Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Sinä et todellakaan kaipaa. Sellainen tieto mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko minua, kun teit valintasi?
Kuka teki valinnan?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään?
Kävelylle lähdettävä, siinä on samalla hyvä ajatella ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukkua pois. Samaan aikaan haluaisin kuitenkin elää kuin viimeistä päivää. Kaivatun kanssa.
Kuka on kaivattusi?
Sinisilmäinen ja tummahiuksinen mies.
En edes ehtinyt kunnolla katsomaan, mitä oli päällä ja oliko partaa tai sänkeä. Ehkä sama paita kuin pe-illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin kaipaus ohi. Liikaa surua jo. Ei pysty enää.
Miksi surua? Tietääkö tuo toinen, ettet enää kaipaa?
Ei mun tarvitse siitä erikseen mainita. Tuskin kiinnostaakaan, vaikka sanoisin. Sehän se tässä varmaan surullisinta onkin. Ei meillä ole edes sitä ystävyyttä tai kaveruutta mitä luulin.
Mihin teillä sitten kariutui, jos ei ole edes kaveruutta enää?
Omiin havaintoihin. Kaveruus on erilaista kuin mitä tämä. Tästä puuttuu se kuuluisa vastavuoroisuus. Ollaan tuttuja korkeintaan.
Kaikkien kanssa ei ole mahdollista olla kaveri - juuri sen vuoksi, että vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus puuttuvat. Jotkut ihmiset kuuluvat tiettyyn elämänvaiheeseen, ja jotkut toiset puolestaan toiseen elämänvaiheeseen. Se on ihan tavallista. Sitten on niitä, jotka unohtavat entiset kaverit heti, kun oma elämäntilanne muuttuu. Esim. jos elintaso nousee, niin sitten kaveripiiri vaihtuu parempituloisiin menestyjiin, tai jos pariutuvat, niin sitten hengaavat vain toisten pariutuneiden kanssa, lapselliset toisten perheellisten seurassa jne. Jotenkin sellainen tuntuu rajoittuneelta suhtautumiselta elämään ja ihmisiin, mutta heillä on vapaus tehdä niin. Eihän sitä voi kenenkään kaveri väkisin olla. Sivusta
En missään vaiheessa ainakaan sanonut, että ei saisi tehdä miten haluaa. Tietenkin tekee mitä haluaa ja on oma itsensä. Koen vaan ääretöntä surua ja tuskaa tällä hetkellä asiasta monelta kannalta.
Saitko jotenkin suorat pakit päin naamaa vai miksi olet noin pettynyt? sivu
Eikö ne tullut kaikki tuossa tekstissä ilmi? Tähän liittyy muutakin mitä en nyt lähde avaamaan tässä.
Niin kuin aina. Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän tällä viikolla?
Arvelen, ettei nähdä ainakaan kolmeen viikkoon. :-(
Valinnanvaraa oli runsaasti siinä naisjoukossa, tietysti valitsin sen parhaimman ässän.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei auta.
Älä huoli, kyllä auttaa. Aika parantaa haavat. Teot elävät kunnes tehdään toisin. Kaikki on yhtä jumalallista suunnitelmaa ja voimme yleensä vaikuttaa suuntaan tai toiseen valintojakin tekemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei auta.
Älä huoli, kyllä auttaa. Aika parantaa haavat. Teot elävät kunnes tehdään toisin. Kaikki on yhtä jumalallista suunnitelmaa ja voimme yleensä vaikuttaa suuntaan tai toiseen valintojakin tekemällä.
Tunkekaa nuo jumalalliset suunnitelmanne sinne mihin aurinko ei paista
Turhauttaa ja ärsyttää. Olin opetellut siihen, että olet poissa elämästäni. Tietysti oli alkuun hankalahkoa hyväksyä ettei meistä paria tule, mutta hyväksyin, lopulta tajusin asian olevan ehdottomasti parasta näin. Löysinhän sen kenet pitikin löytää. Vaikeampaa oli hyväksyä ettet pitänyt enää yhteyttä, ihan kuin ystävyyttä ei olisi koskaan ollutkaan, joku epäonninen outo säätö vain.
Ja sitten palasit ja olo on kuin aaveen nähneellä. Vieläkö uskaltaisi ja luottaisi ettei ystävyys taas katoa kuin tuuleen?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään?
Mitäs mitäs. Ajallaan näemme senkin.
972, molempien numerot siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta, jos susta tuntuu siltä, että olen leikkinyt tunteillasi.
Miten? Sivusta
Olemalla kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kylmä, kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kuuma, kylmä jne.
Miksi olet toiminut noin?
kadonneiden peurojen jälkeen jättämä kauhu
särisevä auringonpaiste
onni josta on poistettu epäonni
epäonni josta on poistettu onni
nyt
silloin
tiivistyä itseksi
Mitäs tänään?