Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen, rasittava salainen ihailija toivottaa vaivihkaisesti hyvää huomenta ja viikkoa.
Maanallevajoamisfiilis täällä suunnalla, ei vaan oikein jaksa mitään. Väsymys, itseinho, suru ja toivottomuus.
Miten nyt noin alakuloiset mietteet?
Joskus vaan tuntuu ettei jaksa tätä kaikkea. Ei kuulu langan aiheeseen, anteeksi. Elämäni ilonpilkahduksella ja salaisen ihailuni kohteella ei ole asian kanssa mitään tekemistä
Mistä tulee itseinho? Sivu
Siitä, että epäonnistuu kaikessa. Vanhempana, puolisona, jopa lapsenakin tuottanut vanhemmilleen pettymyksen. Häpeän työtäni myös
Kyllä se siitä. Hyvä kun käyt rohkeasti läpi asiat. Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle aamutervehdys ja suukot. Kiitos viikonlopusta - toivon päivääsi hyviä tapahtumia ja pirteää mieltä.
Kiitos. Tämä auttaa.
Hitaasti ehkä,
mutta varmasti.
Suukkoja.
,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen, rasittava salainen ihailija toivottaa vaivihkaisesti hyvää huomenta ja viikkoa.
Maanallevajoamisfiilis täällä suunnalla, ei vaan oikein jaksa mitään. Väsymys, itseinho, suru ja toivottomuus.
Joskus vaan tuntuu ettei jaksa tätä kaikkea. Ei kuulu langan aiheeseen, anteeksi. Elämäni ilonpilkahduksella ja salaisen ihailuni kohteella ei ole asian kanssa mitään tekemistä
Siitä, että epäonnistuu kaikessa. Vanhempana, puolisona, jopa lapsenakin tuottanut vanhemmilleen pettymyksen. Häpeän työtäni myös
Kuulostaa tosi surulliselta. Erityisesti siksi, että nuohan ovat vain oman pään sisäisiä uskomuksia. Olet varmasti ollut vanhemmillesi rakkainta mitä heillä on ollut ja elämä on monimutkaista, ei mene meillä kellään käsikirjoituksen mukaan, vaikka jonkun tie ulospäin näyttäisikin siloisemmalta. Saisitpa jostain voimia nousta tuollaisista mietteistä.
Pakko kyllä sanoa että tämänlainen tuki ei ole hyvästä jos ko. ihminen tietää että hänen ajatuksensa sekä tunteensa ovat todellakin aitoja eivätkä vain pään sisäisiä harhoja! Epävarmuuksia ja vainoharhojakin voi olla mutta joskus ihminen tekee elämässään huonoja valintoja ja käyttäytyy epäsoveliaasti jne. ja silloin on nimenomaan hyvä että hän uskaltaa kohdata rohkeasti totuuden käyden kaiken kivun ja tuskan läpi hyväksyäkseen ja sovittaakseen kaiken jo menneen. Se auttaa tulevassa, se on hyväksi hänelle itselleen ja sitä myötä myös muille. Se ei tarkoita etteivätkö vanhemmat rakastaisi häntä siltikin jos kyseessä olisivatkin todelliset ajatukset itsestä. Varmasti rakastavat ja varmasti hänkin on rakastanut aina vanhempiaan. Rehellisyys kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi surulliselta. Erityisesti siksi, että nuohan ovat vain oman pään sisäisiä uskomuksia. Olet varmasti ollut vanhemmillesi rakkainta mitä heillä on ollut ja elämä on monimutkaista, ei mene meillä kellään käsikirjoituksen mukaan, vaikka jonkun tie ulospäin näyttäisikin siloisemmalta. Saisitpa jostain voimia nousta tuollaisista mietteistä.
Sivusta vastaan. Ei kaikki ole vanhemmilleen rakkaita. Itse olen ollut vain sellainen hylkiö. Lapsista ainoa, jonka tilitkin tyhjennettiin. En ole enää tekemisissä elossa olevan vanhempani kanssa, enkä sisarustenikaan. En ole ollut pitkiin aikoihin. Joskus yksi heistä laittaa emailia, mutta se aina hyökkäys minua kohtaan. Saan jo pelkästään siitä, että näen keneltä viesti on tullut, voimakkaan pakokauhureaktion. Mulla on niin voimakas psyykkinen trauma monia ihmisiä kohtaan. Saatan alkaa jopa pelkästään täristä pelosta kykenemättä liikahtaakaan.
No nyt en sano enää mitään. Olen elänyt rakastavan lapsuuden ja muutenkin ympärilläni on ollut aina paljon rakkautta. Luultavasti en kunnolla ymmärrä mistä puhutaan.
Lämmin halaus.
Älä häpeä onnellisuuttasi. Sanot ettet kunnolla ymmärrä ja se on osin totta mutta toisaalta ymmärrystä myös vähätellään. Katkeruus voi vaikuttaa siihen kuinka asiat ilmaistaan. No, monta monessa..
Olet "hän " minulle.
Oli aavistus sinusta.
Näinkin voi käydä.
Olit vaara liian suuri kiertää.
Liian houkuttava ohittaa.
Täytyy mennä läpi.
Ostan tänään kukkakimpun itselleni. Ansaitsen jotain kaunista
Ahdistus tarttuu. Kirjoitetaan vain kauniita asioita, jookos? Lupaan lopettaa ankeuttamisen minäkin
Vierailija kirjoitti:
Ostan tänään kukkakimpun itselleni. Ansaitsen jotain kaunista
Kukat on hyvä ajatus. Joskus taas esimerkiksi hyvä ruoka tai vaikkapa uusi paita. Mukavaa päivää sinulle! 🌻
No kirjoitapas minusta jotain kaunista
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus tarttuu. Kirjoitetaan vain kauniita asioita, jookos? Lupaan lopettaa ankeuttamisen minäkin
Tällaisessa paikassa ei oikein voi vaatia sellaista sillä on myös ihmisiä jotka tarvitsevat apuamme kun voivat huonosti. Monella ei ole edes ystäviä joten kaikki tuki ja turva on tarpeen. Ahdistuksellesi on syy, miksi ahdistut ikävistä asioista? Se helpottaisi kun käyt asiaa läpi sillä muuten se rajoittaa sinunkin elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Olet "hän " minulle.
Oli aavistus sinusta.
Näinkin voi käydä.
Sama. Oli heti pieni aavistus, kun tavattiin. Nyt olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisin jos tietäisin kuka olet. Muuten sanon vain että olet tärkeä osa ihmiskuntaa, kaikkea hyvää päivääsi! 💐
Vierailija kirjoitti:
En pääse susta ja tästä paskasta yli
Miksi on päästävä yli?
Vierailija kirjoitti:
En pääse susta ja tästä paskasta yli
Tarpomalla yli vain kaiken! Kaikki kuitenkin ajallaan. Mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
No, sulla oli kiva parta kun viimeksi nähtiin.
Sopii sulle. Pidä se.
Tämä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään punaisista kumppareistasi ja raitapipostasi.
Sydämeni tanssii saksanpolkkaa lähelläsi
vaikka vain näkisin vilauksen punaisesta pikkuautostasi
ja puolet sinusta piiloutuisi pinkkien aurinkolasien taakse,
unohtumaton.
Ei kukaan saa mua hymyilemään samalla tavalla, kuin sinä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet "hän " minulle.
Oli aavistus sinusta.
Näinkin voi käydä.Sama. Oli heti pieni aavistus, kun tavattiin. Nyt olen varma.
Sama
🥺
Eskoseni, ota minut takaisin, polvenikin ovat jo parantuneet
T:Martsu