Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta, jos susta tuntuu siltä, että olen leikkinyt tunteillasi.
Miten? Sivusta
Olemalla kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kylmä, kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kuuma, kylmä jne.
Miksi olet toiminut noin?
Ja vielä kuka/kenelle?
Erisivu-samatilanne
Kivaa päivää kaikille. Täytyy rentoutua, taas ollut haipakkaa. Ei se työ tekemällä lopu maailmasta! 💙
Kuka saa ja kenelle annetaan? Tuli tällainen mieleen. Mistä tämä on hyvin tuttu? 🤔
Eikä tuossa edelleenkään ollut kyse mistään tunteista. Kysyttiin, mikä kaivatussa viehättää ja vastasin kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myöskin kietoutumista kaivatun kanssa.
Sama. Juuri nyt haluaisin nukkua päiväunet kaivatun kainalossa. Väsyttää.
Sama. Paleltaa myös. Sisällä plus 16C, ulkona plus 14C.
"Tyyneyteen, rauhallisuuteen, pinnan alla kuplivaan vekkulimaisuuteen. Hänellä on myös tosi tiukka takamus ja söpö hymy."
Me kaivataan samaa! 😳
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teetä.
Mä kanssa. Tummaa, vahvaa mutta pehmeän makuista.
Vierailija kirjoitti:
"Tyyneyteen, rauhallisuuteen, pinnan alla kuplivaan vekkulimaisuuteen. Hänellä on myös tosi tiukka takamus ja söpö hymy."
Me kaivataan samaa! 😳
Tapelkaa ihmeessä, pistäkää puoliksi? Mitenköhän onnistuisi? Kaipaan sit eri tyyppiä rauhassa, valitsen jonkun joka ei kelpaa kenellekään tai jonkun jolle kelpaan vain minä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teetä.
Minä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Me kaivataan samaa! 😳
Luulen, että häntä kaipaa aika monikin. Ja miksei kaipaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teetä.
Minä kahvia.
Ääni kahville ja kaipuulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaivataan samaa! 😳
Tapelkaa ihmeessä, pistäkää puoliksi? Mitenköhän onnistuisi? Kaipaan sit eri tyyppiä rauhassa, valitsen jonkun joka ei kelpaa kenellekään tai jonkun jolle kelpaan vain minä. 😂
Voidaan tapellakin. Tiedän voittavani. Mutta mies saa kyllä valita vakkansa ihan itse omin avuin. Minä asetan itseni vain ja ainoastaan tarjolle.
On niin paha olo että ei edes okseta. Aivan jumissa koko kehon yläosa...
Mammat taas elvistelee. Mammat rakastaa miehiä ja siinä ei teet tai kahvit paina.
Terveisii kaivatulle, ostin viinirypäleitä, banaanit oli loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teetä.
Minä kahvia.
Minun tee tykkää kahvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teetä.
Minä kahvia.
Minun tee tykkää kahvista.
Kaikki tykkää. Eri
Miksi? Sehän tuo turvaa jokaiselle. Aika positiivinen, miksi et pidä ajatuksestani?