Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vaaka sydän kaksonen 😘
Tämän kanssa menen nyt nukkumaan, oli minulle tai ei😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mahda sille mitään, että puolikaupunkia kuolaa perään. Se ei varmasti tullut sulle yllätyksenä. Sen takia haluaisin paeta välillä metsään.
Sivusta. Tuokin voi olla yhdenlainen harhaluulo. Nuorempana minäkin luulin, että monet kuolaavat minua. Näin jälkikäteen tarkasteltuna luulen, että se johtuu jollain tavalla kiusaamistaustasta. Ja siitä, että oli aina jotenkin vähän poikkeava.
Mun traumatausta on taasen todistanut sen oikeaksi.
En arvosta itseäni, enkä kaivattuani. Kommunikointi tuntuu kirosanalta.
Nuppuselta. Pusu ja öitä muru.
Sinun viekkuun haluaisin. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tilapäinen asumusero huutovittuilun vuoksi. Alkais olla helpompaa kantaa kamat evakkopaikkaan pysyvästi. Toistuu turhan taajaan tämä.
Täytyykö sut pelastaa?
Sopiihan se. Pääsen kyllä itsekin mutta rohkeus ei vielä ole riittänyt. Tiedän silti pystyväni.
Onnea matkaan!
Kuvittelen, että sinä ymmärtäisit. Antaisit minun puhua ja puhuisit itsekin. Katsoisit minua kohti ja kykenisit vastaanottamaan kosketustani. Et äksyilisi. Olisit kaikkea, mitä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tilapäinen asumusero huutovittuilun vuoksi. Alkais olla helpompaa kantaa kamat evakkopaikkaan pysyvästi. Toistuu turhan taajaan tämä.
Ei siis kannata huutovttuilla. Ehkä jonain päivänä opit.
Oppii vähintään pitämään suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, ei soi musiikki sydämessä tänäkään iltana.
Hyvää yötä tuntematon ystävä, voisinpa lohduttaa sua.
Ehdin pumpkin tits oli Kinda vitsi, jonka omin, kun eräs biatch yritti iskeä naistani noilla sanoilla. Laitoin hyvät sanat kiertämään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko halannut kaivattusi kanssa? Jos olet, millainen se halaus oli?
Joo. Lounaan päätteeksi halattiin hänen aloitteesta. Aika pitkä ja tiukka. Oltiin vaan siinä. Silloin en tiennyt ettei nähdä kuten oli siinä puhetta... Järjetön ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen, että sinä ymmärtäisit. Antaisit minun puhua ja puhuisit itsekin. Katsoisit minua kohti ja kykenisit vastaanottamaan kosketustani. Et äksyilisi. Olisit kaikkea, mitä puuttuu.
Kuka?
Ei juma. Olis voinut pitää siitä meidän "ongelma" jutusta semmoisen ongelman ratkaisu höpöttely tuokion. 😳
Tajusin tän nyt vasta. 🤯
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister jay man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, miten näet tämän jutun; menneen, nykyisyyden ja tulevaisuuden.
Mennyt: en kadu mitään. Kiitollinen, että kohtasin sinut ja vedit minut rantaan (syvistä vesistä).
Nykyisyys: raastavaa, ettei olla voitu jutella. Enkä tiedä mitä mieltä sinä olet. Tykkään sinusta valtavasti.
Tulevaisuus: kysymysmerkki. En haluaisi kadottaa sinua. Haluaisin saada yhteyden.
Kenelle?
Tosi paha mieli. Ensimmäistä kertaa tuntuu, ettei ole edes kiva nähdä. 💛🌞
Tainnoksiin sinut rakas suukottelisin. Se on salainen taitoni, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.