fiilikset, sama vuoristorata toiveikkuudesta lannistukseen ja takasin.
Ei ole vielä tänne ainakaan tullut tuloksia Jyväskylästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä valittujen lukumäärät alakohtaisesti löydy suht reaaliaikaisesti Vipusesta: https://vipunen.fi/fi-fi/Raportit/Haku%20ja%20valinta%20-%20korkeakoulu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä valittujen lukumäärät alakohtaisesti löydy suht reaaliaikaisesti Vipusesta: https://vipunen.fi/fi-fi/Raportit/Haku%20ja%20valinta%20-%20korkeakoulu…
Vipunen päivittyy normaalisti jälkijunassa. Nyt vaan oli joku outous käynyt, että psykan ja muutaman muun tiedot oli ensin vipusessa ennen kuin ne oli julki opintopolussa. Normaalisti menee kuitenkin toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vipunen on jotenkin laahannut perässä hurjasti. Minun mieheni otti paikan vastaan ja esim se ei ole päivittynyt viikkoon. Onko lie koulukohtaista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vipunen on jotenkin laahannut perässä hurjasti. Minun mieheni otti paikan vastaan ja esim se ei ole päivittynyt viikkoon. Onko lie koulukohtaista 🤔
Vai voisiko johtua vipusen pyöristyksestä? Sehän pyöristää luvut lähimpään kolmella jaolliseen, eli voi olla että riittävän moni ei ole ottanut paikkaa tällä välin vastaan että hypähtäisi seuraavaan kolmella jaolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai voisiko johtua vipusen pyöristyksestä? Sehän pyöristää luvut lähimpään kolmella jaolliseen, eli voi olla että riittävän moni ei ole ottanut paikkaa tällä välin vastaan että hypähtäisi seuraavaan kolmella jaolliseen.
Oij, tätä en tiennytkään! Varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tänne ainakaan tullut tuloksia Jyväskylästä.
Mihin hait Jyväskylässä? 😊
Ei tänäänkään mitään, hoh hoijaa. HY valtsikka sostieteet, josko huomenna sitten?
Huomenta ketjuun! Kaffet keitetty, Opintopolkuun kirjauduttu ja sitten taas maanista tämän ketjun ja Jodelin seuraamista. Jos ei tänään tule valtsikan maisterit niin minulta lähtee järki.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ketjuun! Kaffet keitetty, Opintopolkuun kirjauduttu ja sitten taas maanista tämän ketjun ja Jodelin seuraamista. Jos ei tänään tule valtsikan maisterit niin minulta lähtee järki.
Huomenta ja tsemppiä päivään! Mulla menee hermot omaan malttamattomuuteen ja oon vannonut, että tänään keskityn muihin juttuihin ja teen jotain järkevää. Selvästi sujuu hyvin, ku täällä olen :D
Tulis ne tulokset, niin vois posauttaa skumpan auki iloon tahi suruun.
Voikohan jonnekin valittaa, kun Opintopolku häiritsee jo työntekoa? 🙈
Viime vuonna HY valtsikan tulokset tuli juhannusta seuraavana keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja tsemppiä päivään! Mulla menee hermot omaan malttamattomuuteen ja oon vannonut, että tänään keskityn muihin juttuihin ja teen jotain järkevää. Selvästi sujuu hyvin, ku täällä olen :D
Tulis ne tulokset, niin vois posauttaa skumpan auki iloon tahi suruun.
Huomenta! Mullakin miniskumppa odottamassa riemua tai pettymystä. En tiedä juonko sen kohta hermoromahduksen. No, enää maksimissaan 9 päivää kestettävä...
Kiitos onnitteluista 😊
Ja tosiaan tuo varasijojen häviäminen 👆🏻 viittaisi palkkiteorian mukaan sisäänpääsyyn!