Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
221/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan maisterihaun tulokset tulee aikaisintaan tämän viikon, eli viikon 26 aikana. Yleensä vielä myöhemmin. Saa varmaan tovin vielä odotella. 

Vierailija
222/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän tulokset antavat usein odotuttaa viimeisiin päiviin saakka. Miten sitä ei nyt millään enää jaksaisi odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Itse olen ymmärtänyt että Helsingin yliopiston päiväopiskelu vaatii ehdottomasti läsnäoloa koululla. Useammassa paikassa on myös tästä maininta. Itsekkin olisin halukas työnohessa tekemään mutta tietojen takia olen valmis jäämään opintovapaalle. Tärkeää nyt vain olisi tietää, että pääsikö vai ei opiskelemaan😄

Vierailija
224/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaa on kyllä odottelu. Odotan maisterihaun tuloksia Vaasasta, Itä-Suomesta ja Jyväskylästä.. Oulusta tuli jo ja sain 0 pistettä, en ymmärrä miksi 😮 hyvät arvosanat ja kursseja pitäisi olla riittävästi

Vierailija
225/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskaa on kyllä odottelu. Odotan maisterihaun tuloksia Vaasasta, Itä-Suomesta ja Jyväskylästä.. Oulusta tuli jo ja sain 0 pistettä, en ymmärrä miksi 😮 hyvät arvosanat ja kursseja pitäisi olla riittävästi

Olethan lukenut tarkkaan kaikki kynnysehdot ja toimittanut kaikki liitteet? Voi olla virhekin, kannattaa olla yhteydessä hakupalveluun..

Vierailija
226/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ilman muuta olla hakijapalveluihin yhteydessä, virheitä sattuu. Mihin maisteriohjelmiin hait?

Vierailija
227/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Ouluun laskentatoimen maisteriohjelmaan. Pitää melkein tutkailla vielä niitä kriteereitä ja millaiset paperit lähetin menemään. Osa suorituksista valmistu myöhemmin ja täydensin sit myöhemmin sitä hakemusta. En enää muista mihin paikkoihin sitä pysty täydentämään. Pitää olla vielä yhteydessä hakija palveluihin niin saan varmistuksen.

Vierailija
228/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntua siltä, ettei ainakaan HY julkaise enää tänään maistereita 😐

Vierailija
229/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilmestynyt näkyviin Hy sotemaisterin kaikki 3 valintajonoa. Jospa tänään sitten myös niitä tuloksia?? Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
230/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote valtsikka kirjoitti:

Nyt on ilmestynyt näkyviin Hy sotemaisterin kaikki 3 valintajonoa. Jospa tänään sitten myös niitä tuloksia?? Tsemppiä meille kaikille!

Se kolmaskin ilmestyi jo perjantaiaamuna...

Vierailija
231/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä HY:n sote -maisterihakija. Mulla ilmestyi lähdekoodiin 22.6. lisätietona "ehdollisestiHyvaksyttavissa": false -koodin perään: "ehdollisenHyvaksymisenEhtoKoodi":"muu","ehdollisenHyvaksymisenEhtoFI":"Ehdollinen: toimita määräaikaan mennessä virallisesti oikeaksi todistettuina: opintosuoritusote (ja suluissa luki mitä nimenomaista (yliopiston nimi ja opintokokonaisuuden nimi) opintosuoritusotetta kehotus koski).  Tästä siis ainakin päättelin, että koodi koski henk.koht. minua ei ollut yleinen tieto. Ja minulta tosiaan hakemuksen lähetysvaiheessa puuttui virallinen opintosuoritusote tietystä kymmenen vuotta sitten suoritetusta opintokokonaisuudesta. 

Tuota "ehdollisenHyvaksymisenEhtoKoodi: "muu" ei lukenut tuolla ennen viime torstaita, vaikka valintajonopalkit olivat ilmestyneet ja niitä koskevat kooditiedot, mukaan lukien tuo "ehdollisestiHyvaksyttavissa": false"olivat näkyvillä. 

Onkohan jollain muulla, joka jaksanut tihrustaa noita koodeja, ilmestynyt vastaavanlaisia tekstejä? :)

Tsemppiä ja menestystä valintaan kaikille! :) 

Vierailija
232/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY:n sotemaisteri -hakija kirjoitti:

Hei!

Täällä HY:n sote -maisterihakija. Mulla ilmestyi lähdekoodiin 22.6. lisätietona "ehdollisestiHyvaksyttavissa": false -koodin perään: "ehdollisenHyvaksymisenEhtoKoodi":"muu","ehdollisenHyvaksymisenEhtoFI":"Ehdollinen: toimita määräaikaan mennessä virallisesti oikeaksi todistettuina: opintosuoritusote (ja suluissa luki mitä nimenomaista (yliopiston nimi ja opintokokonaisuuden nimi) opintosuoritusotetta kehotus koski).  Tästä siis ainakin päättelin, että koodi koski henk.koht. minua ei ollut yleinen tieto. Ja minulta tosiaan hakemuksen lähetysvaiheessa puuttui virallinen opintosuoritusote tietystä kymmenen vuotta sitten suoritetusta opintokokonaisuudesta. 

