Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin kaipaus ohi. Liikaa surua jo. Ei pysty enää.
Miksi surua? Tietääkö tuo toinen, ettet enää kaipaa?
Ei mun tarvitse siitä erikseen mainita. Tuskin kiinnostaakaan, vaikka sanoisin. Sehän se tässä varmaan surullisinta onkin. Ei meillä ole edes sitä ystävyyttä tai kaveruutta mitä luulin.
Mihin teillä sitten kariutui, jos ei ole edes kaveruutta enää?
Sydän lyö ylimääräisiä lyöntejä, kun ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Minkä rotuinen koira kaivatullasi on?
Näyttää sekarotuiselta koiralta mutta on kuulemma ihan näyttelyissä palkittu muotovalio. En tiedä tarkemmin, sellainen mustanruskea keskikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sydän lyö ylimääräisiä lyöntejä, kun ajattelen sinua.
Niinhän sen pitääkin.
💙🤍🤍🌪🤍💚
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🌪🤍
🤍🌪🤍🤍
🤍🤍🤍💚🌪💙
🥀🥀🕳🐘🥀🥀🥀🥀
Muumilta Nuuskamuikkuselle pusu.
Ehditkö kaivata tänään?
Vierailija kirjoitti:
Kiitti 😊
Ole hyvä? Mutta mistä? 😊
Kesällä yhdessä koiranäyttelyyn? Se voisi olla meidän yhteinen harrastus ;)
Ei sinua missään. Tarvitsisin.
Ajattelen Anskun herkullisia huulia...
Vierailija kirjoitti:
Kesällä yhdessä koiranäyttelyyn? Se voisi olla meidän yhteinen harrastus ;)
Täällä onkin kesällä yksi isompi näyttely 🤭Voidaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään. Tarvitsisin.
Oletko etsinyt minua? 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse siitä erikseen mainita. Tuskin kiinnostaakaan, vaikka sanoisin. Sehän se tässä varmaan surullisinta onkin. Ei meillä ole edes sitä ystävyyttä tai kaveruutta mitä luulin.
Omiin havaintoihin. Kaveruus on erilaista kuin mitä tämä. Tästä puuttuu se kuuluisa vastavuoroisuus. Ollaan tuttuja korkeintaan.
Kaikkien kanssa ei ole mahdollista olla kaveri - juuri sen vuoksi, että vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus puuttuvat. Jotkut ihmiset kuuluvat tiettyyn elämänvaiheeseen, ja jotkut toiset puolestaan toiseen elämänvaiheeseen. Se on ihan tavallista. Sitten on niitä, jotka unohtavat entiset kaverit heti, kun oma elämäntilanne muuttuu. Esim. jos elintaso nousee, niin sitten kaveripiiri vaihtuu parempituloisiin menestyjiin, tai jos pariutuvat, niin sitten hengaavat vain toisten pariutuneiden kanssa, lapselliset toisten perheellisten seurassa jne. Jotenkin sellainen tuntuu rajoittuneelta suhtautumiselta elämään ja ihmisiin, mutta heillä on vapaus tehdä niin. Eihän sitä voi kenenkään kaveri väkisin olla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙🤍🤍🌪🤍💚
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍🤍🌪🤍
🤍🌪🤍🤍
🤍🤍🤍💚🌪💙
🥀🥀🕳🐘🥀🥀🥀🥀Onko sulla ollut kuusi eri kaivattua, vai miten tuota pitäisi tulkita?
Kukat kuihtuvat siellä missä kuljen.
Kaikki kaunis lakastuu jalkojeni alla.
Ääneni pudottaa linnut raatoina maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omiin havaintoihin. Kaveruus on erilaista kuin mitä tämä. Tästä puuttuu se kuuluisa vastavuoroisuus. Ollaan tuttuja korkeintaan.
Kaikkien kanssa ei ole mahdollista olla kaveri - juuri sen vuoksi, että vastavuoroisuus ja molemminpuolinen kunnioitus puuttuvat. Jotkut ihmiset kuuluvat tiettyyn elämänvaiheeseen, ja jotkut toiset puolestaan toiseen elämänvaiheeseen. Se on ihan tavallista. Sitten on niitä, jotka unohtavat entiset kaverit heti, kun oma elämäntilanne muuttuu. Esim. jos elintaso nousee, niin sitten kaveripiiri vaihtuu parempituloisiin menestyjiin, tai jos pariutuvat, niin sitten hengaavat vain toisten pariutuneiden kanssa, lapselliset toisten perheellisten seurassa jne. Jotenkin sellainen tuntuu rajoittuneelta suhtautumiselta elämään ja ihmisiin, mutta heillä on vapaus tehdä niin. Eihän sitä voi kenenkään kaveri väkisin olla. Sivusta
Karavaanari on kaikkien kaveri.
Mäyräkoira, nimeltään Petteri Orpo.