Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vielä kun pääsisi eteenpäin. Toiset ne vaan valittaa netissä pieniä pahoja oloja. Pitäisi ehkä vähän vahvistua. Tosi noloa valittaa pienistä asioista kun toiset kärsivät oikeasti. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin kaipaus ohi. Liikaa surua jo. Ei pysty enää.
Miksi surua? Tietääkö tuo toinen, ettet enää kaipaa?
Ei mun tarvitse siitä erikseen mainita. Tuskin kiinnostaakaan, vaikka sanoisin. Sehän se tässä varmaan surullisinta onkin. Ei meillä ole edes sitä ystävyyttä tai kaveruutta mitä luulin.
Mihin teillä sitten kariutui, jos ei ole edes kaveruutta enää?
Omiin havaintoihin. Kaveruus on erilaista kuin mitä tämä. Tästä puuttuu se kuuluisa vastavuoroisuus. Ollaan tuttuja korkeintaan.
Kaikkien kanssa ei ole mahdollista olla kaveri - juuri sen vuoksi, että vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus puuttuvat. Jotkut ihmiset kuuluvat tiettyyn elämänvaiheeseen, ja jotkut toiset puolestaan toiseen elämänvaiheeseen. Se on ihan tavallista. Sitten on niitä, jotka unohtavat entiset kaverit heti, kun oma elämäntilanne muuttuu. Esim. jos elintaso nousee, niin sitten kaveripiiri vaihtuu parempituloisiin menestyjiin, tai jos pariutuvat, niin sitten hengaavat vain toisten pariutuneiden kanssa, lapselliset toisten perheellisten seurassa jne. Jotenkin sellainen tuntuu rajoittuneelta suhtautumiselta elämään ja ihmisiin, mutta heillä on vapaus tehdä niin. Eihän sitä voi kenenkään kaveri väkisin olla. Sivusta
En missään vaiheessa ainakaan sanonut, että ei saisi tehdä miten haluaa. Tietenkin tekee mitä haluaa ja on oma itsensä. Koen vaan ääretöntä surua ja tuskaa tällä hetkellä asiasta monelta kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään. Tarvitsisin.
Oletko etsinyt minua? 😢
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita puh numero tänne niin voisin soittaa
Vois tulla paljon puheluita ja tekstareita salaiseen numeroon
Hmm.Mutta joillekkin ne salaisetkin numerot on tuttuja jos on numero kauan ollut käytössä.
Terveiset miehelle joka ei omista koiraa 😘. Yksi pieni koira talossa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Heh! Moro!
Heh-heh. Mille me nauretaan ja kelle morottelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙🤍🤍🌪🤍💚
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🌪🤍
🤍🌪🤍🤍
🤍🤍🤍💚🌪💙
🥀🥀🕳🐘🥀🥀🥀🥀Tää voisi olla eräs nn-tarina, joka alkoi kohta 4 v sitten.
Ei kuitenkaan ole. On tarina vanhasta norsusta, joka piileskelee kaivon pohjalla ja haaveilee
Yhteiskunnan yllä liehuu taantumuksen viiri
Turvakameroilla luodaan pelon ilmapiiri
Hurahuhhahhei, holhoava esivalta
Putkaan tarranliimajat ja talonvaltaajat
🎶🎙🎵🎼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse siitä erikseen mainita. Tuskin kiinnostaakaan, vaikka sanoisin. Sehän se tässä varmaan surullisinta onkin. Ei meillä ole edes sitä ystävyyttä tai kaveruutta mitä luulin.
Omiin havaintoihin. Kaveruus on erilaista kuin mitä tämä. Tästä puuttuu se kuuluisa vastavuoroisuus. Ollaan tuttuja korkeintaan.
Kaikkien kanssa ei ole mahdollista olla kaveri - juuri sen vuoksi, että vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus puuttuvat. Jotkut ihmiset kuuluvat tiettyyn elämänvaiheeseen, ja jotkut toiset puolestaan toiseen elämänvaiheeseen. Se on ihan tavallista. Sitten on niitä, jotka unohtavat entiset kaverit heti, kun oma elämäntilanne muuttuu. Esim. jos elintaso nousee, niin sitten kaveripiiri vaihtuu parempituloisiin menestyjiin, tai jos pariutuvat, niin sitten hengaavat vain toisten pariutuneiden kanssa, lapselliset toisten perheellisten seurassa jne. Jotenkin sellainen tuntuu rajoittuneelta suhtautumiselta elämään ja ihmisiin, mutta heillä on vapaus tehdä niin. Eihän sitä voi kenenkään kaveri väkisin olla. Sivusta
En missään vaiheessa ainakaan sanonut, että ei saisi tehdä miten haluaa. Tietenkin tekee mitä haluaa ja on oma itsensä. Koen vaan ääretöntä surua ja tuskaa tällä hetkellä asiasta monelta kannalta.
Saitko jotenkin suorat pakit päin naamaa vai miksi olet noin pettynyt? sivu
Terveiset kaipaamalleni miehelle jonka ääni on kuin karheata samettia 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko jotenkin suorat pakit päin naamaa vai miksi olet noin pettynyt? sivu
Eikö ne tullut kaikki tuossa tekstissä ilmi? Tähän liittyy muutakin mitä en nyt lähde avaamaan tässä.
Haluaisin nukkua pois. Samaan aikaan haluaisin kuitenkin elää kuin viimeistä päivää. Kaivatun kanssa.
What is the most maculine male name in Finland? It starts with Pen. But ladies, you are wrong, it does not end with -is. But -tti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukkua pois. Samaan aikaan haluaisin kuitenkin elää kuin viimeistä päivää. Kaivatun kanssa.
Mä voisin vaan nukkua pois.
Ajattelitko minua, kun teit valintasi?
Ootko ajatellu, että jos jotenkin häiritsen sinua, voisit ihan suoraan sanoa, että keksisit sinäkin vanha nainen jotain muuta miettimistä ja jättäisit rauhaan? Asian voi ilmoittaa lyhyenä viestinäkin. Puhelinnumero löytyy fonecta finderista
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Kaikki lopullisesti ohi eikä ole edes haikea olo, mutta nyt pitää mennä... Jatkakaahan kaipauksia, minun ei jatkossa tarvitse täällä enää pyöriä. Tällekin ajalle on muita suunnitelmia.