Tuota "ehdollisenHyvaksymisenEhtoKoodi: "muu" ei lukenut tuolla ennen viime torstaita, vaikka valintajonopalkit olivat ilmestyneet ja niitä koskevat kooditiedot, mukaan lukien tuo "ehdollisestiHyvaksyttavissa": false"olivat näkyvillä. 

Onkohan jollain muulla, joka jaksanut tihrustaa noita koodeja, ilmestynyt vastaavanlaisia tekstejä? :)

Tsemppiä ja menestystä valintaan kaikille! :) 

Kuulostaa kyllä semmoselta sulle kohdistetulta hyvinkin :D Ei ole itellä tietenkään koodissa mitään tommosta. Mut en kyl keksi että ois mitään "vaan mulle" kohdistettua muutenkaan.... ei auta ku odottaa.

T:  HY-sotemaisteri-tärinärotta (olkoon tää mun virallinen nimi nyt, kun tärinärottana pysyn kunnes tiedot sen tilan musta toiseks muuttavat :D)

Vierailija
233/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Oulun maisterihakujen pisterajat edes julkisia? Mietin että voiko olla että Oulu laittaa niin että 1p=hyväksytty ja 0p=ei hyväksytty. Niin ettei pisteytys tavallaan kerro sitä, miten hakijat todellisuudessa on pistettetty.

Vierailija
234/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Oulun maisterihakujen pisterajat edes julkisia? Mietin että voiko olla että Oulu laittaa niin että 1p=hyväksytty ja 0p=ei hyväksytty. Niin ettei pisteytys tavallaan kerro sitä, miten hakijat todellisuudessa on pistettetty.

Aa, no tämä selittäisi tilanteen!

Vierailija
235/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HY:n sosiaalitieteiden lisätietopalkissa on nyt kaikki maisteriohjelmat sisältävä pistetaulukko, joka on tyhjä.

Vierailija
236/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Turusta ensimmäisen yhteishaun tuloksen just 0p ja hylätty. Mutta kysyin pisteeni joita oli 63 kun hyväksytyn raja oli 65, pyysin uudelleen käsittelyä ja lopulta pääsinkin sisään!

Vierailija
237/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sotemaisteria jännittävistä kirjoitti:

Oon yllättävän rauhallinen, vaikka matkan varrella on tullut jännitettyä paljonkin. Olisihan opiskelupaikka elämää isosti muuttava asia. Niin paljon kuin sisäänpääsyä toivonkin, olen valmistautunut myös siihen etten pääse. Minulla on pari varasuunnitelma, joiden väliltä valitsen sen mukaan millaiset pisteet sain, jäinkö lähelle vai kauas opiskelupaikasta.

Mites teillä muilla, onko teillä varasuunnitelmia?

Hain viiteen kohteeseen ja neljänteen hakukohteeseen (Terveystieteiden opettaja (hoitotiede), Oulu, 2v, monimuoto) mut on hyväksytty. Muut 1-3 vielä on julkaisematta. Eli siinä mun plan B. 😊

Vierailija
238/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintopolkuun koukussa kirjoitti:

Yksi sotemaisteria jännittävistä kirjoitti:

Oon yllättävän rauhallinen, vaikka matkan varrella on tullut jännitettyä paljonkin. Olisihan opiskelupaikka elämää isosti muuttava asia. Niin paljon kuin sisäänpääsyä toivonkin, olen valmistautunut myös siihen etten pääse. Minulla on pari varasuunnitelma, joiden väliltä valitsen sen mukaan millaiset pisteet sain, jäinkö lähelle vai kauas opiskelupaikasta.

Mites teillä muilla, onko teillä varasuunnitelmia?

Hain viiteen kohteeseen ja neljänteen hakukohteeseen (Terveystieteiden opettaja (hoitotiede), Oulu, 2v, monimuoto) mut on hyväksytty. Muut 1-3 vielä on julkaisematta. Eli siinä mun plan B. 😊

Onnea varmasta opiskelupaikasta, tuohan on hyvä tilanne! 😊

Vierailija
239/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, Olin varasijalla neljänteen ja viidenteen vaihtoehtooni (varasijat 5 ja 25). Torstaina varasijat katosivat samaan aikaan torstaina kun ensimmäiseen vaihtoehtooni (Helsingin yliopiston sote-maisteriin) tuli lisätiedot palkki. Miksi varasijat katosivat? Myös kaikki pisteeni, jotka lukivat varasijojen kohdalla katosivat. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
240/426 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitysmaximus kirjoitti:

Moikka, Olin varasijalla neljänteen ja viidenteen vaihtoehtooni (varasijat 5 ja 25). Torstaina varasijat katosivat samaan aikaan torstaina kun ensimmäiseen vaihtoehtooni (Helsingin yliopiston sote-maisteriin) tuli lisätiedot palkki. Miksi varasijat katosivat? Myös kaikki pisteeni, jotka lukivat varasijojen kohdalla katosivat. Onko muille käynyt näin?

Onnea, pääsit sote-maisteriin! Tuo on ns. "palkkiteoria".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän