Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Sun kainaloosi käpertyn ja sanaa unta nään...
Miten pääsen yli. Teen kaikkeni ja tuntuu ettei tämä riitä. Ehkä joku päivä ymmärrän miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, että sinä ymmärtäisit. Antaisit minun puhua ja puhuisit itsekin. Katsoisit minua kohti ja kykenisit vastaanottamaan kosketustani. Et äksyilisi. Olisit kaikkea, mitä puuttuu.
Kuka?
A
Rauhallisia unia. Olet ajatuksissani. Ei nähdä varmaan pitkään aikaan. Toisaalta se on varmasti parempi.
Hyvää helluntai-iltaa ja yötä elämäin ihanalle ihmenaiselle mieheltä paperipölyisestä asumuksesta 30km ja rajain väärältä puolelta, huomiseen.
Ei pitäisi ajatella, mutta en vain voi sille mitään.
Sinä valitsit sen puhumattomuuden. Juteötu oltaisiin voitu. Ei ole kaua kun irl sitä viimeksi toivoin. Se saa katkeraksi.
T
Hyvää yötä miehelle, missä oletkin.🌟
Huomenta.
Hyvää työpäivää suloiselle unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Hyvää viikkoa mielenvaltaajalle!
Vierailija kirjoitti:
En mahda sille mitään, että puolikaupunkia kuolaa perään. Se ei varmasti tullut sulle yllätyksenä. Sen takia haluaisin paeta välillä metsään.
Mä en kuolaa enkä juokse kenenkään perässä. Koskaan aiemmin ei ole edes kiinnostanut ihmiset, joiden perään joku kuolaa. Haluaisin selvittää, liitymmekö taas jotenkin toistemme elämänpolkuun ja samalla on voimakas tunne siitä, että asioiden pitää antaa virrata vapaasti pakottamatta mitään ja toisaalta tukahduttamatta mitään.
Tapahtuipa eräänä kauniina päivänä, huomenta.
Toisipa tuleva viikko mukanaan jonkin suoran elonmerkin sinusta💕 Silloin olisi maailmakin kaunis ja elämä suloinen...
Tänään kiihkeä tapaaminen, Ansku?
Niin mikä toimitus?